IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Belangrijke updates

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Belangrijke updates Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Belangrijke updates Belangrijke updates Emptywo 4 jan 2017 - 22:24


Do you believe in
ghoststories

UPDATE 4/01/2017

Na een dik jaar (als het niet meer is) blaas ik terug een beetje leven in BMH. Dat doe ik niet door op te pikken waar we zijn gebleven, ik heb er de borstel eens door gehaald en het echt genomen als een clean slide. Dat betekend dat alle boarden zijn leeggehaald en iedereen weer van onderaf aan begint. Het verhaal is terug naar de basis gebracht en het heeft een beetje zijn simpelheid terug van het hele prille begin. Geen nood, hieronder enkele puntjes die je als nieuw of oud lid wat verduidelijking kunnen brengen.

- Alle oude topics uit gebieden, talks en arts kun je terug vinden bij Archive. Er is er geen enkel vedwenen!
- Voor oud leden, je kan 1 char in zijn huidige rang terug plaatsen, pb me hier gerust voor.
- Momenteel starten we met twee schimmen en vier leiders, aanwerving hiervoor komt later in een apart topic.
- Voor iedereen die dit leest, ik ben hartstikke blij dat je er deel vanuit maakt en ik denk dat ik nu wel officieel kan zeggen dat jullie kunnen gaan aanmelden!
- Mijn inbox is uiteraard altijd vrij voor vragen en dergelijke, ook via whatsapp ben ik bereikbaar.

Liefs,
Jennifer



Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Belangrijke updates Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke updates Belangrijke updates Emptydo 12 jan 2017 - 17:53


Do you believe in
ghoststories

UPDATE 12/01/2017

Ja hoor, de leiders zijn verkozen!
Voor wie het nog niet gelezen had, hieronder vind je ze nog eens terug. Ze zijn tevens allemaal terug te vinden op de map en natuurlijk ook in hun desbetreffende gebied. Met de komst van de nieuwe leiders willen we jullie graag nog eens opfrissen over het rangensysteem. Wanneer mag je over? Hoe gaat het in zijn werk? Is je paard het wel waard? De belangrijkste punten vind je hieronder, maar eerst, onze nieuwe leiders en onderleiders van BMH;

Rang 1 // Azure van Noemi
Rang 2 // Eros van Bo
Onderleider Rang 2 // Satarn van Lisa
Rang 3 // Vestival van Lies
Onderleider Rang 3 // Morax van Lorry
Rang 4 // Reducto van Mariëlle

Nu, enkele belangrijke punten die je misschien wel wilt weten binnen het rangsysteem:

- Wanneer mag je een rang over? Je kunt met je paard pas een rang over gaan als je een bepaald aantal IC posts hebt. Dat betekend dat je dus een paar lopende topics en postjes binnen de gebieden moet hebben geplaatst voor je je kunt aanmelden voor een hogere rang. Wil je naar rang twee overgaan, dan moet je 15 IC posts hebben met het desbetreffende paard. Wil je naar rang drie? Dan heb je 30 IC posts, voor rang vier zijn dat er 60. Dit begint uiteraard niet elke rang opnieuw te tellen. Waarom doen we dit? Om zo de activiteit te bevorderen en natuurlijk ook niet meteen de toestroom naar een rang te druk te maken. Dus, post een eind weg als je je paard graag naar de volgende rang wil zien gaan.

- Hoe ga je een rang over? Als je het desbetreffende aantal IC posts hebt is het eigenlijk heel erg gemakkelijk. Je gaat naar het board van de volgende rang en start een topicje onder het board "Leader board". Eén van de leiders zal dan zo snel mogelijk reageren en is dus je hele 'sollicitatiegesprek' voor de volgende rang van start gegaan.

- Hoe zitten zo'n rangengesprek in elkaar? Iedere rangleider gaat naar andere dingen op zoek in een paard. Hoe hoger je gaat in rang hoe moeilijk het zal worden. Rang vier binnen komt zal dus misschien de zwaarste test zijn die je paard ooit al heeft afgelegd. De leider zal misschien specifieke vragen stellen, of je testen op uithouding, kracht, intelligentie. Paarden met potentieel slecht zullen het lang zo ver niet schoppen als de paarden die zich bewijzen tegenover een leider. Heb je misschien al een merrie beschermd van de schimmen? Wel, dan heeft en leider dat misschien gezien en mag je misschien wat sneller over naar de volgende rang. Spannend!

Liefs,
Het beheer



Terug naar boven Ga naar beneden

Belangrijke updates

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Our ad and updates

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Belangrijke updates A2tpGgU :: » Bulletin Board :: » Announcements-
» CHATBOX