IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Aldyne

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Aldyne Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Aldyne Aldyne Emptywo 10 okt 2012 - 21:01


Afbeelding paard: Zie Kader
Oorsprong afbeelding: Is gemaakt door Lunarblues. ze heeft het speciaal voor mij gemaakt dus ja ik mag het gebruiken ^-^

Naam paard: Aldyne
Geslacht: Merrie
Karakter: Aldyne is een stille merrie, erg verlegen bij nieuwe paarden. Ze is heel rustig en niet snel druk. Ze is ook vriendelijk tegen vreemden. Ze is erg gevoelig en heeft een teer hartje, maar dat zegt niets over haar dapperheid want ze is zeker wel dapper en durft voor haarzelf op te komen.
Verleden: Ik zoek een moeder voor haar. Toen Aldyne een jong veulen was werd ze van haar moeder gescheiden. Ze werd ontvoert door een grote zwarte hengst die voordeed dat hij haar vader was. Hij was alleen niet zo heel erg lief, hij mishandelde haar, Aldyne heeft nog steeds haar littekens van de mishandelingen. Het Aldyne nu gelukt aan hem te ontsnappen en heeft hem daarvoor moeten vermoorden. Aldyne voelt haarzelf nu nog steeds echt vreselijk voor wat ze gedaan heeft. Ze houd alles geheim van wat er is gebeurd en ze zegt ook altijd dat die littekens door een val kwamen. Hier in BMH vind ze nu haar moeder terug. Ook had Aldyne daar een vriendin gemaakt waarmee ze samen de hengst hadden vermoord alleen ging die vriendin op weg naar haar eigen familie.

Rang moeder: Alpha rank 1 (Zehlia)
Link veulen aanmelding: Is er niet

Hoe ben je op deze site terecht gekomen?:----
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Aldyne Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Aldyne Aldyne Emptyzo 14 okt 2012 - 21:39

Geaccepteerd
Welkom op Blue Moon Horses!

Terug naar boven Ga naar beneden

Aldyne

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Aldyne
» Kadertje voor Aldyne

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Aldyne A2tpGgU :: » Archive :: Inactieve aanmeldingen-
» CHATBOX