IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Blauwe Maan gebeurtenissen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 20 ... 32  Volgende
AuteurBericht
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyza 18 aug 2012 - 15:55

Ja idd, kan ik me ook iets van herinneren. Kga nog zien, als ik ze deze week niet meer online zie weiger ik het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyza 18 aug 2012 - 16:07

Sorry mensen dat ik de laatste tijd zo onactief ben geweest. ik wil naast Nacht trouwens evt nog wel een andere taak XD

Aangezien Ali op vakantie is heb ik nu weinig te doen ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyza 18 aug 2012 - 16:09

Niet erg pommie, kben ook een tijdje onactief geweest. =S

Eumh, kzal keer op zoek gaan naar nog slachtoffer ofzo. XD
Van de engels topics heb ik niet meteen een goede feedback dus als iemand daar iets
weet ge laat het maar horen e. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyza 18 aug 2012 - 16:10

:']
Soms heb je dat gewoon hmn?
Oh.. ik zal zelf ook wel eens gaan kijken dan..
Heb sowieso nog een topic met Maya open staan van Ali , die word wss sowieso vermoord
door Torak..

Verder eventjes kijken of er leuke topics zijn om binnen te vallen.. Ben er een beetje uit nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyza 18 aug 2012 - 16:13

Ja, idd soms heb je dat gewoon. Wel ambetant maar je kan er niet veel aan doen
om terug inspiratie te krijgen. XD

We hebben nog tijd, kleine twee weken nog tot blauwe maan.
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyza 18 aug 2012 - 16:52

Het lijkt mij ook zeer interessant om Ayana te laten shiften tijdens een blauwe maan. Dat geeft wat extra's. Moet nog even kijken waar ik het dan gebruik, dat wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyza 18 aug 2012 - 16:57

Nu is Ayana zo de perfecte spion e. Ze heeft gewoon maar te veranderen in een duif, in ne boom te gaan zitten en ze kan alles afluisteren vanuit haar omgeving! Hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyza 18 aug 2012 - 17:01

haha, GO Ayana de duif !! Roekoe Roekoe !!
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyza 18 aug 2012 - 17:01

Hahaha idd. Ze moet nog wel wat oefenen, dr beste gedaante is een panter. Ik moet t natuurlijk ook niet al te veel gebruiken, want dat zou nie zo eerlijk zijn xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyza 18 aug 2012 - 17:07

Nee feit maar tis wel zalig! Ze stijgt nog meer in waardevolle ranking bij Avanti. =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyza 18 aug 2012 - 17:12

Haha als ik Nirvana heb kan zij ook aardig gebruikt worden door Avanti x'D
aangezien ze het mentale niveau van een 7 jarige heeft en gelooft dat haar zus (Ayaan) alles voor haar zou doen. Zou zij ook alles willen doen voor Ayaan. Wat dus betekend Avanti eventueel helpen x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyza 18 aug 2012 - 17:13

Oewh!! Intressant! =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyza 18 aug 2012 - 17:14

Haha ik zit iig half te wachten tot ik dr manip heb, maar zou haar ook nu al willen maken dat met deze blauwe maan Ayana haar tegenkomt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyza 18 aug 2012 - 17:15

Ja kun je doen.
Kwacht ook nog steeds op een manip van Avanti die ik gewonnen heb. Maar kwil niet opdringerig overkomen dus zwijg ik maar flink. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyza 18 aug 2012 - 17:16

Haha ik hoop echt zo dat Phan snel begint aan die van Nirvana. Maar als Waz sheetje voor dr wil maken met dr naam er op ben ik al lang blij en kan ik haar inschrijven <33

-hintwazhint-

x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyza 18 aug 2012 - 17:49

Haha dat doe ik dan wel ^^
Maar idd, Ayana zal Nirvana wel gebruiken als ze erachter komt dat deze alles voor haar wilt doen enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyza 18 aug 2012 - 17:57

Haha dit kan zo leuk gaan worden xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyzo 19 aug 2012 - 12:34

Jennifer schreef:
ja inderdaad Lorry, zaten we nog te zoeken naar connecties enzo. =P

Ja, er is nog één schimmenaanmelding van Rezziegekko kweet alleen nog niet wat ik ermee
moet doen. Als jullie je mening willen geven, haar testbericht staat bij schimmen aanmeldingen. =)
Ken haar manier van rpg'en niet zo goed dus kan er niet op oordelen.

Datis de mErrie doe kratos bedoelde
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyzo 19 aug 2012 - 12:40

Ah okey, khad al zoiets gedacht, we zien het of ze actief komt deze week, anders wordt ze afgewezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyzo 19 aug 2012 - 12:43

Jennifer schreef:
Ah okey, khad al zoiets gedacht, we zien het of ze actief komt deze week, anders wordt ze afgewezen.

Ok Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyzo 19 aug 2012 - 13:47

Oh ja Jenn. Hier denk ik nu pas aan x'D

Vind je t wel goed dat Avanti de vader word van t schimmenveulen van Waz?

Plot wel leuk een end heen met Del maar weet nieteens of jij dat wilt x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyzo 19 aug 2012 - 13:56

Khad het al helemaal gelezen!
jah is goed, op voorwaarde dat hij/zij de paarse ogen van zijn vader draagt. ;-)
Enja, schimmenveulens hebben een gebrek, kweet niet of dat veulen een gebrek
zou hebben en hoe of wat hij/zij wordt ...
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyzo 19 aug 2012 - 14:36

Hahaha paarse ogen hebben is maar al te gaaf!
Uhm het idee voor een gebrek, of nja iets van een stoornis, is gespleten persoonlijkheid en het feit dat zij dit interessant vind en niet zonder één van de twee zou willen. Moet het idee nog even verder uitwerken en nog wat meer uitdenken, maar dat is de basis. Ze heeft zegmaar een lichte en donkere kant, wat erbij past spreekt voor zich. Zeer manipulatief, maar ze heeft wel moeite om de twee uit elkaar te houden. Er is dus ook een soort aantrekking naar Avanti, terwijl ze ook gewoon van dr moeder houdt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyzo 19 aug 2012 - 14:42

Intressant, dus haar ene kant houdt van haar moeder en de andere kant trekt haar richting haar vader als ik het goed begrijp.
En twordt een merrie?
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Emptyzo 19 aug 2012 - 14:48

Ja zoiets ja ^^
En voor een merrie zou ik al een naam hebben, voor een hengst niet, maar ik loop nog even te twijfelen.
Die speciale krachten was een stop op gezet right, dus dan moet ik haar gwn heel twisted maken qua doen en laten. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Blauwe Maan gebeurtenissen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 9 van 32Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 20 ... 32  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Tijden van de blauwe maan.
» Blauwe Maan topics.
» Aan/Afwezigheid tijdens Blauwe Maan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 9 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX