IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Veulen voor Katar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Veulen voor Katar Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Veulen voor Katar Veulen voor Katar Emptyma 6 aug 2012 - 13:35

Katar is eigenlijk altijd een hele brave merrie geweest, is ze trouwens nog steeds. Ik ben op het moment niet meer al te actief met haar maar dat komt vooral omdat ik geen idee had/heb wat ik met haar aan wil vangen. Ik zou haar sowieso graag doorloodsen naar rang 4 maar het is zo dom om dat te doen zonder haar een sociaal leven te geven haha.

In het verleden heeft ze één veulen gehad, ook op BMH. Dit was met de toen voormalige leider van rang 2 (denk toch rang twee) en zijn naam was Kenye. Het veulen noemde toen Wulfgar en speelde ik zelf.

Máárrrr, om toch wat schot in de zaak te gooien (en nu de merries hengstig kunnen worden) zoek ik een goede vader voor het kleine ding van mijn merrie. Ik zou het liefst willen dat het een hengstje wordt. Sommigen weten het: Katar heeft een grote voorliefde voor het bos. Niet enkel een voorliefde, maar haar hart en ziel liggen daar. Ik begrijp dat niet iedereen zich even geroepen voelt om zo een char te spelen, maar er zou toch een beetje van moeten doorkomen in het veulen.

Ik zoek dus een goede lieve maar vooral trouwe! hengst voor Katar en iemand die het veulen wil spelen (kan ook gewoon de speler van de hengst zijn (; ).
Terug naar boven Ga naar beneden
Liesl

Liesl

Profile
Number of posts : 637
Status : Active
Veulen voor Katar Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Veulen voor Katar Veulen voor Katar Emptyma 6 aug 2012 - 13:41

Ik wil het veulen anders wel spelen, als je echt niemand vind ;3
Het lijkt me leuk een veulen van iemand anders te spelen, veel leuker dan als je je eigen veulen speelt
Terug naar boven Ga naar beneden
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
Veulen voor Katar Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Veulen voor Katar Veulen voor Katar Emptyma 6 aug 2012 - 13:45

Ik heb Freyr, die momenteel op inactief staat maar ik zou het geen probleem vinden om hem op actief te zetten aangezien ik echt verliefd op hem ben. :3 Freyr is een ontzettend rustige, lieve hengst die zijn ogen uit kijkt aan alles wat er in de natuur gebeurd. Echter kan hij niet praten, nou ja, woorden die hij heeft opgeslagen van andere paarden en ze precies op hun toon zegt. Hij word trouwens ook wel Maanogen genoemd, de naam die Myou hem heeft gegeven. Misschien is het handig als je in een van de topics van hem met Myou kijkt om een beeld van hem te krijgen want het karakter wat ik geschreven heb toen ik hem aanmeldde klopt niet helemaal. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Veulen voor Katar Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Veulen voor Katar Veulen voor Katar Emptyma 6 aug 2012 - 14:20

Ik heb op dit moment geen hengst, behalve Morax, maar die vind liefde maar niks..
Liesl, zorg dat je niet te veel paarden gaat spelen he, dan is dat je 6de al xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Liesl

Liesl

Profile
Number of posts : 637
Status : Active
Veulen voor Katar Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Veulen voor Katar Veulen voor Katar Emptyma 6 aug 2012 - 14:21

Jij hebt er ook 6 :'D
En ik hou ze heus wel actief Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Veulen voor Katar Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Veulen voor Katar Veulen voor Katar Emptyma 6 aug 2012 - 14:27

Ik heb er 4,5 om precies te zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Veulen voor Katar Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Veulen voor Katar Veulen voor Katar Emptyma 6 aug 2012 - 16:01

Freyr lijkt me wel wat, Katar is een merrie met engelengeduld dus dat moet wel goed gaan Very Happy Heb je ook interesse om het veulen te spelen of moet ik daarvoor iemand anders zoeken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
Veulen voor Katar Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Veulen voor Katar Veulen voor Katar Emptyma 6 aug 2012 - 16:53

Het veulen spelen heb ik geen probleem mee! (: Heb altijd al een veulen van hem gewild. :3 Alleen moet ik Freyr even naar rang 2 loodsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Veulen voor Katar Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Veulen voor Katar Veulen voor Katar Emptyma 6 aug 2012 - 16:55

Ohja, juist.. Vergeet ik de hele tijd.
No problemo, heb alle tijd van de wereld haha Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
Veulen voor Katar Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Veulen voor Katar Veulen voor Katar Emptyma 6 aug 2012 - 16:57

Oke! :'D Wil je ondertussen ook al een topic, of wachten tot hij rang twee is? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Veulen voor Katar Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Veulen voor Katar Veulen voor Katar Emptyma 6 aug 2012 - 16:59

We kunnen alvast een topic starten, ik neem aan dat ze elkaar niet meteen in de armen vliegen dus... :p

Post jij het topic?
Terug naar boven Ga naar beneden
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
Veulen voor Katar Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Veulen voor Katar Veulen voor Katar Emptyma 6 aug 2012 - 17:03

Nee, inderdaad haha. Ja is prima, ik ga eerst even upgrade topic posten, en dan post ik ons topic. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Veulen voor Katar Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Veulen voor Katar Veulen voor Katar Emptyma 6 aug 2012 - 17:15

Ik zou wel het veulen willen spelen :3 Of kan dat niet meer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
Veulen voor Katar Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Veulen voor Katar Veulen voor Katar Emptyma 6 aug 2012 - 17:19

Ja, vind ik ook prima. (: Als Hanne daar mee eens is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liesl

Liesl

Profile
Number of posts : 637
Status : Active
Veulen voor Katar Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Veulen voor Katar Veulen voor Katar Emptyma 6 aug 2012 - 17:28

Ik dus niet zie ik?
Terug naar boven Ga naar beneden
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
Veulen voor Katar Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Veulen voor Katar Veulen voor Katar Emptyma 6 aug 2012 - 17:31

Oh, sorry over het hoofd gezien! Misschien dat ik het veulen toch liever zelf speel aangezien ik het sowieso niet leuk vind om tussen jullie te kiezen en ik ben een beetje bang dat het veulen onactief word. En Freyr is mijn favoriete character. Als jullie het niet erg vinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Liesl

Liesl

Profile
Number of posts : 637
Status : Active
Veulen voor Katar Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Veulen voor Katar Veulen voor Katar Emptyma 6 aug 2012 - 17:35

Goed dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Veulen voor Katar Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Veulen voor Katar Veulen voor Katar Emptyma 6 aug 2012 - 17:45

Inderdaad ik ben ook best wel bang dat het veulen onactief wordt, dus als Romy hem zelf speelt zou ik dat het fijnst vinden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
Veulen voor Katar Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Veulen voor Katar Veulen voor Katar Emptyma 6 aug 2012 - 18:04

Yay, heb trouwens een topic gemaakt. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Veulen voor Katar Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Veulen voor Katar Veulen voor Katar Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Veulen voor Katar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» veulen?
» Veulen
» GZ: Veulen
» Veulen aanmelding
» ... wilt een veulen spelen :3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Veulen voor Katar A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX