IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Only blood moves the Wheels of time

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Only blood moves the Wheels of time Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Only blood moves the Wheels of time Only blood moves the Wheels of time Emptywo 26 sep 2012 - 20:16


Beata Maria.You know I am a righteous man. Of my virtue I am justly proud. Beata Maria. You know I'm so much purer than. The common, vulgar, weak, licentious crowd. Let him burn, burn for his sins. And let me rise to my rightful place.
Woeste amberkleurige ogen staarde in het hulst van de nacht naar niets. Luid brieste de iet wat kleinere hengst en schudde zijn manen. Ooit waren ze lang en was Aeron een trotse hengst geweest. Nu waren zijn manen half afgeknauwd, afgeschuurd en afgebeten. Net als zijn staart. Plekken waar hij haast niet bij kon waren nog iet wat onbeschadigd. Echter waren plekken waar de hengst wel degelijk bij kon bijna afgeschuurd tot op de wortel. Hij sloeg even met zijn staart heen een weer en schraapte met zijn hoef. Gek? Wellicht, gestoord geworden van haat en angst voor iets dat zou kunnen komen. Schimmen? Ha, alsof hij nog iets van hun te vrezen had. Alles in zijn leven was hem afgenomen. En alles vernietigd en verpulverd door zijn broer. Amor, het was nog ironisch. Waar zijn broer's naam voor warmte en liefde stond, stond de zijne voor haat en bloedvergiet.
Haastig schoten zijn ogen heen en weer waarna hij in het hulst van de nacht weer naar voren stapte. Hij wist dat hij hier niet alleen was. Een of twee paarden waren net als hij Loner. Het deerde hem niet veel, al had een zindelijk deel in zijn hoofd zich nog afgevraagd waarom hun hier rondliepen. Al snel had hij zijn eigen vraag beantwoord. Het deerde niet, hij hoefde ze niet aan te kijken, hoefde ze niet te zien, hoefde ze niet te kennen. Hij leefde hier in zijn eentje. En hoe langer hij niet tegen iemand sprak. Hoe langer hij hier rond bleef dwalen, hoe minder zijn blik op de realiteit werd. Angst was nauwelijks herkenbaar in de gestalte van de hengst. Puur omdat er niets was waar hij bang voor hoefde te zijn. Nou ja niets? In zijn ogen dan. Maar wat was er nou wel nog normaal in de ogen van iemand die zijn blik op alles wat er was langzaam verloor in diepe gestoordheid.

BESTELD DOOR KRATOS (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Only blood moves the Wheels of time Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Only blood moves the Wheels of time Only blood moves the Wheels of time Emptywo 26 sep 2012 - 21:42

Only blood moves the Wheels of time 2ezs5mr




Eerder had Kratos hem al aangesproken, die Aeron. De schim keek neer op de hengst, dat was zeker. Aeron, hij die zichzelf alles toe eigende. Elke merrie. Elke ziel. Hij had lachend toegekeken wanneer de loner, eenzaam als hij inderdaad was, was afgedropen. Maar nu viel alles samen, het hellevuur, de blauwe maan. En de 'toevallige' onmoeting met Aeron. De avond viel over Blue Moon Horses en zodoende had de fries - die er nu een stuk minder friezerig uitzag - zich buiten het bos begeven. Hij zocht hem niet, die Aeron, maar de toevalligheden moesten weer net zo uitkomen dat ze tegenover elkaar stonden.
Kratos was een beest. Letterlijk. De mislijkmakende geur was van mijlenver te ruiken maar dat deerde hem vrij weinig. Hij was snel genoeg om zij die vluchten in te halen. Hij zag er smerig uit, ronduit goor. Aeron zag er ook niet al te prettig uit, maar in Kratos' ogen ontbrak de hengst voor hem alle kracht die dat 'smerige' tot zijn recht zou kunnen brengen. Alhoewel de geur hen omringde was de fries gehuld in eeuwige duisternis. Het geknars van zijn tanden was echter wel hoorbaar, een scherp alles-doorborend geluid dat langzaam aanzwol tot het bijna oorverdovend was. Mocht hij niet reeds al enkel met vel en pezen aan elkaar hebben gehangen dan was zijn kaak zeker gebroken geweest. 'Wel...' een zieke grijns krulde rond zijn lippen, een grijns die vele dingen kon betekenen. Hij kon vermaakt zijn door zijn aanwezigheid, door het besef dat ze zo meteen in de clinch zouden liggen en dat Kratos sowieso zou winnen. Aan de andere kant kon hij even goed verveeld zijn, en greens hij enkel uit eigen belang, om de hengst voor hem maar een beetje te entertainen tot hij zin had om aan te vallen. Ogen die zachtjes blinkten kwamen tevoorschijn en wanneer ze elkaar uiteindelijk oog in oog staan werd de grijns op zijn gezicht enkel breder.

