IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Zsa~

Zsa~

Profile
Number of posts : 128
Status : Absent
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptydi 7 feb 2012 - 22:22

i'm deaad D:

Latijn vergeten --"
Terug naar boven Ga naar beneden
Babs

Babs

Profile
Number of posts : 133
Status : Active
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptydi 7 feb 2012 - 22:22

Ik vind Criminal Minds juist mijn favoriete serie omdat je nooit het ziet gebeuren. Want daar kan ik echt niet tegen. Al heb ik nog wel eens de neiging tot doorspoelenxD...
En Gideon en Reid zijn mijn favoriete. Ik zie hem eigenlijk op dit moment op het beeldscherm omdat ik een DVD van serie 1 kijk x'D

En ik kijk nu al NIET uit naar de volgende blauwe maan x) Al begin ik al redelijk door mijn paardenfobie heen te breken C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptydi 7 feb 2012 - 22:23

Ali! Ik kan daar echt ook niet van slapen! Laat staan in men eentje s'morgens naar men paarden fietsen in de donker! Dus heb ik besloten daar niet meer naar te kijken. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptydi 7 feb 2012 - 22:24

Whaaha, ik kan juist niet wachten tot de volgende (A)


Maar Phoebe heeft een leeftijdsgenootje gevonden, hetzelfde geld voor Gaby dus ^^.
Mooi, kan ze iemand gaan lastig vallen met haar hyperactiviteit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptydi 7 feb 2012 - 22:26

ik heb alle seizoenen al gekeken, moest het gewoon zien, het zijn zulke doordachte plotten <3
En Lie To Me is ook geniaal, nog meer geniaal dan Criminal Minds meestal..

Maarja, met die gedachte ga ik naar bed, gheghe.. fijn.. Tot morgen ^^
xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptydi 7 feb 2012 - 22:31

Lie to me is gewoon geweldig om naar te kijken. Ze benoemen de uitdrukkingen ook, zodat het voor de kijker ook leuk blijft.

En zo vind ik White Collar gewoon geniaal, hoe hij zich toch in en uit elke situatie weet te lullen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptydi 7 feb 2012 - 22:33

Die vent van Lie to me is ook een geweldige acteur, hihi :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptydi 7 feb 2012 - 22:33

Nu ben ik echt weg, toedels x
Terug naar boven Ga naar beneden
amarinsanity

avatar

Profile
Number of posts : 132
Status : Active
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptydi 7 feb 2012 - 22:35

ahw ik had net iets bedacht van 'dat moet ik echt even opzoeken!' en dan.. vergeet ik dat weer, grmbl. D:

maar alvast welterusten voor iedereen die gaat slapen hihi! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptydi 7 feb 2012 - 22:35

Trussten ^^

Ik vermaak me hier nog wel even denk ik xD. Kan morgen toch tot laat in m'n bedje blijven liggen (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptydi 7 feb 2012 - 22:38

Oh ik ben ook Fan van Crime series <3
Wat ik ook leuk vind is Bones. En voor de rest vooral CSI enzo.

Whaha, ik kijk uit naar volgende blauwe maan. Zowel met Ayana als met mijn andere paardjes. Vreemd genoeg vind ik die spanning toch wel leuk, hoewel ik nie zo graag zou zien dat Eowyn zou sterven.
Terug naar boven Ga naar beneden
ArchaneWolf

ArchaneWolf

Profile
Number of posts : 64
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptydi 7 feb 2012 - 22:38

Oh no morgen werken lol ik haat werken xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptydi 7 feb 2012 - 22:41

@Wazbeer: Haha, helemaal mee eens. Vooral Bones <3


En op een of andere manier wilt m'n post niet echt vlotten..

Weet trouwens niet of er vollemaan gebeurtenissen vooraf worden afgesproken, maar wat mij betreft zou een van de schimmen zijn lusten best op Gaby mogen uitleven hoor. Zolang ze het maar niet met de dood bekoopt.. :}:
Wil al 'n hele poos een blind veulen spelen (A)

Maaar, weet niet of het mogelijk is. Als de schimmenhengsten vruchtbaar zijn, zijn de merries dat dan ook? Kan het dus zo zijn dat er een random normale hengst Sythka onder druk van Avanti dekt omdat z'n geliefde anders vermoord word? Om dan, zodra het gebeurt is, alsnog merrielief te doden..? Of iets in deze trand..?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mouseh

Mouseh

Profile
Number of posts : 19
Status : Active
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptydi 7 feb 2012 - 23:03

Meepzel.
Ik ga hier morgen maar eens beginnen voor in het echie xD
Hoe komt iedereen aan die prachtige manipulations in het onderschrift? Gewoon van DA of zelf gemaakt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Babs

Babs

Profile
Number of posts : 133
Status : Active
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptydi 7 feb 2012 - 23:05

Oké Mouseh, sterkte C: Ik heb degenen in mijn onderschrift zelf gemaakt met stock photo's op deviantart :3

Ik ga zo trouwens slapen^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptydi 7 feb 2012 - 23:07

En ik heb toestemming gekregen om deze manip voor Gabrielle te gebruiken. Zelf maken begin ik niet aan.. En zomaar van DA halen doe ik al helemaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptydi 7 feb 2012 - 23:07

Hmm ga zo slapen :3
Maar geen zin iig.
Achja nog ff Friends kijken <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Babs

Babs

Profile
Number of posts : 133
Status : Active
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptydi 7 feb 2012 - 23:11

Als je van DA haalt moet je eerst toestemming hebben gekregen toch? Iig, ik maak ze toch maar gewoon zelf, veel makkelijker ^-^ Al is het resultaat lang niet zo mooi dan... Vooral met mijn manip skills.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mouseh

Mouseh

Profile
Number of posts : 19
Status : Active
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptydi 7 feb 2012 - 23:17

Omg, Babs...
Die zijn zooww mooi <3

Je moet echt een keer een tutorial maken over hoe je dat in hemelsnaam doet xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Babs

Babs

Profile
Number of posts : 133
Status : Active
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptydi 7 feb 2012 - 23:19

Mooi? pfft xD... Ieder zijn mening I guess Razz

En Wazzy is een kneuzin, punt x'D Wie stemt er voor? ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptydi 7 feb 2012 - 23:21

Sapphire schreef:
@Wazbeer: Haha, helemaal mee eens. Vooral Bones <3


En op een of andere manier wilt m'n post niet echt vlotten..

Weet trouwens niet of er vollemaan gebeurtenissen vooraf worden afgesproken, maar wat mij betreft zou een van de schimmen zijn lusten best op Gaby mogen uitleven hoor. Zolang ze het maar niet met de dood bekoopt.. :}:
Wil al 'n hele poos een blind veulen spelen (A)

Maaar, weet niet of het mogelijk is. Als de schimmenhengsten vruchtbaar zijn, zijn de merries dat dan ook? Kan het dus zo zijn dat er een random normale hengst Sythka onder druk van Avanti dekt omdat z'n geliefde anders vermoord word? Om dan, zodra het gebeurt is, alsnog merrielief te doden..? Of iets in deze trand..?

Schimmen zijn vruchtbaar, alleen zetten dus mismaakte veulens op de wereld die meestal al dood zijn voor de geboorte. Wat jij daarna zegt, dat Avanti iemand zou dwingen, dat kan ook heel goed gebeuren. Ze houden er sws om de paarden als een soort poppen te bespelen en hen acties te laten ondernemen die ze nromaal nie zouden doen.

En ik denk dat er soms wat voorbereiding aan te pas gaat, soms ook niet.
Misschien is het handig om een bespreek topicje op het schimmenboard te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mouseh

Mouseh

Profile
Number of posts : 19
Status : Active
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptywo 8 feb 2012 - 8:30

Ik ga als ik uit school ben maar een avatar ontwerpen, en falen bij een manipje maken ^^

@Babs, no! They're shiny! D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptywo 8 feb 2012 - 8:39

Spots ElfQueste op het forum Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptywo 8 feb 2012 - 9:50

Gaap x'D
Meh is wakker :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Emptywo 8 feb 2012 - 9:54

goede morgen iedereen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin topic - Pagina 21 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 21 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 21 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin topic - Pagina 21 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX