IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

What about a BMH shop?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

A Blue Moon Horses shop?
Yes
What about a BMH shop? Vote_lcap78%What about a BMH shop? Vote_rcap
 78% [ 18 ]
No
What about a BMH shop? Vote_lcap22%What about a BMH shop? Vote_rcap
 22% [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 23
 

AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

Profile
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 15:51

    In het beheerders hoekje hebben we al even overlegt of dit wat voor BMH zou zijn en hoe we dit eventueel zouden gaan uitvoeren. Nou zijn er bij ons wat twijfels en vragen we ons af of dit ook wel is wat de leden misschien willen. Nu is mijn vraag dus, wat denken jullie van een shop? En wat voor 'voorwerpen' zouden daar verkocht moeten worden? Bijv.; je paard uit de dood halen, vleugels, huisdieren, magische krachten? Laat weten wat je denkt, en als het je leuk lijkt stel dan graag iets voor dat verkocht kan worden in de shop.

    In the administrators corner we were discussing about opening up a shop for BMH. Well, there are some doubts with us and we wonder whether this is also what the members might want. Now my question is; what do you think of a shop? And what 'objects' there would have to be sold? Eg.; Your horse back from the death, wings, domestic animals, magical powers? Let us know what you think, and if you like the idea please be kind enough to think of something that can be sold.


Laatst aangepast door perfectperfection op vr 31 aug 2012 - 23:29; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 15:54

Lijkt me een heel leuk idee. Hoewel er dan wel misschien veel 'speciale' paarden komen.
Het maakt het wel interessant dat zeker. Maar inderdaad zoiets als magische krachten, vleugels hoorns etc. Denk ik ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 15:57

    Er zullen goede regels komen wat betreft het speciale, bijv. dat het enkel geschikt is voor rang vier paarden o.i.d. Dat komt wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 15:58

Als er idd goede regels aan vast zitten vind ik het wel een leuke toevoeging ^^ Zo vaak zijn er nu ook weer geen wedstrijden, waar je wat speciaal kan krijgen, dus mensen hebben dan echt wat om voor te werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 16:06

Ik ben er niet zo voor,
Sorry
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 16:08

HappyBoy_SilverJet schreef:
Ik ben er niet zo voor,
Sorry

Kan je ook een reden geven waarom niet? Met een shop hem je namelijk mogelijkheden op vele leuke dingen die je kan kopen, van huisdieren die je volgen tot glimmende juwelen en misschien zelfs oplichtende aftekeningen, en misschien kan je zelfs magische krachten als water beheersen voor jezelf winnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 16:10

Lijkt me allemaal heel leuk, maar zoals Pomme al zei, dan gaan er te veel aparte paarden zijn, iedereen gaat zich naar rang 4 haasten om dat te kunnen doen en dat lijkt me niet zo leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nar

Nar

Profile
Number of posts : 12
Status : Active
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 16:11

Het zou wel gaaf zijn, maar dan moet het wel uniek blijven en mag het, na mijn idee, ook wel aardig wat puntjes kosten. [ Of waar je mee wilde betalen ]

Huisdieren zijn wel gaaf, maar ik ben van mening dat je dan niet onbeperkt kan kiezen en je bijvoorbeeld geen olifant of iets in die richting als huisdier kan krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 16:13

Misschien ook handig om aan bepaalde dingen gewoon een max. te stellen? Dat als er zoveel van zijn, dat er niet meer bij kunnen? Stel iets is heel populair ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 16:13

HappyBoy_SilverJet schreef:
Lijkt me allemaal heel leuk, maar zoals Pomme al zei, dan gaan er te veel aparte paarden zijn, iedereen gaat zich naar rang 4 haasten om dat te kunnen doen en dat lijkt me niet zo leuk.

Waarschijnlijk word maar 25% echt toe gelaten in rang vier, dus dit zal niet het geval zijn. En speciale dingen gaan heel veel kosten, dus veel aparte paarden zullen er nog niet komen, je moet er echt voor werken zeg maar.

@ Nar, Inderdaad er worden zeker grenzen opgesteld c:
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 16:15

Nou, toch blijf ik enorm twijfelen.
En, hoe zit dat dan met die punten, dat vond ik net leuk aan BMH, lekker zonder punten
Terug naar boven Ga naar beneden
Nar

Nar

Profile
Number of posts : 12
Status : Active
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 16:17

HappyBoy_SilverJet schreef:
Nou, toch blijf ik enorm twijfelen.
En, hoe zit dat dan met die punten, dat vond ik net leuk aan BMH, lekker zonder punten

Maar het hoeft toch niet per se punten te zijn?



"Number of posts" kan bijvoorbeeld ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 16:19

Nar schreef:
HappyBoy_SilverJet schreef:
Nou, toch blijf ik enorm twijfelen.
En, hoe zit dat dan met die punten, dat vond ik net leuk aan BMH, lekker zonder punten

Maar het hoeft toch niet per se punten te zijn?



"Number of posts" kan bijvoorbeeld ook.

Daar hebben we het later dan wel weer over, het gaat nu even om het concept en nog niet de uitwerking er van. Maar waarschijnlijk zal het gewoon op basis van de posts gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 16:20

Dat bedoel ik ook ongeveer met pounten, maar dan is het oneerlijk, want als je weinig post, maar veel in het onzintopic zet heb je ook veel 'punten'.

Vond BMH ook altijd zo realistisch opgesteld (op de rare paarden na van tegenwoordig) raar uiterlijk vind ik leuk enzo.
Als die shop er komt vind ik dat het realisme een beetje weg is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Phantastico

Phantastico

Profile
Number of posts : 663
Status : Active
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 16:21

I think it sounds really interesting. You could also
offer up things like twins for sale. And maybe high
value items such as powers. Metamorphosis and such.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 16:22

HappyBoy_SilverJet schreef:
Dat bedoel ik ook ongeveer met pounten, maar dan is het oneerlijk, want als je weinig post, maar veel in het onzintopic zet heb je ook veel 'punten'.

Vond BMH ook altijd zo realistisch opgesteld (op de rare paarden na van tegenwoordig) raar uiterlijk vind ik leuk enzo.
Als die shop er komt vind ik dat het realisme een beetje weg is.

Nee je krijgt dan alleen punten in het rpg gedeelte, dat is gewoon in te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 16:23

Maar posts zijn makkelijk te verdienen.. ik vind het wel een leuk idee, alleen nog een oplossing voor hoe je het gaat doen. c:
En inderdaad een maximum aan zetten, anders word het wel teveel..


Misschien ook een ideetje om 'doelen' op te stellen? Bv; rond een topic af in dat gebied, ga met je paard naar die rang enzovoort? En dat je zo dan misschien die zogenaamde 'punten' voor het shopje kan verdienen?
Het is weer een extra waardoor sommige spelers misschien blijvend actiever worden c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 16:23

Phantastico schreef:
I think it sounds really interesting. You could also
offer up things like twins for sale. And maybe high
value items such as powers. Metamorphosis and such.

Oh yes that all sounds very awesome!
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 16:24

Ik ben dus blijkbaar echt de lastige persoon
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 16:24

Het is ook nogsteeds geen verplichting he.. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 16:28

Haha, 1 tegen al die positieve xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 16:29

ForeverUnknown schreef:
Maar posts zijn makkelijk te verdienen.. ik vind het wel een leuk idee, alleen nog een oplossing voor hoe je het gaat doen. c:
En inderdaad een maximum aan zetten, anders word het wel teveel..


Misschien ook een ideetje om 'doelen' op te stellen? Bv; rond een topic af in dat gebied, ga met je paard naar die rang enzovoort? En dat je zo dan misschien die zogenaamde 'punten' voor het shopje kan verdienen?
Het is weer een extra waardoor sommige spelers misschien blijvend actiever worden c:

Ja dat is inderdaad ook een goed idee c:
Terug naar boven Ga naar beneden
SoulmadeMorrow

SoulmadeMorrow

Profile
Number of posts : 829
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 16:36

HappyBoy_SilverJet schreef:
Ik ben dus blijkbaar echt de lastige persoon


Je bent geen lastig persoon als je het ergens niet mee eens bent. Ik kan me namelijk prima voorstellen dat dit je geen goed idee lijkt.
Als je dit instelt verliest de RPG namelijk een deel van zijn spontaniteit. Mensen kunnen bijvoorbeeld alleen gaan posten omdat ze dat éne item/magische kracht willen hebben. En dan kun je wel zeggen: Maar dan blijft BMH wél actief. Maar wil je het niveau die BMH nu heeft - en dat is hoog, gemiddeld genomen - echt daarvoor op het spel zetten?

En zelfs al kunnen alleen rang 4 mensen de échte leuke dingen aanschaffen, dat maakt het voor de echt avontuurlijke spelers die verhaallijnen maken en echt hun best doen met posts ook ergens te komen een stuk moeilijker om aan leuke spulletjes te komen.

En de vraag 'waar betaal je dan mee' is niet iets waar je pas aan het eind over na moet denken. Want zoals ik al zei: Je kunt het inderdaad zo instellen dat je alleen punten krijgt in de RPG, maar wát voor posts zijn dat dan? Staat een post van 300 woorden gelijk aan een post van 3000 woorden? Volgens dat systeem zou dat wel zo zijn, maar is dat wel helemaal eerlijk?


Ik ben ook voor, maar toch leek het me niet onbelangrijk om het niet even op een rijtje te zetten waar mijn twijfels liggen en wat daarmee zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 17:32

Ik vind het een erg leuk idee. De mogelijkheden tot speciale dingen liggen wat meer open en je hebt een 'doel'
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Emptyvr 31 aug 2012 - 17:35

Maar ik ben het wel eens met nikki. Je zal op deze manier meer flut posten krijgen van 5 regels. En net de mensen die lang posten zullen minder verdienen omdat ze langer bezig zijn met één post
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
What about a BMH shop? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: What about a BMH shop? What about a BMH shop? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

What about a BMH shop?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: What about a BMH shop? A2tpGgU :: » Archive :: Opgeloste vraagstukken-
» CHATBOX