IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Omdat jullie zo aandringen ^^

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
Omdat jullie zo aandringen ^^ Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Omdat jullie zo aandringen ^^ Omdat jullie zo aandringen ^^ Emptyzo 5 feb 2012 - 14:10

Nou, laat ik nu ook maar het goede voorbeeld volgen en mezelf eventjes voorstellen.

Mijn naam is Maaike en de nickname die ik al jaren gebruik is Sapphire, vernoemd naar een van mijn eerste rpg karakters..
Sinds afgelopen oktober ben ik dan ook 18 jaartjes jong, dus nog even en ik kan eindelijk die auto meenemen ^^.
Mijn hobbies zijn paardrijden, paarden, schilderen, lezen en muziek.

In de tuin heb ik drie konijntjes rondhuppen die me een godsvermogen kosten, waarom hebben dierenartsen nu zulke hoge uurlonen..? Maar goed. Twee heb ik van vrienden gekregen en de andere twee zijn uit bij mij geboren uit de twee die ik gekregen heb. Helaas heb ik er van dat nest ook 4 naar de dierenwinkel moeten brengen, maar ze hebben allemaal heel snel een nieuw thuis gekregen ^^.

Op dit moment ben ik paard-loos. Ik heb de afgelopen drie jaar eigenlijk vooral paarden van anderen bijgerijden, helaas is de laatste voor de herfstvakantie verkocht. Gelukkig kan ik voor dezelfde eigenaar over een poosje een hele gave Tinker-Fries kruising van 5 jaar en 1.60m bij gaan rijden. Daarnaast rijd ik ook een pony die ik heb ontmoet tijdens mijn stage; een 17-jarige New Forest merrie Laura. Deze staat al zo'n 9 maanden stil ivm zwangerschap eigenaar en geboorte met keizersnede.

Qua mijn rpg ervaring betreft, ik geloof dat ik begon toen ik een jaar of 10 was, dus ik rpg nu zeker 8 jaar. En met iemand waar ik toen mee begon [met twee zielige regels per post, hihi] heb ik nu nog steeds heeel goed contact. Ik heb vooral op horse rpgs gespeeld en dit doe ik op dit moment ook op een engelse site. Hier ben ik naartoe gevlucht omdat de nederlandse sites waar ik speelde qua niveau behoorlijk daalden. [Ik ben dus heeel blij met BMH ^^] Daarnaast ben ik ook even actief geweest op Wolf-Story en enkele andere rpgs.

Mijn muziek voorkeuren lopen eigenlijk heeel erg uiteen. Ik ben niet iemand die de top 40 luister, nee, dat vind ik zo saai. Een jaar of 6 al luister ik heel veel Within Temptation en Evanescence en andere bands die die richting uit gaan. Gewoon heeerlijk. Daar staat K-pop [Koreaanse popmuziek] tegenover. Een vriendin heeft me hiermee aangestoken en dus luster ik momenteel ook via iTunes een hele lijst met bands als SHINee, U-kiss, Super Junior etc. En dat terwijl ik normaal gesproken een ontzettende hekel aan pop heb.. Wat klopt hier niet?

Afgelopen jaar heb ik mijn havo examen gehaald, met cijfers waar ik uiteindelijk toch trots op ben gezien het laatste jaar me voor bepaalde vakken behoorlijk wat moeite heeft gekost. Momenteel doe ik iets wat eigenlijk geheel onder mijn niveau is; de MBO-opleiding paardenhouderij op het Groenhorst college in Barneveld. Ik kan deze opleiding verkort doen (dus 2 jaar) vanwege m'n havo diploma ^^. Wat ik daarna ga doen, geen idee. Voor nu is deze opleiding gewoon hobbymatig.


Uhm.. dat was het eigenlijk wel XD.
But don't be afraid to ask, I won't bite ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennes

Jennes

Profile
Number of posts : 179
Omdat jullie zo aandringen ^^ Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Omdat jullie zo aandringen ^^ Omdat jullie zo aandringen ^^ Emptyzo 5 feb 2012 - 14:15

Aanh heb jaren op barneveld gezeten. Alleen dierenart assistente haha.. Leuke school hea Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
Omdat jullie zo aandringen ^^ Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Omdat jullie zo aandringen ^^ Omdat jullie zo aandringen ^^ Emptyma 6 feb 2012 - 16:01

Moet eerlijk zeggen dat het me best tegenvalt. Ik ben de strikte regels van m'n havo gewend.. En dan heb je nu docenten die gerust een kwartier te laat komen. Ik zit dus in de havo/vwo klas, maar had in blok 1 ook les met een nivo 3 klas. Nou, geloof me, dat ervaar je als behoorlijk vervelend als je een vlotter tempo gewend bent..

Gelukkig hebben we nu bedrijfsadministratie alleen xD. En dan vind de docent ons nog hard door de stof gaan.. :}:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Omdat jullie zo aandringen ^^ Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Omdat jullie zo aandringen ^^ Omdat jullie zo aandringen ^^ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat jullie zo aandringen ^^

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Wat vinden jullie?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Omdat jullie zo aandringen ^^ A2tpGgU :: » Archive :: Chats-
» CHATBOX