IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

S E R E N A.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Selienn

Selienn

Profile
Number of posts : 23
Status : Active
S E R E N A. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: S E R E N A. S E R E N A. Emptyzo 14 apr 2013 - 14:37








:: NAME ::
Serena.

:: BREED ::
Perfect mix.

:: AGE ::
4 years.

:: GENDER ::
Mare.

:: INSIDE ::
Serena is een merrie met een enorm eigen willetje. Ze is arrogant en vindt dat de hele wereld om haar draait. Ze heeft geen oog voor anderen en het boeit haar weinig wat een ander van haar vindt. Ze weet van zichzelf dat ze erg knap is en heeft geen hengst nodig om dat tegen haar te zeggen. Wanneer zij wilt dat er iets gebeurt, zal dat hoe dan ook gebeuren. Het kan haar niets schelen wie er hierdoor sneuvelen. Het kan haar niets schelen wie ze kwetst. Ze is geen fragiel paardje dat zich door iedereen pijn laat doen.
Maar onder die dikke laag van arrogantie en zogenaamde 'zelfverzekerdheid' rust een klein paardje dat er alles aan doet om naar buiten te komen. Het kleine paardje is wie zij in werkelijkheid is. Al zal er veel voor nodig moeten zijn om die weer wakker te maken.

:: OUTSIDE ::
Serena is een Grullo kleurige merrie. Ze heeft grijzige dikke manen en staart, welke altijd al glansden. Ondanks haar soms wat statige houding heeft ze een perfect en elegant lichaam, slank maar spieren op de plekken waar nodig. Ze heeft een kol in de vorm van een hart op haar voorhoofd en een klein wit sokje op haar linker achterbeen. Op het einde van haar rug tot ongeveer het midden heeft ze talloze kleine witte stipjes. Haar hoofd is echter zeer statig, ze heeft bijna een Rams neus, maar het misstaat haar niet. Ze heeft grijzige ogen.

:: HISTORY ::
Ik was rond de tien maanden toen het gebeurde. Ik leefde toentertijd in een alledaags gezinnetje, een moeder, een vader en ik. Tot mijn moeder opnieuw drachtig raakte. Dit keer was een onbekende hengst de vader geweest. Of nou ja, onbekend? Ik kende hem maar al te goed. Volgens mij was er in dat land niemand die de hengst niet kon. Al was het maar van verhalen. Die hengst had een lange waslijst aan moorden op zijn naam staan. Vladimir. Geen paard - in dat land - die zijn naam goed uit kon spreken zonder te struikelen over zijn woorden van angst. Angst dat hij terug zou keren. Ik vond het maar overdreven gewauwel voor een fragiel paardje. Maar dat doet er niet toe. Mijn moeder was dus drachtig van Vladimir. In eerste instantie was mijn vader laaiend geweest. We zaten toentertijd in een kudde. De kudden leider sprak tegen mijn moeder dat zij het kwaad zelve in haar had groeien. Ze ging er tegenin en vertelde hem dat hij dat niet kon weten. Maar de hengst was al over zijn oordeel uit. Hij vertelde haar dat ze of weg moest gaan en nooit meer terug zou komen of hij zou haar ter plekken vermoorden. Mijn moeder dacht te lang na en de hengst steigerde en gaf haar een klap op haar hoofd. Wat de hengst niet wist was dat ik mee keek. Ik zag hem mijn moeder doodden en ik deed niets. Ik bleef staan, kijkend naar dit gruwelijke tafereel. Ik stond aan de grond genageld van angst, ik kon niets, al zou ik het willen. Maanden droomde ik het moment, de hengst die steigerde, mijn moeder die op de grond klapte en naar adem hapte. Iedere keer weer droomde ik dit verschrikkelijke moment. Tot het me op een dag niets meer deed. Ik was veranderd, ik was een lief paardje, een paard met een gouden hart, maar vanaf die dag was ik die Kayleigh niet meer. Die Kayleigh bestond niet meer. Er was nu enkel nog de arrogantie, die ik eigenlijk altijd al had.
Met 3 jaar verliet ik de kudde. Ik ging in mijn eentje verder, ik was het zat om steeds maar de bevelen van een ander op te volgen. Ik had mijn vader gedag gezegd en verliet het kudde gebied. De leider had ik niet ingelicht, hij zou er vanzelf wel achter komen. Ik reisde door niemandsland, het was kaal, er was geen gras, geen water. Niets. Gelukkig kwam ik daar snel uit. Ik weet hoeveel maanden ik gereisd had, maar ik wist dat ik er bijna was. Ik was gearriveerd in Blue Moon Horses.

:: RELATIONS ::
Dad; Resa (Leeft, maar buiten bmh)
Mom; Kelly (Dood)
Sis; Gedood voor ze kon leven.
Aunt; Lillian (buiten bmh)
Uncle; Fabian (Dood)



Laatst aangepast door Selienn op ma 15 apr 2013 - 18:52; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
S E R E N A. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: S E R E N A. S E R E N A. Emptyzo 14 apr 2013 - 23:35

In Afwachting
Zou ik mogen weten waar je deze manipulatie vandaan hebt?
En deze naam is reeds in bezet door Pip. Kan je hem veranderen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Selienn

Selienn

Profile
Number of posts : 23
Status : Active
S E R E N A. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: S E R E N A. S E R E N A. Emptyma 15 apr 2013 - 18:41

Manip is made by me ;d.

Oh yeah, tuurlijk wil ik de naam veranderen. Had ik niet gezien, sorry ;s.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
S E R E N A. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: S E R E N A. S E R E N A. Emptyma 15 apr 2013 - 18:57

Geaccepteerd
Welkom op Blue Moon Horses!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
S E R E N A. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: S E R E N A. S E R E N A. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

S E R E N A.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: S E R E N A. A2tpGgU :: » Archive :: Inactieve aanmeldingen-
» CHATBOX