IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

I run for gold

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
GotaCacel

GotaCacel

Profile
Number of posts : 100
Status : Active
I run for gold Vide

Contact
BerichtOnderwerp: I run for gold I run for gold Emptyma 27 feb 2012 - 20:25

I run for gold Header


Taiyou

mijn groenblauwe ogen kijken alle kanten op. ze konden gewoon hier al zijn zonder dat ik het wist. nee, dat kon gewoon niet. ik had dagen gelopen ... zonder te rusten. ze konden me zover niet gevolgd zijn. zouden ze werkelijk zover hun eigen gebied verlaten?

Ik zuchte en probeerde wat kalmeren. ik zou goud geven voor het feit om te weten of ze hier waren of niet. het zou mij kalmeren, mijn geruststellen ... nu konden ze gewoon overal zijn.
Ik zwiepte met mijn staart en wandelde door. gewoon, blijven gaan, nergesn te lang blijven, dat was mijn doel.

opeens hoor ik gegrm. ik spits mijn oren en sta verstard te kijken. daar hbe je ze. dan opeens terug het gegrom ... en een licht pijnlijk gevoel in mijn buik."oops ... ik zou beter wat eten." zeg ik licht beschamend over mijself.
Ik wandel wat verder tot ik op een kleine weide uitkwam. Ik keek kort rond en begon te grazen. ik kon toch wel eens 5 minutjes rust nemen?


Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
I run for gold Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I run for gold I run for gold Emptydi 28 feb 2012 - 15:37

Code:
I run for gold Boven


Mijn spieren rolden onder mijn glansende vacht. Ik voelde de wind mijn manen zachtjes op en neer tillen, bij elke stap die ik zette gingen ze weer omhoog. Ik wisselde m'n tempo steeds af en keek naar mijn manen die op en neer deinsde. Maar dacht vooral na, over hoe ik me had gedragen , en hoe ik het nu moet gaan doen.

Ik zet voorzichtig een drafje in terwijl ik opkijk naar een groepje eenden op de rivier... Wat miste ik mijn familie. Maar ik kon niet terug. Ik besloot even wat te gaan drinken. Ik boog me voorover en zag mijn spiegelbeeld. Zachtjes legde ik mijn lippen op het water en zoog het naar binnen. Door mijn wimpers keek ik naar mijn manen die over het water dreef. Ik ergerde me aan het gezoem van een bij die naast mijn hoofd op een bloem zat. Zodra ik was uitgedronken liep ik verder .

Ik stapte wat door een weiland, een lange uitgestrekte vlakte. In de verte zag ik iets, het was te ver weg om te zien wat. Ik versnelde mijn passen en ging over in een galop, ik voelde de modder opspatten door mijn hoeven. Het was een paard .. In tijden weer eens een paard. Ik liep er rustig naartoe, het was een mooie merrie die gulzig graasde.
I run for gold Beneden
Terug naar boven Ga naar beneden
GotaCacel

GotaCacel

Profile
Number of posts : 100
Status : Active
I run for gold Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I run for gold I run for gold Emptydi 28 feb 2012 - 19:47

I run for gold Header


Taiyou

zo vlug als ik kon graazde ik het gras af. ik mocht niet te lang blijven staan, dan zouden ze me wellicht vinden. kort keke ik even op, ik snoof en graazde verder. Mijn staart zwiepte wat in de lucht terwijl mijn ogen op de grond gericht waren.

langzaam begon ik te kalmeren en begin ik te genieten van het zachte en sappige gras.
(sorry, echt inspiloos here)


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
I run for gold Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I run for gold I run for gold Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

I run for gold

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» *platinum, Silver, Gold. ~Dimphy
» Seasons lit with gold, legends yet unfold
» Black arms and dazzling gold
» we were born with fire and gold in our eyes - Skyfall

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: I run for gold A2tpGgU :: » Archive-
» CHATBOX