IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Lonely as I am, together we cry

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
Lonely as I am, together we cry Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Lonely as I am, together we cry Lonely as I am, together we cry Emptyvr 20 sep 2013 - 23:11


r u e
Zojuist heb ik even een snel karakter en geschiedenis voor Rue getypt, waardoor het nog niet helemaal uitgewerkt is en zoals ik wil. Maar dan hebben jullie een beetje idee wat voor merrie het is. Ook wil ik erbij vermelden dat Rue een genezende gave heeft (als dit goed gekeurd word door het beheer)

g e s c h i e d e n i s
Ongeveer zes jaar geleden werd Rue geboren in een wonderlijk gebied. Waar ze communiceerde met vlinders en  die ook hun levensweg lieten bepalen. Bij iedere geboorte werd er een vlinder gekoppeld aan het veulen, dat was dan ook je levenslot. Zo ook bij Rue. Ze werd gekoppeld aan een verschrikkelijke grote, groene vlinder. Het beestje was vanaf het begin onstuimig en Rue kon haar vaak niet volgen. Echter kwamen ze vaak ’s avonds bij elkaar. Tot op een avond het vlindertje nog steeds niet in de buurt van haar was  verschenen. Ze maakte zich zorgen en volgens haar instinct ging ze ‘haar levenslot’ zoeken. De bossen van het paradijselijke gebied waren ’s nachts enorm gevaarlijk, en zeker voor een veulen van een paar dagen oud. Na een aantal weken had ze het dier gevonden, toen ze wakker werd van een vervelende nachtmerrie. Het zat opeens op haar neus en van blijheid keerde ze eindelijk terug naar de kudde. Maar er was niemand te vinden. Er lagen overal lijken, en het leek erop dat de hele kudde was uitgemoord. Zelfs haar ouders zag ze liggen. Achter haar galmde een luide stem, die ze kon plaatsen als de leider van de kudde. “Rue.” Begon hij. “Dit is jouw schuld. Jij bent je levenslot kwijtgeraakt en hebt ons hier in de steek gelaten. Ieder zijn levenslot is van slag geraakt door jouw beslissingen.” De terechtwijzingen deden haar enorm pijn. Ze rende van de enorme hengst weg en hoorde hem nog naschreeuwen: “Iedereen wist dat jij een kind van de duivel was, je hebt niet voor niets een gewei op je hoofd.” Van deze woorden schrok ze, omdat ze het nog nooit had opgemerkt. Eigenlijk had ze het nog nooit gezien maar toen ze zichzelf na een tijdje in de weerspiegeling van het water bekeek, zag ze in de weerspiegeling het grote ding op haar hoofd stralen.

De tijd erna heeft Rue veel in het bos geleefd, eigenlijk alleen maar. Ze zonderde zich af van alle andere paarden omdat ze niemand meer vertrouwde. Bij de natuur voelde ze zich enorm veilig. Tenzij ze een vlinder tegen kwam, die haatte ze enorm. Wanneer dat voor kwam, kwam al de woede weer in haar op en duurde het weer een tijd voor ze gekalmeerd was. In die tijd had ze weinig contact met paarden, maar af en toe kwam ze enkele tegen. Sommige waren fijn om mee om te gaan, sommige minder. Maar ieder liet zijn sporen achter.

k a r a k t e r
Rue is een enorm gesloten paard, praten is niet aan haar besteed. Hoewel ze over goede sociale vaardigheden beschikt, is ze het liefst alleen. Samen met de natuur.

p l o t
Moordenaar: De moordenaar van de hele kudde, mogen er meer zijn. Hier is Rue heel erg bang voor dat ze hen tegenkomt.
Leider: Het toenmalige paard dat toen de kudde leidde, het is al vele jaren geleden. Rue heeft nog erg veel schrik van hem wat een grote confrontatie kan worden als ze elkaar tegen komen.
Vriend: Iemand waarmee ze een paar maanden heeft samengeleefd in het bos.
Genezer: Iemand waarmee ze haar genezende krachten op heeft uitgevonden.

Dit zijn een beetje de plotjes die ik in mijn hoofd had. Ze zijn nog niet heel uitgebreid uitgeschreven maar dat doe ik wel zodra iemand geïnteresseerd is. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Lonely as I am, together we cry Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Lonely as I am, together we cry Lonely as I am, together we cry Emptyza 21 sep 2013 - 10:07

Aurox zou een moordenaar kunnen zijn.
Serano een vriend, hij heeft ook enorme verliezen geleden en heel lang in de bossen geleefd voor hij naar BMH kwam.
Zijn verleden is gebaseert op het verhaal vsn de hunger games. Net als Rue is hij niet de sociaalste en dergelijk. Het sprak me meteen aan met Serano.
Terug naar boven Ga naar beneden

Lonely as I am, together we cry

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» But like the lonely wolf I need a place to hide
» Cold nights, lonely days ~ Open

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Lonely as I am, together we cry A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX