IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

This is where I belong..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
This is where I belong.. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: This is where I belong.. This is where I belong.. Emptydi 14 feb 2012 - 20:03

This is where I belong.. Aleera


Aleera was een prachtige verschijning, volledig wit, van vacht tot manen en staart. Slechts af en toe, met het nodige zonlicht, waren fijne maar afwerkende roze plukken in haar haardos zichtbaar. Nu het gesneeuwd heeft is het moeilijk om Aleera's lichaam te zien bewegen, maar ze was er wel. Heel rusitg galoppeerde ze naar het doel dat ze voor ogen had; Axis.

De hengst was voor haar niet zo speciaal, had voor haar ook helemaal geen betekenis naast zijn leiderschap. Het was gewoon de link met Avareth die ze steeds opnieuw maakte bij het opmerken van zijn lichaam. Zijn gespierde lichaam, zwarter dan kolen wist hij Aleera er telkens weer aan te herinneren dat hij een zoon van haar Avareth was. Dat alleen zorgde ervoor dat Aleera deze afstand aflegde, ze wilde hem ontmoeten.

Ze wist dat ze de hengst nooit ver uit de grenzen van het vierderangsgebied kon aantreffen. Net daarom houdt ze hals en klimt de eerste berg die ze tegenkomt omhoog. Op een klifrand houd ze halt, ze heeft er een prachtig uitzicht over het gehele gebied. Het duurt niet lang vooraleer haar ogen op haar doelwit vallen en ze weer afdaalt om zijn richting in te draven. Op enkele meters afstand schakelt ze een gang terug en stapt dan rustig verder. Uit haar opengesperde neusgaten komen lichte dampwolkjes, eveneens amper zichtbaar. Aleera schraapt haar keel en brengt vervolgens duidelijk het volgende uit: 'Axis, ik heb je gezocht, en eindelijk gevonden. Mijn naam is Aleera. Ik heb een verleden met Avareth, jouw vader.'

Aleera
No love like yours <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
This is where I belong.. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: This is where I belong.. This is where I belong.. Emptydi 14 feb 2012 - 20:51

This is where I belong.. 380772
Never give up ... It's such a wonderful life

Na al die jaren vergeet je noch steeds niet welke schoonheid dit gebied heeft, na al die jaren vergeet je niet welke herinneringen er hier rondlopen en na al die jaren vergeet je niet welke pijn de morgen brengt. Enkel de volharde paarden hielden het langer dan een jaar uit en daar was Axis één van. Hij leefde sinds de eerste dag van zijn leven op BMH en hij was zeker nog niet vergeten welke offers hij gebracht had voor zijn leven veilig te houden. Hij had steeds volhard gevochten, volhard al wat lief was beschermd maar uiteindelijk moest hij het allemaal laten gaan en kon hij niet langer zijn wie hij ooit was. Verbitterd door de pijn en het verdriet bleef Axis alleen over terwijl de rest vluchtte van de blauwe maan. Enkel de beste bleven, hij en enkele lege zeldzame zielen kozen om aan zijn kant te strijden tegen het vervloekte ... de schimmen.

Zijn lichaam stond geschut onder een gigantisch grote denneboom. Zijn wortels kronkelde onder de aarde verder en volstrekte zich van moeder natuurs energie. Zijn taken waren dik en reikten verder dan mogelijk was. De vele dennenaaldjes gaven een aangename geur weer door zijn omgeving. Hier en daar viel er een druppel, resterend van de regen die die nacht gevallen was maar dat had Axis geen last van gehad want de boom beschermde hem. Zijn gigantisch zwarte lichaam doezelde en genoot van het zwakke zonlicht dat de boom doorliet. De grote en krachtigheid van zijn lichaam had hij zeker van zijn vader, het meeste had hij van zijn vader. Enkel de blik in zijn ogen, het ene paarse oog dat nijdig door zijn oogkas rolde verried zijn ware aard. De hengst had veel verloren, ook zichzelf en hij had het noch steeds niets teruggevonden.

