IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Het Back on Track Onzin Topic!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 14:39

Ik heb CS6 en ik moet zeggen dat het heerlijk is, en ik niet meer terug zou willen naar 4 of lager Wink

Zoooo ik heb ook weer gepost met Thri, hij is zooo in zn element :b:

MWHUHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Bink de bink
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 14:44

Herpherp Nu moet Delly iig ook een pixeltje hmm
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 14:52

@Bo; same here! Ik heb ook CS6 (2015) en heb daarvoor CS3 gehad, maar ik wil ook niet meer terug xD

@Mensjes die photoshop willen;
Ik heb de trial versie gedownload van de officiele Adobe site en dan d.m.v. een bestandje/crack de hele versie gekregen. Moet je via youtube een filmpje zoeken met 'crack' erin. Ben je er zeker van dat je geen virussen binnenhaalt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 14:53

Was altijd drama op school, die de eerste jaren alleen maar CS2 hadden : }
Terug naar boven Ga naar beneden
Celes

Celes

Profile
Number of posts : 118
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 14:55

femke: ik zal vanavond zien of hij het gaat doen of niet XD

Bo: heb je er random mee leren werken of heb je tutorials gevolgt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Femke

Femke

Profile
Number of posts : 359
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 14:57

't Is dat ik nog een noob ben wat Photoshop betreft en ik allang blij ben dat ik een versie heb : } Ik denk dat ik het ook gewoon niet aandurf/te lui ben om PS te downloaden met behulp van een crack, heh

Ik heb vroeger ook nogal wat struggles gehad met het installeren van PS met cracks, dus heb ik liever CS2 dat nog op een vrij makkelijke manier geïnstalleerd kan worden : }


Laatst aangepast door Femke op ma 12 okt 2015 - 14:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 14:57

Uhhm heb t voor t grootste deel zelf uitgevogeld. Soms met join.me's dat ze me tips gaven of dat ik bij anderen meekeek etc.. en een keer een tut waarbij die tool werd gebruikt, maar voor de rest kwam ik vanaf GIMP af dus ik kende de principes wel allemaal xD
Terug naar boven Ga naar beneden
GhostAttack

GhostAttack

Profile
Number of posts : 133
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 15:20

Hoeveel verschil zit er eigenlijk tussen PS en PS Elements? Ik heb enkel PS Elements 11.
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 15:23

PS is uitgebreider en 'ingewikkelder' dan Elements. Je kan er volgens mij ook meer mee, maar ik heb verder geen ervaring met Elements dus ik weet het niet zeker xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Celes

Celes

Profile
Number of posts : 118
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 15:35

hm wel ik ga ook eerst zelf prutsen en wat tutorials bekijke
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 15:50

Elements heeft onderandere geen pentool, die superhandig is bij het uitsnijden van objecten. PS is in mijn mening veel beter en heeft meer tools.
Ik heb de vorige jaren ook alles zelf uitgezcoht hoe het werkt, en zoals bo zegt, veel opzoeken via internet. Sinds vorig jaar heb ik Photoshop als vak gekregen en alles wat wij gezien hebben in de les kon ik al toen (wel zeer handig bij tests Wink )

Watisermismetmij Iksterfevendoei
@Mimi, OOOHFLOWER? Echt!? T is wel een vogeltje eigenlijk^^ I lOOVE de powniesss!
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 15:52

HET MAAKT NIET UIT OF HET EEN FLOWER OF EEN VOGEL IS
SANDAAL OKE SANDAAL
OTP
Terug naar boven Ga naar beneden
Femke

Femke

Profile
Number of posts : 359
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 15:55

Ik krijg bijna zin om Wilson en Epona te pixelen.
Help
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 15:59

DOE HET FEMKE DOE HET Regenboogschaap

dan kunnen we een heel bmh pony leger maken : }

OTP VESSIE :Sandie: Follie Watisermismetmij Herpherp Bink de bink Iksterfevendoei

Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 16:01

xD

Iemand moet de rest van de schimmen doen, anders is Thri zo alleen Okay face
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 16:03

Ik heb wel een pixel base, maar ik weet niet of ik die ook voor anderen mag gebruiken. Het was toen alleen bestemd voor leden van die rp groep, maar aangezien die niet meer bestaat..
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 16:06

Ik kan opzich niet pixelen, dus dan houd t op xD : }

ik doe wel gewoon manippen en beetje aanklooien met potloden enzo
Terug naar boven Ga naar beneden
Femke

Femke

Profile
Number of posts : 359
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 16:15

Ik probeer het straks of zo wel xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 16:42

Misschien moet ik Arénam Sandaal beginnen noemen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 16:45

Ja ik vind van wel. Sandaal is toch echt een mooie naam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyvana

Shyvana

Profile
Number of posts : 182
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 16:52

@Bo Oh damn, wat heb ik een moeite met Triumph zeg. Mijn eigen kant wil naar boven komen en die word gewoon kwaad XD My god. Dan Daydream desnoods maar opofferen. I dun care XD Misschien een beetje, maar hey, kleine kans dat ze daar wegkomen bij onze Sadistische Triumph.

En woeiii XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 17:01

Ofcourse is Sandaal kei mooi, hij heeft ook een wandelende bol wol bij zich altijd, om andere sandalen te strikken Very Happy

@shyvana, Valt Thri je lastig, Fol zal snel zijn comeback moeten maken en toch Thri een lesje moeten komen leren denk ik^^

@Bo, pas maar op of ik horsenap Thri Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 17:03

Skyfall wil tothe resque komen mar geen schimmie valt iemand in orlais lastig xd
behalve Delaney Okay face
Terug naar boven Ga naar beneden
Femke

Femke

Profile
Number of posts : 359
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 18:01

Dan heeft ze vakantie Fluit
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyvana

Shyvana

Profile
Number of posts : 182
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Emptyma 12 okt 2015 - 18:50

My god... T^T Tears of happiness! Don Romero is geaccepteerd XD Wie durft het aan? Met een nagezaat van Aeron the Slaughter XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Back on Track Onzin Topic!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 8 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Het Back on Track Onzin Topic!
» Het Back on Track Onzin Topic!
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 8 A2tpGgU :: » Archive :: Chats-
» CHATBOX