IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

--

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: -- -- Emptydo 4 okt 2012 - 19:43

Ik heb eerder aan Ali verteld dat ik zogezegd ga stoppen met RP'en hier op BMH, ik heb mijn mening herzien. Alhoewel ik sowieso niet erg actief was buiten de rp (in het onzin topic bijvoorbeeld) wil ik toch even mijn zegje doen.

BMH is een prachtige site. Eentje die al jaren bestaat en Ali en Jenn hebben erg goed hun best gedaan. Ik vind het erg jammer dat een aantal weners zo komen zeuren over hoe alles hen tegenvalt hier.
Daarnaast vind ik het ook alles behalve normaal dat iedereen komt zeuren hoe hard zijn leven wel niet in stukjes ligt. Dat is allemaal heel lullig en kut, maar dat is niet de fout van de andere rp'ers. Het is blijkbaar ook heel normaal dat je gewoon even sorry zegt en dat dan alles vergeten zou moeten zijn.
Dit is een rp die bedoelt was om volwassen rp'ers aan te trekken, leuk te rp'en en that's it. In plaats daarvan is het een wedstrijd geworden tussen mensen die ter hardste wenen om hun zin te krijgen, en mensen die ter hardste verhaaltjes ophangen over hoe hard hun leven wel niet suckt (en dat daarna ook nog eens op anderen uitwerken dus).

Ali en Jenn verdienen dit niet Smile Niemand verdiend het hier om behandeld te worden zoals ze vaak worden gedaan hier.

Nu dat dat er lekker even uit is, het volgende:
Ali, ik stop niet met rp'en. Ik ga énkel rp'en. Ik ga kratos de moordmachine laten zijn die hij hoort te zijn, en Diablo de leider die hij hoort te zijn. Of dat jullie nou aanstaat of niet (en dan vooral op het vlak van kratos). Berichtjes en klachten over het gedrag van mijn chars worden genegeerd. Ik ben niet iemand die teert op wraakgevoelens, maar mijn vlam om bepaalde paarden mateloos in stukjes te scheuren is groot. Ik heb die echter onderdrukt en in plaats daarvan krijg ik nog steeds erg vervelende berichten omdat ik ergens mijn tandjes in zet. Goedzo jongens! That's the spirit.

Ik doe geen plotjes meer, geen schimmen plotjes nog gewone char plotjes. Degene die ondanks dit bericht toch vrijwillig nog in contact willen komen met mijn chars, om welke reden dan ook, kunnen gewoon een topic maken en zien wat er van komt.

En onthou aub één ding: jullie zijn niet de enige die het moeilijk hebben irl. Ik heb het ook moeilijk, iedereen heeft het moeilijk. Als iedereen zijn verhaal komt doen over hoe hard zijn leven zuigt, zou iedereen ineens meer medelijden en dus voordelen moeten hebben? 'Problemen' zijn geen excuus om niet actief te zijn als je een belangrijke rol hebt. Punt. Kan je de rol niet aan, geef je hem weg aan iemand die wel actief is zodat nieuwe leden die nog in BMH geloven wel rustig kunnen verder rp'en. In plaats daarvan worden die rangen opgeëist en zo zorgen jullie zelf voor twisten (die dus makkelijk te voorkomen zijn).

Dit bericht is trouwens op niemand speciaal gericht, ik ben niet degene om namen te noemen. Noch om mensen echt kwaad te maken, maar gewoon om jullie even aan het denken te zetten.

Reacties hierop worden gelezen, maar ik antwoord niet meer, zoals gezegd Smile

Groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptydo 4 okt 2012 - 20:13

Thanks Hanne, ik waardeer het dat je zo voor het beheer op komt, en ik ben blij dat je blijft rpg'en (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptyza 6 okt 2012 - 20:17

ik snap dat ik hier waarschijnlijk niks mee te maken had, maar dit bericht schiet toch even in mijn verkeerde keelgat.. daarom toch een reactie..

Triptune schreef:
Alhoewel ik sowieso niet erg actief was buiten de rp (in het onzin topic bijvoorbeeld) wil ik toch even mijn zegje doen.

Daarnaast vind ik het ook alles behalve normaal dat iedereen komt zeuren hoe hard zijn leven wel niet in stukjes ligt. Dat is allemaal heel lullig en kut, maar dat is niet de fout van de andere rp'ers.
Wáárom, als je alleen actief bent op het RP gebied, ga je dan toch in de chat topics kijken?
Die zijn er niet voor niks, dusja, dan komen er gewoon verhalen over ons leven; ónzin topics..

Triptune schreef:

Dit is een rp die bedoelt was om volwassen rp'ers aan te trekken, leuk te rp'en en that's it. In plaats daarvan is het een wedstrijd geworden tussen mensen die ter hardste wenen om hun zin te krijgen....
onzin?! iedereen is neem ik aan welkom om hier te komen RP'en, er zijn al genoeg mensen geweest die hier hebben 'leren' RP'en, dus om te zeggen dat alleen 'volwassen' RP'ers hier aangetrokken moeten worden (zo komt het nu over) is gewoon respectloos!
daarnaast vind ik dit niet jou taak om zoiets te zeggen; als Ali of iemand anders van het beheer vindt dat het niet goed gaat, trekken zij wel aan de bel.. als jij het er niet mee eens bent, trek je bij hun aan de bel.. zoals je nu overkomt, ben je echt totaal niet aardig..


triptune schreef:

Ali en Jenn verdienen dit niet Smile Niemand verdiend het hier om behandeld te worden zoals ze vaak worden gedaan hier.
Daar ben ik het deels mee eens. als mensen vinden dat zij niet goed behandeld worden; TREK AAN DE BEL. ik heb nog nooit gezien dat ali of jen of wie dan ook verkeerd werd behandeld?


Triptune schreef:
'Problemen' zijn geen excuus om niet actief te zijn als je een belangrijke rol hebt. Punt. Kan je de rol niet aan, geef je hem weg aan iemand die wel actief is zodat nieuwe leden die nog in BMH geloven wel rustig kunnen verder rp'en. In plaats daarvan worden die rangen opgeëist en zo zorgen jullie zelf voor twisten (die dus makkelijk te voorkomen zijn).
Dus, als je al leider bent vanaf het begin.. wacht, als voorbeeld; Ali heeft de Emperor E'ves. als zij bijvoorbeeld nu geen internet meer zou hebben voor een weekje ofzo, of gewoon echt niet lekker in haar vel zou zitten.. dan moet volgens jou die rang maar gelijk vervallen? sorry.. beetje raar.. [/quote]

Triptune schreef:

Reacties hierop worden gelezen, maar ik antwoord niet meer, zoals gezegd Smile
Waarom open je dan dit topic, als er geen reacties op gegeven gaan worden van jou kant? dan is dit voor ons als leden (mij dan iniedergeval) alleen maar een topic over hoe slecht alles hier gaat dankzij mensen die niet lekker in hun vel zitten, maar geen discussie of verdere uitleg mogelijk?!
ik denk dat je dit topic beter achterwegen had kunnen laten, en ali een PB had kunnen sturen ofzo..

-----------

sorry voor deze reactie, maar ik moest echt even mijn ei kwijt.
EN NEE; dit heeft niks te maken met hoe ik in mijn vel zit of whatever.
Dit is gewoon wat ik er van vind.
De onzintopics zijn er zodat wij ons hart kunnen luchten of gewoon even kunnen kletsen, elkaar beter leren kennen of whatever.. als je daar niet tegen kan; dan moet je het niet lezen..
Wat een onzin ..

Sorry.
eigenlijk niet sorry, dit is mijn mening en we leven in een vrij land.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptyza 6 okt 2012 - 20:28

Daar ben ik het deels mee eens. als mensen vinden dat zij niet goed behandeld worden; TREK AAN DE BEL. ik heb nog nooit gezien dat ali of jen of wie dan ook verkeerd werd behandeld?

Wel dan ben je er niet bij geweest de afgelopen tijd moet ik zeggen. Ik heb op het punt gestaan om te vertrekken omdat ik constant word afgezeikt. Ik sta dan ook volledig achter wat Hanne zegt, de onzintopics staan vol met mensen die constant zeiken over hoe zwaar hun leven is wat de hele sfeer bedrukt (en er word ook nog wel eens gescholden).

Tuurlijk is iedereen welkom maar Hanne bedoelt dat bmh vooral gericht is op de wat oudere speler die het verhaal werkelijk begrijpt. Ik zelf kan moeilijk actief blijven in een topic waarbij ik wenig krijg om op te antwoorden, ik zelf trekt meer naar de wat langer actieve rpgers, daar is toch niks mis mee.

Ik ben het met Hanne eens over de leiders, de taken worden opgeeist door mensen met weinig tijd en die niet in staat zijn om altijd te antwoorden. Wanneer dit een goede reden heeft dan telt het natuurlijk niet, maar er zijn er ook genoeg die gewoon geen zin hebben.

Daarnaast wilde ze waarschijnlijk gewoon ook haar ei kwijt maar had geen zin in discussie, het is toch haar eigen mening of ze hier wel of niet wilt antwoorden? Vind niet dat je het recht heb om haar zo af te tekenen als een slecht persoon. Daarnaast heb ik met Hanne veel gepraat over de vele problemen die ik hier heb op bmh, en waardeer ik het zeer dat ze zo meedenkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptyza 6 okt 2012 - 20:35

Dim... Ik snap je punt, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik mee ga met Ali, en dus ook deels met Hanne.

Tuurlijk kwam Hanne erdoor wat afkrakerig over maar het is wel waar...

En ook ik heb geen zin hier een groot gedoe van te maken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptyza 6 okt 2012 - 20:36

Nou vooruit dan, omdat je het 'zo vriendelijk' vraagt Wink

Met 'zeuren' bedoel ik vooral de ruzies die er gemaakt worden en waarna dan wordt gezegd 'Oh sorry ik had gewoon een rotdag' en dan wordt van andere mensen verwacht dat ze het gewoon vergeven en vergeten. Dat schiet bij míj in het verkeerde keelgat.

Met 'volwassen' rpg bedoel ik dat iedere speler zich gewoon aan de regels zou houden en de rpg zou spelen zoals hij hoort gespeeld te worden. Daarmee heb ik niets vermeld over beginnende rp'ers noch ervaren rp'ers. Iedereen moet hier gewoon lekker zijn zin krijgen en anders is het weer ruzie.

Ik ga niet zeggen dat er mensen verkeerd worden behandeld als ik daar niet honderd procent zeker van ben. Waarom ik daar zeker van ben, dat is aan jou om te raden. Daar hou ik me verder buiten voordat ik de ruziestoker ben tussen bepaalde mensen.

Geen internet hebben is een andere zaak als 'gewoon geen inspiratie hebben'. Upgrade topics die een week openstaan is geen questie van 'geen internet' als de rp'er meerdere keren online komt. Het is een taak die je op je hebt genomen en natuurlijk, bmh is een vrije keuze en vrije tijd, maar het is een belangrijke rol en zonder die rol valt de rpg in het water. Dat lijkt me niet zo moeilijk te snappen, toch?

Daarnaast, je doet precies alsof ik iedereen loop uit te zeiken. Ik bedoel enkel met mijn topic dat jullie het elkaar heel erg moeilijk maken om hier nog een leuke tijd te hebben waarna jullie samen gaan zeggen 'goh bmh is soms wel erg opvliegerig'. Dat hebben jullie alleen maar aan jullie zelf te danken. Ik heb altijd gezegd 'nou je doet je zin maar' wanneer er eens een discussie was, buiten de laatste want die ging me eentje te ver (waar ik trouwens niet meer kwaad over ben, maar bohn).

Jullie maken het allemaal veel moeilijker dan het zou kunnen zijn. Je kan ook gewoon als je kwaad bent eens op je kussen gaan slaan ipv hier mensen beginnen uit te maken voor klein kind of onvolwassen.

En als laatste: als jij nog nooit hebt gezien dat ali of jenn verkeerd werden behandeld, dan heb je niet in de juiste topics gekeken. En het gaat daarbij ook niet enkel over hen twee, maar ook over je mede rp'ers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptyza 6 okt 2012 - 20:39

ik doe ook niet meer dan mijn mening hier neerzetten.
en wat jij zegt klopt ook wel deels
(al klopt het natuurlijk sowieso altijd; het zijn meningen)
maar; ik weet ook wel dat jij de laatste tijd problemen hebt gehad qua hoe je behandeld werd, met het gezeik en alles.