'We meet again,' kraakte hij door de stilte. 'Ik dacht dat jij wel al lang van kant zou zijn.' vermaakt rechtte Kratos zijn hals waardoor hij een heel eind boven Aeron uit kwam. 'Maar het is zoals ze zeggen, onkruid vergaat niet. Al ben je wel op de goede weg.' Nu begon het hem te vervelen. 'Zeg eens wat,' Kratos' ogen flikkerden nijdig op, ogen waarachter een storm begon te woeden. Het verlangen om gewoon met een paar klappen de hengst tot zijn einde te brengen brandde onder zijn huis en liet hem zachtjes sidderen van ongeduld. Schuim dat zich al een paar dagen rond zijn lippen had gevormd viel nu met een enkele vlok naar beneden.


"How fine you look when dressed in rage. Your enemies are fortunate your condition is not permanent; and you're lucky, too: red eyes suit so few."
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Only blood moves the Wheels of time Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Only blood moves the Wheels of time Only blood moves the Wheels of time Emptydo 27 sep 2012 - 21:07

Zodra hij de donkere monsterlijke verschijning zag begon hij half te lachen. Zijn stem deed hem nog breder grijnzen terwijl hij half naar voren stapte. "Als we daar Kratos niet hebben." Siste hij zacht terwijl zijn donkere ogen naar de vlammenzee gleden. "Laat me raden, jij met je beste maatje Avanti zitten daar achter?" Hij glimlachte zacht en schudde zijn wilde manen heen en weer. Hij moest stinken als wat maar op dit moment stonk Kratos vele malen meer. "Dus.. Waarom precies ben je hier Kratos? Mij afmaken voor ik je baasje kan helpen met de kudde vernietigen?" Hij gromde zacht en draaide even zijn hoofd weg.

-sorryhijiscrazybutplzhijgaataldooddusdon'tkillhimhaha-
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Only blood moves the Wheels of time Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Only blood moves the Wheels of time Only blood moves the Wheels of time Emptydo 27 sep 2012 - 21:26

Only blood moves the Wheels of time 2ezs5mr




Een zachte, spottende grijns speelde rondom Kratos' lippen. 'Lef heb je wel. Al gaat dat in deze situatie niet veel helpen, verloren ben je toch.' Hij negeerde de woorden van Aeron vrijwel volledig. Waarom zou hij ook maar omkijken van wat hij zo nijdig loopt te vertellen, Kratos wist dondersgoed dat hij Aeron aan kon. Wat E'ves betrof, dat was Avantis probleem. Hij was hier enkel om storende elementen van de scene te verwijderen. De grijns die voorheen zo onopgemerkt op zijn gelaat speelde werd groter met elk woord dat door zijn hoofd kronkelde, een storm die weigerde te gaan liggen. Ieder ander zou gek worden van een op hol geslagen gedachtengang maar Kratos genoot zienderogen van de chaos. 'Maak je geen zorgen, ik ben niet iemand die je laat leiden. Ik hou het graag proper. We willen geen onnodige vlekken maken natuurlijk.' Een kil, vreugdeloos lachje weerklonk in de leegte. De ironie. Hij was langzaam van binnen uit weg aan het rotten en hij 'wou geen vlekken maken'.

*Sorry maar ik móet hem vermoorden van Avanti Sad ik mag/kan niet weigeren.


"How fine you look when dressed in rage. Your enemies are fortunate your condition is not permanent; and you're lucky, too: red eyes suit so few."
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Only blood moves the Wheels of time Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Only blood moves the Wheels of time Only blood moves the Wheels of time Emptydo 27 sep 2012 - 21:30

Allemaal erg leuk en aardig maar hij heeft een verhaallijn lopen waarin ie al vermoord word door E'ves..
Ik stemde enkel in met dit topic voor jou om hem te pesten...
dat was ook afgesproken ik weet niet hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Only blood moves the Wheels of time Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Only blood moves the Wheels of time Only blood moves the Wheels of time Emptydo 27 sep 2012 - 21:33

Ja shit daar heb je het gezeik wel

fuck schimmen, ik ga hem er gewoon uitgooien
ik heb nog geen ENKEL topic kunnen laten lopen omdat iedereen altijd loopt te lullen 'ze wordt al gepest' 'ik wil niet dat ze pijn heeft' 'er loopt al een plot'

het plot van het spel is dat wij opdrachten krijgen die we moeten uitvoeren.

Heel fijn allemaal.

