IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

New, but it feels like i'm here already for months.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New, but it feels like i'm here already for months. New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Emptydi 22 mei 2012 - 22:23




Elemiah zuchtte eens en dat gaf dus duidelijk aan dat ze het inderdaad moeilijk mee had. Ze wist zelf al dat ze altijd laat was om hengstig te worden en dus maakte ze zich geen zorgen en genoot met volle teugen van haar jonge leven, redelijk jonge leven. Ze voelde de ogen van Amor naar haar staren en hief haar hoofd op. Wanneer ze word opzij geduwt lacht ze eens spelend en graast toch weer verder. Maar toch blijft Amor haar aankijken. Ze schiet opeens in galop een raast net voor de prachtige, grote en gespierde zwarte hengst. Ze had wel gevoelens voor hem maar verborg die achter slot en grendel.

"Kom je nog?" Zegt ze vragend en galopeerd bokkend rond als een veulen. Ze loop naar Amor en zet haar knieën op zijn rug. Een giechel ontsnapt uit haar mond en ze loopt weer verder.

Just smile in your life and have fun!
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New, but it feels like i'm here already for months. New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Emptydi 22 mei 2012 - 22:30





Hij had de actie van Elemiah niet verwacht. Tot nu toe was ze heel terughoudend geweest. Hij grijsnde van oor tot oor. Hij keek de merrie toe de wegrende. Stoer gooide hij zijn voorbenen in de lucht en verliet hij een brul uit zijn lippen. Met een klap kwam hij neer. De klap werd gelukkig gedempt door het lange gras. Hij zag en voelde hij de merrie haar knieeën op haar rug zette. Hij genoot er altijd van als andere paarden plezier hadden. Of hij nou iets had met dat paard of niet. Zijn reusachtige lijf volgde de merrie. Uitdagend gaf hij een duw tegen haar hals. "Madam is wakker geloof ik" Giechelde hij zachtjes. Hij hapte zacht in haar hals om haar op te fokken. Hij hield altijd wel van merrie's die zich ergens druk om maakte.
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Amoriii
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New, but it feels like i'm here already for months. New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Emptydi 22 mei 2012 - 22:39




Elemiah stond abrupt stil. "Madame heeft geen zin in plezier, Elemiah wel." Zegt ze lachend. Wanneer ze speels zijn tanden in haar hals voelt piept ze eens schriel en smijt dan haar achterhand uit dat het niet ver van Amor's hoofd is en kijkt hem dan uitdagend aan. Een aantal paarden uit de kudde keken als raar aan. Haar voeten landen altijd zacht op de grond maar die stilte werd steeds overstemt door de zware passen van Amor. Ze speelde graag en zeker als het met iemand was die ze leuk vond of waar ze van hield, zoals Amor. Hij had zijn naam zeker niet gestolen.

Just smile in your life and have fun!
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New, but it feels like i'm here already for months. New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Emptydi 22 mei 2012 - 22:45





Hij luisterde naar de zin. Hij trok daarbij een gezicht alsof hij heel serieus luisterde. "nou, Mag deze knappe Elemiah niet beloond worden met een naam waar je dat uit kunt horen?" Sprak hij uit. Bij deze zin gooide hij ineens al zijn charme in de strijd. Direct daarna kropen zijn mondhoeken langzaam omhoog. Maar toen, zonder dat hij het door had vlogen haar achterbenen voor zijn hoofd langs. Amor schoot geschrokken achteruit. Maar toen hij zag dat het speelde was kwam opnieuw de glimlach ophoog. "Niet te brutaal hé, zeer knappe, jonge dame." Sprak hij flirterig uit. Amor was gewoon een charmeur als het om merrie's ging die hij wel mocht. Daar was toch niets mis mee. Hij draaide een rondje om haar heen. Hij deed niets, maar het was op de een of andere manier uitdagend. Een grijns van oor tot oor was zichtbaar op zijn gezicht.
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Amoriii
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New, but it feels like i'm here already for months. New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Emptydi 22 mei 2012 - 22:51




Elemiah hield wel van zijn gedrag. Ze duwt haar hele lichaam tegen hem aan en wrijft eens lief tegen hem aan. Wanneer hij wat indommelt duwt ze hem hard weg en loopt dan weer weg. Ze was blij met zijn woorden, hij vond iets aan mij dat ik niet vond van mezelf: het knap gedeelte. Ik bries eens en begin te lachen. Het was lang geleden dat ik het nog zo naar mijn zin had. We leken wel een beetje ying en yang. Hij was groot en ik klein, zwart en wit, gespierd en minder gespierd, hoge rang en lage rang. Soms vergat ik zelfs dat hij een hoge rang had. Ook omdat ik me daar niet druk in maakte. Een paard word gemaakt door hoe hij is, niet door zijn status.

Just smile in your life and have fun!
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New, but it feels like i'm here already for months. New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Emptydi 22 mei 2012 - 23:04





Hij had in tijden niet meer zo'n lol gemaakt. Ze meeste paarden hier waren serieus , en waren niet in om zomaar een potje te spelen als een jong paard. En waarschijnlijk was dat ook niet gelukt als Elemiah hengstig was geweest als de meeste merrie's op het moment. Amor wist dat hij zich dan niet kon inhouden. Zo had hij al enkele veulens die hij niet eens ooit gezien had. Hij was dan zo laf ze in de steek te laten. Hij had trouwens dan ook nooit wat voor de merrie's gevoeld. De enige merrie waar hij ooit wat voor gevoeld had was L'amour geweest. Bij de manen was het al raak geweest. Enkel was die spoorloos verdwenen ineens.Dat was dan ook een van de redenen waarom hij zich vaak terug trok in deze tijd van het jaar.

Hij glimlachte naar de witte merrie die tegen hem aan kwam staan. Hem maakte het nooit zoveel uit hoe merrie's in zijn persoonlijke zone kwamen. Hij was gek op merrie's wat eigenlijk wel een slechte eigenschap was.
Madam is uitgespeeld"
concludeerde de hengst. Hij keek de merrie aan met zijn blauwe ogen. Maar snel wendde hij zijn zicht weer af en bekeek de kudde nogmaals. Langzaam gleden zijn ogen over de paarden. Enkele baldadige hengsten, spelende veulens en hengsten die pogingen deden er op te springen. Zolang er maar niet verkracht werd was alles prima.

*Ff dat je weet dat Amor echt niet cool is.
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Amoriii
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New, but it feels like i'm here already for months. New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Emptydi 22 mei 2012 - 23:19




Ik zucht. Ja, nu was de lol er wel af ja. dacht ik een beetje geërgerd. Toch lastig van iemand houden die een hoge rang heeft. Ik wandel weer wat verder van hem af om niet te opdringerig te doen en verveelde me terug een beetje. Mijn hoef schraapt over de grond en vervolgens pak ik dat stukje op en smijt het weg. Onnuttig, maar wat moest ik anders doen. Ik voelde een raar gevoel in mijn buik en dus wandelde ik wat verder weg van Amor. Het misschien dan wel niet voor direct, maar dan nog. Je weet nooit, als het opeens snel gaat. Een zwakke geur komt al vrij, maar die is al snel weer weg. Weer zet ik een paar stappen achteruit, weg van Amor.

Just smile in your life and have fun!
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New, but it feels like i'm here already for months. New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Emptydi 22 mei 2012 - 23:24





Amor zag hoe Elemiah wegliep. Hij bleef een beetje versuft achter. Wat was er ineens met haar. Ineens was ze omgeschakeld. Hij had toch niets verkeerds gezegd? "Waar gaat madam heen?" vroeg hij verbijsterd. Stil bleef hij staan. Langzaam keek hij hoe zijn manen op het ritme van de wind mee deinsde. Hij lette op zijn adem die elke kaar weer in en uit ging. En staarde de merrie na. Had het gevoel dat hij iets slechts gezegd had. Hij was een groot dier met een klein hartje. Kon hij er wat aan doen dat hij brak als hij zag hoe de merrie omschakelde. "Elemiah?" Riep hij nog zacht. Als een wanhoops kreet. Hij mocht haar wel. Hij had plezier met haar. En ze was niet eens een mishandeling voor zijn ogen.
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Amoriii
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New, but it feels like i'm here already for months. New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Emptydi 22 mei 2012 - 23:31




Ik wandelde terug wat naar voor. Het laatste wat ik wou was dat ik hem zot maakte voor niets. Weer ontsnapte er diezelfde zoete geur waar elke hengst zot van werd. Ik keek hem een beetje bang aan. Niet omdat ik bang was dat hij mij iets zou doen, maar omdat ik bang was dat ik hem voor niets kwelde. Ik wou graag een veulen van hem, maar misschien was het niet wederzijds en ik was ook nog wel jong. Mijn lichaam beweegt zich weer helemaal richting Amor. Mijn neus raakt die van hem aan en weer ontsnapt er een beetje zoete geur. "Snap je? Ik wil je niet voor niets kwellen." Zeg ik met een zoete, lieve en flirterige toon. De toon die ik altijd kreeg als ik hengstig was. Alleen fluisterde ik het nu een beetje.

Just smile in your life and have fun!
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New, but it feels like i'm here already for months. New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Emptydi 22 mei 2012 - 23:42





Amor keek hoe de merrie terug liep. Hij rook het gelijk. Ook voor haar was het zover. Hij rook de zoete geur. Hij spande zijn spieren en keek haar aan. Hij wist natuurlijk waar ze bang voor was. Hij ist het niet, of hij wat voor haar voelde. Ja, hij vond haar aardig en lief. En fijn als hij bij haar was. Maar was dat hetzelfde? De zoete geur werkte op hem in als een pijl. It's like a drug hoorde hij zijn vader wel zeggen als zijn moeder hengstig was. Hij had dan maar raar toegekeken. Maar ja het klopt. Het is als een drug. Iets waar alle hengsten onder leiden. Maar op dit moment stond Amor in een spagaat. Voelde hij wat voor haar? Zo niet, hij wilde niet kapot maken wat ze nu hadden. "Snap je? Ik wil je niet voor niets kwellen." zei ze met een verleidelijke toon die ze nou echt niet had moeten gebruiken. "owh, mij kwel je nooit voor niets" Zei hij nog zonder hij er over nadacht.

Hij snoof de geur in zich op, die nu ineens versterkt werd. Hij kon het niet laten maar zijn blik dwaalde af naar haar staart. Snel wendde hij zijn ogen weer naar het hoofd van de merrie. Maar steeds weer dwaalde zijn blik af naar dezelfde plek.

Hij had zich niet meer onder controle als hij tegenover een hengstige merrie stond.


New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Amoriii
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New, but it feels like i'm here already for months. New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Emptydi 22 mei 2012 - 23:52




Dit was nou net hetgene waar ik bang voor was. Ik deinsde weer een paar stappen achteruit. Ik kon lastig zijn als ik hengstig stond en dat weet ik. Momenteel had ik mezelf ook nog onder controle. Al snel draaide ik me eens om en zwaaide met mijn staart. Ik nam mezelf weer over en deins nog achteruit. Als ik Amor's gedrag zag kreeg ik misschien toch wel wat schrik. Ik wou rennen, maar mijn hormonen hadden de kans om eindelijk te krijgen wat ze wouden en dus hielden ze me tegen om te rennen.

Just smile in your life and have fun!
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New, but it feels like i'm here already for months. New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Emptywo 23 mei 2012 - 7:36





Amor zag dat Elemiah het lastig had. Hij zette een stap achteruit. Om zich beter onder controle te houden. Hij boorde zijn hoeven muurvast in de grond. "Gaat het goed?" Vroeg hij bezorgd. Hij probeerde zijn neus dicht te knijpen en niet op sterke geuren te letten. Hij zag dat Elemiah er vandoor wilde gaan. Maar dat iets haar tegen hield. Amor merkte hoe hij zijn spieren aanspande. Langzaam werd zijn hals vochtig. Hij schudde zijn manen naar de andere kant van zijn hals om de hitte te laten luchten. Hij glimlachte uitdagend. en weer kon hij zichzelf voor zijn kop slaan.


New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Amoriii
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New, but it feels like i'm here already for months. New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Emptywo 23 mei 2012 - 12:31




Ik had geen idee wat ik moest doen. Misschien was een veulen wel leuk, maar dan zit ik er weer mee. Mijn ogen keken Amor verleidelijk aan en ik zwaai nog een met mijn staart waardoor weer een nieuwe lading lucht vrij komt. "Met mij gaat het super." Zeg ik op een verleidelijke toon. Ik had mezelf helemaal niet in de hand en vanbinnen raakte ik een beetje in paniek.

Just smile in your life and have fun!
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New, but it feels like i'm here already for months. New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Emptywo 23 mei 2012 - 12:45





Amor snoof argwanend. Hij geloofde niet dat het super was met haar. Hij besloot er echter niet op in te gaan. En ze hoefde toch niet meteen drachtig te zijn. Er waren in deze tijd van het jaar zoveel hengsten die het met alle merrie's deden zonder gevoeld te hebben. En 9 van de 10 keer zonder veulen. En de merrie's vonden dat dan ook niet erg. Maar Elemiah maakte zich duidelijk wel ergens druk over. "Relax, meid" Sprak hij op charmante toon uit. Nog steeds stonden zijn hoeven in de grond geboord. Hij wachtte op de merrie. Hij zou nooit een merrie verkrachten. Enkel zoals alle hengsten deden erop springen zonder gevoelens voor de merrie. Al was het bij deze een twijfel geval. Het was al een tijd geleden dat hij op een merrie had gezeten bedacht hij. Hij glimlachte naar de merrie die in een tweestrijd zat.


New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Amoriii
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New, but it feels like i'm here already for months. New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Emptywo 23 mei 2012 - 13:04




Mijn lichaam draait zich voor dat van Amor en ik hef mijn start nog eens op. Als nel was ik weer mezelf en draaide me traag om. Ik hield van Amor, alleen wist ik niet of dat wederzijds was dus wou ik geen veulen wanneer dat niet uit liefde bestond, maar uit lust. Zijn woorden brengen me tot rust. De geur bleef nu in de lucht hangen. Hij was niet meer met tijden. "Zie je me graag?" Vroeg ik met twijfels. Ik vond het raar om het te vragen en ook best wel gênant. Ik was een gewone merrie en ik vraag even aan de onderleider of hij van me houd.

Just smile in your life and have fun!
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New, but it feels like i'm here already for months. New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Emptywo 23 mei 2012 - 15:33





Amor begreep dat Elemiah het niet wist. Maar ze maakt het hem nu wel lastig door te draaien en haar staart wat op te tillen. Hij had zijn benen strak in de grond gespannen. "Ja zeker, van de hoeken die ik tot nu toe heb gezien wel." Sprak hij uit met een uitdagende grijns op zijn gezicht. Hij schudde zijn manen heen en weer en keek haar strak aan. Zijn ogen flikkerde uitdagend. Langzaam werd zijn vacht nat van de inspanning. Hij merkte wel dat Elemiah echt een merrie was die vocht met haar gevoelens. De meeste merrie's hier vinden het maar al te fijn als een hengst erop springt. Maar zij blijkbaar niet zo. De uitdagende grijns stond nog steeds in zijn gezicht geprint.


New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Amoriii
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New, but it feels like i'm here already for months. New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Emptywo 23 mei 2012 - 15:40




Ik raakte mezelf helemaal kwijt en ga met mijn kont naar Amor staan hef mijn staart opzij. Ik hinnik eens zoet en knipper eens lief naar hem. Ik hield echt van hem, maar wat ik nu deed was niet uit liefde. Mijn hormonen nemen me helemaal over. Ik zwaai nog een paar keer met mijn staart en duw met mijn kont eens tegen zijn borst.

Just smile in your life and have fun!
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New, but it feels like i'm here already for months. New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Emptywo 23 mei 2012 - 17:28





Het draaien van Elemiah kwam als een sort teken. Hij had zich niet meer onder controle. Zijn voorhoeven kwamen van de grond vandaan. Zachtjes springt hij op haar achterhand. Het besefte dat het lang geleden was dat hij een merrie vanuit deze positie had bekeken. Een soort gekreun verliet zijn lippen.Zachtjes knabbelde hij aan haar schoft om haar gerust te stellen. Dan spant hij zijn lichaam en drong bij haar naar binnen. Hij voelde de merrie onder zich onrustig bewegen. Het voelde prettig om weer een op een merrie te zitten, intens. Maar toch wist hij niet of het goed was geweest. Langzaam maakt hij zich los van de merrie en op de grond zakken. Zijn hals was nat van het zweet en de damp stijgt van hem af. Zacht hijgde de hengst terwijl hij oogcontact zocht met de merrie. Zijn ogen keek haar zacht aan. "Sorry" Zei hij zacht. Hij had er niet echt spijt van. Maar hij wist niet of het juist was geweest.


New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Amoriii
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New, but it feels like i'm here already for months. New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Emptywo 23 mei 2012 - 21:32




Wanneer hij op me sprong was ik weer mezelf en raakte een beetje in paniek. Ik schuif heen en weer. Maar na een tijdje verlaat een zachte kreun mijn mond. Zijn zware lichaam glijd van me af. Ik was opgelucht, mijn kleine lichaam begon het zwaar te krijgen. Ik kijk hem aan. "Ik snap het, het was mijn schuld." Zeg ik met een lieve en tedere toon. Ik vond het eindelijk helemaal niet er. "Het is niet erg." Ik was in verwachting van degene waar ik van hou. Kwam dit veulen wel echt door liefde?

Just smile in your life and have fun!
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New, but it feels like i'm here already for months. New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Emptywo 23 mei 2012 - 21:48





Elemiah leek het fijn te vinden maar toch was ze ineens wat down. Dat was niet zijn bedoeling geweest. "Wil je even alleen zijn?" Vroeg hij zacht.Hij voelde dat wel niet 100% wat voor haar. Maar dat zei niet hij niets om haar gaf. Hij vond het een leuke merrie. Maar hij was haar als vriendin gaan zien en niet als zijn meisje. Dat kon altijd nog komen toch. Voorzichtig zocht hij haar ogen op. "Je hoeft niet gelijk drachtig te zijn hé." Sprak hij geruststellend uit. "Maar één op de tien keer raak je drachtog." Hervatte hij zijn zin.

**Ze hoeft niet persé drachtig te zijn hé
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Amoriii
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New, but it feels like i'm here already for months. New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Emptywo 23 mei 2012 - 22:20




Ik zuchtte gerustgesteld en was blij met het horen van die woorden. "Pff.. Dat is een opluchtig." Zei ze half enthousiast. Ze zou het niet erg vinden om een veulen van Amor te hebben, maar nu al? Momenteel wou ze gewoon vrienden met hem zijn. Hij was leuk, lief en speels. Alleen verpest zijn rang het soms. Best jammer.

Whahaha Very Happy weet ff niks

Just smile in your life and have fun!
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New, but it feels like i'm here already for months. New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

New, but it feels like i'm here already for months.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» Luna feels alone, anybody there?
» Happy is the heart that still feels pain

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: New, but it feels like i'm here already for months. - Pagina 2 A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX