IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Youkai - rang 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
GotaCacel

GotaCacel

Profile
Number of posts : 100
Status : Active
Youkai - rang 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Youkai - rang 2 Youkai - rang 2 Emptydi 28 feb 2012 - 19:58

Ik wil gewoon wat vragen. het viel mij op dat iris al in rang 4 zit ... omdat ze in het oude BMh daar ook al was geraakt.

Maar Youkai heeft ook al in rang 3 gezeten. en is ook leider geweest van rang 1.
is het dan echt nodig dat ik terug van het begin begin? het word een klein beetje afgezaagt om die eerste rang 25 keer overnieuw te doen ^^;
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Youkai - rang 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Youkai - rang 2 Youkai - rang 2 Emptydi 28 feb 2012 - 20:01

Iris zit in rang 4 omdat het veulen tussen die twee anders niet mogelijk was. Elk paard dient onder aan te beginnen, dus wat mij betreft gewoon weer onderaan beginnen. Misschien denkt Jenn hier anders over, maar dan zal ze hier nog wel antwoorden. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
GotaCacel

GotaCacel

Profile
Number of posts : 100
Status : Active
Youkai - rang 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Youkai - rang 2 Youkai - rang 2 Emptydi 28 feb 2012 - 20:16

dus juist voor dat veulen word er een uitzondering gemaakt? nogal raar ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Youkai - rang 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Youkai - rang 2 Youkai - rang 2 Emptydi 28 feb 2012 - 20:24

Je zult even moeten wachten op antwoord van jenn, want ik weet ook niks van het veulen. Wel weet ik dat Avareth de rechterhand van Axis is, en daarom in de 4e rang zit (:
Terug naar boven Ga naar beneden
xGinny

xGinny

Profile
Number of posts : 248
Status : Active
Youkai - rang 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Youkai - rang 2 Youkai - rang 2 Emptydi 28 feb 2012 - 23:56

achja ik had hier met glow ook last van die heeft ookal in rang 3 gezeten, maar ja nieuwe site nieuwe start ?

is toch gezellig met jack in rang 1 hahaha. Clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Vespero

Vespero

Profile
Number of posts : 28
Youkai - rang 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Youkai - rang 2 Youkai - rang 2 Emptywo 29 feb 2012 - 7:12

Haha ja.. Ik vind wel weer leuk om van begin af weer te beginnen..
Terug naar boven Ga naar beneden
GotaCacel

GotaCacel

Profile
Number of posts : 100
Status : Active
Youkai - rang 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Youkai - rang 2 Youkai - rang 2 Emptywo 29 feb 2012 - 8:14

ik vind het minder plezant. had het nu de eerste keer moeten zijn, best. Maar ik heb met You rang 1 al 5 keer gedaan en dat word afgezaagd.
en nieuwe site, nieuwe start? dan toch raar dat Iris al in rang 4 zit. daar zit er dan geen nieuwe start in?
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Youkai - rang 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Youkai - rang 2 Youkai - rang 2 Emptywo 29 feb 2012 - 10:29

Joh, ik heb met Myou ook al een aantal keer de eerste rang gedaan, maak er toch niet zo'n punt van :/ Je had inmiddels ook al zes keer een topic aan kunnen maken om die rang hoger te kunnen: like what's the point? Volgens mij is het ook weer een andere leider op rang 2, dus een ander gesprek, en waarvoor ben je hier? Om te RPG'en toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Youkai - rang 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Youkai - rang 2 Youkai - rang 2 Emptywo 29 feb 2012 - 12:49

Hey mensjes,

Bedankt aan Ali, Nicky, Ginny en Verspero voor me toch niet af te kraken.

Avareth zit in rang vier omdat, zoals Ali zei, hij de rechterhand van Axis is. Ik ben Ali ook ontzettend dankbaar voor haar hulp om de site weer helemaal in orde te kijken. Iris zit in rang vier, deels voor het veulen. Het was al van oud BMH uit dat Iris en Axis een veulen zouden krijgen en dat kan niet zonder dat ze in rang 4 zit. Iris was toen al Alpha en zat eerder al in rang 3. Niet dat ik haar voortrek om gelijk welke reden.
Maar het zal heeel heel lang wachten zijn moest ze niet in rang 4 zitten en nog de hele weg moet klimmen.

Dus, het spijt me als je hierdoor kwaad word, maar iedereen begint terug onderaan. Ik kan nog een hele hoop paarden opsommen die in een hogere rang zaten en die maken daar geen problemen over. Misschien komen er binnenkort weer plaatsen vrij voor leider of win je karakter of dergelijke van de maand dan klim je ook hoger als beloning.

Hope you're not mad!

Greetz me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delight

Delight

Profile
Number of posts : 17
Youkai - rang 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Youkai - rang 2 Youkai - rang 2 Emptywo 29 feb 2012 - 19:25

Oeehh aks dat zo is.. Ik meld me weer hoor haha.. Maar ik ken niet naar a
Rang 2. Heb nu a, bijna een week berichtje staan.. Maar krijg geen reactie..

Ach ja.. Rang 1 is ook heerlijk hoowr. Haha
En trouwens, devantium, vespero en delight is gewoon jennes^^
Maar moet elke keer ander account aanmaken vanwege ipad, en kan geen kaders maken

Maar gewoon weer onderaan beginnen. En zie de lol er van in. Is best ook wel weer leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Youkai - rang 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Youkai - rang 2 Youkai - rang 2 Emptywo 29 feb 2012 - 19:32

Ja dat is mijn schuld. Dat komt omdat het nu even niet zo lekker gaat hier. Mijn oma is net overleden en ik heb best veel te doen op het moment. Misschien kan de onderleider even wat doen?

Ps: Jennes, heb jij nu 3 accounts? Want volgensmij is het de bedoeling dat je er 1 hebt en daarvanaf al je paarden speelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Youkai - rang 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Youkai - rang 2 Youkai - rang 2 Emptywo 29 feb 2012 - 19:33

Jennes kan niet op 1 account, ze zit op een ipad, en dit is handiger voor haar (:

Als iedereen akkoord is wil ik rang twee wel even tijdelijk over nemen van Wabeer?
Dan gaat het weer wat sneller (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Delight

Delight

Profile
Number of posts : 17
Youkai - rang 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Youkai - rang 2 Youkai - rang 2 Emptywo 29 feb 2012 - 19:35

Jaaa snap ik oook wel..
Maar zit op ipad, en kan geen kaders maken zoals jullie snappie haha
Dus dan maar elke keer wisselen van account ^^

maar joh was maar grapje haha kan mij niks schelen hoor, devantium blijft anders gewoinnnog lekker in rang 1 haha.. Neem je tijd meis real life gaat altijd voor en trouwens

Gecondoleerd met je oma

Xxx

@ perfect

Juist dat bedoelde ik haha.. Tnx
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Youkai - rang 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Youkai - rang 2 Youkai - rang 2 Emptywo 29 feb 2012 - 19:44

Haha Jennes!
Kdacht da gij drie keer iemand anders waard, maar ik begrijp het volkomen. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Youkai - rang 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Youkai - rang 2 Youkai - rang 2 Emptywo 29 feb 2012 - 20:00

Vraag is beantwoord, dus hier gaat een slotje op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Youkai - rang 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Youkai - rang 2 Youkai - rang 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Youkai - rang 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» RANG EEN, Allen
» RANG EEN, Roque
» RANG EEN, X'aryon
» RANG EEN, Siberia
» RANG EEN, Astracan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Youkai - rang 2 A2tpGgU :: » Archive-
» CHATBOX