Maar aan de andere kant; je zegt nu zelf dat de leiders actief moeten zijn.. hoe actief wil je ze hebben? ik kijk elke dag op bmh, maar er zijn nooit topics om te beantwoorden voor mij.. het is een wisselwerking; als er geen actieve leden zijn, ook geen actieve posters. plus daarbij (en dit is totaal geen aanval op jou, je doet zoveel als je kunt dat weet ik) jij zelf bent ook wel eens te druk om te antwoorden of klusjes te doen hier. een paar dagen geen antwoorden, het moet kunnen denk ik ..

het is háar mening, dat is juist. dat zij niet wil antwoorden, is haar idee.
Dit is een vrij topic, dus ik antwoord er op met míjn mening, dat ik wil antwoorden, is míjn idee.

ik denk sowieso, dat nu er de laatste tijd inderdaad zoveel gezeur is, van leden naar beheer en van beheer naar leden, er moet iets gebeuren.. maar wat?
Ik vind het vreselijk om te zien hoe inderdaad soms ruzies ontstaan, of gescholden wordt, of hoe er gezeurd wordt omdat er iets niet gebeurd ofzo.. maar ik weet ook geen oplossing.. we moeten denk ik gewoon allemaal wat meer verdraagzaam zijn ..

ik bijt ook al op mijn tong sinds ik hier ben gekomen, omdat er dingen zijn waar ik het niet mee eens ben, maar nu was het voor mij gewoon even klaar.
ik wil zeker niet Hanne slecht neer zetten, ik reageer gewoon op haar mening met mijn mening.
een goed of fout iets is er dus niet. het zijn meningen; die zijn niet goed of fout..


**edit; ik had Hanne haar bericht nog niet gelezen dus nog even wat toevoegen;
ik zag iets over dat 'overgangstopics een week open staan zonder antwoord door inspiratie te kort'
Daar wil ik even wat over zeggen;
ik heb ook 2 weken, misschien wel langer, zitten wachten bij een upgrade topic waar ik notabene de leider was, een topic mét Hanne! dan krijg ik achteraf te horen; het topic is niet meer nodig want dankzij een prijs mag ze zo in een keer door .. terwijl in die 2 weken de prijs nog niet bekend was.. waarom dan die 2 weken ook niet reageren? wist je van te voren dat je zou winnen? ik neem aan van niet ..
dus.. dit topic stond dan ook een week open door inspiratieloosheid?


Laatst aangepast door Dimphyl op za 6 okt 2012 - 20:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptyza 6 okt 2012 - 20:41

ja haha ik heb ook enkel maar gereageerd omdat je inderdaad enkele dingen erg verkeerd begreep. Maar ik hoop dat er nu meer duidelijkheid is Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptyza 6 okt 2012 - 20:43

heb ge'edit. (;

ik wil hier ook echt geen ruzie van maken, ik wil gewoon even duidelijk maken dat ik ook vind dat de gang van zaken hier niet helemaal klopt.. en dat doe ik nu toevallig door te reageren in Hanne's topic..
sorry hanne, ga nu niet denken dat ik je niet mag ofzo.. ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptyza 6 okt 2012 - 20:46

Dat topic stond een week open omdat ik de kans zag dat ik inderdaad zou winnen en ik de tijd die ik over had liever in een schoolproject stak dan antwoorden in een topic dat misschien niet meer nodig was: ik heb geen andere chars dan Tyr. Diablo is leider en Kratos is schim.

Dan viel mijn prijs dus in het water, een prijs die mij een boel tijd zou besparen.

Het tweede punt daarover is dat ik in dat topic geen leiderspositie had en dus geen verplichting. Die had jouw rol wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptyza 6 okt 2012 - 20:47

En neejoh geen probleem, ik vind het fijn dat er iemand is die het een beetje mee komt bekijken ipv iemand die gewoon begint te roepen en met vingers begint te wijzen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptyza 6 okt 2012 - 20:48

kom weer even achter maar beter laat dan nooit!

