IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

[Looking for] Aleera manip

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
[Looking for] Aleera manip Vide

Contact
BerichtOnderwerp: [Looking for] Aleera manip [Looking for] Aleera manip Emptyzo 12 feb 2012 - 11:58

Hallo!

Sinds kort heb ik Photoshop cs5 gedownload (proefversie) en heb die voor 30 dagen. Ik had al drie dagen geoefend en kon er telkens wat beter mee overweg dankzij nuttige tutorials op deviantart. Maar na de derde dag begaf mijn computerscherm het, wat betekent dat mijn proefversie verderloopt en ik niet meet op die pc kan. Nu kan ik enkel nog op de laptop van mijn broer, downloaden mag ik niet .. Ik had al een werkje gemaakt voor Aleera, maar omdat ik niet overal even tevreden over was, was ik bezig met een andere (die ik dus niet heb kunnen vervolledigen). Mijn ouders zijn momenteel op reis dus het kan nog een eind duren voor die stomme pc weer kan werken.. Nu zou ik graag vragen of iemand iets staan heeft, of nog wil ontwerpen, voor mijn liefste Aleera. Alvast enkele gegevens;

Aleera is een parelwitte, beeldschone merrie. Opvallend zijn de roze lokken in haar manen en staart. Ze is niet het gelukkigste paard, dus misschien iets sobers (traan? laag hangend hoofd?..?). Verder is er niet zoveel speciaals aan haar op te merken qua uiterlijk, alles speelt zich meer af binnenin haar. Daar kwijnt ze weg van liefdesverdriet, ze mist haar lieve Avareth enorm, ondanks het feit dat ze zichwelf ervan had proberen te overtuigen dat ze hem voorgoed uit haar hoofd had weten te zetten. Maar oude liefde roest niet.

Alvast heel erg bedankt !

Amber
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
[Looking for] Aleera manip Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for] Aleera manip [Looking for] Aleera manip Emptyzo 12 feb 2012 - 12:41

Ik heb het allereerste plaatje van Aleera nog, mocht je die willen (:

Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
[Looking for] Aleera manip Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for] Aleera manip [Looking for] Aleera manip Emptyzo 12 feb 2012 - 12:55

Ben eigenlijk vergeten welke het was, maar Aleera is mooi, dus haar plaatjes ongetwijfeld ook xD Waar kan ik hem vinden? =D

Groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
[Looking for] Aleera manip Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for] Aleera manip [Looking for] Aleera manip Emptyzo 12 feb 2012 - 14:58

Damn, ik word echt dement, ik hoop voor mezelf dat ik hem toch herken als ik hem te zien krijg :p Anders heb ik volgens mij een groot probleem Surprised

Amm
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
[Looking for] Aleera manip Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for] Aleera manip [Looking for] Aleera manip Emptyzo 12 feb 2012 - 15:07

[Looking for] Aleera manip Perfectperfection25


Aaaaaah zoooooo oud (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
[Looking for] Aleera manip Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for] Aleera manip [Looking for] Aleera manip Emptyzo 12 feb 2012 - 15:13

Aaaah =D Hha, ja, gelukkig herken ik hem nog :p
Zou jij een kadertje kunnen ontwerpen? Ben daar namelijk nog steeds niet goed in, en nu zerker niet met die codes.. Als je geen tijd hebt zet ik het wel op forum :p

Amm
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
[Looking for] Aleera manip Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for] Aleera manip [Looking for] Aleera manip Emptyzo 12 feb 2012 - 15:16

Wel mijn ma is jarig, dus ik heb nu even geen tijd nee (:
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
[Looking for] Aleera manip Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for] Aleera manip [Looking for] Aleera manip Emptyzo 12 feb 2012 - 15:27

Geen enkel probleem, toch heel erg bedankt voor het ophalen van deze manip, ik denk met heimwee terug aan die discs tussen Av en haar Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
[Looking for] Aleera manip Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: [Looking for] Aleera manip [Looking for] Aleera manip Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

[Looking for] Aleera manip

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» manip Alice
» [GZ] Manip/Drawing
» [Looking for] kader of manip Apollonia
» Manip Vulpes
» [Looking for]Manip Amor.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: [Looking for] Aleera manip A2tpGgU :: » Archive :: Completed Art-
» CHATBOX