IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 13:51

Ahja, just da was da geval.
Ik zat daarnet voor dood te denken over Salvador maar nu weet ik het.
Goh, geen idee.

Kga Avanti behoorlijk naar beneden trekken.
Leventian - Vengeance (mss nog wa jongere paarden) gaan een aanval doen op de schimmen en dat heeft effect op Avanti (wat ze gaan doen weet ik ook nog niet) in ieder geval. Kga Avanti wat "bloeddorstiger" maken dan hij al is. Kwil hem in het nieuw en nie meer zo eentje om mee te onderhandelen en blablabla

Dus geen idee, kzou er geen over moeten denken. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 13:57

Hahaha, ik wilde met salvador ook aan die aanval meedoen, maar dat word denk ik niet zo handig als hij zijn 'baas' dan aanvalt :p
Hij zou iets kunnen doen als informatie brengen, of misschien paarden in de val lokken ?


Hij gaat zo ongelukkig worden >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 14:01

Van mij mag hij meedoen aan de aanval.
Kdenk niet dat Avanti nog gebruik gaat maken van "spionnen" aangezien hij het vanaf van hoogstwaarschijnlijk allemaal zelf zal willen doen. XD

Hij gaat niet ongelukkig zijn! Leventian zal hem het licht wijzen! Hum hum XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 14:03

ahja.. das waar ook (Sad:
hahaha xD Achjoh we zien het wel :+
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 14:09

Maar STEL nou dat Salvador zijn leven na de aanval in veiligheid wil stellen en Avanti gaat opzoeken en de informatie geeft die Avanti zo lang al wilt namelijk wat er op het eiland is ... Salvador is een rang vier paard, hij heeft toegang tot het eiland en weet wat er is. Als hij dat als informatie aan Avanti geeft om zich ergens "veilig" te stellen nouja dan is hij waarschijnlijk waardevolle dan al de rest van de idioten die er rondlopen =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 14:31

Jeetje Laat ik dat is STELLEN... :+
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 14:41

Wat je ermee doet is jouw keuze.
Ik ga je niet in de weg staan met Avanti als je de verkeerde keuze maakt, voor de moment richt ik me op zijn total makeover tot volledig duister en slecht paard. =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 14:42

Gelijk heb je (:
Terug naar boven Ga naar beneden
mockingjay

mockingjay

Profile
Number of posts : 162
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 17:25

@ pip, voor je kader, ipv _____ kan je ook <*hr> doen, krijg je een mooie lijn (zonder * dan) (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 17:27

oh thanks! Ik had geen idee hoe ik dat moest doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
mockingjay

mockingjay

Profile
Number of posts : 162
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 17:28

graag gedaan,is een stukje netter dacht ik zo haha, mooie kader voor de rest!
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 17:31

haha, klopt (: Bedankt!
weet je trouwens hoe je de kleur dan kan aanpassen? Want ik krijg em niet een andere kleur :+
Terug naar boven Ga naar beneden
mockingjay

mockingjay

Profile
Number of posts : 162
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 17:33

Hmm, dan moet je met css werken en een style-sheet, dan moet je in de stylesheet aangeven hoe je hem wilt hebben. Wacht, ik google het even.
Terug naar boven Ga naar beneden
mockingjay

mockingjay

Profile
Number of posts : 162
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 17:34

Het COLOR attribuut kan gebruikt worden om de kleur van de lijn te bepalen.
De opbouw is:

Code:
<HR COLOR="waarde">
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 17:34

oh moet je dan doen

.hr {
color: #kleur

}

?
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 17:34

oh dat kan ook :+
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 17:38

Waarom lukt het mij nou niet? : }
Terug naar boven Ga naar beneden
mockingjay

mockingjay

Profile
Number of posts : 162
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 17:38

@ Jen, voor het nieuwe idee van BMH, had aan ali gevraagd of ze nog wat had opgeslagen van vorige BMH, dat ze toen had gepimpt voordat ze hier weer alles had veranderd, en dat had ze nog, misschien kan je daar wat mee? Het is redelijk oud, maar misschien zorgt het voor inspiratie.


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
mockingjay

mockingjay

Profile
Number of posts : 162
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 17:40

Hmm geen idee, vind de html hier sowieso beetje apart af en toe :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 17:40

naja, ik probeer et wel even met css :')
Terug naar boven Ga naar beneden
mockingjay

mockingjay

Profile
Number of posts : 162
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 17:50

Oh en anders is het altijd nog een goed idee om zoiets te doen zei ali:

"Neem twee gebieden (of vier, zoals je het nu al hebt ingedeeld, maar word misschien te veel). Benoem een 'light' king en queen, en een 'dark' king en queen, onder deze twee kings scharen zich paarden, en heeft elke hengst een eigen kudde (van een oude RPG van mij, ooit voor een oud Passion L'arabique en Cherry Oak gebruikt). Dus dan krijg je de hierarchie als volgt:

- King
- Queen
- General/Captain
- King's guard
- Hengsten met kuddes

Hier heb je er dan twee van bijv. Maar je kan het zo ingewikkeld maken als je wilt. Voor de twee gebieden, bijv. donker en licht heb je dan beide een Royal family met onderdanen (de hengsten met hun eigen kuddes), maar in het laatste gebied heb je alle ongeclaimde paarden (welke niet in een kudde zitten) Dus:

- Licht gebied met King, Queen, etc., en kuddes van de hengsten
- Donker gebied met King, Queen, etc., en kuddes van de hengsten
- Ongeclaimed gebied waar de schimmen leven en waar paarden aankomen als ze nieuw zijn, er is geen leider of wat dan ook, deze paarden zijn kuddeloos, ze moeten een leider zoeken.

De hengsten die een kudde hebben kunnen dan tegen elkaar vechten en elkaars merries stelen, of ongeclaimde (nieuwe) paarden claimen die net arriveren. Nu kan je ook merries de mogelijkheid geven om kuddes te starten, of je houdt het strict voor hengsten (en dat hengsten-veulens ouder dan 3 naar het ongeclaimed gebied worden verstoten om weer hun eigen kudde te beginnen).

Het is maar een hersenspinsel wat zo bij me op komt, misschien hebben ze er wat aan!

xx Ali"

Kijk maar wat jullie er mee doen, en vraag het anders aan ali, zoals je ziet heeft ze genoeg ideen!
Terug naar boven Ga naar beneden
mockingjay

mockingjay

Profile
Number of posts : 162
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 17:52

@ pip, voor css:

Code:
hr {
color: #f00;
background-color: #f00;
height: 1px;
}


of kijk hier even: http://www.sovavsiti.cz/css/hr.html
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 17:55

oeh ik vind het een gaaf idee, moet denk ik alleen sowieso wat meer bmh like gemaakt worden (met schimmen enzo).

grr, zelfs met die codes lukt het me niet ):
Terug naar boven Ga naar beneden
mockingjay

mockingjay

Profile
Number of posts : 162
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 17:56

Oke, het probleem daarmee is is dat er al een in de layout zit, dus die verander je ook automatisch, dan moet je er bijv. van maken, en ook in je css hr2 defineren, maaaaar dat moet je maar googlen denk ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Emptyzo 16 jun 2013 - 17:59

hij veranderd gewoon niet van kleur...

ik heb em zo staan

.hr.classnaamwaardieinstaat {
color: #kleur;
background-color: #kleur;
height: 1px;
}

maar hij blijf gewoon zwart, ook als ik hem zeg maar op de hele site doe en niet alleen in kader..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin Topic - Pagina 22 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 22 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 22 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 22 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX