IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

A fine start? ~ Madalyn

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Deetjeeuh

Deetjeeuh

Profile
Number of posts : 19
Status : Active
A fine start? ~ Madalyn Vide

Contact
BerichtOnderwerp: A fine start? ~ Madalyn A fine start? ~ Madalyn Emptyvr 23 aug 2013 - 22:01

A fine start? ~ Madalyn Strange_waters_by_lovelincoln-d6iz9a3
Auria
Ik rende zo snel als ik kon. Het enige waar ik aan dacht was dat ik hier weg moest, nu meteen! Langer dan een paar minuten zou ik het niet meer volhouden dus sprintte ik nog met het laatste restje kracht in mij de berg over. Mijn lichaam baadde in het zweet van het harde rennen, en ik had het niet eens opgemerkt!
Verderop zag ik gelukkig een riviertje, ik splitste mijn oren nog eens goed terwijl ik om me heen keek. Voor zover ik kon horen en zien was er in de wijde omgeving niemand, wat betekende dat ik even kon rusten. Eenmaal bij het riviertje aangekomen merkte ik pas hoe droog mijn keel was, snel nam ik een paar slokken en liep rustig het riviertje in.

Ik slaakte een opgeluchte zucht toen het water heerlijk verkoelend langs mijn benen gleed. Ik spetterde wat, maar zorgde dat ik niet te ver het water in zou gaan. Mocht ik weer moeten vluchten kon ik maar beter snel wegkunnen! Ik keek naar mijn eigen spiegelbeeld in het water, ik was zo anders dan de meeste paarden. Tenminste, ik was nog nooit iemand tegen gekomen die op mij leek. Met mijn lichte manen, donkere vacht en groene ogen was ik een aparte verschijning. Niet lelijk, maar ook zeker niet mooi. Tenminste, dat vond ik dan toch zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
A fine start? ~ Madalyn Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A fine start? ~ Madalyn A fine start? ~ Madalyn Emptyza 7 sep 2013 - 13:51


M a d a l y n

~
Let's make the most of the day like we're gonna die young


Haar hoeven zochten hun weg naar de grond toe om zich daarna weer krachtig af te zetten. Haar hoofd trots omhoog en haar neus open om alle geuren te herkennen die rondzweefden in het Minanter. De heuvels die zich hierin toonden waren heerlijk om over de galopperen, elke sprong was anders, dan beropwaards en dan naar beneden toe. Madalyn was geen merrie die lang alleen kon zijn. Ookal was ze geboren in het Orlais, bleef ze er niet vaak in. Ze had de leider van rang 3 al opgezocht evenals dat ze hier was. Alleen de plek van de schimmen bleef ze uit de buurt, maar dat was logisch.

Haar ogen flitsen van boom naar horizon naar lucht en kunnen zich niet op een plek focussen, maar als ze een silhouet ziet verschijnen blijven haar ogen toch hangen. Fier gooide ze haar hoofd nog hoger een snoof om de geur te ontdekken die het paard met zich mee bracht. Elk paard had zo haar eigen geur, zo kon ze haar ouders alleen op geur al herkennen in een grote kudde zoals het Orlais. Maar meestal waren het haar ogen die het werk deden, Rhaira was een opvallende merrie met haar 2 kleuren splash en haar vader Astracan ook met zijn grijzige vachtkleur en toch spierwitte manen.

Bij nader inzien concludeerden haar ogen dat de merrie zich niet op haar gemak voelde en zwaar bezweet net over de top van de aanliggende berg heen sprintte. Het riviertje was een logische stap aangezien het een hete zomerdag, en de merrie duidelijk niet superveel conditie had. In ieder geval niet zoveel als zij, maar Madalyn crosde elke dag al heel BMH over, dus het was logisch dat dat kleine stukje vanaf de rand van Orlais naar het Minanter, wat al snel zo twee à drie uur duurde in galop, niet heel veel voorstelde. De merrie speelde wat in het water en zorgde ervoor dat de bruine schimmel met de aparte aftekening op haar borst ongezien en ongemerkt dichterbij kon komen. Heel rustig liet ze haar vriendelijk hoofd verschijnen in het spiegelbeeld die de nog onbekende merrie had gemaakt. Zeker apart maar ook zeker bijzonder en mooi.

Terug naar boven Ga naar beneden

A fine start? ~ Madalyn

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» A new start, something new
» RANG EEN, Madalyn
» How fine you look when dressed in rage.
» A new start.
» Let's start again

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: A fine start? ~ Madalyn A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX