IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Mysterious Untamed Stallions

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Guest
Gast
avatar

Profile
Mysterious Untamed Stallions Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Mysterious Untamed Stallions Mysterious Untamed Stallions Emptywo 8 feb 2012 - 14:31

M.U.S.
Mysterious Untamed Stallions


Als één van mijn oudste en geliefste ideeën zijn de 'M.U.S' nog altijd mijn favoriete badboys. Stel je een groepje hengsten voor die leven om anderen tot waanzin te drijven. Zij moorden met liefde. Niet letterlijk – of misschien ook wel –, maar figuurlijk: ze vernietigen de geest, laten de merrie gebroken achter. De M.U.S wordt niet verliefd, maar ze veinzen wel liefde. Ze verkennen, verleiden en vernietigen – en dat op een geraffineerde wijze die vrijwel onevenaarbaar is. M.U.S. Hengsten zijn onverschillig: ze leggen slechts contacten om uiteindelijke doel te bereiken, ze hebben geen andere vrienden dan elkaar – hebben daar ook geen behoefte aan. Voor elkaar gaan ze echter door het vuur: tussen deze vrienden bestaan geen geheimen. Ze vechten samen, ze vechten voor elkaar en dat maakt ze nagenoeg onverslaanbaar. De M.U.S is precies wat zij claim te zijn: mysterieus, charmant en compleet onafhankelijk. Ze verstaan de kunst van manipulatie en verleiding en winden alles wat ze nodig hebben moeiteloos om hun hoeven. Eenmaal een prooi op het oog, is de jacht geopend en de M.U.S verliest nooit: ze gaan door tot het einde. Ongetemd en vrij als de wind.

Ik zoek een aantal hengsten die onderdeel uit willen gaan maken van deze groep: charmante paarden met een onafhankelijke geest. Intelligente, maar kille wezens die slechts leven voor zichzelf en elkaar: ze worden nooit echt verliefd, maar kunnen als geen ander doen alsof. Wie echt verliefd wordt, ligt eruit. Er is geen officiële leider, maar Thunder geniet het meeste aanzien in de groep omdat hij deze heeft opgericht en een van de vaste leden is: de meeste hengsten blijven een tijdje, vaak jong en vol onstuimige ideeën, maar kunnen het leven meestal niet aan. Ze worden verliefd, trekken weg en gaan opzoek naar een andere toekomst. De achterblijvers halen hun schouders op en gaan verder: ze koesteren geen wrok, maar zullen ook nooit meer instaan voor deze deserteurs. Uiteindelijk is het slechts de harde kern die achterblijft – die weet wat het werkelijk betekent bij de M.U.S te horen: een onstuimig leven, maar wel een leven in eenzaamheid, want meer vrienden dan de M.U.S zal je niet vinden. Je kan het proberen, maar de bond die je hebt met de M.U.S leden zal je nooit kunnen delen met een ander, niet met een andere hengst, noch met een merrie. Ze zouden het niet begrijpen.

Denk jij dat je sterk genoeg bent om een bende als M.U.S te joinen? Laat dan nu een karakter achter, vertel hoe jouw karakter in het verhaal van de M.U.S zou passen en wie weet, ben jij straks één van deze Mysterious Untamed Stallions.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Mysterious Untamed Stallions Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Mysterious Untamed Stallions Mysterious Untamed Stallions Emptywo 8 feb 2012 - 21:11

Ik vind het een super gaaf idee, en zou graag mee doen, moet alleen even kijken met wie. Libertad is al verliefd, Image is een merrie, en Avareth heeft Myou (niet nu, maar hij is wel verliefd xD) Dus.. ik kan eventueel Vouh er bij halen, zijn enige liefde is gestorven en sindsdien is hij erg verbitterd, voor de rest ken je hem wel. Zou hij er bij passen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Mysterious Untamed Stallions Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Mysterious Untamed Stallions Mysterious Untamed Stallions Emptywo 8 feb 2012 - 21:15

Ik vind Vouh altijd erg moeilijk in te schatten. Ze hebben een bepaalde combinatie van onverschilligheid tegenover passie nodig en ik weet niet of Vouh die heeft. M.U.S is gemaakt uit het idee om lol te trappen, zij het op een erg gemene, sadistische manier. Ik weet niet of Vouh genoeg leven in zich heeft om daaraan te voldoen, dat lijkt me iets voor jou om te beoordelen Smile t lijkt me uiteraard super als jij mee zou doen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Mysterious Untamed Stallions Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Mysterious Untamed Stallions Mysterious Untamed Stallions Emptywo 8 feb 2012 - 21:20

