IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende
AuteurBericht
mockingjay

mockingjay

Profile
Number of posts : 162
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptydo 2 mei 2013 - 8:10

ik denk niet dat ali het leuk gaat vinden dat je haar manips zonder toestemming zomaar hebt gebruikt en zelfs zonder credit te geven
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptydo 2 mei 2013 - 9:37

Dan hoor ik dat snel genoeg van haar zelf nietwaar (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptydo 2 mei 2013 - 13:42

mockingjay schreef:
ik denk niet dat ali het leuk gaat vinden dat je haar manips zonder toestemming zomaar hebt gebruikt en zelfs zonder credit te geven

Het zijn toch manips van de chars die nu actief zijn op BMH? Denk dat niemand die die chars speelt er problemen mee heeft (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptydo 2 mei 2013 - 14:36

heey mensen, vandaag ga ik alles posten voordat ik weer verdwijn, ik probeer egt actief te blijven, tis alleen zo moeilijk ):
Terug naar boven Ga naar beneden
mockingjay

mockingjay

Profile
Number of posts : 162
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptydo 2 mei 2013 - 16:35

Triptune schreef:
mockingjay schreef:
ik denk niet dat ali het leuk gaat vinden dat je haar manips zonder toestemming zomaar hebt gebruikt en zelfs zonder credit te geven

Het zijn toch manips van de chars die nu actief zijn op BMH? Denk dat niemand die die chars speelt er problemen mee heeft (:

Er bestaat ook iets als auteursrecht, je mag niet zomaar afbeeldingen die eigendom zijn van iemand anders gebruiken, daarnaast moet je bij elke afbeelding kijken of de stock-owners het wel toestaan dat ze buiten Deviantart worden gebruikt (en ze moeten vermeld worden). Je moet hier heel erg mee op passen, een vriendin van mij is voor het recht gesleept en heeft een boete van 5000 euro moeten betalen. Ik zeg het enkel, vooral aangezien ik weet dat Ali genoeg problemen heeft met mensen die afbeeldingen ongevraagd gebruiken, dat wens je geen enkele artiest toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptydo 2 mei 2013 - 19:24

mockingjay schreef:
Triptune schreef:
mockingjay schreef:
ik denk niet dat ali het leuk gaat vinden dat je haar manips zonder toestemming zomaar hebt gebruikt en zelfs zonder credit te geven

Het zijn toch manips van de chars die nu actief zijn op BMH? Denk dat niemand die die chars speelt er problemen mee heeft (:

Er bestaat ook iets als auteursrecht, je mag niet zomaar afbeeldingen die eigendom zijn van iemand anders gebruiken, daarnaast moet je bij elke afbeelding kijken of de stock-owners het wel toestaan dat ze buiten Deviantart worden gebruikt (en ze moeten vermeld worden). Je moet hier heel erg mee op passen, een vriendin van mij is voor het recht gesleept en heeft een boete van 5000 euro moeten betalen. Ik zeg het enkel, vooral aangezien ik weet dat Ali genoeg problemen heeft met mensen die afbeeldingen ongevraagd gebruiken, dat wens je geen enkele artiest toe.

Als je de afbeelding voor een ander maakt geef je vanzelf die rechten weg. Ik neem aan dat Ali slim genoeg is om stock te gebruiken die buiten dA gebruikt mag worden naar gelieven. Aangezien dit niet voor commerciële doeleinden is, is daar ook niks mis mee. Het is nog steeds in spelverband trouwens, voor hetzelfde spel als het oorspronkelijk bedoeld voor was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptyvr 3 mei 2013 - 21:17

Okay, ik ben er weer vanaf vandaag!!!!
Mijn gip is eindelijk af, nu alleen nog voorstellen.
En hoe is het hier al geweest, stilletjes zo te zien, wel vanaf vandaag zal dat eens gaan veranderen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptyza 4 mei 2013 - 9:23

Evelien! Yippie, bedankt!
Tis erg onactief zat daarom te denken om de veulens geboren te laten komen.
Kweet de helft is nog niet "gemaaktx" maar als ik nu niets verzin ist gedaan met BMH ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptyza 4 mei 2013 - 12:06

Graag gedaan^^
Ik moet vandaag wel naar de opendeur maar vanavond ben ik online.
En ja, we zouden iets moeten vinden om bmh terug actief te krijgen,
als je wil kan ik wel wat ideetjes doorsturen i.v.m. de shimmen maar ik weet niet of ze
wel gaan aanslaan bij iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptyza 4 mei 2013 - 12:08

Misschien kunnen eve en ik op deviantart wat adventeren? Niet dat ik zo veel watchers heb ofzo... maar misschien komt er zo 1 iemand?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptyza 4 mei 2013 - 12:14

Goed idee Pip, ik zal vanavond een journal posten met de melding dat er binnenkort een groot event aankomt (de veulens die het tegen de schimmen opnemen).
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptyza 4 mei 2013 - 12:15

Ik ga denk gewoon in het nederlands vertellen wat bmh is :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptyza 4 mei 2013 - 12:18

Ja, misschien best, anderstalige leden kunnen bij CO terecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptyza 4 mei 2013 - 12:19

Aja, dit ben ik nog vergeten te vertellen: Ik heb mijn eerste commission aanvraag!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dayent

Dayent

Profile
Number of posts : 234
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptyza 4 mei 2013 - 16:04

Ik ga vanaf vandaag ook weer actief worden. Very Happy
Waarschijnlijk dat ik morgen nog een postje maak, ik ben net terug van vakantie.

En gefeliciteerd Eve!
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptyza 4 mei 2013 - 17:40

Jaaa! actieve mensjes zijn super!!!
Morgen mag ik terug gaan paardrijden nu mijn gip af is,
vorige week heb ik op een paint x fires kruising gereden
zo'n pit dat dat paard had! 0.0
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptyza 4 mei 2013 - 19:21

Ik ben ziek aan het worden.

Eve!!! Whahha super je eerst Commission. =D

Ik zat te denken dat als de veulens er zijn ... iedereen heeft wel inspiratie denk ik voor zijn nieuwe veulentje dus laten we die gewoon geboren worden. Anders is het nog zeker twee maanden wachten want tis herfst nu op BMH.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptyza 4 mei 2013 - 19:29

Oei, Jen, en het wordt nu net zomer, ziek worden is niet de boodschap. (Ik moet eigenlijk niets zeggen want ik ben ook verkouden ^^).

Ik zit vl van inspiratie, nu mijn gip gedaan is en ik in het 3e boek van Game of Thrones zit te lezen kan ik er niet aan doen maar ik moet gewoon schrijven.
Ik heb op CO wel nog wat engelse topic maar engels schrijven duurt véél langer dan nederlands.

Jen, ik zat zo te denken als de veulens allemaal volwassen zijn en ze het tegen de schimmen gaan opnemen dat de schimmen half verslagen worden. En dan dat paarden in de kudde geen schrik meer hebben van de shimmen dus zich minder gaan aantrekken van de regels om zeker bij de blauwe maan bij de kudde te blijven. Als dan plots de schimmen een uitval doen, worden er velen verwond met gevolg dat de schimmen terug zijn en sterker dan ooit.
Dit is maar een ideetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptyza 4 mei 2013 - 19:32

Bij mij ook verkoudheid =P

Het probleem is ... niemand trekt zich nu al niets aan van de regels omtrent de schimmen dus of ik daar nu verhaal rond doe of niet, ze doen toch allemaal hun zin. En als ik dan eens actief wil terugslaan dan zijn niet al mijn schimmen er dusja. =S
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptyza 4 mei 2013 - 19:33

Ik kan pas over een kleine maand weer actief worden. Over drie weken moet mijn GIP af zijn en de week daarna hebben we jury (: Sorry guys
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptyza 4 mei 2013 - 19:36

Ik vermoord iedere school die mijn leden nog langer van actiefheid afhoudt!! GRRRRRR =P

Grapje, veel succes Hanne! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptyza 4 mei 2013 - 19:45

Succes Hanne, ik ben er nu ook even vantussen geweest door mijn gip dus dat geeft niet.
Ik moet maandag ook Gip jury doen maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed zal gaan
ik sta achter mijn ontwerp en ze zullen me niet van mijn standpunt halen ^^

Binnenkort ook nog examens, bleh, ik zie er al tegenop.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptyza 4 mei 2013 - 21:02

Even een update van mij, ik voel me heel erg schuldig dat ik jullie zo'n beetje in de steek laat. :c
Op het moment heb ik alleen een damn grote rpg-block, die me van het typen houd dus dat werkt ook al niet mee, maar ik beloof, & ik zweer dat ik weer actiever word als alles weer beter is.
Ook wel een beetje goed nieuws c: Maandag mag ik eindelijk gesprek gaan doen op een school die me dit jaar nog wil laten starten, op hoop van zege dat het me deze keer wel lukt.

I love you guys, even if i don't say it very often. c: <3
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptyza 4 mei 2013 - 22:51

Jennifer schreef:
Ik vermoord iedere school die mijn leden nog langer van actiefheid afhoudt!! GRRRRRR =P

Grapje, veel succes Hanne! =D

Jaah vermoord mijn school! ;D
Ik moet echt naar mn examenjaar. En ik ga volgende week op vakantie naar Duitsland, dus k heb t ook druk D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptyzo 5 mei 2013 - 0:14

Ik hou van jullie guys echt
k zie door de bomen t bos niet meer hiero :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 35 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 35 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX