IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Beetje afwezigheid voor een paar daagjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Beetje afwezigheid voor een paar daagjes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Beetje afwezigheid voor een paar daagjes Beetje afwezigheid voor een paar daagjes Emptyza 27 okt 2012 - 13:55

Heey

Gister is mijn Tante overleden. Ik ben echt heel erg verdrietig en ik heb nu echt niet de behoeft iet te posten of nog op de laptop te zitten. Ik zal maar een paar daagjes weg blijven tot ik weer de behoeft heb mijn laptop aan te doen enzo. Ik ben er gewoon helemaal kapot wan. Ze hield echt heel veel van ons en dat liet ze ook merken. Ze wel veel dingen fout gedaan maar ze was altijd vriendelijk en vooral tegen ons (mijn zusjes en ik). Ik had zelfs laatst nog afgesproken weer een keertje bij haar te logeren, maar dat gaat nu niet meer door. Elke keer dat ik bij haar was deden we wel altijd leuke dingen zoals cupcakejes maken ezv. Ook was ze altijd overal voor ons, diplomazwemmen, acro wedstrijden van mijn zusjes, paardrijden van mij, ze was er echt altijd. Ik vind het gewoon stom dat ze er in de toekomt niet meer is. Maar ik ga stoppen met typen want ik kan de letter op mijn toetsenbord niet meer goec zien dor de tranen in mijn ogen.
i maar voor een paar dagen
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Beetje afwezigheid voor een paar daagjes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beetje afwezigheid voor een paar daagjes Beetje afwezigheid voor een paar daagjes Emptyza 27 okt 2012 - 14:00

Arme schat, veel sterkte Nienke.
Ik kan me goed voorstellen wat je nu doormaakt.
*hug*
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Beetje afwezigheid voor een paar daagjes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beetje afwezigheid voor een paar daagjes Beetje afwezigheid voor een paar daagjes Emptyza 27 okt 2012 - 14:52

Ach meis <3
Is heel goed te begrijpen dat je geen behoefte voelt om te posten.
Sterkte ermee!
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Beetje afwezigheid voor een paar daagjes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beetje afwezigheid voor een paar daagjes Beetje afwezigheid voor een paar daagjes Emptyza 27 okt 2012 - 15:34

Meid toch <3
Heel veel sterkte!
Terug naar boven Ga naar beneden
Magnum

Magnum

Profile
Number of posts : 224
Status : Active
Beetje afwezigheid voor een paar daagjes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beetje afwezigheid voor een paar daagjes Beetje afwezigheid voor een paar daagjes Emptyza 27 okt 2012 - 16:59

Echt heel veel sterkte, we snappen het helemaal hoor! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Beetje afwezigheid voor een paar daagjes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beetje afwezigheid voor een paar daagjes Beetje afwezigheid voor een paar daagjes Emptyzo 28 okt 2012 - 16:14

Vandaag zijn we met z'n allen naar mijn opa en oma geweest om dingen te bespreken over de crematie. De liedjes en de bloemen enzo. Ik voel me echt helemaal down, maar ondanks ik geen zin heb in posten wil ik wel graag mijn hart luchten. Ik ga zo samen met mijn moeder en mijn zusjes iet schrijven voor haar en dan gaat mijn moeder dat voordragen op de crematie, zelf zou ik dat niet trekken. Ik heb vandaag ook gevraagd of ik die koeienklok van haar mag hebben, als ik namelijk aan haar denk denk ik ook aan die klok, mijn tante haar lievelings dier was namelijk een koe en ze had altijd waar ze dan ook maar woonde die koeienklok daar hangen, zij vond dat zelf altijd een hele mooie klok en dat vond ik ook. Vrijdag is de crematie. Morgen moet ik ook weer naar school maar ik weer niet of het me gaat lukken dan niet te huilen...

echt heel erg bedankt voor jullie steun, jullie zijn echt lief <3. Ik zal ook zo snel mogelijk proberen op alle topic's te reageren maar verwacht niet dat ik deze week nog ga posten, misschien volgende week als ik me weer beterder voel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Beetje afwezigheid voor een paar daagjes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beetje afwezigheid voor een paar daagjes Beetje afwezigheid voor een paar daagjes Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Beetje afwezigheid voor een paar daagjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Een beetje rustig aan.
» Aan/Afwezigheid tijdens Blauwe Maan
» [GZ] een paar dingen
» Voor Pip
» Voor Jen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Beetje afwezigheid voor een paar daagjes A2tpGgU :: » Archive :: Leden Mededelingen-
» CHATBOX