IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

The family tree of Valemar and sons

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

Profile
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 11:20

    Spoiler:


    Oke, nu niemand schrikken als je op het plaatje klikt.. want deze familie is bizar groot. En eigenlijk heeft Avareth in totaal zo een 40 veulens, dus niet eens de hele familie staat er op! Ik ga binnenkort een nieuwe stamboom maken, en vroeg me af of er nog mensen zijn die graag hun paardje een plek in de stamboom willen geven. Ik zou zeggen verzin een leuke geschiedenis met één van de paarden die hier worden gespeelt én in de stamboom staan, en dan zal de speler het komen goed keuren. De paarden die in de stamboom staan die van mij zijn zijn; Avareth, Monster, Vouh, Mayalynde, Adelheid, Imagnetrix, Casablanca, Aeriss en Shattered. Als je dus zoon/dochter/geliefde/ex-geliefde etc. wilt zijn van mijn paarden dan zal ik direct antwoord geven. Ik zal hier onder ook even een lijstje plaatsen met de rest van de paarden die niet van mij zijn, maar wel hier worden gespeeld, of waar de speler van aanwezig is, dan kan je altijd toestemming vragen om familie te worden!

    Oke, here we go!

      Avareth • perfectperfection
      Monster • perfectperfection
      Vouh • perfectperfection
      Mayalynde • perfectperfection
      Adelheid • perfectperfection
      Imagnetrix • perfectperfection
      Casablanca • perfectperfection
      Aeriss • perfectperfection
      Shattered • perfectperfection
      E'vesdar • perfectperfection
      Glow Love • Ginny
      Jack • Ginny
      Black Proud • Jennifer (gestorven)
      Axis • Jennifer
      Alvaro • Jennifer
      Iris • AngieB
      Aoelus • AngieB (?)
      Lloyd • Fahlaemee
      Elverion • Fahlaemee
      Aleera • Ambrella
      Lerav • Ambrella
      Myou • NK.
      Flight • NK.
      Mirë • NK.
      Ráva • NK.
      Phantoma • NK.
      Emmet • NK. (?)
      Rixan • Pomme
      Calliope • Mimi
      Gabrielle • Sapphire
      Nëya • Sapphire


    Als ik iemand over het hoofd heb gezien meld het even dan zet ik je er bij!
    Zal het zo even updaten met een mooi plaatje enzo xD


Laatst aangepast door perfectperfection op vr 10 feb 2012 - 11:40; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 11:28

Pff. Dat je dat allemaal bijgehouden hebt en zo uitgewerkt heb.

Maar suuuper gaaf zeg!
*Zou zelf ook best wel 'n plekje willen hebben*

Alleen is Gaby voor meerendeel van de opties nog wel erg jong.. Of ze zou ergens de dochter van moeten worden, maar ik had juist gespeeld dat m'n ponykind ergens ver van BHM komt.

En Sythka.. Tjah, dat werkt ook niet echt meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 11:30

Hmmm, ik zou evt. wel dochter willen worden met Calliope ergens, enkel, haar moeder is schim geworden. Dus als dat ergens in kan verwerkt worden ofzo of dochter van dochter ;D
haar leeftijd is niet echt bepaald x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 11:33

Wel Sytka kan dochter zijn van de stamboom en calliope dan de dochter daar van, hebben jullie beiden jullie zin xD

Oh en Gaby kan een dochter zijn van Iemand, bijv. Vouh of Monster, ik speel ze nu beide niet, maar kan wel, verzin maar een verhaal en dan de partner van Vouh of Monster, mag trouwens ook van Aeriss (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 11:44

Uhm. Sythka heeft al twee zonen en een dochter.
Maar opzich zou dat wel kunnen, alleen hoef je niet echt op 'n lieve moeder te wachten dan.
En aan haar manip wordt nog gewerkt.


Ik speel Gabrielle wel als een pony, dus hoe zit het met diegene die je nu opnoemt?
En mag ik zelf random een partner verzinnen, of heb je liever dat een gespeeld lid dan moeder van Gaby wordt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 11:49

Aeriss is een van de meeste lieve merrie's die er is, ondanks dat zij een veulen is dat niet is voortgekomen uit liefde is ze altijd vrolijk en heeft ze haar verleden geaccepteerd. Het maakt mij niet zo veel uit wie haar partner zou zijn, het liefst wel één waarvan ze houd

Vouh is een vrij mysterieuze hengst, hij zegt niet veel, en word niet in staat geacht om lief te hebben. Hij is niet bepaald het vader figuur, vooral niet sinds zijn grote liefde is overleden in een bosbrand. Gaby zou bijv. het enige kind van Vouh en zijn geliefde kunnen zijn, maar Vouh wilt haar niet zien omdat Gaby haar herinnerd aan zijn geliefde

En Monster is zelf een hyperactieve stuiterende pony, die ik echt 2 dagen heb gespeelt, en die heeft dus niet een geschiedenis of wat dan ook. De moeder van Monster is dood, en monster komt ook niet uit liefde voort, maar dat weet ze zelf niet, hier maakt de partner me ook niet zo veel uit (:

En wat betreft Sytka, ik maakte maar een grapje, maar mocht je het echt overwegen dan moet je maar een verhaal er achter bedenken, op zich heeft Avareth wel vaker met slechte merrie's veulens gehad
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 11:53

Ik vind het wel goed hoor Calliope kind van Sythka Razz
ze is echt een engel maar goed x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 11:57

Oke, dus Sythka heeft een veulen met Avareth en dat is Calliope?
Kan ook met Vouh (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 11:57

Haha, nou Gaby is een enthousiaste en energieke jonge merrie. Heel loyaal en ontzettend vriendelijk, daarnaast ook weer zo naief dat ze in zeven sloten tegelijk kan lopen. Ik zie haar echt nog wel eens met een big smile voor Avanti eindigen eigenlijk xD. Dus wat dat betreft zouden Aeriss en Monster best goed kunnen als haar moeder.

Echter past je verhaal van Vouh heel goed bij hoe ik haar geschiedenis tot nu toe een beetje gespeeld heb. Speel haar op dit moment ook op een Engelse site en hetgeen wat daar gebeurt is gebruik ik zeg maar een beetje als haar geschiedenis. Daar werd ze onder de vleugels van een andere merrie genomen en verder groot gebracht, kan dus inderdaad best zijn dat haar moeder overleden is en vervolgens haar vader haar niet meer wou zien en dus bij Elixir beland is. En door omstandigheden daar is ze weggegaan en in BMH terecht gekomen.. -Als je dit nog kan volgen-


Hahaa, okay. Nouja, wat mij betreft is maar een van m'n chars in je stamboom ook wel genoeg hoor. Maar op DH is ze bevallen van drie veulens van Cobrazarao, maar was ook drachtig van een vierde, van eentje van buiten DH. Dat had dus Avareth kunnen zijn. Ze selecteerd de hengsten gewoon op hun eigenschappen, zolang ze maar eigenschappen doorgeven die in combinatie met haar beter worden..
Echter lijkt mij Gaby leuker om erin te verwerken.. Sythka zou eerder voor 'n slechte hengst kiezen als vader voor dr veulens..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 12:02

Avareth is ook zijn hele leven lang slecht geweest, pas nadat hij Myou ontmoette is hij wat veranderd. Dus dat zou best kunnen, mij maakt het niks uit, jij moet beslissen wat je wilt (:

Dus de vader van Gabby word Vouh? Dan ga ik dat namelijk zo verwerken (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 12:06

Als jij het met mijn rommelig geschreven verhaal eens bent, ja graag ^^.
Dan hoef ik niet echt iets te veranderen aan haar deels geschiedenis, maar heeft ze toch een familie waar ze eerst alleen van kon dromen.


Wat Sythka betreft laat ik liever zo, dus Calliope moet op zoek naar een andere moeder in dat geval Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 12:07

Ok is ook goed hoor ^^

heb je wat voor me in de aanbieding x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 12:08

Oke, ik ga Gabby zo toevoegen.

Wat betreft Calliope, Casablanca heb ik nooit gespeelt, dus die zou schim kunnen zijn, dan moet je alleen een vader verzinnen die ik er bij kan zetten (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 12:10

Casablanca heeft trouwens niet echt een uiterlijk of wat dan ook, dat was gewoon een tijdelijk plaatje (:
Waarschijnlijk is Casablanca een zwart half arabier
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 12:13

Ok vind ik goed,
Calliope heeft trouwens ook Arabiers bloed dus dat komt wel mooi uit ^^
dan als vaders naam Aphrodisios
Als je dat goed vind. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 12:14

Prima, zal zo alles updaten ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 12:16

Let wel op, veulens afstammend van een schim hebben een afwijking, als de vader/moeder dan al schim is/was.

Zoals Hades (Zoon Avanti) Hoort stemmen in zijn hoofd, beetje zot in zijn hoofd.
En Xenos (zoon Avanti X Iris) heeft geen effect op pijn, voelt geen pijn.

btw Ali, Xenos staat er nog niet op, veulen van Iris en Avanti, en Hades ook niet maar die heeft geen bekende moeder...
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 12:18

De moeder is er een geworden nadat ze geboren was. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 12:18

Oke, alleen Iris en Avanti zijn beiden geen directe afstammeling van Avareth he, enkel als axis een veulen zou hebben zou het er in komen

Hades en Xenos horen in de stamboom van Avanti dan (:

En Casablanca is dan pas schim geworden na het baren van het veulen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 12:19

Het kan toch ook zijn dat Calliope haar moeder pas schim is geworden nadat Calliope was geboren. Dan heeft ze dus geen afwijking Wink


*Zou voor Gaby best 'n schimmenveulen willen*


Edit:
Alledrie hadden we hetzelfde idee xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 12:20

Okido dan! Dus als Axis nog zoon of dochter krijgt dan laat ik et zeker weten. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 12:22

Jaa zeker doen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 16:01

Even kijken of ik het helemaal goed snap x'D
Calliope is dus de achter klein dochter van Avareth right.
x'D
Want ze is de dochter van de klein dochter van Avereth
anders voel ik me nu blond x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 16:06

Nee casablanca is Av zijn dochter, dus dan is Caliope zijn kleindochter (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Emptywo 8 feb 2012 - 16:07

Ah op die fiets
ok Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
The family tree of Valemar and sons Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The family tree of Valemar and sons The family tree of Valemar and sons Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

The family tree of Valemar and sons

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Adoptables Delaney's Family tree
» Are you coming to the tree?
» Family, friends, enemies whatever c:
» Oh Christmas tree.. {IEDEREEN}
» The patriot's blood is the seed of Freedom's tree. // O P E N

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: The family tree of Valemar and sons A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX