IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptydo 25 jul 2013 - 11:04

Oowh, beterschap!!

Goede vlucht computer!! Doe geen domme dingen onderweg! =P

Vandaag komen men zus en mama naar huis, na 13 dagen alleen te zitten kijk ik er wel naar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptydo 25 jul 2013 - 11:38

Thxx ^^ Ik hoop ook dat ik weer lekker actief kan BLIJVEN en niet weer in zo'n dip terecht ga komen. Gelukkig gaat het nu goed dus.. En ik heb best wel veel inspiratie voor mn paardjes

Wat is er dan met je computer??
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptydo 25 jul 2013 - 15:33

Ze gaat verhuizen Pip en haar pc is wss met de rest van haar spullen op weg naar de andere kant van de wereld. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptydo 25 jul 2013 - 15:38

Beterschap en goodluck Pip!


Ikke ben er EIN-DE-LIJK.... Nu eerst posten voor jou Jenn <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptydo 25 jul 2013 - 15:44

Ooooh hahahaha, ja succes pip!

Thx Bo ^^

Ik ben ook aan het typen, heb echt veel inspiratie Smile Iemand misschien die een topic met Aldyne wilt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptydo 25 jul 2013 - 17:35

ghehe 1220 woordjes voor jou Jenn!! en nog steeds half internet ):

Nu door naar Lieks post met Eros

Sorry nien.. ik heb het heel druk en als ik teveel topics neem dan blokkeer ik kwa inspiratie D: Miss later oke? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptydo 25 jul 2013 - 17:59

Jaa ^^ is goed Smile

Yeaa ik mag van iemand een manipulation voor Tarquando gebruiken Very Happy Ik vind het echt een vet mooie.. Nu heb ik ook een nieuwe sheet voor Tarrie Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptydo 25 jul 2013 - 18:00

ohhh leukleuk!!

ziiiien la la la
Terug naar boven Ga naar beneden
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptydo 25 jul 2013 - 18:17

Postsheet heb ik in mijn dropoff gedumpt Wink
maar dit is de link naar de manipulation op DA http://wolfseyetjee.deviantart.com/art/Yesterday-s-Gone-364878412
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptydo 25 jul 2013 - 18:25

Oh ja leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptydo 25 jul 2013 - 20:39

Jennifer schreef:
Dimphyl schreef:
ik zit helemaal opgeslokt in de boeken van Terry Goodkind - de wetten van de magie serie.
damn wat goeeeeed. Cheer 

Ook een boekenfanaat? Me to!
Ik ben dol op boeken lezen. Voor de moment lees ik The Mortal Instruments - City of lost Souls. Eerste keer dat ik engels lees. Sowieso meest epic serie! Kan nie wachtrn tot de film uitkomt.

ken die titel wel idd, maar heb em nog niet gelezen. zal wel eens zoeken.
(hulde aan mijn e-reader dus.)



is er al iets bekend over de nieuwe site?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptydo 25 jul 2013 - 21:04

Ik koop altijd mijn boeken, vind het veel leuker ze in mijn handen te hebben. <3
Maar ereader bespaard je wel boekenplanken. =P

OVer de nieuwe site, wel, Pip verhuist dus ik denk dat het iets trager zal gaan nu maaaaar we waren wel al heel ver gekomen. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptydo 25 jul 2013 - 21:06

Hey Jenn.... skype? Ghehe papzakje moet wat uitleg hebben : }
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptydo 25 jul 2013 - 21:14

Ik vind het ook leuker om boeken zelf te kopen, ik lees ze altijd nog 2 a 3 keer^^
Ik heb eindelijk even internet en tijd, vakantie is vermoeiend maar leuk!

En met de nieuwe site gaat alles goed, langzaam aan. Zodra ik terug thuis ben ga ik
er eens in vliegen om Pipje te helpen. Pip heeft echt al super werk verricht aan de site.

Ik moet eens terug gaan, we zijn vandaag gaan kayaken in de regen op het einde is gisteren heb ik 70 km gefietst (bergop) en mijn kont doet nog altijd zeer.. Very Happy

En Jen, gefeliciteerd met je artikel in Ros, ik moest hard zoeken om nog een Ros te vinden voor ik op vakantie vertrok en ik heb hem dan gelijk uitgelezen toen ik in de auto zat. Echt een mooi verleden van Amigo en Dennis en Eden is natuurlijk nog altijd zijn knappe zelf ;P

Pipje, hopelijk gaat de verhuis goed bij jou!

Ik zit hier omgeven door Nederlanders en lig soms echt strijk als ik hen hoor babbelen, maar goed bye! Geniet nog allemaal van jullie vakantie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptydo 25 jul 2013 - 21:16

Ja ik lees ook altijd gewoon boeken, we hebben wel een ereader maar die gebruikt vooral mijn vader. Ik niet. En ik heb net een paar dagen een boek uit en zoek nu een nieuw boek om te lezen. Heb net Christine van Stephen King gelezen (al mijn 3de boek van Stephen King, hij schrijft gewoon zo geweldig, en Christine is ook echt het leukste boek dat ik van hem heb gelezen) Ik denk dat ik ook weer een van Stephen King pak xD verslaving aan die boeken

Bleggh ik heb echt heel veel zin om morgen naar de ardennen te gaan maar ook weer niet :S Ik ben hier al te lang niet meer geweest en nu wil ik niet weg xD Maar ik ga morgen dus naar de ardennen voor 2 en een halve week en we hebben daar helemaal geen internet of wifi :O

Ik ga wel lekker lang opblijven want ik ga zeker slapen in de auto morgen :DMisschien nog een topic openen voor Tarquando want ik heb ook voor hem heel veel inspiratie Wink(Ik ga denk ik Tarquando en Aldyne nu een beetje voortrekken xD heb met hun meeste inspi)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptyvr 26 jul 2013 - 11:47

Stephen King Cheer 

Nee ik had eerst ook echt vooroordelen tegen de e-reader, maar het is zooo veel goedkoper!
Ik heb 100 euro voor dat ding betaald, en alle boeken erop heb ik gratis.
een [goed/dik] boek is ongeveer 15 euro in de winkel [nieuwstaat]..
Heb nu 42 boeken op de e-reader staan.. tel uit je winst!

Daarbij, de boeken die ik gelezen heb haal ik eraf, maar die staan nog wel op de computer, dus kan ze gewoon nog een keer lezen als ik dat wil.

-maar natuurlijk, het zal nooit het gevoel van knisperend papier kunnen vervangen-
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptyvr 26 jul 2013 - 12:06

Ik lees vanaf me mobiel, Stephen King vind ik heel goed en . Tja the hungergames in het engels is geweeeeldig
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptyvr 26 jul 2013 - 15:02

De Hunger games in iedere taal is geweldig! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptyvr 26 jul 2013 - 15:04

jaah <3 i loveeeeeeee maar dat was zooown goed boek dat ik nu zoiets heb van... andere boeken zijn wss een terleurstelling:}:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptyvr 26 jul 2013 - 16:47

Ik ken nog een reeks boeken die zeker de moeite waard zijn te lezen!
The hunger Games is fantastisch, alle drie maar kheb boeken diek beter vind. =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptyza 27 jul 2013 - 20:36

wat een stilte hier.
pale 
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptyza 27 jul 2013 - 20:40

ja indd D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptyza 27 jul 2013 - 21:15

Ja idd.
Nee, ik ben super druk bezig met men derde boek, kheb echt een giga inspiratieboost gehad dus ik ben wel beetje schuldig voor de stilte. =S
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptyza 27 jul 2013 - 21:17

jij moet lekker schrijven aan je boek!!

ik bedoel ik ben nu ook bezig met me fotografie enzo.... Alleen manippen word em gewoon niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Emptyza 27 jul 2013 - 22:45

goedzo Jenni!
ik kan echt niet wachten tot ik het kan lezen.
Zieldenker.. alleen de titel al zegt voor mij genoeg. study 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin Topic - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 4 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 4 A2tpGgU :: » Archive :: Chats-
» CHATBOX