IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

[Looking for] Manipulatie Hestia.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
[Looking for] Manipulatie Hestia. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: [Looking for] Manipulatie Hestia. [Looking for] Manipulatie Hestia. Emptyvr 10 feb 2012 - 21:30

Hey,

Ik en Angie zitten al een week te kwebbelen en ideeën uit te werken voor het perfecte dochter/zoontje voor Axis en Iris.
Omdat het beetje een wens van me is dat Axis ook een zoon of dochter heeft! <3
Maar Angie denkt dat ze niet sterk genoeg zal zijn om het paardje dat wij in gedachten hebben te kunnen uitwerken in een manipulatie dus zoeken we hulp! Want we willen het echt perfect ... dus daarom doen we beroep op jullie en ik hoop van harte dat iemand zo lief is om mijn wens te vervullen. ;-)

    Hier kort de gegevens over Hestia:
  • Naam: Hestia (Godin van het vuur, natuur)
  • Geslacht: Merrie
  • Ras/Uiterlijk: Arabofries. Lange manen, fier uiterlijk, zwart uiteraard. Hestia heeft tevens op haar zwarte hoofd een wit vlammetje getekend staan. (Plaats is gelijk, ik denk voorhoofd het mooist, wat het makkelijkst is) ;-)
  • Karakter: Hestia word een felle en gezellige merrie. Wat ze van haar vader heeft is de bescherming die ze schenkt aan alles wat haar dierbaar is, ook zijn wijsheid en intelligentie heeft ze in zich. Wat ze van haar moeder heeft is dat ze voor alles opkomt, goed of slecht. Ze zal altijd proberen een balans te brengen tussen het leven in haar omgeving. Naast dat overtuigd ze iedereen ervan dat ze een vaste waarde hebben in het leven van Moeder Natuur. Iedereen is er om een reden, iedereen heeft een vaste waarde, een doel, een opdracht en dat probeert Hestia bij iedereen naar boven te brengen. Naast al dit alles voelt iedereen zich welkom bij haar.
  • De achtergrond van de manip: Gelijk waar, zolang er maar elementen van de natuur bijzijn aangezien ze toch wel beetje godin van de natuur is ook. Bv, in een bos bij een waterval ofzo. Kies je zelf maar. =D


Dat was het zo'n beetje ...
Ik hoop dat jullie me echt kunnen helpen en dat ik binnekort Hestia kan spelen als een trotse dochter van Axis en Iris. =D

Alvast super bedankt!!
Greetz, Jennifer (en Angie ook beetje) =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
[Looking for] Manipulatie Hestia. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for] Manipulatie Hestia. [Looking for] Manipulatie Hestia. Emptydi 14 feb 2012 - 21:22

Niemand??

Zoveel mensen die dit al bekeken hebben en niemand die me wil helpen ... ='(

Je zou mij en Angie er zo'n groot plezier mee doen. =D

Greetz!
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
[Looking for] Manipulatie Hestia. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for] Manipulatie Hestia. [Looking for] Manipulatie Hestia. Emptywo 15 feb 2012 - 14:12

Ik had graag iets gemaakt, ben de laatste tijd weer heel erg bezig met bewerken.. Maar jammer genoeg werkt mijn computer niet mee en is het scherm stuk. En zonder scherm geraak je uiteraard niet ver he.. =(

Amm
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
[Looking for] Manipulatie Hestia. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for] Manipulatie Hestia. [Looking for] Manipulatie Hestia. Emptywo 15 feb 2012 - 14:30

Ik moet nog zo ontzettend veel maken voor zo veel mensen, dus als ik ooit over een paar weken tijd heb, dan ga ik graag aan de slag, maar ik kan niks beloven Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
[Looking for] Manipulatie Hestia. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for] Manipulatie Hestia. [Looking for] Manipulatie Hestia. Emptydo 16 feb 2012 - 19:05

Amber! Stoute computer en zijn scherm. Maar tis niks, kben al heel blij dat je het voorsteld. =D

Ali, neem gerust je tijd! Kben al super blij dat iemand ook maar reageert!! Dus als je er ooit aan begint dan hoor ik het graag. =D

Bedankt e. x
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
[Looking for] Manipulatie Hestia. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for] Manipulatie Hestia. [Looking for] Manipulatie Hestia. Emptydi 28 feb 2012 - 22:11

Ik wil ook wel eventueel iets maken?
Dit is mijn werk

Je zegt maar of je wil, snap dat je liever hebt dat Ali iets maakt!
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
[Looking for] Manipulatie Hestia. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for] Manipulatie Hestia. [Looking for] Manipulatie Hestia. Emptyzo 4 maa 2012 - 10:44

Ik ga ook eens iets proberen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
[Looking for] Manipulatie Hestia. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for] Manipulatie Hestia. [Looking for] Manipulatie Hestia. Emptyzo 4 maa 2012 - 23:32

l-


Laatst aangepast door ambrellaa op za 7 apr 2012 - 14:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
[Looking for] Manipulatie Hestia. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for] Manipulatie Hestia. [Looking for] Manipulatie Hestia. Emptydo 15 maa 2012 - 18:17

Als ik de moed op kan brengen, ga ik wat voor je proberen, wil toch wel weer wat meer gaan bewerken (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
[Looking for] Manipulatie Hestia. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for] Manipulatie Hestia. [Looking for] Manipulatie Hestia. Emptydo 15 maa 2012 - 20:18

Nicky zou heel leuk zijn.

Aan de andere ook super bedankt voor de hulp. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
[Looking for] Manipulatie Hestia. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for] Manipulatie Hestia. [Looking for] Manipulatie Hestia. Emptyza 17 maa 2012 - 13:36

Ben niet helemaal tevreden, maar oke (:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
[Looking for] Manipulatie Hestia. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for] Manipulatie Hestia. [Looking for] Manipulatie Hestia. Emptyzo 18 maa 2012 - 12:24

Wauw!
Kvind het op zich niet helemaal mijn stijl maar ik vind zeker Hestia iets speciaals hebben!
Kga het zeker gerbuiken eens ze geboren en volwassen is. Zou je er mss een kadertje kunnen
om maken? Zoniet vraag ik het wel aan iemand anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
[Looking for] Manipulatie Hestia. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for] Manipulatie Hestia. [Looking for] Manipulatie Hestia. Emptyzo 1 apr 2012 - 12:38

Ben helemaal vergeten te reageren, maar ik gooi zo ff een kader voor je in elkaar (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
[Looking for] Manipulatie Hestia. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for] Manipulatie Hestia. [Looking for] Manipulatie Hestia. Emptyzo 1 apr 2012 - 14:23

[Looking for] Manipulatie Hestia. Hestiakader

Rank 4
't is wel gewoon simpel, want ingewikkeld kan ik niet xD

Code:

[table border="0" cellpadding=25 bgcolor=#000000]
[tr]
[td width=500][img]http://img16.imageshack.us/img16/7417/hestiakader.png[/img]
[justify][font=Times New Roman]
[b]Rank 4[/b]
[color=#cccccc]    T E X T    [/color]
[/font][/justify][/td]
[/tr]
[/table]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
[Looking for] Manipulatie Hestia. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for] Manipulatie Hestia. [Looking for] Manipulatie Hestia. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

[Looking for] Manipulatie Hestia.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» [Looking for] manipulatie Beauty
» [Looking for] manipulatie Nikita
» [Looking for] Manipulatie Freyr
» [Looking for] Hulp bij manipulatie QUICER
» Manipulatie voor Avanti??

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: [Looking for] Manipulatie Hestia. A2tpGgU :: » Archive :: Completed Art-
» CHATBOX