Ik ben het hier zwaar beu aan het worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Only blood moves the Wheels of time Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Only blood moves the Wheels of time Only blood moves the Wheels of time Emptydo 27 sep 2012 - 21:39

Aleydis, Allen en E'vesdar zullen allemaal beinvloed worden door Aeron.
Als Aeron er niet meer is, kan ik Allen's karakter helemaal niet meer ontwikkelen en heeft Ali haar moord plot ook nie meer..
Ik denk dat normaal gesproken het niet zo'n probleem was geweest, maar als een karakter nog heel belangrijk is voor een boel, dan is t best 'lullig' om hem zomaar te vermoorden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Only blood moves the Wheels of time Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Only blood moves the Wheels of time Only blood moves the Wheels of time Emptydo 27 sep 2012 - 21:40

Ja jammer, het is altijd wat. Als ik al mijn topics op een rijtje zet waar ik met Kratos aan begonnen ben is er niet één afgeraakt omdat iedereen altijd af haakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Only blood moves the Wheels of time Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Only blood moves the Wheels of time Only blood moves the Wheels of time Emptyvr 28 sep 2012 - 18:06

De schim zijn woorden deden hem enkel meer grijnzen terwijl hij zijn schouderbladen omhoog haalde. "Wat heb je aan een leven zonder lef nietwaar Kratos?" Hij grijnsde nogmaals zacht voor hij zijn hoofd schuin draaide. "Jij geen vlekken maken? kijk naar jezelf. Ik zou toch zweren dat je meer als genoeg vlekken maakt. Bovendien, hoe durf je te denken dat je mij zou kunnen vernietigen?" Een bloeddorstige grijns krulde zijn lippen om voor hij zacht gromt en beter grijnst. Zijn lieve zoontje was nu half getraind en dwaalde ergens rond. Aeron was absoluut niet van plan om hem lang genoeg alleen te laten om naar die 'emperor' van een E'vesdar te huppelen. Aeron wou wat hem rechtmatig belong en in zijn hoofd was dat nu de 'kroon' van E'vesdar geworden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Only blood moves the Wheels of time Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Only blood moves the Wheels of time Only blood moves the Wheels of time Emptyvr 28 sep 2012 - 18:48

Only blood moves the Wheels of time 2ezs5mr




Een scherp lache verliet Kratos' lippen en gespeeld spijtig schudt hij zijn hoofd. 'Ik weet niet waar ik het meer van op mijn heupen krijg. Je gezicht of je attitude. Maar ze staan beide niet op mijn lijstje van favoriete dingen.'
Als bij donderslag kreeg de fries een brede grijns op zijn gezicht, zo'n grijns die nooit wat goeds voorspelt. 'Jij hebt een zoontje he?' Geamuseerd beet hij op zijn onderlip. 'Ik denk dat ik daar wel wat mee kan.' Zijn woorden over hoe geweldig hij zichzelf achtte zorgde ervoor dat een nog scherpere, hardere lach door de lucht galmde. 'Aeron, jongeman. Ik kan jou aan met mijn ogen dicht.' En dat was geen fabeltje, maar dan nog. Geen tijd te verspillen, geen energie te verkwisten. Onaangekondigd schiet de friese hengst naar voren en boort zijn tanden in diens hals, vlak achter zijn kaak. Met een forse beweging trakt hij ze er terug uit, de lap vlees die het met zich meenam spuugde hij nadien voor zijn voeten.


"How fine you look when dressed in rage. Your enemies are fortunate your condition is not permanent; and you're lucky, too: red eyes suit so few."
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Only blood moves the Wheels of time Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Only blood moves the Wheels of time Only blood moves the Wheels of time Emptyvr 28 sep 2012 - 21:03

Het ging allemaal zo snel. De hengst haalde naar hem uit en meteen daardoor schoot Aeron's hoofd de lucht in. Een fatale fout waardoor Kratos zijn smerige tanden vol in in Aeron's keel kon plaatsen, een stuk vlees losrukken en op de grond spugen.

Aeron strompelde achteruit en zijn mond gleed open terwijl bloed uit zijn half weggehapte keel stroomde. Hij had zijn luchtpijp gemist, een wonder.. Aeron's donkere ogen staarde naar Kratos voor hij half begon te lachen. Om uiteindelijk een harde lach uit te stoten en zijn hoofd weer te heffen. Hij was mentaal gestoord, de pijn boeide hem niet. Hij had overwonnen. Tot aan zijn dood zou hij altijd overwinnen. "Het heeft geen zin mismaakt veulen, Allen heeft al geleerd, Allen zal zijn papa gehoorzamen, Allen zal Amor afmaken, zijn weg vervolgen naar E'vesdar, heersen en jou vernietigen, vertel je lieve meestertje maar dat de koning altijd zal overheersen." Terwijl hij sprak was er nog meer bloed omhoog gekomen en was over zijn onderlip gelopen. MAar het deed hem niets. Hij zou overwinnen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Only blood moves the Wheels of time Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Only blood moves the Wheels of time Only blood moves the Wheels of time Emptyvr 28 sep 2012 - 21:12

