IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Het Back on Track Onzin Topic!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 10:55

Goodmorning everyone Very Happy

Ik was gister weer naar m'n paardje geweest, en heb wel 2 rondjes gestapt : } en nu ben ik weer aan m'n stoel gekluisterd op m'n werk

Dus vanavond alles bijposten Adore

@Yante, is goed hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Femke

Femke

Profile
Number of posts : 359
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 10:59

Bo schreef:

Ik was gister weer naar m'n paardje geweest, en heb wel 2 rondjes gestapt : }
Ik zou er best wel wat voor over hebben om twee rondjes te stappen op een paard :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 11:06

en toen bleek dat je ineens een extra week kreeg voor je huiswerk
stress goes down rp will goes up
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyvana

Shyvana

Profile
Number of posts : 182
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 12:10

Haha, dat is wel chill Mimi Wink Zou willen dat ik dat vroeger had. Maar ja... Ben nu van school af. Ik ga in ieder geval even naar mijn paardje. Hoofdstellen passen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 13:19

Snap ik Femke!

Oeeeh wat voor een hoofdstellen??
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 15:49

Heeft iemand hier ervaring met de thermorijlaarzen van de Divoza of Epplejeck? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 15:55

Nop sorry, m'n laarzen/jophurs zitten te lekker : }
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 16:00

Haha oke xD

Ik ga ze van de winter alleen gebruiken voor het stalwerk, voor rijden heb ik bergschoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
GhostAttack

GhostAttack

Profile
Number of posts : 133
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 18:41

Ik heb ook nog nooit met thermolaarzen gereden, sorry.

Blijf het heerlijk vinden hoe alles even van je afvalt als je lekker een uur met een paard bezig gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 18:52

Ik heb al stalschoenen gekocht, maar die kan ik morgen gelijk weer terugbrengen omdat ze kapot zijn : }
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 19:17

Kijk nu voel ik me lonely geen horsie x'D
Anywayys even eten en daarna lekker postenn
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 19:20

Ik heb zelf ook geen paard hoor, was het maar zo.. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
GhostAttack

GhostAttack

Profile
Number of posts : 133
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 19:21

Ik heb er zelf ook geen, maar heb geluk met een geweldig verzorgpaard ^,^
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyvana

Shyvana

Profile
Number of posts : 182
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 19:24

Ik heb ook een bijrijdpaard Wink Maar moet deze nog gaan inrijden en zo. Ik had simpele hoofdstelletjes. Eén met roze bling en de ander met witte bling frontriem. Super grappig. Maar niet aan het passen toegekomen. Paard had net zoveel zin als ik. Geen dus Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 19:25

Ik help op een familiestal waar een stuk of 8 Quarters en Paints staan en sinds een paar maanden ook 2 veulens I love you
Ik rij daar ook western 1x per week en om de 2 weken Natural Horsemanship & Academische Rijkunst bij de Paardenmaat c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyvana

Shyvana

Profile
Number of posts : 182
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 19:30

Ah! Banaan! (herkende het plaatje Razz) maar over thermo laarzen. Het zijn zware dingen, rijden ongelovelijk k.*.t. en lijken nergens naar. Maar warm zijn ze zeker. XD En mijn god... Hoe maak je meerdere topics met mensen? Is er ook een meeting board waar je een oproep kan plaatsen wellicht? O.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 19:45

.Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 B1YNNkw

M'n mooie deur atmm
Terug naar boven Ga naar beneden
Femke

Femke

Profile
Number of posts : 359
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 19:49

Ik heb ook geen eigen paard xD Heb wel twee pony's gehad, maar omdat er gebouwd ging worden op hun wei en omdat ik al met gezondheidsklachten zat zijn ze nu geadopteerd door een vakantiepark. Ze hebben nu heel veel hangbuikzwijntjes als vrienden : } Verder... ben ik jammer genoeg niet bezig met paarden irl.

@ Shyvana: Bedoel je topics met verschillende mensen, of meerdere topics met dezelfde persoon? Vragen via PB of via het chattopic werkt bij mij wel vaak :'D

@Mimi: Nice! Het feit dat ik al iets van de helft van die BMH-paarden ken terwijl ik hier nog geen week zit though... Fluit
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 19:52

Shyvana schreef:
Ah! Banaan! (herkende het plaatje Razz) maar over thermo laarzen. Het zijn zware dingen, rijden ongelovelijk k.*.t. en lijken nergens naar. Maar warm zijn ze zeker. XD En mijn god... Hoe maak je meerdere topics met mensen? Is er ook een meeting board waar je een oproep kan plaatsen wellicht? O.O

Ik heb ze gepast vandaag en ben blij dat ik ze niet gekocht heb, schijnt dat je in de beugels kan blijven vastzitten door die dingen.

Hier is het open-topic topic: https://bluemoonhorses.rpg-board.net/t2268-het-open-topic-topic
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 19:58

Femke. Meeste zijn mijn babies haha. Iig alle behalve ayaan en reddo xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Femke

Femke

Profile
Number of posts : 359
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 20:02

Wel nice dat je ze hebt uitgeprint c: Is het allemaal op A4-formaat of?
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 20:12

A3 formaat uitgeprint maar verder gesneden enzo c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariëlle

Mariëlle

Profile
Number of posts : 601
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 20:24

Je deur is prachtig mims!
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 20:39

wahahaha ik kan wel raden waarom je dat vindt Marie x'D Reddo staat er nou eenmaal ook heel sexy op Razz

whieeeh bobbel ligt op mn benen en ik kan me nu niet meer bewegen
BUT HE'S SO CUTE RIGHT NOWOWH
Terug naar boven Ga naar beneden
Femke

Femke

Profile
Number of posts : 359
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Emptydo 1 okt 2015 - 21:18

Ik heb zowaar kunnen posten :'D De rest wordt voor morgen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Back on Track Onzin Topic!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 30 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Het Back on Track Onzin Topic!
» Het Back on Track Onzin Topic!
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 30 A2tpGgU :: » Archive :: Chats-
» CHATBOX