Eerst en vooral dankje Hanne.
Ik denk dat wij als oudere RPG spelers, daarmee bedoel ik degene die al lang meegaan op BMH (vorige edities) snappen waar de frustratie hier zit.

Eerlijk, het komt me ook de keel uit. Zou Ali niet weggaan dan zou ik het misschien geweest zijn want het komt echt ... men oren uit.
Op ALLES is commentaar, dat niet goed, dit niet goed, ik wil dat, ik wil dit, dat moet, dat wil ik niet .... En wij zijn geen supermensen, wij proberen naar jullie wensen te werken maar kunnen ook niet alles.

Ik mis het oude BMH waar alles uit zichzelf ging maar deze versie heeft ook een hoop wauw dingen! We moeten gewoon verdraagzamer worden, respect hebben voor elkaar! Werk het niet uit op chars van anderen, of op anderen zelf ...

Weet je, wat zit ik nog moeite te doen:
Ik sluit me aan bij Ali en Hanne.

Ziezo. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptyza 6 okt 2012 - 20:49

Triptune schreef:
Dat topic stond een week open omdat ik de kans zag dat ik inderdaad zou winnen en ik de tijd die ik over had liever in een schoolproject stak dan antwoorden in een topic dat misschien niet meer nodig was: ik heb geen andere chars dan Tyr. Diablo is leider en Kratos is schim.

Dan viel mijn prijs dus in het water, een prijs die mij een boel tijd zou besparen.

Het tweede punt daarover is dat ik in dat topic geen leiderspositie had en dus geen verplichting. Die had jouw rol wel.

kijk; dat is een verduidelijking. dankjewel. ik baalde er namelijk behoorlijk van dat het eerste topic dat Roque als derde rangs leider mocht behandelen gelijk afgekapt werd.. ;p

Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptyza 6 okt 2012 - 20:51

derde rang is inderdaad wel erg stil de laatste tijd haha :p
anyway, blij dat we het zo konden 'uitvechten' haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptyza 6 okt 2012 - 20:51

Dimphyl schreef:


ik denk sowieso, dat nu er de laatste tijd inderdaad zoveel gezeur is, van leden naar beheer en van beheer naar leden, er moet iets gebeuren.. maar wat?
Ik vind het vreselijk om te zien hoe inderdaad soms ruzies ontstaan, of gescholden wordt, of hoe er gezeurd wordt omdat er iets niet gebeurd ofzo.. maar ik weet ook geen oplossing.. we moeten denk ik gewoon allemaal wat meer verdraagzaam zijn ..


ik quote mezelf maar even.

en daarbij nog, ik denk (jennifer, want jou zie ik het nu zeggen) niet dat dit een kwestie is van; ik sluit me aan bij..
we zijn het blijkbaar allemaal oneens met hoe het hier gaat.. maar niemand heeft een oplossing.. die is er niet ..
Daarbij; ik ben niet 'de tegenstander' ik ben het er net zo goed mee eens dat het hier nu niet goed gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptyza 6 okt 2012 - 20:53

I know Dimphy maar kwou gewoon geen twee keer hetzelfde type als Ali en Hanne vandaar. =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptyza 6 okt 2012 - 20:55

hahah ik snap em.
Denk dat dit topic, aangezien waarschijnlijk iedereen het wel even gaat openen nu, toch wel een eye opener moet gaan zijn ..

Mensen; wees eens wat verdraagzamer. dus niet zoals ik er in vliegen als er een topic is dat je niet aanstaat, maar gewoon rustig reageren of evt. een pb sturen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptyza 6 okt 2012 - 20:55

Er is geen oplossing. Toch geen oplossing die zomaar in de schoot geworpen kan worden. Het enige wat er kan gebeuren is dat mensen leren te praten op een normale manier wanneer ze kwaad zijn en het hoofd koel moeten leren houden, en wanneer ze dat niet kunnen gewoon niet moeten reageren.

Dat eerste is namelijk gewoon een psychologische kwestie en dat los je niet op dmv een site. Erger nog: internet lat mensen veel kwader worden dan ze eigenlijk zijn. En het tweede is ook gewoon een kwestie van wíllen. Je wílt geen ruzie stoken dus slik je je woede gewoon in.

Maar het is niets waarvan ali of jenn kan zeggen 'vanaf nu mag je geen ruzie meer maken' want dat gáát gewoon niet. Daarom ook het topic, ik wou mensen gewoon even laten zien dat we inderdaad allemaal heel onverdraagzaam bezig waren en zijn. Misschien dat sommigen er dan over gingen nadenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptyza 6 okt 2012 - 20:56

Ik denk gewoon dat hier geen 'echte' oplossing voor is.
iedereen moet gewoon even tot 10 tellen en desnoods 10000000000 als 10 niet genoeg is :}

En zijn best doen zelf ook wat bij te dragen aan bmh, en niet te verwachten dat het 'beheer' alles 1, 2,3 kan doen. Maak ervan wat je ervan kan maken en deal with it.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptyza 6 okt 2012 - 20:56

ik zoek een *klapt in handen*/*AMEN* smiley, maar die is er geloof ik niet. ):
Terug naar boven Ga naar beneden
SoulmadeMorrow

SoulmadeMorrow

Profile
Number of posts : 829
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptyza 6 okt 2012 - 20:57

... maar door alleen te zeggen dat het hier niet goed gaat, wordt de sfeer er alleen nog maar negatiever op. Misschien moeten we allemaal eerst even dankbaar zijn en ons nogmaals bedenken hoe awesome de BMH verhaallijn is. (a)


zal ik deze naar discussies verplaatsen ofzo? P: Of is het nu klaar en kan er een slotje op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptyza 6 okt 2012 - 21:01

Ik zie niets negatief aan dit topic: vijf mensen die zeggen dat we inderdaad verdraagzamer moeten zijn en die allemaal akkoord zijn om meer na te denken voordat ze iets zeggen. Dan wordt imo de sfeer niet negatiever.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptyza 6 okt 2012 - 21:03

Ik denk dat een topic als dees toch ook echt nodig is om de mensen aan het denken te zetten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
SoulmadeMorrow

SoulmadeMorrow

Profile
Number of posts : 829
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptyza 6 okt 2012 - 21:06

Dimphyl schreef:
Dimphyl schreef:


ik denk sowieso, dat nu er de laatste tijd inderdaad zoveel gezeur is, van leden naar beheer en van beheer naar leden, er moet iets gebeuren.. maar wat?
Ik vind het vreselijk om te zien hoe inderdaad soms ruzies ontstaan, of gescholden wordt, of hoe er gezeurd wordt omdat er iets niet gebeurd ofzo.. maar ik weet ook geen oplossing.. we moeten denk ik gewoon allemaal wat meer verdraagzaam zijn ..


ik quote mezelf maar even.

en daarbij nog, ik denk (jennifer, want jou zie ik het nu zeggen) niet dat dit een kwestie is van; ik sluit me aan bij..
we zijn het blijkbaar allemaal oneens met hoe het hier gaat.. maar niemand heeft een oplossing.. die is er niet ..
Daarbij; ik ben niet 'de tegenstander' ik ben het er net zo goed mee eens dat het hier nu niet goed gaat.




... Maar ik liep achter, dus had wat erna kwam niet gelezen. Vergeef me mijn post. Nevermind me. *runs*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Emptyza 6 okt 2012 - 23:51

Maar aan de andere kant; je zegt nu zelf dat de leiders actief moeten zijn.. hoe actief wil je ze hebben? ik kijk elke dag op bmh, maar er zijn nooit topics om te beantwoorden voor mij.. het is een wisselwerking; als er geen actieve leden zijn, ook geen actieve posters. plus daarbij (en dit is totaal geen aanval op jou, je doet zoveel als je kunt dat weet ik) jij zelf bent ook wel eens te druk om te antwoorden of klusjes te doen hier. een paar dagen geen antwoorden, het moet kunnen denk ik ..

Ik heb het toch ook niet over jou, ik heb het over andere leiders. Niet alles moet persoonlijk opgevat worden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
-- Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: -- -- Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

--

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: -- A2tpGgU :: » Archive :: Leden Mededelingen-
» CHATBOX