Only blood moves the Wheels of time 2ezs5mr




'Prima prima,' wuifde Kratos zijn woorden weg. 'Hoe meer paarden jouw jongeling afmaakt hoe minder wij er moeten doen, dankjewel.' Hij sloot even zijn ogen, zijn oren spitsend om eventuele aanvallen toch maar te ontwijken. Kratos vernietigen? Grapjas. De enige die de mogelijkhad om hen te vernietigen zou eventueel E'ves zijn, en in zijn eentje haalde hij dat toch niet. Eigenlijk wou Kratos lachen tot hij niet meer bij kwam, hem uitlachen, hem vertellen hoe idioot de hengst wel niet klonk. Zijn woorden waren de woorden van iemand die vijf uur in de zon had gestaan en geen idee had wie of wat hij was. En Kratos was er best wel zeker van dat Aeron dat ook niet wist.
'Ach, vertel de duivel dat Avanti de groetjes doet. En vernoem mijn naam ook even.'


"How fine you look when dressed in rage. Your enemies are fortunate your condition is not permanent; and you're lucky, too: red eyes suit so few."
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Only blood moves the Wheels of time Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Only blood moves the Wheels of time Only blood moves the Wheels of time Emptyza 29 sep 2012 - 16:42

Aeron begon te grommen terwijl hij door zijn benen zakte. "De duivel zeg je.." Siste hij zacht terwijl hij begon te lachen. "De duivel zal mij niet zien. Een koning is gekozen door god en god enkel zal hem terugnemen." Zijn ogen twinkelde gevaarlijk terwijl hij nog breder begon te lachen en trillend weer omhoog kwam. "Neem van mij aan schatje, zo makkelijk krijg je mij niet stuk. Naast mijn zoon heb ik nog een kind, een kind dat hij zal zoeken dezelfde les zal doorbrengen. En gouw genoeg krijgen hun ook kinderen en die weer kinderen. Ik ben niet van plan om mijn plan op enkel een dom veulen te vertrouwen. Ik ben niet gestoord als jedat soms dacht." Hij begon nog harder te lachen terwijl hij naar Kratos staarde voor hij opnieuw meer en meer door zijn benen zakte en nog een maal zijn hoofd hief om smerig naar Kratos te lachen. Hij zou overwinnen. Hij zou altijd overwinnen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Only blood moves the Wheels of time Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Only blood moves the Wheels of time Only blood moves the Wheels of time Emptyzo 30 sep 2012 - 22:23

Triptune schreef:
Only blood moves the Wheels of time 2ezs5mr



Kratos lachte schamper, deze hengst kraamde enkel en alleen onzin uit. En boven al: hij begon hem te vervelen. 'Je hebt mooie verhalen, hengst. Maar met verhalen zijn we niets.' Wanneer claimt dat hij in feite niet zo gestoord is, werd Kratos' grijns enkel breder. 'Jij misschien niet, maar ik wel. Ik heb mooie plannetjes met jouw lichaam, jongeman. Ik zie je in een ander leven.' De eeuwige, smerige grijns op zijn gelaat verdween en maakte plaats voor en blinkende rij tanden. Aeron lag reeds zo goed als op de grond, dus Kratos nam genoegen met het feit dat hij zijn hoeven op zijn schouder en kaak te kunnen zetten en zo zijn tanden in zijn hals te boren. Met een ruwe, ongecontroleerde beweging, al sidderend van het verlangen om bloed te proeven, rukte hij alles wat zijn lange tanden konden berijken mee naar buiten. Zijn ruwe huid maakte plaats voor een gapende wonde en met alle gulzigheid van een klein kind die wat snoepgoed naar binnen werkte wrat Kratos hem als het ware op tot hij zeker wist dat de loner nooit meer zou op staan.

Tevreden keerde hij hem de rug toe en wandelde weg.


"How fine you look when dressed in rage. Your enemies are fortunate your condition is not permanent; and you're lucky, too: red eyes suit so few."
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Only blood moves the Wheels of time Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Only blood moves the Wheels of time Only blood moves the Wheels of time Emptyma 1 okt 2012 - 21:00

Ik ben te lui om te posten, morgen edit ik dit misschien maar voor nu
dit beest is dood x'd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Only blood moves the Wheels of time Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Only blood moves the Wheels of time Only blood moves the Wheels of time Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Only blood moves the Wheels of time

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» The patriot's blood is the seed of Freedom's tree. // O P E N
» Blood of the hunter
» It's time [open]
» - Torak -- First time I see you.
» Oh dear, your blood would taste so great.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Only blood moves the Wheels of time A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX