IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

I thought we had a agrement? [Nachtschade]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
I thought we had a agrement? [Nachtschade] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: I thought we had a agrement? [Nachtschade] I thought we had a agrement? [Nachtschade] Emptywo 26 sep 2012 - 21:39


Noch een klein beetje ... de zon zakte langzaam achter de horizon waardoor hij een verdoofd gevoel achter liet op de verhitte bossen van BMH. Het was een terreur, zoveel moois ging op in vlammen, zoveel pracht en praal, zoveel leven dat teniet gaat aan een stomme visie van het leven want uiteindelijk kon je het zo wel noemen. Als er geen enkele ziel was die haat of wraak koesterde, dan zou er ook niemand zijn die het zo ver zou drijven. Maar er was wel zo één ziel, één ziel die het zover wou drijven. De rook pakte zich op één punt samen boven de bossen van Anderfels, de vogels vlogen verschrikt werd en hier en daar was een verschrikte knal die los kwam uit het kwade vuur van de brand.

De afgelopen twee uur was Avanti niet van zijn plaats geweken ... als je hem zag. Hij stond bij een grote wilg midden in het gebied, de kudde was hem gepasseerd en ze hadden hem geroken maar ze konden zijn lege hart niet vinden, ze konden zijn monsterlijke lichaam niet waarnemen. In de schaduw van de grote eik was een licht trilling zichtbaar in de lucht en het bewoog niet, ook naarmate de schaduw van de boom opzij schoof veranderde de trilling niet en bleef het precies daar waar het hoorde. Je kon het waarnemen maar waarom zou je er in eerste instantie op letten? En plots was hij daar uit het niets, de trilling, de schaduw was verdwenen en zijn gitzwarte lichaam stond in de plaats. De stralen van de blauwe maan gleden over de horizon en gaven hem een innerlijke woede die bijna monsterlijk werd.

De levenloze zwarte ogen staarde naar één paard uit de kudde, zijn Bella Donna. Zijn tanden klikten ongeduldig terwijl zijn scherpe hoektanden twinkelde in het maanlicht. Zijn ogen gleden naar de bosrand en met een oprecht tevreden gevoel van succes steigert hij laag. ZIjn hinnik, diep en donker reist over BMH uit bestemd voor één paar oren, Bella Donna. Zelf was Avanti te koppig om haar Nachtschade te noemen, ze had hem verschillende namen gegeven en hij koos voor Bella Donna. Hij schoot in galop en verscheen in een opmerkelijk snelle beweging achter haar. 'Boe!' Hij grinnikte en wandelde tot zijn zwarte poelen haar lege ogen konden waarnemen. 'Bella Donna, jij en ik hadden een deal is het niet?' Hij keek haar afwachtend aan en blikte kort naar de kudde die al meteen een leider erbij wou roepen. 'Waarom merk ik daar niets van? Je hebt vast wel een geweldig goede reden?' Siste hij. Zijn neus nam haar zoete geur op en een rilling schoot over zijn rug, een beetje bloed kon vast geen kwaad ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
I thought we had a agrement? [Nachtschade] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I thought we had a agrement? [Nachtschade] I thought we had a agrement? [Nachtschade] Emptydo 27 sep 2012 - 12:59

I thought we had a agrement? [Nachtschade] Naaacht
nachtschade
I am a flower quickly fading, a wave tossed
in the ocean, a vapor in the wind


Langzaam beweegt de jonge merrie haar kleine lichaam voort tussen de schaduwen van het woud. Haar lange zwarte manen omhullen haar lichaam als de schaduwen haar omarmden als ze het woud in trad. Een zucht verlaat haar lippen terwijl het eeuwige gemaal van haar gedachten verder gaat. Ze had de laatste ontmoeting met Torak nog vers in haar geheugen staan, de hengst had haar duidelijk gemaakt dat ze iets moest gaan uitvoeren, dat het tijd was dat ze voldeed aan de opdracht die ze had gekregen, en toch kon ze zich er niet toe zetten om de geheimen door te spelen die ze wel degelijk had verworven. Ze had Lerav uitgehoord, ze had geheimen van Diablo gehoord, maar ze was niet een merrie om hun zwaktes en angsten door te spelen aan Avanti. Misschien stierf ze nog liever dan dat ze de hengsten in gevaar bracht, misschien was het dom en naïef van haar maar ze geloofde er heilig in dat het het uiteindelijk waard zou zijn. Ze was niet meer ver verwijderd van de vierde rang, ze kon het halen, ze kon ongrijpbaar worden en dan hoefde ze niet langer in angst te leven.

Het was zo een mooie gedachte, zo een heerlijke droom. Al besefte nachtschade maar al te goed dat zij in een nachtmerrie leefde, ze had de voetstappen van Avanti al van ver gehoord, ze had zijn misselijkmakende geur van van ver geroken, ze was zich bewust van de reden van zijn bezoek en ze wist maar al te goed dat dit de laatste keer kon zijn dat ze het bos betrad. Ze stapt rustig door, negeert de aanwezigheid van de schimmenlider totdat hij zijn aanwezigheid aankondigt. De 'boe' weergalmt door haar hoofd en een zucht rolt over haar lippen. Zijn woorden zijn dezelfde als die Torak in de mond had genomen. Ze zwijgt simpelweg en houdt halt, zich maar al te goed bewust van de hengstige geur om haar heen. 'Avanti' ze erkent zijn aanwezigheid door zijn naam uit te spreken met haar heldere stem. 'Wat wil je weten? Ik heb genoeg geheimen verworven, echter ben je er nooit om ze door te spelen' Verontwaardigt en met een intense spot hangen haar woorden in de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
I thought we had a agrement? [Nachtschade] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I thought we had a agrement? [Nachtschade] I thought we had a agrement? [Nachtschade] Emptyza 29 sep 2012 - 11:18


Eigenlijk had hij weinig zin om zijn tijd hieraan te verdoen, eigenlijk zou hij liever haar bloed zien vloeien, haar achterlaten voor dood maar wat zou ze daarvan leren? Niets waarschijnlijk. Ze zou sterven en er vrede mee nemen want zo'n merrie was Bella Donna nu eenmaal, ze zou het leven zijn natuurlijke loop laten. En als het op straffen aankwam was Avanti niet de eerste om zijn prooi direct te vermoorden, hij had liever de langzame tergende pijn. Het besef dat zijn prooi besefte dat ongehoorzaam zijn tegen de blauwe maan een grote fout is. Zijn zwarte pupiloze ogen kijken haast door haar zien heen terwijl hij haar woorden aanhoord. Zijn scherpe hoektanden tikken in een bruut ongeduldig gebaar tegen haar hoofd, ze moest het voelen, de kilte die zijn lichaam gaf. De kilte van de ziel die niet langer een ziel was.

'We hebben hier twee oplossingen, zeggen of niet zeggen.' Hij zweeg en zocht achter een veel moeilijkere of net gemakkelijkere definitie maar hij zweeg. Hij zette zijn lichaam in stap en wandelde om haar heen in ene ruime cirkel. 'Wat zal het worden Bella Donna want ik heb honderd mogelijke manieren om mijn punt duidelijk te maken.' Hij hapte haar richting uit, klapte zijn tanden vlak voor haar oor toe en grinnikte donker. Zijn neus gleed langs haar hals.'Halsslagader, snel en zonder pijn.' Zijn scherpe hoektanden prikten door haar smetteloze vacht heen. Zijn neus gleed langzaam verder tot haar rug. 'Ruggemergzenuwen, pijnlijk en langzaam.' Zijn hoektand krastte langs haar rug heen, liet een spoor achter van een zacht verse wond. Uiteindelijk stopte zijn neus bij haar achterhand en keek hij haar recht aan en blikte dan naar haar staartwortel. 'Dit hoef ik waarschijnlijk niet uit te leggen.' Zei hij terwijl zijn neus kort bruut onder haar staart ging. 'Wat wordt het?' Hij stapte weer naar voor, veel keuzes had ze niet, veel geduld had Avanti niet ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
I thought we had a agrement? [Nachtschade] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I thought we had a agrement? [Nachtschade] I thought we had a agrement? [Nachtschade] Emptyzo 30 sep 2012 - 21:53

I thought we had a agrement? [Nachtschade] Naaacht
nachtschade
I am a flower quickly fading, a wave tossed
in the ocean, a vapor in the wind


Ze rolt met haar ogen wanneer Avanti begint te dreigen, zijn tanden over haar vacht laat gaan. Ze voelt de miljoenen kleine naaldjes die zich door haar vel boren en het warme bloed dat haar lichaam verlaat en over haar donkere vacht sijpelt. Toch veranderd er maar weinig aan haar houding, gepijnigd was ze al vaker, angst kende ze maar al te goed. Wat had ze te verliezen? Vrijwel niks, haar leven was niet veel meer waard dan de overspelige spion die ze was, en zelfs die taak voerde ze niet naar behoren uit. Nee ze vroeg zich af of iemand haar überhaupt zou missen als ze er niet meer zou zijn. Maar wat nog meer haar gedachtes overspoelde was het idee van het hiernamaals, zou het mooi zijn? Zou ze gelukkig zijn?

Een zachte zucht verlaat haar lippen wanneer de kollosale hengst weer om haar heen begint te bewegen. Ze veroerd geen vin en laat haar ogen doelloos in de verte staren, wat deerde het ook allemaal nog. 'Je bent ongeduldig, dat gaat je ooit je kop kosten' Sissend verlaten de woorden haar lippen en kijkt hem met spottende ogen aan. 'Ik weet dat je respect niet kan af dwingen, maar ik had toch meer van je verwacht Avanti. Ik heb mijn leven gewaagd door roddels voor je te verwerven en wanneer je eindelijk op komt dagen om ze te innen beroof je me liever van mijn leven. Met zo iemand ga ik niet in zee, stik er in' Ze wend haar hoofd bij hem vandaan, resoluut en koppig. Misschien was ze stom en moedig, maar ze was ook niet bang om te sterven. Nee haar grootste angst was nog altijd het feit dat al haar veulens doodgeboren lijken te worden, en ergens was ze blij dat Avanti daar niet van op de hoogte was, dacht ze althans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
I thought we had a agrement? [Nachtschade] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I thought we had a agrement? [Nachtschade] I thought we had a agrement? [Nachtschade] Emptyma 1 okt 2012 - 20:04


'Ik ben niet ongeduldig, ik heb er gewoon ongelofelijk veel zin in.' Hij glimlachte bijna op een charmante enge manier waar je de rillingen van kreeg. Nachtschade bleef onder het hele gebeuren behoorlijk rustig maar voor hoelang ging dit duren? Hij was een schim, geen random paard dat vuile manieren bij een merrie probeerde. 'Misschien ben ik wel een klein beetje ongeduldig maar wie in godsnaam gaat mijn kop betalen? E'vesdar?' Hij grinnikte kort en schudde zijn gigantische zwarte hoofd. De dag dat hij en E'vesdar voor elkaar zouden staan zou een dag zijn die waarschijnlijk niemand zou vergeten. Avanti vroeg zich eigenlijk wel eens af hoe sterk hij zou staan tegen de grote baas van het BMHgebied. Bij haar volgende woorden zinken zijn oren dieper dan het diepste punt, zijn scherpe hoektanden schieten uit en boren zich door haar malse hals heen. En trekt zich met een ruk terug en staart haar aan, hij was inderdaad niet de geduldigste. 'Wie zegt dat ik je dood wil? Ik krijg mijn informatie, is het niet uit jou dan is het uit ieder ander paard hier op BMH.' Siste hij in haar oren. Hij stapte opzij en cirkelde om haar heen.

'Dus komaan Bella Donna, vertel me ...' Hij zweeg en bleef even happeren in zijn beweging voor haar voor hij verder wandelde. 'Het zal misschien Torak's kop kosten, hij heeft namelijk ook zijn job niet naar behoren uitegevoerd.' Hij zweeg en keek haar peilend aan. Hij had een vage roddel opgevangen, dat de twee het naar behoren met elkaar konden vinden. Torak was zijn "slaafje" en dat slaafje was al even erg als Rixan in der tijd. Uiteindelijk vloog hij op haar af, zette zijn tanden in haar manenkam en trok haar op de grond. Hij plaatste zijn hoef op haar luchtpijp. 'Ooit al gevoeld hoe het is voor te stikken Bella Donna, ooit al gevoeld hoe het leven je ontglipt.' Hij zette zijn hoef harder neer tot hij zeker wist dat ze geen lucht meer kreeg en hij wachtte geduldig. Je kon je niet verzeten tegen je eigen wilskracht, er zou een punt komen waarop ze zou smeken hem te stoppen, ze zou smeken zijn hoef weg te halen. 'Wat weet je?' Was zijn ene simpele vraag ...
° Flut, sorry =(
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
I thought we had a agrement? [Nachtschade] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I thought we had a agrement? [Nachtschade] I thought we had a agrement? [Nachtschade] Emptydi 2 okt 2012 - 0:29

I thought we had a agrement? [Nachtschade] Nachtj
nachtschade
You've merely adapted the dark,
I was born in it, molded by it


Hij was één brok ongeduld, zonder haar ook maar de kans te geven om iets te kunnen zeggen heeft hij haar al gevloerd en zijn hoef op haar hals geplaatst. Haar ogen die niks kunnen zien staren doods in de verte terwijl ze haar ademhaling probeert te regelen. Met de klemmende druk rond haar luchtpijp was het onmogelijk voor haar om klanken te vormen, laat staan te spreken. Als Avanti werkelijk antwoorden had willen krijgen dan had hij niet zo te werk moeten gaan. Ze snuift de buitenlucht haar longen binnen en blijft voor de rest stil liggen, de stinkende poot van Avanti rond haar hals. Aangezien ze niet in staat was om te praten op deze manier zwijgt ze en laat haar mogelijkheden voor haar ogen voorbij gaan.

Of ze kon beginnen met praten wanneer Avanti haar uit zijn greep los liet, of ze zou uiteindelijk te pissig zijn om hem ook maar iets te vertellen. Een vuile grijns glijd over haar smalle lippen en haar oren draaien zich naar achter, met een spottende blik in haar ogen draait ze haar kop bij hem vandaan. Wanneer Avanti over Torak begint verroert ze geen vin, haar spieren spannen zich niet op en eveneens is er geen herkenning of reactie te bekennen in haar ogen. Haar gedachten echter malen voort, ze vroeg zich af hoe het met Torak ging. De vluchtige momenten die ze met hem had gedeeld waren frustrerend maar eveneens seksueel geladen geweest, ze had nog dagen er naar lopen verlangen naar de hitte van zijn lichaam. In eerste instantie was het niks bijzonders geweest, simpelweg een fout geplaatste crush op een hengst die haar bloed deed koken.
Maar toen na enkele dagen haar lichaam rustiger werd en ze weer helder kon denken besefte ze dat haar gedachtes maar bleven af dwalen naar de hengst. Ze zou zich niet met hem in laten, hoe erg haar verliefdheid ook zou worden. Torak zou nooit van haar kunnen houden, misschien zou hij nu nog in staat zijn om om haar te geven maar het zou niet lang meer duren voor de blauwe maan hem alles af nam wat hij was.. Ze had medelijden met hem, met zichzelf. Was het niet dat hij een schim was dan had ze hem de hare kunnen maken, zijn woorden maakte haar namelijk gek en zijn lichaam liet haar hart een slag overslaan.

Wanneer Avanti echter begint over E'vesdar vernauwen haar ogen zich, ze vroeg zich af waar deze hengst de naam van kende. De naam van de vader die ze nooit had gekend, ze vroeg zich af wat Avanti bedoelde met zijn woorden. Was haar vader hier? Waarom zou hij hier zijn? Zou hij haar redden?

Ze ademt nogmaals diep in en laat scenarios voorbij gaan hoe ze hier vandaan kon komen, weg van Avanti. Ze vroeg zich af of de schimmenleider van plan was haar te vermoorden of simpelweg angst aan te jagen zodat ze vervolgens wel haar taak naar behoren zou uitvoeren. Als hij haar zou vermoorden dan zou het simpelweg het einde zijn aan haar miserabele leven en dan zou hij waarschijnlijk één van zijn schimmen verliezen, naïef dat ze was koesterde ze nog echt hoop ook dat Torak iets om haar gaf. Nee hij zou haar het leven zuur moeten maken wilde hij haar terug pakken.. de gedachte alleen al zorgt voor een huivering over haar ruggengraat.


I didn't see the light until I was fully grown,
and by then it was only blinding


Laatst aangepast door perfectperfection op di 2 okt 2012 - 11:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
I thought we had a agrement? [Nachtschade] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I thought we had a agrement? [Nachtschade] I thought we had a agrement? [Nachtschade] Emptydi 2 okt 2012 - 11:53

oh oh moet nog wat aanpassen sorry!
EDIT: Aangepast c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
I thought we had a agrement? [Nachtschade] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I thought we had a agrement? [Nachtschade] I thought we had a agrement? [Nachtschade] Emptyzo 7 okt 2012 - 11:22


Zijn gewicht glijdt even naar voor waardoor zijn hoef haar hele luchtpijp dichtsnoerde. Waarom had hij gedacht dat deze zielige paarden zijn wens konden vervullen? Hij kon het technisch gezien maar beter zelf doen of iets of iemand vinden om op in te praten. Maar een volwassen paard die een bepaalde kijk op het leven had kon je niet zo gauw van gedacht laten veranderen. Ongetwijfeld wist Nachtschade dingen, geheimen maar ze zou ze hem niet zeggen, dat zag hij zo. Zijn lege ogen kijken haar aan tot op het punt dat ze bijna zou sterven voor hij zijn hoef terugtrok. Hij snoof en keek naar de afdruk die hij achterliep op haar smetteloze vacht. 'Weet ...' Hij zweeg en keek strak voor zich uit waarna hij zachtjes zijn hoofd schudt en haar weer aankijkt.

Vliegensvlug haalt hij naar haar uit, zijn tanden maken een lelijke lijn over haar hals tot haar schoft waar ze dieper in haar vlees zinken. Het bloed deed hem verlangen maar er was geen optie haar te vermoorden. Want dan had ze wat ze wou, hij kon enkel maar haar leven ondragelijk maken. Iedere blauwe maan zou hij er zijn en hij zou op een punt haar vermoorden al lag dat punt niet hier, ook niet op morgen of de dag erna. 'Weet niets.' Zei hij uiteindelijk. 'Je vermoorden zou veel gemakkelijker zijn maar waar is het plezier dan je te zien lijden?' Hij glimlachte en plaatste zijn vlijmscherpe tand net onder haar oog. 'Ik zou zeggen kijk uit je doppen want dit is niet onze laatste ontmoeting Bella Donna.' Zijn tand prikte in haar huid, zo fijn als een naald net aan haar blinde witte oog. 'Ik zal je bewijzen hoe geduldig ik ben.' Hij glimlachte bijna geamuseeerd terwijl hij in een snelle haal zijn tand over haar hoofd veegde en opkeek naar de kudde. 'Jammer, ze komen je helpen. Wel nouja, tot volgende keer zou ik zeggen en weet dat ik iedere stap die je zet registreer.' Hij zette een stap achteruit, blikte op naar de leiders die naderde en steigerde dan laag. En weg was hij zonder veel schade aan te richten. Ze zal het benauwde gevoel van tekort aan lucht gevoeld hebben, ze zou de littekens op haar vacht en hoofd blijven herinneren. Ze zou hem en zijn woorden herinneren wat genoeg was om haar alles te herinneren waarom ze in eerste instatie elkaar gesproken hadden. Avanti kwam altijd zijn belofte na, hij zou haar stappen volgen, ieder woord uit haar mond, iedere daad van haar lichaam zou hij registreren tot het moment daar was om haar ziel te stelen ...
°Trekt op niets maar tis er. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
I thought we had a agrement? [Nachtschade] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I thought we had a agrement? [Nachtschade] I thought we had a agrement? [Nachtschade] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

I thought we had a agrement? [Nachtschade]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Nachtschade
» Old places but a new begin | Nachtschade

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: I thought we had a agrement? [Nachtschade] A2tpGgU :: » Archive :: Anderfels-
» CHATBOX