IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Being the bully~ Treasure&Sayare

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Kyali

Kyali

Profile
Number of posts : 628
Status : Active
Being the bully~ Treasure&Sayare Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Being the bully~ Treasure&Sayare Being the bully~ Treasure&Sayare Emptywo 12 sep 2012 - 21:55


Het begon te schemeren en alles wat overdag geluid gaf maakte zich klaar om te gaan slapen. De zon maakte plaats voor de maan. Soms hoorde je nog een vogeltje alsof het welterusten zei. Een zacht briesje koelde Rayo's donkere lichaam af. Hij schudde zich uit en brieste kort. Hij was nog niet bereid om naar bed te gaan.

Hij stapte rustig door het bos. Het lange gras prikte in zijn benen. Hij focuste zich op de geluiden in het bos. Hij hoorde een uil die de nacht verwelkomde en wat geritsel in de bosjes. Hij werd nieuwsgierig en volgde het geluid geluidloos. Hij zag een open plek waar het maanlicht op scheen. Er stond een merrie in haar eentje. Het maanlicht scheen op haar vacht en Rayo bekeek de merrie even. Hij stook zijn neus op en hij herkende de zoete geur. Het was Sayare.

Sayare stond met haar rug naar hem toe en had hem nog niet opgemerkt. Hij duwde een tak opzij zodat ze het geritsel hoorde. Zodra ze omkeek werd Rayo even opgezogen in haar ogen. Hij stapte vooruit. "Sayare" zijn stem was wat ruw maar hij bracht het zo vriendelijk over als hij kon. Een korte glimlach verscheen op zijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistyh

Twistyh

Profile
Number of posts : 77
Status : Active
Being the bully~ Treasure&Sayare Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Being the bully~ Treasure&Sayare Being the bully~ Treasure&Sayare Emptyma 24 sep 2012 - 18:02



Rustig stond ik daar. Te genieten van mijn rust. Wanneer ik geritsel achter mij hoor draai ik me vliegensvlug om. Ik zucht even als ik zie dat het Rayo is. ”Jeetje je liet me schrikken!” zei ik plagerig terwijl ik op hem af loop. Mijn naam rolde over zijn tong. Ik glimlach even kort naar hem. ”Tijdje niet gezien Rayo… wat breng jou hier?” vroeg ik nieuwsgierig. Het begon al aardig af te koelen, even schudde ik met mijn lichaam. Ik liep op hem af en begin rondjes om hem heen te draaien. In mijn ooghoeken zie ik dat hij mijn bewegingen volgt. Naast hem kom ik tot stilstand te staan. Wanneer ik geritsel hoor spits ik mijn oren en zet ik verschrikt een stap naar achter.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kyali

Kyali

Profile
Number of posts : 628
Status : Active
Being the bully~ Treasure&Sayare Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Being the bully~ Treasure&Sayare Being the bully~ Treasure&Sayare Emptyma 24 sep 2012 - 20:19


Ze draaide zich vliegensvlug om. Ze zucht even toen ze zag dat Rayo het was. ”Jeetje je liet me schrikken!” zei ze plagerig terwijl ze naar Rayo toeliep. Rayo lachte even en bekeek haar fijne gezichtje. Schattig om te zien hoe ze reageerde. "Je weet hoe ik ben." zei hij met een glimlach op zijn gezicht. Ze glimlacht even kort naar hem. ”Tijdje niet gezien Rayo… wat breng jou hier?” vroeg ze nieuwsgierig. "Het is leuk je weer te zien Sayare. Ik volg gewoon mijn hart en nu kom ik jou hier tegen." zei hij met een kalme stem. Hij bedacht zich dat dit er een beetje raar uit was gekomen. Sayare schudde haar schone lichaam. Rayo kon zijn ogen niet van haar af houden. Ze had iets anders dan andere merries. Hij was enigzins gefrustreerd dat hij deze gevoelens voelde voor Sayare. Hij wilde deze gevoelens niet.. maar ze deed iets met hem. Ze liep naar hem toe en begon rondjes om hem heen te draaien. Hij bleef haar met zijn ogen volgen totdat ze naast hem in stilstand kwam. Hij had de neiging om weg te rennen maar aan de andere kant wilde hij haar zo dicht mogelijk bij hem hebben. Een geritsel doorbrak zijn droom en hij brieste beledigd. Wie had het lef om hun te verstoren. Rayo draaide zijn lichaam naar het geluid toe. Sayare stond achter hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Being the bully~ Treasure&Sayare Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Being the bully~ Treasure&Sayare Being the bully~ Treasure&Sayare Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Being the bully~ Treasure&Sayare

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Sayare
» Once I was go for a break, I come back with a big job • Sayare
» E is for endearing, a treasure so rare.
» Leader Treasure
» Kadertje treasure

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Being the bully~ Treasure&Sayare A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX