IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

gezocht: tegenspelers

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
GotaCacel

GotaCacel

Profile
Number of posts : 100
Status : Active
gezocht: tegenspelers Vide

Contact
BerichtOnderwerp: gezocht: tegenspelers gezocht: tegenspelers Emptywo 22 feb 2012 - 19:26

Ik heb Icecube haar verleden eens wat meer uitgewerkt. het resultaat daarvan is een nieuwe OC, Taiyou. maar er is nog een ander bijgekomen.

misschien eerst eventjes de situatie schetsen.

X----------X

Icecube is geboren in een kudde van huurmoordenaars. de merries werden er juist gebruikt voor nakomingen, een goed leven hadden ze dus niet. je kan gerust zeggen dat ze ferm misbruikt werden. de bhengsten daarentegen hadden het beste level wat ze konden hebben, zolang ze de opdrachten van de grote baas maar uitvoerden.

Icecube was anders. haar moeder stierf bij de geboorte en de leider zou haar doden, maar Ice vocht terug. de leider was onder de indruk en liet het veulen leven, als ze zelf kon overlevel. allemaal goed en wel, ice groeide op en werd opgeleid als huurmoordenaar.
meestal was het haar taak een leider de versieren om die achteraf om te brengen zodat de kudde zwak stond en kon worden afgemaakt. de veulens die uit haar taken ontsproten werden gedood na de geboorte zonder omkijken.

echter, wanneer Ice de leider Brenin moest verleiden, werd ze echter zelf verliefd. ze had echter geen andere keus dan hem te doden om zelf haar positie niet te verliezen. ze raakte echter drachtig van een tweeling ...
een daarvan werd doodgeboren, de andere leefde nog. ze gebruikte het dode veulen om aan te tonen dat haar veulen dood was. het andere veulen, Taiyou, verborg ze echter om in leven te houden.

later kreeg ice een andere taak. ze moest een merrie doden. die merrie had echter net zelf een veulen gekregen en nu Ice zelf moeder was, kon ze het niet meer over haar hart krijgen het veulen te doden.
Ice werd gezien als verader maar mocht blijven in de kudde .... als speeltje van de leider zoon Murdoch. hij had al lang een oogje op haar. maar Murdoch was zo ontrouw als wat en ice wist dat ook wel. om over zijn hardhandig karakter te zwijgen. de meeste merries die van hem kwamen, stonden blauw van de kneuzingen ...

Ice wist het echter een tijd uit te houden maar raakte drachtig van hem. in die tussentijd moest ze ook Tai verborgen houden en opvoeden. wanneer ze echter het leven gaf aan Murdoch zoon, Geriach werd het haar teveel.
ze bracht Tai naar de kudde van haar vader, ook al was die erg verzwakt en was nu onder de leiding van Brenin's zoon.
de kudde aanvaarde echter de smeekbedes van ice om haar veulen veilig te houden en op te voeden.

Ice vluchte weg van de kudde en liet haar dochter tai achter in de handen van Brenin's kudde en haar zoon in haar oude kudde, wetende dat hij zou worden opgeleid om te doden ...

X----------X

Ik zoek een speler voor Geriach, Ice haar zoon.

jaren later, wanneer hij volgroeid was, is hij naar Brenin's kudde gegaan en vond daar Tai. hij moest haar hebben, want zij was de schoonheid daar. Hij weet achter niet dat dat zijn halfzus is en zij weet niet dat hij haar halfbroer is.
Tai vluchte weg van de kudde, op zoek naar haar moeder. Geriach is haar gevolgt en ik nu op zoek naar tai and ook Ice.

Geriach is opgeleid als huurmoordenaar en heeft een rotkarakter. hij is grof, deins er niet voor terug een merrie aan te vallen of zelfs te verkrachten. andere hengsten valt hij aan zonder reden, zolang hij er maar een heeft.
hij zoekt dus aar tai, om haar mee te nemen, terug naar zijn kudde als zijn merrie (en speeltje)
ondertussen zoekt hij ook zijn moeder, niet echt wetende wat van haar geworden is. zijn vader, Mordocj heeft hem echter vanalles wijsgemaakt, dat ice hem in de stekk gelaten heeft (wat eigenlijk niet zo onwaar is), maar dat ze vals was, dat ze gewoon het slechte was wat er kon zijn (you get the point)

ik zie Geriach als een stevig gebouwde bruine Arabier. mag ook zwart zijn als het nodig is.
liefst een spler met wat ervaring (lieft ook die ik ken, maar we zullen zien)

Post hier een klein test berichte en een link naar het plaatje dat je zou gebruiken ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
GotaCacel

GotaCacel

Profile
Number of posts : 100
Status : Active
gezocht: tegenspelers Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: gezocht: tegenspelers gezocht: tegenspelers Emptydo 23 feb 2012 - 14:24

nobody?
dan zal ik Geriach zelf moeten spelen maar dan heb ik erzelf weinig lol aan XD

je mag hem ook als tijdelijk karakter houden. je bent niet verplich hem voor altijd te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
gezocht: tegenspelers Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: gezocht: tegenspelers gezocht: tegenspelers Emptydo 23 feb 2012 - 14:27

Ik heb echt al te veel paardjes, maar anders had ik je graag geholpen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
gezocht: tegenspelers Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: gezocht: tegenspelers gezocht: tegenspelers Emptyzo 27 mei 2012 - 5:00

Ik wil anders wel hoor Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
gezocht: tegenspelers Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: gezocht: tegenspelers gezocht: tegenspelers Emptyzo 27 mei 2012 - 12:16

Lorry deze speler is niet meer op bmh .. is ermee opgehouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
gezocht: tegenspelers Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: gezocht: tegenspelers gezocht: tegenspelers Emptyzo 27 mei 2012 - 13:03

Oooh... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
gezocht: tegenspelers Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: gezocht: tegenspelers gezocht: tegenspelers Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

gezocht: tegenspelers

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Tegenspelers!
» Gezocht: Slachtoffer!
» Artiesten gezocht!
» [Gezocht] - picture
» [gezocht] Schim

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: gezocht: tegenspelers A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX