IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

[GZ] beginnende en nieuwe RPG'ers

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Guest
Gast
avatar

Profile
[GZ] beginnende en nieuwe RPG'ers Vide

Contact
BerichtOnderwerp: [GZ] beginnende en nieuwe RPG'ers [GZ] beginnende en nieuwe RPG'ers Emptyza 29 sep 2012 - 11:30

Omdat ik me heel goed kan voorstellen dat het voor mensen die nieuw zijn op BMH, of zelfs helemaal nieuw wat betreft RPG'en, eng kan zijn om een topic te starten of te beantwoorden van de vaste leden, wil ik hier die mensen uitnodigen om een topic met mij te beginnen. Voor de beginnende RPG'er geldt dat ik zeker mijn post lengte aan zal passen (tenzij je dat niet wilt, uiteraard Wink) en ik kan altijd advies geven omtrent RPG'en. Mensen die 'alleen maar' nieuw zijn, kunnen eventueel ook aangeven of ze liever wat langere of kortere posten hebben.

Momenteel heb ik twee karakters beschikbaar, ik zal voor allebei een karakter omschrijving typen, en mensen die willen reageren, kunnen dat gewoon in dit topic plaatsen en dan maken we een topicje aan ^^

Verder wil ik even benadrukken dat iedereen mij een pb'tje met vragen mag stellen, dat kan gaan over BMH, maar ook over het schrijven van een post of het ontwerpen van een goed karakter en de bijhorende sheet. Ik heb inmiddels heel wat jaartjes RPG-ervaring, en ik zou dat graag delen met de mensen die dat nodig hebben: oefening baart immers kunst, en niks is zo leuk als RPG'en <3

Flight karakter:

Foxfur karakter:
Terug naar boven Ga naar beneden

[GZ] beginnende en nieuwe RPG'ers

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» » Nieuwe lay-out!
» Nieuwe leiders! Meld je aan!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: [GZ] beginnende en nieuwe RPG'ers A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX