IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Love him with every step he take ~ Astracan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Twistyh

Twistyh

Profile
Number of posts : 77
Status : Active
Love him with every step he take ~ Astracan Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Love him with every step he take ~ Astracan Love him with every step he take ~ Astracan Emptyzo 5 aug 2012 - 14:36



Rhaira liep woedend door de omgeving. Ze dacht aan de woorden die ze met Avanti had gewisseld. Hoe zou Amor reageren? Geschokt dat ze bijna dood was om hem of zou hij weer de boel bij elkaar liegen? Avanti was ze dankbaar, hij heeft haar in leven gelaten. Nou kon ze tenminste nog met Amor woorden wisselen. Hoe zat dit? Rhaira denkt aan de woorden die Avanti haar voorlegde ’Wil je Amor de ondergang in duwen? Ik kan je daarbij helpen…’ Ze werd verdrietig van de woorden, ze hielt immers van hem maar tegelijkertijd was ze woedend. Amor had haar eens gezegd wat E’vesdar aan hem verteld had. ’Als leider kan je het beste geen dierbaren hebben rond lopen, ze zullen ze gebruiken op de goorste manieren.’ Ze dacht na, was dat een zwakke plek van Amor? Dan zou hij toch om haar geven?

Verderop ziet ze een grijze hengst staan, ze ziet hoe zijn lichaam beweegt. Dromerig blijft ze kijken maar dan schud ze haar hoofd. Komop Rhai, laat je nu niet weer verleiden! zegt ze streng tegen haarzelf. Langzaam loopt ze op hem af. Hij heeft haar niet eens door. Als ze dichtbij komt en de hengst haar nog steeds niet door heeft, hinnikt ze zacht. Wanneer de hengst zich omdraait kijkt ze hem vriendelijk aan. "Hallo" zegt ze rustig.

Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Love him with every step he take ~ Astracan Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Love him with every step he take ~ Astracan Love him with every step he take ~ Astracan Emptyzo 5 aug 2012 - 17:54


a s t r a c a n
love my with every step i take
love my when i'm walk away
and love my when i'm away

Elke keer was het weer verbazingwekkend welke transformaties de natuur elk seizoen weer onderging. Hoe de sneeuw besloot een pauze van 3 seizoenen te nemen, en de bladeren weer uitgerust ware nom terug te komen. Hoe de kou besloot te stoppen met martelen voor een tijdje en de zon ons wil troosten voor de nare winter. En natuurlijk niet te vergeten de vrolijke veulens die op de wereld werden gezet. Ze jonge vogels die hun nest uit vlogen om zich net als hun ouders door de wind meet e laten voeren. Ja.. De lente was absoluut mijn favorieten tijd van het jaar. Elke keer weer het gevoel dat de wereld je een zetje wil geven. Dat alles even meezit. Alsof je opnieuw begint.

Met soepele bewegingen neem ik mijn sterke lichaam mee in een elegante draf. Mijn vierde Lente, vier jaar geleden was ik hier geboren. Enkel met me mama, mijn vader was er niet, die had mijn moeder laten stikken. Ergens voelde ik woede voor hem. Het verlange om naar zijn hoofd te schreeuwen wat een eikel hij is. Misschien dat wat hij me moeder heft aangedaan ook de rede is dat ik me niet wil binden. Ik heb gezien met welk verdriet ze leed. Het was vreselijk. Maar ik ben blij dat ze Theron heeft gevonden, ik merk haar met de dag vrolijker worden. Ondanks dat ik mijn vader haat merk ik toch wel het verlangen naar een vader persoon als ik de jonge veulens aan de zeide van de sterke hengsten zie lopen. Trots dat ze zo’n grote sterke vader hebben. Ik zelf heb dit nooit mee kunnen maken. Iets waar ik altijd van heb gebaald, iets was ik altijd heb gemisd. Het was meer de behoefte naar iets dan naar iemand.

Langzaam nam ik mijn bespierde lichaam terug. Het geluid van het kabbelende beekje was niet onopgemerkt gebleven. Snel liep ik in de richting van het heerlijke rustgevende geluid.Ik liet mijn lichaam half over het water hangen om mijn spiegelbeeld te bestuderen. Ondanks het missen van iets groot zag ik eruit als elk ander paard. Als een normale sterke hengst. Wanneer een eend langs zwom met één van de eerste jongen deze lente werd de weerspiegeling van het water verrimpeld. Ik boog me voorover om een paar slokken te nemen. Wanneer het koele water dat direct vanuit de Bergen naar benden was gekomen door mijn keel gleed liep een rilling over mijn rug.

Wanneer mijn heerlijke rust werd verstoord door de zoete stem van een merrie kijk ik geërgerd op. Maar wanneer ik haar vrolijke blik zie vind ik het niet eerlijk om zo te reageren. Beleefd glimlach ik naar de ranke merrie die vol souplesse in zijn richting stapte. Een zwakke glimlach sierde mijn lippen. ”Hé…” Klonk mijn stem. Misschien wat zwakjes of ongeïntereseerd. Of tenminste, zo klonk het waarschijnlijk. Mijn blik gleed af naar het riviertje. Niet goed wetend wat te moeten zeggen of doen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Twistyh

Twistyh

Profile
Number of posts : 77
Status : Active
Love him with every step he take ~ Astracan Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Love him with every step he take ~ Astracan Love him with every step he take ~ Astracan Emptyzo 5 aug 2012 - 20:27



Wanneer ze naast de hengst staat briest ze zacht. De hengst groet haar terug. Ze ziet dat hij zijn hoofd draait. Zou hij verlegen zijn? Rhaira neemt nog een pas naar voren en neemt een paar slokken. Het koude water doet haar goed. Ze merkt dat de hengst inmiddels haar richting op kijkt. Rustig draait ze zich om, twee honingbruine ogen kijken de hengst aan. Ik ben Rhaira zegt ze terwijl een glimlach zich vormt op haar lippen. Ze strekt haar hals en kijkt naar de kleuren om haar heen. Ze hoort het beekje stromen en de vogels fluiten. Genieten doet ze zeker. Hoe heet jij? vraagt ze vriendelijk.

Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Love him with every step he take ~ Astracan Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Love him with every step he take ~ Astracan Love him with every step he take ~ Astracan Emptyzo 5 aug 2012 - 23:30


a s t r a c a n
love my with every step i take
love my when i'm walk away
and love my when i'm away
Mijn ogen rustte rustig op het lichaam van de merrie die daarnet brutal naar hem toe kwam. Wanneer ze weer begon te spreken op een extreme zoete toon verscheen opnieuw een geërgerd gezicht. De moederlijke toon, of de toon als 2 veulens elkaar ontmoette. Als Astracan zich ergens aan kon ergeren was dat het wel. ”Hoe oud denk je dat ik ben..” Bracht ik zuchtend uit. Ik was niet bepaald een hengst die zich graag op merrie’s stortte. Was altijd liever onder de hengsten. Ik deed een poging om een beleefde glimlach op mijn fijn gevormde gezicht te brengen. ”Nouja, nu is het zeker gebruikelijk mijn naam te noemen?” Vroeg ik, niet wachtend op antwoord, maar meer om een feit vast te stellen. ”Noem me Astracan” Sprak ik terwijl ik knikte om mijn woorden te onderdrukken. Ik wist niet goed wat ik aan moest met dit moeilijk lopende gesprek.

Ik wenkte haar me te volgen om daarna mijn lichaam in beweging te zetten. Wanneer ze naast me stond hoefte ik haar niet aan te kijken. Best sneu eigenlijk. Het was niet dat ik verlegen was of iets dergeleijks, maar meer dat ik er geen behoefte aan had om onder gezelschap te zijn. Ondertussen wist ik maar al te goed hoe confronterend gesprekken konden zijn. En de behoefte geconfronteerd te worden was eigenlijk niet heel groot.


Terug naar boven Ga naar beneden
Twistyh

Twistyh

Profile
Number of posts : 77
Status : Active
Love him with every step he take ~ Astracan Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Love him with every step he take ~ Astracan Love him with every step he take ~ Astracan Emptyma 6 aug 2012 - 0:21



Rhaira zuchtte diep, dit ging moeilijk. Wanneer hij zijn naam noemt is ze opgelucht. Nou weet ze tenminste iets. Ze had geeneens zin om door te vragen. Als Astracan haar wenkt om mee te komen kijkt ze hem schuin aan. Dit had ze niet verwacht. Hij keek niet op of om. Als het zo moet… Rhaira was er eigenlijk al klaar mee. Ze voelde zich niet op haar plaats in zijn omgeving. Ze merkte dat hij het eigenlijk maar niets vond. Wat moest ze hiermee? Ze sjokt achter hem aan. Waar ging hij heen? Stil volgde ze hem. Hij zou toch wel weer narrig reageren.

Hij mocht dan niet naar haar kijken maar Rhaira volgde elke stap die hij nam. Ze werd gek van de stilte, wat was er toch met hem? ”Zo, dus euhm…” ze twijfelde even hoe ze het moest verwoorden. ”Je kan wel geïrriteerd blijven reageren maar ik vraag het toch” zegt ze op een cynische toon. Ze keek een andere kant uit en vroeg haast onverstaanbaar ”Waarom doe je zo afstandelijk, ik heb toch niets gedaan?” Meer voor haarzelf maar Astracan zou het vast ook wel gehoord hebben.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Love him with every step he take ~ Astracan Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Love him with every step he take ~ Astracan Love him with every step he take ~ Astracan Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Love him with every step he take ~ Astracan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» The moment we've been waiting for ~Astracan
» Step by step
» Astracan
» Just another 'fairytail' not. (astracan)
» RANG EEN, Astracan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Love him with every step he take ~ Astracan A2tpGgU :: » Archive :: Orlais-
» CHATBOX