Tales of the Raccoon

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
WazBeer
WazBeer

Number of posts : 1413
Tales of the Raccoon Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Tales of the Raccoon Tales of the Raccoon Emptydi 24 jan 2012 - 21:27

Ayana
“Listen closely for it might be the last words you'll ever hear"

Code:
<center><div style="background-color: #000000; width: 430px; border: dotted 1px #355F5B;"> <div align="justify" style="margin-top: 10px; margin-left: 20px; margin-right: 20px; margin-bottom: 16px;"><div style='text-align: right; text-shadow: 2px 2px 2px #294346; text-transform: line-height: 90%; letter-spacing: 6px; font-family: georgia; font-size: 20px; color: #42756E;'>[b][i]Ayana[/i][/b]</span></div><div style='text-align: right; text-shadow: 2px 2px 2px #294346; text-transform: uppercase; line-height: 90%; letter-spacing: 3px; font-family: georgia; font-size: 7px; color: #496267;'>“Listen closely for it might be the last words you'll ever hear"</span></div>
<div style='text-align: justify; text-shadow: 0px 1px 2px #294346; line-height: 90%; letter-spacing: 1px; font-family: georgia; font-size: 9px; color: #496267;'>[i]Ayana Ayana Ayana

[right]Shade // Avanti's Right-Hand[/right][/i]</span></div></font></div></div></center>

Shade // Avanti's Right-Hand

Register Info:

Laatst aangepast door WazBeer op ma 17 sep 2012 - 19:04; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
WazBeer

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Raccoon Tales of the Raccoon Emptydo 10 mei 2012 - 13:56

Tales of the Raccoon 71pe2g
Tekst tekst
Code:
[table align="center" bgcolor="000000"][tr][td][center][img]http://oi42.tinypic.com/71pe2g.jpg[/img][/center]<table align="center" width="425"><tr><td align="left"> [justify][size=10][color=#CEB580]Tekst tekst tekst  [/justify][/size]
[size=10][right][b][i]Rank 2[/i][/b][/right][/color][/size] </td></tr></table>[/td][/tr][/table]

Rank 2

Register Info:

Laatst aangepast door WazBeer op do 16 aug 2012 - 21:50; in totaal 2 keer bewerkt
WazBeer
WazBeer

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Raccoon Tales of the Raccoon Emptydo 16 aug 2012 - 22:55

» A Y A N A
» L E G E N D A
JUST MET » Tekst
KNOW » Tekst
LIKE » Tekst
TRUSTED » Tekst
FRIEND » Tekst
SPECIAL » Tekst
CRUSH » Tekst
MATE » Tekst
UNSURE » Tekst
HATE » Tekst
ENEMY » Tekst

» F A M I L Y
NIRVANA » I've learned to hate every single bit of my so called 'family'. We used to get along well, but the world changes, and I have changed as well. My big sister, our bond has faded.

» O T H E R S
AVANTI » I can't do more than like and respect another, though I will never be able to call you my friend, the bond we share is special to me. My partner in crime.
ACHILLES » Colleague, or should I call you my personal toy. I love to play around with you, so you can call yourself lucky that I spend some of my time with you.
AMOSIS » I can call you my apprentice, and though you irritate me, I see potential in you. Just don't fuck up, because I will kill you if you do.
SJAHADA » The black beauty that once preyed on my rank. I honestly don't know what to think of you, but you're gone anyways.
SYTHKA » We couldn't stand eachother, but still 'hate' is a big word, one that I won't use to describe you. Don't feel flattered, I'm still happy you're gone.

» E N E M I E S
NAME » Tekst

» D E A D
NAME » Tekst

» A L L E N
» L E G E N D A
JUST MET » Tekst
KNOW » Tekst
LIKE » Tekst
FRIEND » Tekst
BEST FRIEND » Tekst
SPECIAL » Tekst
CRUSH » Tekst
MATE » Tekst
UNSURE » Tekst
HATE » Tekst
ENEMY » Tekst

» F A M I L Y
SHYLAR » Mom, you brought me into this world and I love you. I don't care what others might say about you, you'll always be special to me.
AERON » You despicable creature! I'm not even sure if I should hate you or not. I won't ever forget what mess you dragged me into, but the things you've learned me won't be forgotten either.

» O T H E R S
ALEYDIS » My best friend! I hope to see you again soon.
KRATOS » The first shade I met. You live up to that name, because you scare me. What do you want from me? It feels like you know more about mee, it creeps me out..