Kvind wel een gaaf idee!
Maar ik heb geen karakter die er kan bijhoren ... anders had ik et zeker wel gedaan! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Mysterious Untamed Stallions Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Mysterious Untamed Stallions Mysterious Untamed Stallions Emptywo 8 feb 2012 - 21:29

Hmm, Vouh zou het inderdaad niet doen uit lol, eerder gewoon simpelweg omdat het hem niet zo veel scheelt wat de merrie denkt. Ik zou graag mee doen, maar als jij denkt dat het niet helemaal gaat passen is dat prima hoor (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Mysterious Untamed Stallions Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Mysterious Untamed Stallions Mysterious Untamed Stallions Emptydo 9 feb 2012 - 19:55

Of o.a. Vouh en Flight als partners in crime.. dan hoef ik ook geen nieuw karakter aan te maken xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Mysterious Untamed Stallions Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Mysterious Untamed Stallions Mysterious Untamed Stallions Emptydo 9 feb 2012 - 21:48

Is ook geniaal! Very Happy
Dan doe ik zeker mee!
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Mysterious Untamed Stallions Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Mysterious Untamed Stallions Mysterious Untamed Stallions Emptyvr 10 feb 2012 - 10:39

Dat zie ik wel zitten eigenlijk xD Want Flight zou t ook niet zozeer voor z'n lol doen, maar gewoon 'because he feels like it' en waarschijnlijk t even snel weer vergeten zijn.. yay xD I love him. En dan kunnen we eindelijk weer s een topic met Vouhtje en Flight Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Mysterious Untamed Stallions Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Mysterious Untamed Stallions Mysterious Untamed Stallions Emptyvr 10 feb 2012 - 11:26

Jeej, had alleen net een nieuwe char verzonnen, op naar de 5 oc's op bMH! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
xGinny

xGinny

Profile
Number of posts : 248
Status : Active
Mysterious Untamed Stallions Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Mysterious Untamed Stallions Mysterious Untamed Stallions Emptywo 22 feb 2012 - 1:24

wauw wat een super leuk idee, ik zou ook wel mee willen doen, of met jack daar heb ik namelijk niet echt een doel mee.. of met een nieuwe hengst

als je het nog wilt natuurlijk

xoxo
Terug naar boven Ga naar beneden
angieB

angieB

Profile
Number of posts : 83
Status : Active
Mysterious Untamed Stallions Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Mysterious Untamed Stallions Mysterious Untamed Stallions Emptywo 22 feb 2012 - 11:44

ik zou het een uitdaging vinden ;p
natuurlijk weet ik niet of je mij erbij wilt ik heb wel een voorstel
ik heb een hengst de zoon van Avanti en Iris hij is zijn eigen weg gegaan
maar hij is niet bepaald hoe zijn moeder denkt dat hij eigenlijk is . Zij denkt
dat hij een jonge hengst is opzoek naar een goed doel in zijn leven
wat eigenlijk niet zo is. Het bloed dat door zijn aderen stroomt is dan ook niet
zo zuiver. Hij is een hengst die graag manipuleerd en doet alsof -hij laat zijn eigen
moeder zelfs geloven dat hij goed is- en is heel sluw.

Dit is hij zo een beetje hij heeft als gebrek geen gevoel aangezien hij een zoon
van een schim is hij voelt niets fysieks. Maar zijn gevoelens zijn ook niet bepaald
wat ze moeten zijn.

ik weet niet of het toepasselijk zou zijn hem bij de M.U.S te plaatsen? ik was
al van plan hem terug te halen voor wat drama dus leek mij dit wel een leuke
gelegenheid om hem terug te doen keren naar BMH.

groetjes
angie
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Mysterious Untamed Stallions Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Mysterious Untamed Stallions Mysterious Untamed Stallions Emptywo 29 feb 2012 - 14:48

Ik moet ff kijken wat ik met dit idee ga doen, aangezien ik voor Flight nu wat anders uit gewerkt heb, en voor my blijft Thunder gewoon leider van de M.U.S, maar dat betekent wel dat ik aan de vier karakters moet.. weet niet of ik dat wel aan kan, haha. Dus ga ik dit nog even laten bezinken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Mysterious Untamed Stallions Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Mysterious Untamed Stallions Mysterious Untamed Stallions Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Mysterious Untamed Stallions

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Untamed Ocean
» [LOOKING] Kader + verkleining foto Untamed Ocean

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Mysterious Untamed Stallions A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX