IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

MIMI NEEDS HELP

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
MIMI NEEDS HELP Vide

Contact
BerichtOnderwerp: MIMI NEEDS HELP MIMI NEEDS HELP Emptyza 2 nov 2013 - 23:25

Yep Mims needs help

Ik in mijn examenjaar zit. En examenjaar wat doe je daar in jep Tentamens toetsen die meetellen voor je eindexamen. En Mimi heeft doodleuk Kunst als eindexamen vak gekozen. En Mimi is dom genoeg om 2 weken voor het einde van het practicum (werkstuk) te bedenken dat ze toch een compleet andere weg in wil gaan slaan met het werkstuk. Niet dat Mimi al iets had.. Stupid Mimi.

MAAR


Hier komt het leuke deel waar ik jullie hulp bij nodig heb. Voor mijn project dat trouwens het Thema 'onderweg' heeft zoek ik mensen die voor mij een foto hebben van zichzelf of van iemand anders die ze kennen en waarvan ze toesteming hebben om deze door te sturen zodat ik deze foto kan gebruiken in een collage.

Eisen;
-Het moet of een heel vrolijke of een emotionele foto zijn.
-Het moet een foto van 1 persoon zijn (geen groepen of meerdere personen.)
-Het moet een grote foto met goede kwaliteit zijn
-De foto moet in kleur zijn
-Het liefst heb ik foto's die iets van zelfmoord/selfharm uitbeelden oftewel doe iets dat op iets van zelfmoord kan lijken maar ALSJEBLIEFT! doe niets gevaarlijks.
-Selfharmers ik zou het geweldig vinden als jullie een foto van littekens/wonden sturen maar zorg er voor dat er wel nog iets anders van jou zelf op staat. Ik heb niet veel aan een random arm of been.
-Laat mocht iemand in je omgeving die je kan 'betrappen' mocht je zo'n foto maken weten waar het om gaat zodat je niet als een of andere gek beschouwd word.


Om BMH netjes en vriendelijk te houden. Stuur alsjeblieft de foto's zeker degene met selfharm uitgebeeld via mijn pm naar MIMI En nogmaals doe alsjeblieft niets gevaarlijks als je zo'n foto maakt!

DEADLINE 11 NOVEMBER

Uiterlijk 15 november moet ik dit inleveren dus PLEASE stuur zo snel mogelijk een foto. Mijn cijfer ligt in jullie handen!

all love in the world Mimsa <3
Terug naar boven Ga naar beneden

MIMI NEEDS HELP

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Voor Mimi <3
» Voor Mimi
» Mimi's photo's
» Voor Mimi
» A wild Mimi appeared =D

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: MIMI NEEDS HELP A2tpGgU :: » Archive :: Completed Art-
» CHATBOX