Zijn oren gaan plat in zijn hals als hij luchtige passen hoort, had hij wel zien in een conversatie. Axis was niet wie hij was, niet wie hij ooit zou zijn. Hij keek kort over zijn schouder en daar stond een prachtig, wit kleine merrie. Niet zo prachtig als zijn Iris maar ze mocht er zeker zijn. Ze sprak plechtig haar begroeting en Axis doelde zijn ogen terug naar voor. Ze kende Avareth, ze had iets met Avareth. Hij snoof kort en liet zijn hoofd een stuk zakken. 'Aleera.' Begroette hij haar toch vriendelijk, half gelogen misschien. 'Vanwaar het verlangen me op te zoeken?' Vroeg hij met een vage nieuwschierigheid, zo intressant was hij niet ...

Leader Rank 4
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
This is where I belong.. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: This is where I belong.. This is where I belong.. Emptydo 16 feb 2012 - 12:11

This is where I belong.. Aleera


Ze liet haar hoofd lichtjes zakken tot ze met haar neus het gras net niet raakte. Haar oren lagen half in haar hals gedrukt en haar ijsblauwe oogjes stonden voor de zoveelste keer dof. 'Sinds ik van Avareth niets meer moet verwachten, voel ik de nood bij iemand te zijn die mij bescherming biedt. Maar tevens iemand die mij aan hem doet denken, zoals jij.' Ze tilde haar hoofd even op en drukte haar fluweelzachte neusje tegen hetzijne. 'Maar ik begrijp het best als je dit bizzar vindt. Het is je volste recht mij weg te sturen. Ik red me ook wel weer alleen.'

Aleera dacht met heimwee terug aan het moment waarop we Avareth terug had ontmoet in BMH. Het was nog niet zo lang terug en lag nog heel vers in haar geheugen. Zijn stem, zijn geur, zijn warmte.. Het voelde allemaal weer zo vertrouwd als vroeger. Maar ze was er niet in geslaagd hem te amuseren, hij had haar geërgerd de rug toegekeerd en was weggestapt. Net zoals vroeger was ze niet achter hem aangegaan. Hij had beslist weg te gaan, en zij was te klein en machteloos om hem te stoppen.

Aleera
No love like yours <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
This is where I belong.. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: This is where I belong.. This is where I belong.. Emptydo 16 feb 2012 - 19:25

This is where I belong.. 380772
Never give up ... It's such a wonderful life

Axis was even sprakeloos, hij kende zijn vader goed genoeg maar zijn verleden was vaag. Enkel het feit dat veel merries rondom hem leefde was een hoofdpunt. De leider snoof kort, hij kon haar niet beschermen daarvoor moest ze in zijn rang zitten. Maar hij kon haar wel beschermen van problemen, persoonlijke problemen. 'Avareth is Avareth.' Antwoordde hij kalm. Hij schudde langzaam zijn hoofd en draaide zijn hoofd half zodat zijn paarse oog haar strak aankeek. 'Kennen is theorie, handelen is een kunst.' Hij zweeg weer en schudde zijn hoofd. Hij was zelf niet stabiel genoeg op problemen met anderen aan te pakken. Hij voelde haar neus tegen de zijne en keek haar kort aan voor hij zijn hoofd liet zakken.

Toch besloot Axis al zijn zorgen opzij tezette en voor zijn kudde te zorgen ookal haatte hij het. Hij wou zich niet bekommeren om anderen, niet nu maar aangezien Aleera een kennis was van zijn vader voelde hij die plicht. 'Ik ben bereidt te luisteren, bereidt te doen wat nodig is, bereid te beschermen maar ik ga me niet tegen mijn vader keren als je dat maar diep in je oren knoopt.' Sprak hij een tikkeltje bot. Hij schudde kwaad zijn hoofd en gooide zijn oren plat. 'Sorry, ik ben niet mezelf.' Sprak hij op een sober toontje. Hij glimlachte bemoedigend en begon dan langzaam te stappen. 'Met wat kan ik je helpen Aleera?' Vroeg hij dan zachtjes ...

Leader Rank 4
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
This is where I belong.. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: This is where I belong.. This is where I belong.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

This is where I belong..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: This is where I belong.. A2tpGgU :: » Archive :: Ferelden-
» CHATBOX