» E N E M I E S
NAME » Tekst

» D E A D
NAME » Tekst

» N Y X E R I N N
» L E G E N D A
JUST MET » Tekst
KNOW » Tekst
LIKE » Tekst
FRIEND » Tekst
BEST FRIEND » Tekst
SPECIAL » Tekst
CRUSH » Tekst
MATE » Tekst
UNSURE » Tekst
HATE » Tekst
ENEMY » Tekst

» F A M I L Y
NAME » Tekst

» O T H E R S
NAME » Tekst

» E N E M I E S
NAME » Tekst

» D E A D
NAME » Tekst

» L I G H T N I N G
» L E G E N D A
JUST MET » Tekst
KNOW » Tekst
LIKE » Tekst
FRIEND » Tekst
BEST FRIEND » Tekst
SPECIAL » Tekst
CRUSH » Tekst
MATE » Tekst
UNSURE » Tekst
HATE » Tekst
ENEMY » Tekst

» F A M I L Y
SERAH » Little sister, you mean so much to me. I'll take on the whole world to keep you safe. It's all about making you happy, I'll always be strong for you.

» O T H E R S
HOPE » Though I might not have liked you at first, I've grown fond of you through the days we spent together, as mentor and apprentice. I got a soft spot for you, kid.
FANG » You're tough and you have someone to protect, just like me. I know I can count on you when I need it, and that means a lot to me. I'm proud to call you my friend.
VANILLE » I don't know you as good as Fang, but you seem alright and you're a great friend to my sister Serah.

» E N E M I E S
SNOW » It's your fathers fault this happened and I'll never forgive you for it! You've proven you can't take good care of Serah and I will not let you near her again.

» D E A D
NAME » Tekst

» T H O W R A
» L E G E N D A
JUST MET » Tekst
KNOW » Tekst
LIKE » Tekst
FRIEND » Tekst
BEST FRIEND » Tekst
SPECIAL » Tekst
CRUSH » Tekst
MATE » Tekst
UNSURE » Tekst
HATE » Tekst
ENEMY » Tekst

» F A M I L Y
NAME » Tekst

» O T H E R S
THERON » When I was leader, you came to me. Now you're my leader and also one of my best friends. Almost like the brother I never had.
LIBERTAD » Friends from the start. You and me traveled great distances together. I've lost sight of you here, but you have to know you'll always be my friend.
FAOLIN » You were the one that joined Libertad and me on our travels. We became really close, but you also disappeared from my sight, my sweet friend.

» E N E M I E S
NAME » Tekst

» D E A D
NAME » Tekst

Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Number of posts : 6870

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Raccoon Tales of the Raccoon Emptyvr 12 okt 2012 - 16:32

Tales of the Raccoon 260ss2g
Lightning
It flashes bright, then fades away
it can't protect, it only destroys

Ze voelde zich niet helemaal op haar gemak zo alleen en haar licht roze manen dansde op de wind. Ze was niet de grootste, kleiner als haar zuster zelfs maar toch voelde ze zich wel goed. Haar licht creme kleurige vacht glimde in het zonlicht en Serah sloot haar ogen. Zo alleen maakte af en toe ook niet uit. Het voelde wel goed zo af en toe. Toen ze haar hemelsblauwe ogen echter opende vond ze zichzelf aan de bosrand. Ze staarde uit over de immense vlaktes. Vroeger in hun oude kudde was alles droog geweest. Hadden ze moeten vechten voor een beetje gras.

De gedachte aan haar oude kudde deed haar zuchten en ze liet haar neus over het kleine hangertje rond haar hals glijden. Snow.. Ze slikte en knipperde een enkele traan weg. Daar was het nu geen tijd voor. Daar moest ze nu niet aan denken. Niet aan hem, niet aan zijn vader. Niet aan Vanille, Fang of Hope. Ze moest overleven samen met haar zus. Haar zus had voor hen gekozen en was samen met haar gevlucht. Al kon Serah enkel innig hopen dat Vanille en Fang hetzelfde hadden gedaan. Of Hope was ontkomen durfde ze niet eens te bedenken. Te bang dat hij het niet gehaald had. Het teken dat op haar voorbeen stond was net zoals dat hangertje een enkele herinnering aan vroeger. Een teken waarmee ze geboren was. Wat haar kudde had eigen had gemaakt. Elk paard van hun kudde had zo'n teken gehad. Fang op haar rechtervoorbeen. Vanille op haar achterwerk. Hope vlak bij zijn rechterhoef en Light op haar borst. Snow had hem midden op zijn been gehad.. Het was altijd grappig geweest om die reus te zien. Ze had zich veilig met hem gevoeld en nu.. Nu wist ze niet eens of hij eigenlijk ooit wel te vertrouwen was geweest.

Opnieuw zuchtte Serah, zat ze nou toch weer terug te denken? Snel schudde ze haar hoofd en werkte ze een lach rond haar lippen. Ze wist zeker dat ze nog moesten leven. Anders zou ze het zelf toch wel weten? Ze draafde langzaam rond en ze hief haar hoofd langzaam op. Dit was nog een gebied waar ze niet was geweest. Ze hinnikte laag en lang zoekend naar iemand. Snow.. Hope.. Fang.. Vanille.. Het maakte niet uit ze wou gewoon iemand in haar buurt. Ze brak langzaam af in haar eentje. Normaal was ze nooit alleen. Normaal had ze altijd iemand bij zich.. Maar nu voelde ze zich zo vergeten alleen in dit gebied waar geen einde aan leek te komen. Ze sloot haar ogen verdrietig en schudde haar hoofd Wellicht was ze gewoon te groot geworden om zich vast te houden aan kinderdromen.. Misschien moest ze zich over haar dromen heen zetten.. Haar wensen vergeten en de harde realiteit onder ogen komen..
Ze stond er alleen voor. Een paard zo ver weg deed haar opkijken. Zijn gevlekte vacht herkende ze van verhalen. Serano.. Of tenminste voor zover ze wist was dat zijn naam. In stilte stapte ze zijn kant op. Zou hij haar een nieuw hoofdstuk aan haar verhaal geven? Of zou dit slechts nogmaals een herrinering worden die ze liever vergat.

Code:
[table align=center cellpadding=0 cellspacing=0 bgcolor=#0f121a width=649][td valign=top][img]http://oi49.tinypic.com/260ss2g.jpg[/img]<div style='padding-right: 5px; margin-top: -400px; margin-left: 20px; margin-right: 370px; margin-bottom: 20px; width: 300 px; height: 380px; overflow: auto; text-align: justify;'><div style='text-align: center; text-shadow: 1px 0px 0px #000000; text-transform: line-height: 90%; letter-spacing: 6px; font-family: georgia; font-size: 20px; color: #EFB7DA;'>[i]Lightning[/i]</span></div><div style='text-align: center; text-shadow: 2px 2px 2px #404845; text-transform: uppercase; line-height: 90%; letter-spacing: 3px; font-family: georgia; font-size: 7px; color: #747D79;'>It flashes bright, then fades away
it can't protect, it only destroys</span></div>
<div style='text-align: justify; text-shadow: 0px 0px 2px #242323; color: #747D79; font-family: minion pro; font-size: 11px; line-height: 90%; padding-right: 4px'>Ze voelde zich niet helemaal op haar gemak zo alleen en haar licht roze manen dansde op de wind. Ze was niet de grootste, kleiner als haar zuster zelfs maar toch voelde ze zich wel goed. Haar licht creme kleurige vacht glimde in het zonlicht en Serah sloot haar ogen. Zo alleen maakte af en toe ook niet uit. Het voelde wel goed zo af en toe. Toen ze haar hemelsblauwe ogen echter opende vond ze zichzelf aan de bosrand. Ze staarde uit over de immense vlaktes. Vroeger in hun oude kudde was alles droog geweest. Hadden ze moeten vechten voor een beetje gras.

De gedachte aan haar oude kudde deed haar zuchten en ze liet haar neus over het kleine hangertje rond haar hals glijden. Snow.. Ze slikte en knipperde een enkele traan weg. Daar was het nu geen tijd voor. Daar moest ze nu niet aan denken. Niet aan hem, niet aan zijn vader. Niet aan Vanille, Fang of Hope. Ze moest overleven samen met haar zus. Haar zus had voor hen gekozen en was samen met haar gevlucht. Al kon Serah enkel innig hopen dat Vanille en Fang hetzelfde hadden gedaan. Of Hope was ontkomen durfde ze niet eens te bedenken. Te bang dat hij het niet gehaald had. Het teken dat op haar voorbeen stond was net zoals dat hangertje een enkele herinnering aan vroeger. Een teken waarmee ze geboren was. Wat haar kudde had eigen had gemaakt. Elk paard van hun kudde had zo'n teken gehad. Fang op haar rechtervoorbeen. Vanille op haar achterwerk. Hope vlak bij zijn rechterhoef en Light op haar borst. Snow had hem midden op zijn been gehad.. Het was altijd grappig geweest om die reus te zien. Ze had zich veilig met hem gevoeld en nu.. Nu wist ze niet eens of hij eigenlijk ooit wel te vertrouwen was geweest.

Opnieuw zuchtte Serah, zat ze nou toch weer terug te denken? Snel schudde ze haar hoofd en werkte ze een lach rond haar lippen. Ze wist zeker dat ze nog moesten leven. Anders zou ze het zelf toch wel weten? Ze draafde langzaam rond en ze hief haar hoofd langzaam op. Dit was nog een gebied waar ze niet was geweest. Ze hinnikte laag en lang zoekend naar iemand. Snow.. Hope.. Fang.. Vanille.. Het maakte niet uit ze wou gewoon iemand in haar buurt. Ze brak langzaam af in haar eentje. Normaal was ze nooit alleen. Normaal had ze altijd iemand bij zich.. Maar nu voelde ze zich zo vergeten alleen in dit gebied waar geen einde aan leek te komen. Ze sloot haar ogen verdrietig en schudde haar hoofd Wellicht was ze gewoon te groot geworden om zich vast te houden aan kinderdromen.. Misschien moest ze zich over haar dromen heen zetten.. Haar wensen vergeten en de harde realiteit onder ogen komen..
Ze stond er alleen voor. Een paard zo ver weg deed haar opkijken. Zijn gevlekte vacht herkende ze van verhalen. Serano.. Of tenminste voor zover ze wist was dat zijn naam. In stilte stapte ze zijn kant op. Zou hij haar een nieuw hoofdstuk aan haar verhaal geven? Of zou dit slechts nogmaals een herrinering worden die ze liever vergat.
</div></div>[/td][/table]
WazBeer
WazBeer

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Raccoon Tales of the Raccoon Emptyma 29 okt 2012 - 18:33

Nyxerinn

Even een simpel kader. Kan niet wachten op dr manip <3

Code:
<center><div style="background-color: #000000; width: 430px; border: dotted 1px #943EAE;"> <div align="justify" style="margin-top: 10px; margin-left: 20px; margin-right: 20px; margin-bottom: 16px;"><div style='text-align: center; text-shadow: 2px 2px 2px #6F4F79; text-transform: line-height: 90%; letter-spacing: 6px; font-family: georgia; font-size: 20px; color: #943EAE;'>[b][i]Nyxerinn[/i][/b]</span></div>
[color=#612E71][size=11][font=times]Even een simpel kader. Kan niet wachten op dr manip <3
[/font][/size][/color]</span></div></font></div></div></center>
WazBeer
WazBeer

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Raccoon Tales of the Raccoon Emptydo 20 maa 2014 - 22:25

Lorem ipsum dolor sit amet mauris. Eu augue odio ut dui vel donec donec elit. Quis consequat amet magna urna morbi. In metus sollicitudin gravida orci blandit. Quisque consectetuer lacus. Vitae nisl aliquet. Nascetur quisque ultricies donec nisl etiam. Id donec ante. Ultrices reprehenderit massa gravida eu praesent orci orci nulla velit lectus etiam. Vivamus sit integer metus eget eu. Porta dolor eget. Pede mollis suspendisse. Phasellus euismod tortor at rutrum vitae. Nunc non pharetra eu vitae class. At malesuada aliquet.
Manip :: theinferiorone@DeviantArt

Code:
<center><div style="background-image:url(http://oi59.tinypic.com/rw2u15.jpg);background-repeat:no-repeat;background-position: top-center; box-shadow: 0px 0px 15px #000000; background-color:#000; border-top-left-radius: 70px; border-top-right-radius: 70px; border-bottom-right-radius: 0px; border-bottom-left-radius: 0px; #4a280b; width: 500px; border: 1px solid #4a280b;"><div align="justify" style="filter: alpha(opacity=90); opacity: 0.5; margin-top: 365px; margin-left: 10px; margin-right: 13px; margin-left: 13px; text-align: justify; background-color: #453428; padding: 13px; color: #000000; margin-top: 399px; margin-bottom: 10px; border-top-right-radius: 18px; border-top-left-radius: 18px; border-bottom-right-radius: 0px; border-bottom-left-radius: 0px;"><div style='text-align: justify; text-shadow: 0px 0px 2px #000; color: #8b6749; font-family: georgia; font-size: 11px; line-height: 120%'> Lorem ipsum dolor sit amet mauris. Eu augue odio ut dui vel donec donec elit. Quis consequat amet magna urna morbi. In metus sollicitudin gravida orci blandit. Quisque consectetuer lacus. Vitae nisl aliquet. Nascetur quisque ultricies donec nisl etiam. Id donec ante. Ultrices reprehenderit massa gravida eu praesent orci orci nulla velit lectus etiam. Vivamus sit integer metus eget eu. Porta dolor eget. Pede mollis suspendisse. Phasellus euismod tortor at rutrum vitae. Nunc non pharetra eu vitae class. At malesuada aliquet.
[center][size=8]Manip :: theinferiorone@DeviantArt[/size][/center]</font></div></div></center>
Gesponsorde inhoud

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Raccoon Tales of the Raccoon Empty

Tales of the Raccoon

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» 'Stories or Tales from Times Gone By. Grimmmm