IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Irritante periode

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Irritante periode Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Irritante periode Irritante periode Emptyvr 27 jul 2012 - 3:10

Hehe ik wist niet echt hoe ik het anders moet schrijven.

Ik ga het even kort en ongedetailleerd uitleggen, ik weet uit ervaring dat sommigen het niet zo prettig vinden als ik hele verhalen zeik over dat ik me slecht voel haha.

Ik heb wat problemen in mijn hoofd waardoor ik dingen, problemen, groter maak dan dat ze werkelijk zijn. Ik til veel zwaarder aan kleine dingen dan de meeste. Sommigen hebben het misschien al gemerkt in mijn posts: maar als ik mij plots slechter voel, dan valt dat terug te vinden in mijn posts. Ik laat Diablo of Katar dan ook steeds weer (ongewild) brutaler doen dan ze normaal zijn.

Mocht iemand vinden dat het toch erg storend wordt, kan je me gewoon een berichtje sturen, dan hou ik er rekening mee of antwoord ik gewoon even niet tot het weer ok is. Ik RP heel graag, maar soms gaat dat dus wat moeilijker.

DANKJEWEL hehe

Edit: en met 'brutaler doen' bedoel ik eerder afstandelijker, afkeurender, groffer, je snapt het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Irritante periode Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Irritante periode Irritante periode Emptyvr 27 jul 2012 - 5:28

Je gaat dus niet afwezig? (:
Alleen een tijdje problems?
Ahw, ik hoop dat je je snel weer beter voelt!
(& brutale/groffe diablo maakt toch niet uit? :p die heeft toch al mood swings..)
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Irritante periode Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Irritante periode Irritante periode Emptyvr 27 jul 2012 - 12:46

Nee, het is gewoon alvast een sorry voor als ik me wat irritant gedraag haha ^^
& komt allemaal wel goed, doet het altijd wel Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Irritante periode Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Irritante periode Irritante periode Emptyvr 27 jul 2012 - 12:48

Lieverd. als je denkt dat het niet past met je mood swings dan je post uitstellen ???
doe ik ook :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Irritante periode Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Irritante periode Irritante periode Emptyvr 27 jul 2012 - 13:02

Maar ik RP echt graag. Dat is zo'n beetje m'n ontspanning die ik gewoon achter m'n laptop kan uitvoeren. Even in iemands anders leven kruipen ofzo.. Ik weet het niet haha :p Klinkt vrij gestoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Irritante periode Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Irritante periode Irritante periode Emptyvr 27 jul 2012 - 13:07

haha, ik snap wat je bedoelt.
lekker je eigen problemen op die paarden storten. D;
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Irritante periode Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Irritante periode Irritante periode Emptyvr 27 jul 2012 - 13:13

eah ik begrijp het lieverd, daarom ben ik veel in onzin topic :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Irritante periode Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Irritante periode Irritante periode Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritante periode

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Irritante periode A2tpGgU :: » Archive :: Leden Mededelingen-
» CHATBOX