IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
AuteurBericht
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin topic - Pagina 40 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 40 Emptyzo 4 maa 2012 - 18:18

Ja.. Althans ik had wat weinig inspi. ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic - Pagina 40 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 40 Emptyzo 4 maa 2012 - 18:20

Ugh 11 jarig kind denkt dat ze alles weet ._.
dus heb ik even me lekker afgereageert op haar met de waarheid x'D

11 jarig kind schreef:

Er zijn maar 3 mensen crazy op de wereld.
1 Geert wilders
2 de boze k*t vrouw van nr. 180
3 Hitler

Misshien ben je iets te gestressed? En moet je even rustig aan doen?


Niet mee eens

1. Hij houd zijn eigen meening er op na, misschien iets te radicaal maar hij heeft over heel veel dingen gelijk, nee ik ben geen voorstander van hem maar ik snap wel zijn punt.
2. Geen idee wie dat is
3. Die gast was geniaal. Sure hij was de meest grote leugenaar die er was en er zat een klein steekje los bij hem met Jodenvervolging en Ubermensh en Untermensh
Maar daim zeg die gast had wel een geniaal idee
En hij had verdorie heel europa in zijn macht, als hij de joden niet had vervolgd had heel europa nu duits gesproken!
Ja ik haat Hitler maar kom op je moet wel naar de hele waarheid kijken.


En maar drie mensen gek?
Kijk eens om je heen!
Al die leiders van de zuidelijke staten in Afrika dat zijn grotere monsters als Wilders
En wil je een gek iemand, kijk dan naar Bush

-.-"
And hate me if you like
VRIJHEID VAN MENINGSUITING BITCHESS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
Onzin topic - Pagina 40 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 40 Emptyzo 4 maa 2012 - 18:32

Wat Wilders ben ik het aardig met je eens. Maar waar hij 'turken' en marokkanen zegt moet hij dat vervangen door misdadigers en terroristen etc. Dat zijn niet bij uitstek islamitische mensen..

Maar wat de politiek betreft; ik ben er totaal niet in thuis en op dit moment interesseert het me weining, ondanks dat er volgended keer drie stemkaarten op de mat vallen.


@Ali: Neem je tijd hoor ^^ Ik ben gewoon nieuwschierig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic - Pagina 40 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 40 Emptyzo 4 maa 2012 - 18:36

Maar de gehele regering is gewoon met vorige kabinet maar de kloten gebracht door Balkenende
En nu Rutte dat probeerd recht te zetten word al het slechte op hem af gesmeten.

Achja, hele tweede kamer heeft het toch niet over iets zinnigs dus maakt fractieleider ook niet uit denk x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
Onzin topic - Pagina 40 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 40 Emptyzo 4 maa 2012 - 18:41

Uhm.. Denk dat ik toch maar aflevering van Sanctuary ga kijken ipv postjes..
I WANT TO SEEE NIIKOOLAAA (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic - Pagina 40 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 40 Emptyzo 4 maa 2012 - 18:43

Ik verveel me echt de pleures..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
Onzin topic - Pagina 40 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 40 Emptyzo 4 maa 2012 - 18:45

Aaaawh Ali toch..
Is er niet iets wat je graag kijkt/doet..?

Zoals ik me helemaal vermaak met de syfy serie Sanctuary..
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin topic - Pagina 40 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 40 Emptyzo 4 maa 2012 - 18:56

Ghehe ben trouwens benieuwd wie je gaat maken , Ali Very Happy

Maar niet zeggen; verrassing is leuker ghehe~
Ik zal binnekort awen op Taddy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
Onzin topic - Pagina 40 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 40 Emptyzo 4 maa 2012 - 19:29

Oooh, good lord.

I'm really addicted. XD.. Waarom kan ik zo genieten van syfy series..? :}:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic - Pagina 40 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 40 Emptyzo 4 maa 2012 - 19:31

wel ik loop bij met al mijn serie's, zeg maar zodra ze op tv zijn in Amerika download ik ze, dus ik heb alles al gezien. Manipuleren heeft nu geen zin, vreselijke koppijn.. Heb zin in rpg'en, maar moet even moed vinden om te antwoorden bij rix en im, en tja voor de rest.. Ja kan de oude musketiers film met Tim Roth kijken, die is awesome <3

Wat ik ook kan doen is Taddy zijn geschiedenis uitschrijven, Avareth en E'vesdar hebben al een geschiedenis, nu Im en Taddy nog..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
Onzin topic - Pagina 40 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 40 Emptyzo 4 maa 2012 - 19:33

Aah, okay. Ik ben donderdag onder de les begonnen met Sanctuary kijken. Nu alweer over de helft van seizoen 2.. Waar haal ik de tijd vandaan..? Voor de rest heb ik nog bergen anime's die ik af wil kijken, maar wat me toch nooit gaat lukken..

Maar ik hou zo van fantasy series.. En dan vooral ook de Vampires XD. Op een of andere manier vind ik die altijd zooo awesome. Zoals Nikola in Sanctuary..

Maar met hoofdpijn achter de pc werkt sowieso meestal neit.. Tenminste, bij mij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic - Pagina 40 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 40 Emptyzo 4 maa 2012 - 19:37

van typen/schrijven word ik altijd heel rustig in mijn hoofd, dus dat werkt wel op zich.

Hihi, ik ben echt het tegenover gestelde, hekel aan fantasy en al helemaal aan vampieren (A)
Geef mij maar een gladiator of een musketier <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
Onzin topic - Pagina 40 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 40 Emptyzo 4 maa 2012 - 19:39

Whahaah. Die zijn ook welkom hoor (A). Heb echt genoten van die laatste film. Ik vind films zoals Casanova, Pride & Prejeduce, Becoming Jane enzo ook suuper leuk. Heb er nu ook eentje op m'n kamer liggen die ik nog moet doen..

En het laatste deel van de Erfgoed reeks ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic - Pagina 40 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 40 Emptyzo 4 maa 2012 - 19:41

Ik ben fan van Russel Crowe, hij is echt awesome. En ben fan van die vent die Porthos speelt in de nieuwe musketier film, die speelt ook in King Arthur, hij is geniaaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic - Pagina 40 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 40 Emptyzo 4 maa 2012 - 19:42

ooh ooohhh en Lightman van lie to me is awesome :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
Onzin topic - Pagina 40 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 40 Emptyzo 4 maa 2012 - 19:45

Ahahahaa Caaaaal (A). Maar Temperance Brennen van Bones is ook awesome. Een Booht natuurlijk. Maar die speelt ook de hoofdrol in de fantasy serie Angel xD.

Er zijn verder niet echt acteurs die ik persee awesome vind. Maar heb eeecht genoten van de laatste Musketier film. Ook eecht gelachen. Kan niet wachten op het volgende deel (A)

-------

https://bluemoonhorses.rpg-board.net/viewtopic.forum?t=326
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin topic - Pagina 40 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 40 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 40 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin topic - Pagina 40 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX