IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Hallo allemaal (:

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Prittstift

Prittstift

Profile
Number of posts : 31
Hallo allemaal (: Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Hallo allemaal (: Hallo allemaal (: Emptydo 12 jul 2012 - 16:26

Hoi! =D

Door Nikki a.k.a. SoulmadeMorrow ben ik op deze site terecht gekomen, dus alle heil aan Nikki! HEIL NIKKI!

Mijn naam is Eva, 18 jaar oud ondertussen, en ik vond het tijd opnieuw te gaan RPGen. Ik heb al op ontelbaar veel sites gezeten en er zelf ook een paar beheerd, maar heb het afgelopen jaar gigantisch druk gehad. Nu een nieuw begin op dit prachtige forum!

Dit jaar heb ik mijn examen VWO gehaald, en in plaats van te studeren neem ik nu een tussenjaartje. Gewoon, om eens lekker wat geld te verdienen en tijd te maken voor de paarden - én om een studiekeuze te maken, wat een moeilijke opgave blijkt te zijn...

Naast de paarden zijn mijn hobby's lezen (momenteel Game of Thrones), muziek luisteren (rock/alternative), festivals, en Photoshoppen. (:

Ik help op dit moment de eigenaresse van twee Trakehner merries, klassiek geschoold. Het zijn ontzettend gevoelige paarden, wat z'n voordelen heeft tijdens het grondwerk/rijden, maar ook nadelen helaas. De oudste, Marcia, is 26. De vos Maroussia is haar dochter en is nu 7 (: Het zijn wel echt páárden, van 1m80 en 1m76 :')

Hallo allemaal (: 35dc83p
Foto van afgelopen maandag, na de les

Als jullie nog vragen hebben, hoor ik het graag!
Ik ben benieuwd naar de RPG, als deze bevalt (en zo ziet het er nu wel naar uit ^^) blijven jullie nog een tijdje last van me houden Wink

Groetjes!

Terug naar boven Ga naar beneden
madeinspace

avatar

Profile
Number of posts : 429
Status : Active
Hallo allemaal (: Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal (: Hallo allemaal (: Emptydo 12 jul 2012 - 16:32

Welkom! Wat leuk, een festivalganger. Ben je dit jaar al ergens heen geweest of je ga nog ergens heen dit jaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Prittstift

Prittstift

Profile
Number of posts : 31
Hallo allemaal (: Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal (: Hallo allemaal (: Emptydo 12 jul 2012 - 16:35

Thx!
Ja, dit jaar één dag naar Rock Werchter geweest (helaas diploma-uitreiking, anders was ik wel 4 dagen gegaan.....), en in augustus Pukkelpop. (Ja ik woon in Nederland, maar Belgische festivals zijn vaak leuker :'D) Én natuurlijk Appelpop, maar dat is standaard :')

En jij dan, ga je ook naar festivals? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
SoulmadeMorrow

SoulmadeMorrow

Profile
Number of posts : 829
Hallo allemaal (: Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal (: Hallo allemaal (: Emptydo 12 jul 2012 - 16:35

HELL YEAH <8}D
hihi Leuk dat je d'r bent Eva. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
madeinspace

avatar

Profile
Number of posts : 429
Status : Active
Hallo allemaal (: Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal (: Hallo allemaal (: Emptydo 12 jul 2012 - 17:26

Rock Werchter was heel goede line up dit jaar toch? Ik ben 2 jaar terug naar pukkelpop geweest, is echt heel leuk festival. Je moet naar het circus achtige stukje gaan misschien staat jezus er dan weer met z'n radio broadcast Razz

Vorig jaar paar dagen naar Sziget geweest, dit jaar ga ik hele week! Supeveel zin in. Appelpop ga ik ook wel heel denk ik. Alleen irritant dat 't 2 dagen zijn en helemaal in Brabant (ik woon in Z-H).

Ik houd van gigs! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Prittstift

Prittstift

Profile
Number of posts : 31
Hallo allemaal (: Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal (: Hallo allemaal (: Emptydo 12 jul 2012 - 17:33

Je gaat naar Sziget, maar vind Appelpop te ver weg? xD Haha

Ja, maar het valt me elke keer weer op dat Werchter echt een ontzettend goede lineup heeft (: Dus volgend jaar wss wel weer, haha!

Wat gaaaaf (: als ik ooit zoveel geld heb, doe ik het vast ook nog wel een keer (:

Yeah!
Terug naar boven Ga naar beneden
madeinspace

avatar

Profile
Number of posts : 429
Status : Active
Hallo allemaal (: Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal (: Hallo allemaal (: Emptydo 12 jul 2012 - 17:43

Ik heb niet zoveel geld ik ben nu arm :')

Haha ja mijn logica is wel vaker beetje raar. 'K ga misschien de 2 dagen naar appel en dan ergens kamperen ofzo. Gratiz is goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Hallo allemaal (: Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal (: Hallo allemaal (: Emptydo 12 jul 2012 - 23:51

Welkom nieuw lidje Very Happy

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Hallo allemaal (: Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal (: Hallo allemaal (: Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo allemaal (:

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Hallo allemaal
» Hallo!
» Allemaal beestjes..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Hallo allemaal (: A2tpGgU :: » Archive :: Chats-
» CHATBOX