IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Eenie meenie miney mo..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Eenie meenie miney mo.. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Eenie meenie miney mo.. Eenie meenie miney mo.. Emptyvr 28 sep 2012 - 15:31

Eenie meenie miney mo.. 3ffdf6ad60f7b9ec1b24003
Oh when they come for me, come for me.
I'll be gone.
De blauwe maan schijnt op mijn rug terwijl ik door de gebieden dwaal. Voor nu had ik even afstand van Nacht gedaan, tenslotte mag Avanti me niet vinden wanneer ik iets te lief voor haar ben, en daarnaast weet ik dat ze binnekort gestraft gaat worden. Als ik een hart had gehad zou het nu een pas overslaan, alleen bij de gedachte van Avanti's tanden bij haar vacht. Ik zucht en hoop maar dat dit dubbele gevoel binnekort verdwijnt, dit was tenslotte niet de bedoeling van mijn tripje naar BMH. Ik zie enkele paarden angstig naar me kijken, en andere spurten meteen in een galop richting de leiders. Tegen deze tijd zullen ze wel al van mijn aanwezigheid weten. Ik snuif de koele lucht van de nacht op in mijn longen om daarna in een galop aan te springen. De paarden zien me aankomen, mede door het feit dat mijn ogen pikzwart zijn en mijn vacht bloederig en onder de litekens. Nu viel mijn vacht nog mee omdat ik de afgelopen blauwe manen alleen met Nacht zat opgescheept en daar was weinig vechten aan te pas gekomen. Met mijn zwarte ogen zoek ik naar een mogelijk slachtoffer tussen de vele onschuldige en vooral weerloze paarden. Hun onschuldige bange oogjes zien me vanaf een afstand al aankomen en ik weet gewoon dat ik hun vacht overeind doe laten staan met mijn verschijning. Een zeker gevoel van voldoening komt in me opzetten en met een grimmige lach op mijn gezicht weet ik ze de stuipen op het lijf te jagen door in volle vaart op het groepje af te galopperen. De merries hinniken en de hengsten proberen moedig in mijn weg te gaan staan. Ik verdoe mijn tijd overigens niet aan de kleine hengstjes en schiet ze voorbij mijn slachttanden langs hun vachtten glijdend hun zijkanten open halend. Ik lach duister en kijk dan de merries in de ogen. Ze durven me niet tot nauwelijks aan te kijken, iets wat me ergens wel irriteert. Ach alle irritatie zal zo voorbij zijn, nu nog eentje uitkiezen om mee te beginnen..

Iene miene mutte, Wie zal het eens worden, sis ik tussen mijn tanden door. Mijn tong glijd over mijn lippen en mijn neusvleugels trillen van de opwinding. Ik grimas wanneer mijn ogen vallen op een jongere merrie, haar kastanje bruine ogen trillen in haar kassen en even denk ik dat haar hart het gaat begeven zo snel klopt het in haar borstkast. Ik schiet naar voren en zie de merrie in volle vaart weggalopperen. Ik grinnik en spurt vervolgens achter haar aan. Altijd leuk die jonge merries die denken dat ze me te snel af zijn. Ach er is ook niets meer aan wanneer altijd alles gaat zoals ik dat wil. Even kijk ik schichtig om me heen, het is alsof.. alsof ik bekeken word. Avanti? Nee, dat zou niet kunnen.. Afwezig galoppeer ik verder, mijn zwarte ogen gericht op de isabel kleurige merrie voor me. Na een paar minuten achter haar kont aan gezeten te hebben besluit ik het langzaam saai wordende spelletje te eindigen. Ik spurt haar binnen no time voorbij en sta uiteindelijk stil voor haar. De merrie maakt een noodstop om vervolgens de andere kant op te rennen, ook daar sta ik weer op haar te wachten. Wanneer ze alle kanten heeft gehad deinst ze koortsachtig naar achteren terwijl ik richting haar warme lichaam nader. Het is zo voorbij merrie.. Met die laatste woorden schiet ik vooruit en prop ik mijn tanden in haar vacht, met grote lust zuig ik het warme metaalachtige bloed naar binnen. Ik sluit mijn ogen genietend tot ik plots wat hoor en de merrie abrupt onder me laat vallen. Mijn pikzwarte ogen schieten open en zijn gericht op een zwarte hengst, een hengst die ik al eens eerder gezien heb. Met een brede grimas op mijn gezicht staar ik de hengst aan. E'vesdar. I should've known. De geur van een goedzak achtervolgt je.. Zeg ik grinnikend. Ik buig lichtjes voor zijn gestalte. Ik moet zeggen ik voel me vereerd.. Ik duw mijn oren in mijn nek en wacht geduldig op zijn vast en zeker wijze woorden. Woorden die nu toch niet meer doordringen tot mijn eerder zo heldere brein.

E'vesdar only.

I am not a pattern to be followed
The pill that I'm on is a tough one to swallow
I'm not a criminal, not a role model
Not a born leader, I'm a tough act to follow
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Eenie meenie miney mo.. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Eenie meenie miney mo.. Eenie meenie miney mo.. Emptydi 2 okt 2012 - 21:26

Eenie meenie miney mo.. Ves2

mercy is bad for the vision
emperor e'vesdar


Zijn lichaam beweegt zich in een krachtige pas voort, zijn hoofd hoog gedragen en zijn oren alert op zijn omgeving gericht. Zijn gelaat echter staat op onweer, zijn diepe oranje ogen glansen gefrustreerd en zijn kaak staat strak gespannen, slechts een enkel spiertje klopt. Een laagje zweet glimt op zijn gitzwarte vacht en zijn spieren zijn strak aangespannen. Zelfdestructief, dat was het beste woord om E'vesdar op dit moment te omschrijven. Zijn ogen glijden over het gebied, de paarden in de verte, Serano die de wacht houdt.
Het hoge gras wuift heen en weer als de deinende golven van de zee, de wind snijdt in zijn vacht, de open wond die zijn achterbeen in neemt. Hij had nog geen tijd gehad om Rys er naar te laten kijken, en eerlijk gezegd had hij er ook geen behoefte aan. Hij had behoefte aan rust, aan solitude, aan alleen zijn in de duisternis van het woud. Maar met status kwamen consequenties, hij moest paraat staan wanneer het fout ging, hij moest alert zijn op elk moment van de dag. Niet dat hij rust nodig had gehad de afgelopen jaren, hij sliep immers enkel wanneer zijn lichaam niet langer door kon. Hij ontweek slaap zo veel hij kon, want elke keer dat hij zijn ogen sloot kwamen de nachtmerrie, de haatdragende ogen, de smeekbeden, het intense schuldgevoel.

Hij schud zijn brede kop en legt zijn oren voor een kort moment geïrriteerd plat in zijn nek, zijn hals krachtig opgespannen. Hij had behoefte aan gezelschap besefte hij, hij wilde het bloed van zijn benen was en zijn schuldbewuste ziel schoon wassen. Hij had behoefte aan iets normaal, een gesprek zoals zo veel kuddepaarden die voerden. De laatste gesprekken die hij had gehad waren met Morrow en Flight, en bij beide was er weinig toegekomen van een goed gesprek. Zijn lippen krullen in een grimas bij de gedachte aan Flight, de gevleugelde hengst had hem net zo erg angst ingeboezemd als dat hij de passie van E'vesdar weer had laten opwaaien. In stilte adoreerde hij Flight, beneide hem, al wist hij zelf dat hij nooit zo zou kunnen zijn, hij was niet impulsief, niet instinctief.
En Morrow, ja Morrow, haar had hij niet in stilte geadoreerd, het had van zijn gezicht gedropen en ze had zich simpelweg zo snel mogelijk uit de voeten gemaakt. Nee, de laatste keer dat hij een goed gesprek had gevoerd was al weer tijden geleden, misschien was het zelfs voordat lerav was vertrokken. De laatste maanden had hij zich bezig gehouden met de loners, één was gestorven; geregen aan de nagels van Rys, hij voelde het bloed nog steeds aan zijn geweten plakken. Hij was te druk bezig geweest met zijn taken, met zijn positie, het was lang geleden dat hij rustig de tijd had genomen om het strand te bezoeken of de bergen in te trekken. De dikke laag zwart as ligt over zijn witte aftekeningen en zorgt er voor dat zijn witte bles en aftekeningen niet te zien zijn.

Het geklapwiekt van de vleugels van Rys laat hem op kijken, de zwarte panter komt met een dreun op de grond neer en met een brede grimas kijkt hij op naar E'vesdar. Met inktzwarte ogen laat E'vesdar zijn blik over de vlakte gaan. De blauwe maan staat aan de hemel en een zucht glijd over zijn lippen, hij haatte de tijd van de maand, alsof hij niet iets beter te doen had dan achter die idiote schimmen aan jagen die zo nodig onschuldige paarden aan hun tanden willen rijgen. Hij herkende de hengst met de rode linten in zijn manen, eveneens herkende hij de merrie die voor hem uit rent. Hij wist dat de merrie, die ondertussen gevloerd is, zich bezig hield met te veel hengsten. Natuurlijk was dat geen reden om niet in beweging te komen, om haar te redden. Echter blijft hij staan, kijkt toe hoe Torak zich tegoed doet aan haar bloed, haar vlees. Wanneer de schim uiteindelijk opmerkt dat E'vesdar staat te kijken glijdt een afkeurende grijns over zijn lippen. 'Eetsmakelijk' Verlaat tussen neus en lippen zijn mond, niet veel meer dan een fluistering in de wind. 'Ik ben beledigd dat je me niet hebt uitgenodigd voor het feestmaal'


Rise and rise again, until lambs become lions
Terug naar boven Ga naar beneden

Eenie meenie miney mo..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Eenie meenie miney mo.. A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX