IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Those stupid ...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
GotaCacel

GotaCacel

Profile
Number of posts : 100
Status : Active
Those stupid ... Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Those stupid ... Those stupid ... Emptywo 22 feb 2012 - 16:06

Youkai - Eyes made of ice

de zon scheen practig over her veld. echt het weer waarbij je in het gras gaat liggen, je ogen dichtdoet en gewoon geniet van het zonnetje. en dat deed ik ook. Uitgestrekt lag ik tussen het lange gras en de bloemen. vlinders vlogen rond mijn bhoofd en rusten uit op mijn zwarte vacht.

mijn starrt ging af en toe eens op en neer om zo'n beue vlieg duidelijk te maken dat hij moest oprotten. maar ik hief mijn hoofd niet eens op of opende mijn ogen. Ik hoorde wat ruisen door het gras, een paard dat langkwam. niet mijn zorg.

klets, weer een vlieg weg en ik zuchte even. maar met idere minuut leken die vliegen vlugger en vlugger op je af te komen. opeens schoot ik recht, mijn oren in mijn nek en riep uit: "wie stuurt die verdomde vliegen mijn kant uit!!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Those stupid ... Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Those stupid ... Those stupid ... Emptydo 23 feb 2012 - 21:32

Those stupid ... Patriot-1-1

Heerlijk liep ik over de velden. Mijn neus laaghangend en de geur van de uitkomende bloemen in me op snuifend. Echter had ik mijn hoofd wel op een hoogte dat ie niet in de bloemen hingen, waardoor ik zou blijven niezen. Met een fijn gevoel slenter ik rustig rond, ik hield van de lente. Met mijn staart zwiep ik even een vlieg weg en slenter rustig door, het geluid van andere paarden en dieren die ook zo genieten is heerlijk. Maar ineens klinkt er een stem, een stem met frustatie, iemand die niet geniet. Ik kijk op en kijk recht in de ogen van een zwarte hengst. 'Misschien vinden ze je aantrekkelijk.' grap ik en met een vriendelijke lach stop ik en stal stil, maar zodra ik stil sta komen er ook enkele vliegen mijn kant op.


Terug naar boven Ga naar beneden
GotaCacel

GotaCacel

Profile
Number of posts : 100
Status : Active
Those stupid ... Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Those stupid ... Those stupid ... Emptyvr 24 feb 2012 - 15:13

Those stupid ... NightRiverwebspic


Youkai

Mijn blauwer ogen blijven op een wit paard staan en kort keek ik hem aan. hem had ik nog nooit gezien ...
nu ja, ik had een lange tijd in het bos gezeten en was de tijd uit het oog verloren. wat er van de vroegere kudde overbleef was niet zoveel meer. meer en meer nieuwe paarden waren aangekomen ...

"haha, echt grappig." ik kroop recht en schudde me even goed uit en ondertussen nam ik de gelegenheid om hier en daar nog eens een ferme klap met mijn staart uit te delen. "ze zijn verdorrie klein, maar ze zijn 10 keer zo irritant." meteen beet ik naar een vlieg die iets te dicht blijkwam. ze vertelden dat donkere paarden meer vliegen aantrokken ... wel op mijn vlak gold dat deze keer wel.

Ik richte me terug op de witte hengst en bekeek hem even. "jouw heb ik hier nog nooit gezien." zei k wat zachter, ook al kon je een zekere hard toon horen in mijn stem. maar die was er niet om kwaad te klinken, ik had die altijd al gehad.



Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Those stupid ... Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Those stupid ... Those stupid ... Emptyza 25 feb 2012 - 17:16

Those stupid ... Patriot-1-1

Met rust laat ik mijn ogen even over hengst glijden, onopvallend, maar ik wist graag wat ik voor me had. Hij oogt groot, maar of hij groter was dan ik kon ik zo snel niet zeggen. Echter was ie wel gespierd en de plukken rode manen die hij had gaven hem iets mysterieus zonder dat het gelijk duister was. De blik in zijn ogen is echter wat geïrriteerd, iets wat ik wel begrepp, gezien de vliegen. Witte paarden hadden er eenmaal minder last van en daar hoorde je me toch niet over klagen.

Ik kijk even naar de beweginge die hij maakt en knik langzaam. Ik was niet gelijk enorm open naar paarden, ik keek vaak de kat uit de boom, wou weten waar ik mee te maken had en zou dat ook nu doen. De meeste paarden gaven me de kans en leerde me echt kennen, maar sommige paarden begrepen het niet of hadden het geduld niet en veel verder dan een neutraal gesprek kwam het dan ook niet. 'Eerst het water ingaan en dan rollen en het zand wil wel eens helpen, echter ziet het er niet zo charmant uit.'

Ik laat mijn blik in de zijn ruste en kijk hem aan. 'Klopt, ik ben hier ook nog niet lang.' zeg ik zonder me verder echt toe te lichten. Ik vertelde niet dat ik hier bij toeval was gekomen, dat ik veel had gereisd en op zoek was en dat dit eigenlijk een tussenstop was voor ik verder ging met mijn zoektocht, maar iets hier mij maakte dat ik bleef hangen. 'Ik ben Patriot.' zeg ik en kijk hem geduldig aan, afwachtend naar zijn voorstelling.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Those stupid ... Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Those stupid ... Those stupid ... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Those stupid ...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Those stupid ... A2tpGgU :: » Archive-
» CHATBOX