IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende
AuteurBericht
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptywo 4 apr 2012 - 23:39

http://amberlootje.deviantart.com/art/Twinkling-star-294124908

Watch this ;D Ik ben hier zo zo zo zo zo zo zo zOOOOOO trots op Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 9:35

Wauww! Je ziet bij jou echt dat je groeit, leuk Very Happy
(alleen het ene voorbeen is heel dun en achterbeen beetje raar), mr verder wauw!
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 9:40

Ja, weet ik, ik moet nog heel wat groeien, maar ik vind het gesmudge kei goed gelukt, en de manen! <3 Ik lieft zijn manen gewoon ^^ En heb ook eens heel goed kunnen werken aan het samenhoren van paard en achtergrond..

En uiteraard moeten er nog heel wat meer dingen (vooral kleinere details) veranderen om het plaatje wat perfecter te maken ^^ Maar ik ben heel blij, gewoon met het verschil tussen de vorige en die! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 9:49

Jaa, zeker! Vind hem erg goed gelukt!
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 10:47

Mel, antwoord je vandaag nog op Lye'et - Quicer? (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 11:04

Al gedaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 11:13

Ik vind de ster iets te fel, te aanwezig: het past net niet lekker in je bewerking, maar je gaat inderdaad echt met sprongen vooruit. Het paard en de achtergrond matchen echt goed, ook qua kleur enzo en dat is iets wat veel beginnende bewerkers toch wel missen. Als je zo doorgaat zit je inderdaad wel met twee jaartjes op Ali d'r niveau, zeker weten ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 11:17

Zoo, een open topic met Lye´et gemaakt, voor de geìntresseerde, hihi.
Miss ook nog mr 1 met Pat, mr wacht denk ik tot zn manip, hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 11:35

Dankje Nicky ;D Als je tips hebt, shoot! ^^ En met schaduwen ben ik eigenlijk ook nog niet zo goed ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 11:37

Ik zit dr over na te denken miss nog een character te doen.. Mr twijfel haha!
En ik ben over 12 daaaaagies jarigggg Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 11:48

Ik ben vrij slecht in tips geven, tenzij ik dingen zie die me echt storen, of als het op het oog een zeer mooie bewerking is, maar dat sommige dingen net even anders kunnen. Maar in jouw geval, vind ik het moeilijk, omdat de meeste dingen die mij opvallen, gewoon nog meer oefeningen vereisen. Speciefiek voor deze bewerking had ik de ster anders aangepakt, minder fel, kleiner, misschien dat het oog nog wat zichtbaar was, of meerdere kleine sterretjes. Voor de rest qua, manen en smudgen, er is ruimte voo verbetering, maar dat is simpelweg een kwestie van oefenen.Wat je wel kan proberen is om met lichtkleur te werken: dus op een nieuwe laag in de kleur van de achtergrond op het paard tekenen en dan eventueel de laag wat meer doorzichtig maken. Juist door op het eerste oog misschien vreemde kleuren op het paard te gebruiken (in jouw geval het groen blauw), krijg je een natuurlijk effect. Gwoon proberen en oefenen, je krijgt vanzelf feeling over wat werkt en wat niet Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 11:49

Ik wil trouwens ook een nieuw karakter, maar weet niet zo goed wat en het is al zo druk in mijn hoofd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 11:51

haha, zelfde probleem dus!
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 11:56

Ik zit te denken of ik mijn OC's zal tellen, maar daar krijg ik het maar benauwd van- zijn er zoveel xD En het is zo moeilijk om orgineel te blijven, helemaal met een paardenkarakter : /
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 11:57

Hahaha, ik heb er gelukkig nog maar 2! Maar vind het indd moeilijk om een karakter te ontwikkelen waar ik ook echt wat mee heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 12:02

Ik ben ook bezig met denken over een nieuw karakter, daarom heb ik ook zoveel inspiratie tijdens het manipuleren.. Maargoed, dankje voor de tips alvast, Nicky, ik kan alle hulp gebruiken! Zonder alle hulp die ik nu al gekregen heb was ik nooit zo ver gekomen als ik nu ben ;D

Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 12:10

Graag gedaan ^^

En ja, die klik is ht moeilijkst, ik kan vaak wel wat dingen verzinnen, maar dan wil ik RPG'en en is het drie keer niks. Bij mij werkt het het beste om gewoon te beginnen en dan zie ik wel, maar hier moet je eerst de informatie op geven, en dat botst x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 12:29

Liefjes, ik zie jullie vanavond weer denk ik. Ga zo mn nagels laten doen en dan naar de paardjes Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 12:39

Niet slim! Als ik dat doe kom ik terug met gebroken nagels of weggesleten nagellak xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 13:49

Ik ben een nagelbijter, dus erger kan toch niet :p en ik rij elke dag + mijn werk is op een stal, dus heb geen keus haha.
Mr ze belde net, ze komt het thuis doen, hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 14:59

Ik wil het ook laten doen, hoe veel betaal jij er voor?
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 15:27

ALI! POSTEN! NUNUNUNUNU Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 15:47

Jaa, eerst huiswerk.. loop vreselijk achter met mijn absentie ivm ziekte.. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 16:02

Aww Sad Okee, sterkte *hugg*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Emptydo 5 apr 2012 - 17:47

Ik ga vanavond antwoorden, heb eindelijk de tijd (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin topic - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic Onzin topic - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 3 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin topic - Pagina 3 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX