IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 20:32

Ga je gang Hanne =P
Tis natuurlijk nog nie voor nu direct. Eerst die examens voorbij van jullie =P

Btw Hanne, al idee hoe die sexy Corax er gaat uitzien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Onii

Onii

Profile
Number of posts : 217
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 20:37

Nu kan ik echt direct in een geprikkeld emotionele char stappen en een post van 1.000 woorden typen.
Ik voel me een wrak en dat middelin de examen xd
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 20:37

Mijn antwoord staat er Jenn! =)
Terug naar boven Ga naar beneden
mockingjay

mockingjay

Profile
Number of posts : 162
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 20:48

ali heeft die layout gemaakt van die link (sanguine roses), moet je haar even een bericht sturen, misschien wil ze wel wat maken
Terug naar boven Ga naar beneden
mockingjay

mockingjay

Profile
Number of posts : 162
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 20:52

jcink heeft wel heel vaak storingen, of dat ze er uit liggen omdat ze aan het updaten zijn (en de scripts zijn veel zwaarder waardoor de site langzaam laad), allemaal dingen om in overweging te nemen, daarnaast is een layout van jcink een heel stuk lastiger te maken, er zijn geen automatische knoppen als bij actieforum.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 20:53

Lisa, liefts zo min mogelijk te dubbelposten aub. Er bestaat een edit knop. =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 20:54

Kan geen kwaad. Ik dubbelpost zo vaak. Whoeps, betrapt! =P
Bedankt Lisa, zal het onthouden. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
mockingjay

mockingjay

Profile
Number of posts : 162
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 20:55

omg, serieus? twee berichten, wat kan er gebeuren? Het zal wel..
Terug naar boven Ga naar beneden
mockingjay

mockingjay

Profile
Number of posts : 162
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 20:55

Zal nog een keer helpen en met tips komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 20:56

Jennifer schreef:
Kan geen kwaad. Ik dubbelpost zo vaak. Whoeps, betrapt! =P


Bad you! D:


@Lisa, het was alleen op het dubbelposten dat ik reageerde, niet nodig om meteen in de hoogste boom te gaan zitten. =)
Terug naar boven Ga naar beneden
mockingjay

mockingjay

Profile
Number of posts : 162
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 20:57

op andere fora kan je makkelijk 5 berichten achter elkaar posten, wat maakt dat nou uit?
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 20:58

Dit is niet 'elk ander fora' =)

Discussionthingie closed.

Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 21:04

mockingjay schreef:
kinderachtig gedoe, probeer je eens te helpen krijg je zulk gezeik op je kop. Iig bedankt dat Jen wel inziet dat er niks mis is met dubbel posten.

Ik vind het ook fijn dat je de nadelen van jcink gaf maar ik kan er maar niet omheen hoe snel jij 'op je paard zit' haha.
Je bent inderdaad erg snel op je tenen getrapt vind ik... En het is erg stom voor de sfeer, want niemand bedoelt hier wat slecht maar ondertussen kom je wel steeds weer even voorbijspringen en een paar minuten alles op zijn kop zetten. Is echt heel vervelend.

En kan nooit kwaad om twee keer na te denken voordat je wat zegt denk ik ^^

Anyway, ik vond dat Jcink eruit lag niet z oheel storend, was overigens nooit lang en je kan het ze niet kwalijk nemen dat ze updates doen, toch? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 21:04

Jennifer schreef:
Ga je gang Hanne =P
Tis natuurlijk nog nie voor nu direct. Eerst die examens voorbij van jullie =P

Btw Hanne, al idee hoe die sexy Corax er gaat uitzien?

Geen flaaauuuw idee eigenlijk.. haha :')
Terug naar boven Ga naar beneden
mockingjay

mockingjay

Profile
Number of posts : 162
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 21:06

omdat elke keer als ik iets zeg of doe hier word ik direct terecht gewezen, niet bepaald verwelkomend..
Terug naar boven Ga naar beneden
mockingjay

mockingjay

Profile
Number of posts : 162
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 21:07

Beetje vervelend dat ook direct je berichten worden verwijderd, fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 21:08

Ik reageer snel op dubbelposters, misschien net iets te snel & dat weet ik. Maar waarom dubbelposten als er zo'n mooie 'Edit' knop staat. Kleine moeite. c:

Hanne *pruillip* Okay face

@Lisa; Dat is misschien zo in jou ogen. =)
& Misklik, moest iets verwijderen in een topic & klikte op jou remove, niet mijn bedoeling. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 21:08

mockingjay schreef:
omdat elke keer als ik iets zeg of doe hier word ik direct terecht gewezen, niet bepaald verwelkomend..

Nee, dat was alleen in dit geval lijkt mij. De andere keren zei jij dat iemand toestemming moest vragen om een manip speciaal voor haar gemaakt te gebruiken, en mij terecht wijzen. Ik denk dat dat ook niet meteen zo heel omarmend is naar ons toe. En het is niet persé verkeerd dat je dat nakijkt natuurlijk, maar de manier waarop je dat deed was eerder brutaal dan terechtwijzend.

Maar kom, geen probleem meer. Foutjes kunnen gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 21:09

Welke berichten worden verwijderd?

Nee feit, verbeteringen zijn er altijd nodig. Zolang ze maar met geen lelijk typevak komen als hier. XD
Maar dan ist echt terug vanaf nu denk ik, nieuwe leiders (sommigen), nieuwe schimmen (sommigen), nieuw leven! Lijkt me wel spannend. XD

Hanne, tis geheel aan jou om zijn uiterlijk te kiezen, voor mij doet het er niet zo erg toe. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 21:11

@Jenn, ik had perongelijk Lisa's verwijdert, wat helemaal niet m'n bedoeling was. Dus hierbij Lisa nog eens sorry. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 21:11

Ik ben aan het twijfelen of ik hem volledig wit zou maken, als een 'foutje in productie' zeg maar en dat hij dan verstoten wordt door Vulpes. Maar ik weet niet of ik dat wel helemaal zie zitten :p ben niet zo goed in plotjes en al helemaal niet als twee van mijn eigen chars erin zitten :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 21:12

Tiny; no problemo
Hanne; Als je hem niet wil spelen maakt het voor mij niet uit. Ik maak me daar geen druk in. Liever een veulen minder van Avanti dan één meer dus ik hou je niet tegen je terug te trekken. Je kunt hem ook door iemand anders laten spelen natuurlijk, ligt aan jou.
Terug naar boven Ga naar beneden
mockingjay

mockingjay

Profile
Number of posts : 162
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 21:13

Omdat editen meestal geen zin heeft, dan lezen mensen er over heen en moet je weer terug verwijzen. Heb meer negatieve ervaringen met editen dan goede, daarnaast snap ik niet waarom een extra bericht fout is, je wilt toch een actieve site met zoveel mogelijk berichten? Je betaalt niet voor de ruimte of wat dan ook, het is maar een bericht.

En de keer dat ik direct iemand over me heen kreeg toen ik twee dagen niet had gereplied, en zo zijn er nog wel wat dingen, maar goed. Het is in ieder geval niet erg fijn om op deze manier terug te komen terwijl ik toch echt de intentie had om D'art weer actief te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 21:15

mockingjay schreef:
Omdat editen meestal geen zin heeft, dan lezen mensen er over heen en moet je weer terug verwijzen. Heb meer negatieve ervaringen met editen dan goede, daarnaast snap ik niet waarom een extra bericht fout is, je wilt toch een actieve site met zoveel mogelijk berichten? Je betaalt niet voor de ruimte of wat dan ook, het is maar een bericht.

En de keer dat ik direct iemand over me heen kreeg toen ik twee dagen niet had gereplied, en zo zijn er nog wel wat dingen, maar goed. Het is in ieder geval niet erg fijn om op deze manier terug te komen terwijl ik toch echt de intentie had om D'art weer actief te krijgen.

Ik denk gewoon dat we allemaal wat geprikkeld zijn door eerdere voorvallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Emptydo 13 jun 2013 - 21:41

Jongens, iedereen loopt wat op zijn tenen deze dagen, de meesten van ons hebben ook nog examens.
Lisa, je moet echt D'art eens Vengeance laten ontmoeten^^

Edit: 
K'heb zojuist een oud forum teruggevonnen met mijn posten, lol, zo grappig! http://feralis.actieforum.com/t91-winter-wonderland

Vandaag Aardrijkskunde en nederlands mondeling, ik zal me mogen haasten om op tijd te zijn bij mijn mondeling, k'heb exact 1 uur om een examen te schijven...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin Topic - Pagina 18 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 18 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 18 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX