IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Uitslag Wedstrijd

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

Profile
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyvr 20 jul 2012 - 9:01

    Uitslag wedstrijd
    De lang verwachte uitslag van de wedstrijd! Omdat er 10 artiesten zijn die een manipulatie aan bieden zijn er natuurlijk veel meer winnaars dan verliezers. Zouden degene die 1 artikel mogen uit kiezen dat hier onder willen zetten, en duidelijk vertellen, dus bijv.; ik wil een rang hoger met Naam Paard. Dan is dat direct duidelijk. De eerste, tweede en derde plek zouden die ook direct willen doorgeven welk artikel zij uit de lijst willen.

    Geen prijzen
    HAPPYBOY_SILVERJET - 1 pt.
    MISCHATJEH - 0 pt.
    JENNIFER - 0 pt.
    AWKWARD - 0 pt.
    LEENS - 0 pt.
    SOEPSAS - 0 pt.
    SWEETIE - 1 pt.
    ABLETODREAM - 1 pt.
    SOULMADEMORROW - 1 pt.

    Eén artikel uit de artikellijst
    FOREVERUNKNOWN - 2 pt.
    TWISTYH - 2 pt.
    PIPVL - 3 pt.
    AMBRELLA - 6 pt.
    LIINDOE - 7 pt.

    Derde prijs
    PERFECTPERFECTION - 8 pt.

    Tweede prijs
    MIMI - 8 pt.

    Eerste prijs
    WAZBEER - 10 pt.


    Manipulatie's zijn gewonnen door de volgende mensen
    Als eerste mag Wazbeer twee artiesten uit kiezen, wanneer deze zijn uitgekozen (dit wil ik graag in dit topic gemeld hebben) mag Mimi één artiest uit kiezen, als deze dit gemeld heeft dan mag PerfectPerfection één artiest uit kiezen, hierna mag Liindoe één artiest uit kiezen, en daarna mag Ambrella één artiest uit kiezen, daarna mag Pipvl één artiest, daarna Twistyh één artiest, dan ForeverUnknow één artiest, en omdat deze persoon zo hard zijn best heeft gedaan, maar het gewoon niet lukte, krijgt zij de pechprijs en krijgt een manipulatie van de aller laatste artiest; Happyboy_silverjet.


    Vul gelieve de volgende lijst even
    in als je een manipulatie hebt gewonnen

    Artiest:
    Naam paard:
    Ras paard:
    Kleur paard:
    Aftekeningen:
    Kleur manen en staart:
    Lengt manen en staart:
    Sieraden:
    Karakter:
    Sfeer in afbeelding:
    Extra:
    Reference afbeelding:


    Het reglement en de prijzenlijsten:
    Claim je prijs voor zondag 12 uur s'nachts, anders vervalt deze of schuift hij door naar de volgende in lijn.


Terug naar boven Ga naar beneden
L.I.

L.I.

Profile
Number of posts : 70
Status : Active
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyvr 20 jul 2012 - 13:37

Artiest: pipvl
Naam paard: Illinois
Ras paard: Welsh pony (sectie a, b of c, maakt niet uit)
Kleur paard: Wit, zwart en bruin (mozaïekkleur) - vacht zoals een lapjeskat (zie reference)
Aftekeningen: Ze heeft een witte bles die verder over haar neus loopt. Tekeningen op het hoofd hetzelfde als op deze afbeelding graag.
[Alleen beheerders zien deze link]

Kleur manen en staart: Wit-lichtbruin (als 1 effe kleur het mooist is, pak je dat maar :3)
Lengt manen en staart: Zeer lang.
Sieraden: Ze heeft een diamandje vlak achter haar ooghoek en aan 1 van haar voorbenen heeft ze een soort armband, maar die echt om haar been krult. Dus in verschillende lagen.
Karakter/geschiedenis:
Alles vind je hier: [Alleen beheerders zien deze link]
Sfeer in afbeelding:
Een beetje afgestemd op haar karakter/geschiedenis, dus een mysterieuze achtergrond met een duister kantje maar toch ergens enkele lichtpuntjes (bv. Ze loopt doorheen een donker/duister bos en overal waar ze gelopen heeft, onder haar hoeven, licht de grond op, wat het mysterieus maakt)
Extra: Ze heeft lichtgroene ogen, kan er een kader bij? (a)
Reference afbeelding: (alleen de kleur manen moet dus aangepast worden)
[Alleen beheerders zien deze link]


2de keuze: illinois (jewl) naar rang 2.


Laatst aangepast door L.I. op vr 20 jul 2012 - 19:04; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyvr 20 jul 2012 - 14:02

Ik wil m'n prijs graag claimen, maar moet wachten tot voorgaande mensen hun prijs hebben geclaimd om de arties te kunnen kiezen.

Ben er wel blij mee, maar heb alleen Faerith.. Dus ik denk dat ik E'rayhon terughaal, voor E'vesje, en gebruik dan het ranghogerding voor hem, wanneer hij in rang 3 is toegelaten door z'n pappie. :] Dan zit hij meteen in rang 4 <3
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyvr 20 jul 2012 - 15:07

Ik kom hem direct halen als de andere een artiest hebben gekozen..
ZO BLIJ !!! Nu nog denken van wie ik een manip ga laten maken xD
*denkt diep na*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyvr 20 jul 2012 - 17:19

Wazbeer en Mimi kunnen jullie a.u.b. even doorgeven welke prijs jullie willen, dan kan de rest dat ook doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyvr 20 jul 2012 - 17:43

Artiest: Phantastico
Naam paard: Serah
Ras paard: Quarter Horse
Kleur paard: Licht Creme geel
Aftekeningen: Ze heeft een L'cie mark op haar linker voorbeen;; [Alleen beheerders zien deze link]
Kleur manen en staart: Licht tot donker zacht roze
Lengt manen en staart: haar manen tot ongeveer haar borst met een lichte slag en haar staart tot net aan de grond net als manen met een slag.
Sieraden: Ze draagt een ketting rond haar hals;; [Alleen beheerders zien deze link]
Karakter: Serah is een vriendelijke en eerlijke merrie. Ze zal alles doen om andere te helpen en ook al heeft ze een pijnlijk verleden. Doch slaat ze zich er altijd doorheen alsof er nooit iets met haar is gebeurd.
Sfeer in afbeelding: Warm en open x'3
Extra: Ik wil Serah graag Helende kracht geven, wellicht kan dit ook er in verwerkt worden?
Reference afbeelding: [Alleen beheerders zien deze link]

Ik heb met Waz overlegd dat ik Phantastico mocht x'3

En dan die drie dingen

Helende kracht voor Serah
Voor Theron en Kayleigh tweelingveulens
en Delaney Rang hoger? Als dat mag in verband met dat ik haar al naar rang 3 had gekregen met E'ves x'3 anders onaantastbaar voor Schimmies


Laatst aangepast door Mimi op vr 20 jul 2012 - 22:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyvr 20 jul 2012 - 17:44

Ik ga het doorgeven aan Phan, heb je al enig idee welke artiesten Waz neemt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyvr 20 jul 2012 - 17:48

Ja als ik het goed heb, Opaque-Studios voor Ayana en Seluias voor Lightning
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyvr 20 jul 2012 - 17:53

Oke, dan neem ik Swallowheart, hehe :3

Helende kracht voor Serah is goed, ik ga het bij haar character sheet zetten, Theron en Kayleigh tweelingveulens is ook goed, en Delaney mag naar rang 4. Gefeliciteerd
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyvr 20 jul 2012 - 18:00

Amg thanks Ali <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyvr 20 jul 2012 - 18:02

Wazbeer neemt Seluias en Opague-studio
Ik neem Swallowheart/Lunarblues

Linde, welke artiest wil jij?
Terug naar boven Ga naar beneden
L.I.

L.I.

Profile
Number of posts : 70
Status : Active
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyvr 20 jul 2012 - 18:56

Pipvl :3 Adore
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyvr 20 jul 2012 - 19:14

Oke, Ik ga Illinois naar rang twee verplaatsen

Amber jij mag kiezen!

Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyvr 20 jul 2012 - 22:39

Ras geüpdatet x'3
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyvr 20 jul 2012 - 22:51

Ik begin wel even met de dingetjes die ik graag zou willen hebben.
Voor Ayana zou ik Shapeshifting willen.
Lightning zou ik graag vleugels geven.
En als derde, als het kan, zou ik een schimmenveulen te goed kunnen houden? Het lijkt me leuk om er eentje te spelen, alleen niet nu (gezien er momenteel al 2 nieuwe zijn enzo).

Aanvraagjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyza 21 jul 2012 - 11:17

Ik vul zo dadelijk formulier in, maar ik kies Saftkeks13
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyza 21 jul 2012 - 12:59

Artiest: Saftkeks13
Naam paard: E'rayhon
Ras paard: E'vesdarras (hihi)
Kleur paard: Palomino rabicano
Aftekeningen: Witte doorlopende bles dat roze uitloopt, verder zwart neusje, 4 +- even lange sokken tot kniehoogte, rabicano
Kleur manen en staart: Wit-blonde, golvende manen
Lengt manen en staart: Lang, maar niet te lang, hij blijft een mannetje <3
Sieraden: Hmm.. E'rayhon houdt niet zo van ringen en armbandjes ^^
Karakter: E'rayhon is een lief hengstjes, die over het algemeen toch wel een redelijk goede kijk heeft op het leven, ondanks zijn erg jonge en onervaren persoonlijkheid. Hij is een jaarling en is tevens de zoon van E'vesdar, heeft ook niet echt een goede band met merries, al valt hij meestal wel bij hen in de smaak. Hij is ook heel erg nieuwsgierig, wil graag nieuwe dingen leren en zoveel mogelijk kennis verwerven. En daarnaast houdt hij enorm veel van zijn mammie en pappie! ^^ <3
Sfeer in afbeelding: Euhm.. Tja, niet treurig, maar ook niet al te opgewekt. Ietwat neutraal dus, omdat hij toch wel een beetje in zichzelf gekeerd is soms, en eigenlijk ook nogal bitter en ongevoelig over kan komen.. (Hij is geen boosdoener, maar komt soms misschien wel zo over)
Extra: Goud-amberachtige oogkleur
Reference afbeelding: [Alleen beheerders zien deze link] (weet niet waaorm de link niet werkt, hij werkt perfect in mijn registreertopic), maar dan met iets minder lange manen (a)

En mocht het eventueel mogelijk zijn, dan mag ze er E'vesje eventueel wel naast plakken. Zou ik dubbel geweldig vinden ! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyza 21 jul 2012 - 13:55

Die van Amber, Mimi en Linde heb ik al doorgestuurd naar de artiesten, die van Wazbeer ga ik vanmiddag even vertalen en opsturen!

Pipvl is aan de beurt om te kiezen!
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyza 21 jul 2012 - 17:07

Heb je 't gevraagd voor E'vesje naast z'n zoontje? (a) Als ze het afwijst is het niet erg, maar zou het onwijs leuk vinden ^^ Ik post vanavond! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyza 21 jul 2012 - 17:20

Ik heb het gevraagd, weet nog niet of ze het doet (:
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyza 21 jul 2012 - 20:30

Oké, fijn. Dankjewel alvast <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyzo 22 jul 2012 - 20:39

Ehm guys, Pip is op vakantie eah
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyzo 22 jul 2012 - 21:38

Heb haar een bericht gestuurd op deviantart, en die heeft ze wel gelezen, dus ze zou gewoon kunnen antwoorden. Er staat bij Hello & Goodbye ook geen bericht dat ze op vakantie is, maar goed zal wel wachten tot wanneer ze terug is. Is wel heel vervelend voor de rest..
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyzo 22 jul 2012 - 21:59

Ali, wil niet onbeschoft zijn, maar er staat wel dat ze op vakantie is
[Alleen beheerders zien deze link]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Emptyzo 22 jul 2012 - 22:39

Thanks Lorry, had hem over het hoofd gezien.

Amber, jouw prijs is al af!

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Uitslag Wedstrijd Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag Wedstrijd Uitslag Wedstrijd Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitslag Wedstrijd

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Uitslag The Guardian - Wedstrijd
» Wedstrijd: The Guardian

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Uitslag Wedstrijd A2tpGgU :: » Archive :: Old announcements-
» CHATBOX