IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Looking for a story that's never told before.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a story that's never told before. Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Emptyza 26 mei 2012 - 12:00

zo ^^
Nu weer even gaan liggen en inspi zoeken c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a story that's never told before. Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Emptyza 26 mei 2012 - 20:09

Haha en Delly officieel een zoon x3
Wanneer je topic wil roep je maar :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a story that's never told before. Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Emptyza 26 mei 2012 - 20:13

IK WIL EEN TOPIC!!
Maak jij hem anders? Kga eerst nog posten op Apollonia en men ander Avanti-werk. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a story that's never told before. Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Emptyza 26 mei 2012 - 20:30

Haha eerst even eten dan maak ik het topic :3
Net terug van werk x'D
Morgen zal ik trouwens even proberen te posten maar zit bij mn oom dus dunno of da gaat lukken
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a story that's never told before. Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Emptyzo 27 mei 2012 - 4:43

Ik heb nog 3 merries en een hengst..
Dus als je een topic wil..
Zeg het maar..
Als je wilt zet ik ook een korte samenvatting van hun karakter Razz

https://bluemoonhorses.rpg-board.net/t567-my-amazing-horses#11079
Hier staan ze normaal allemaal..
Aan sommige ben ik nog bezig Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a story that's never told before. Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Emptyzo 17 jun 2012 - 21:37

Oewh vind plot met Axis wel interresqnt. Heb zelf een nieuwe char in maak Cupidos wil daar geschiedenis mee uitwerken en zou dan iets met Axis er ij kunnen doen??
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a story that's never told before. Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Emptyzo 17 jun 2012 - 21:42

Cupidos is een hengstje en zou dan een goede vriend ofzo kunnen zijn?? Ofnouja ik weet niet hoe oud Axis is? Anders zou hij ook een zoon kunnen zijn ofzo van Axis
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a story that's never told before. Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Emptyzo 17 jun 2012 - 22:32

Hey pip!

Twee dingen van Axis, hij is nog nooit van BMH weggeweest en heeft nog geen enkel veulen op zijn naam staat omdat hij ook nog nooit een merrie gedekt heeft.
Axis telt nu ergens tussen de 10 en 15 jaar, ik kleef daar niet echt getal op. Wat wel kan is dat Axis hem heeft opgevoedt, dat hij geen moeder had. Das Axis zijn specialiteit, veulens opvoeden. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a story that's never told before. Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Emptyzo 17 jun 2012 - 22:33

Ik moet ooit weer topic met Alvaro, hij is awesome xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a story that's never told before. Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Emptyzo 17 jun 2012 - 22:35

je mag altijd eentje maken Tiny! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a story that's never told before. Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Emptyzo 17 jun 2012 - 22:35

Owhjah, dat gaat dan indd niet, dat opvoeden gebeuren vind ik ook leuk trouwens!
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a story that's never told before. Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Emptyzo 17 jun 2012 - 22:35

Vanaf ik overal geantwoord heb kijk ik wel ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a story that's never told before. Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Emptyzo 17 jun 2012 - 22:37

Pip!

Vb; Cupidos is geboren op BMH, ouders vermoord of gevlucht door/voor de schimmen. Ze hebben hem achtergelaten, Axis heeft hem gered van de gewisse dood en hem opgevoedt tot een leeftijd van twee (?) jaar. Daarna is Cupidos vertrokken om iets te zoeken of om de wereld ofzo te herkennen en nu komt ie na al die tijd terug. Mss met een probleem of dergelijk. Axis herkend hem eerst niet echt omdat hij genoeg problemen heeft in zijn leven maar daarna zorgt hij voor Cupidos alsof het zijn zoon is. =D

Tis maar iets dak zeg e, als ge nog dingen weet moet ge et maar zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a story that's never told before. Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Emptyzo 17 jun 2012 - 22:41

Hmm, ja dat is wel leuk ja, ik wil hem morgen graag verder uitwerken. Heb het uiterlijk etc. al. Maar wil ff tijd nemen voor de geschiedenis etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a story that's never told before. Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Emptyzo 17 jun 2012 - 22:45

Je doet ermee wat je wil. Jammer dat Axis nog geen zoon of dochter heeft want kzou da echt dolgraag willen maarja, tis gene als Alvaro want die heeft een hele lijst aan veulens. XD

Ik hoor het wel als je iets in gedachten hebt ofzo. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a story that's never told before. Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Emptyzo 17 jun 2012 - 22:51

Tjaa.. Dis op zich opk wel leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a story that's never told before. Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Emptyzo 17 jun 2012 - 23:36

Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Akelq1
Cupidos is een vos hengst met blonde manen van ong. 5 jaar oud. Hij heeft een leuk uiterlijk. Hij is een sterke Andalusier. Hij is ook behoorlijk groot. Maar zijn vriendelijke hoofd compenseerd het te sterke en krachtige

Cupidos heeft niet voor niets zijn naam gekregen, hij is een knappe charmeur. Hij is een echte merrie-verslinder. Wat komt door zijn ubersmexy uiterlijk en zijn meelevende karakter. Hij is daarnaast altijd erg beleefd, maar als het glas gebroken is heeft hij ook een behoorlijk mondje

Tja hoe zou je zijn jeugd moeten beschrijven? Het was niet een jeugd die je jezelf zou toewensen maar zeker geen nare jeugd. Het was enkel op sommige momenten wat chaotisch...

Het begon allemaal 5 winters geleden. Hij werd hier geboren in BMH . In de lente, de normale veulentijd. Hij groeide op net als alle andere veulens. Enkel was één ding anders. Zijn ouders wilde hem niet. Ze zagen hem als een stuk ongeluk. Zodra hij oud genoeg was om op 4 benen te staan en te kunnen leven verdwenen ze, zomaar zonder woord. In de onheilspellende blauwe maan. Alsof ze wilde dat er wat overkwam met het veulen genaamd naamloos. Wat helaas ook al snel het geval was. Daar lag hij dan , in het donkere bos. Niets te zien. Totdat je plotseling de felpaarsige ogen tegenkwam. Iedereen wist van wie dat was... Avanti. Zelfs naamloos van een week oud wist er al van.  Trillend als een rietje had hij zich tegen een boom aangeduwd. Maar opeens.. In het licht van de blauwe maan zag hij niet Avanti. Nee, hij stond oog in oog met een vriendelijke reus. De reus genaamd Axis. Axis had hem opgepakt en meegenomen. Hij had hem beschermd en alles geleerd. Hij was als een vader voor hem geweest. Nooit had hij zich meer afgevraagd waar en wie zijn vader was. Hij groeide op tot een echte sterke, Cupidos.

Met zijn 2e jaar zei hij gedag tegen Axis, zijn vader. Hij was uit op avontuur. Wilde niet blijven hangen op de plek waar hij al was. Hij ging naar het zuiden. Kwam ineen nieuwe kudde terecht waar hij een veilige en stevige vriendschap opbouwde. Hij deed alles met die hengst. Maar die hengst werd vroeg volwassen en was in tegenstelling tot Cupidos opzoek naar een vaste relatie en was ineens totaal in love met een merrie. In het begin had hij er een last van . Maar later was het steeds meer "ik kan niet vandaag". En toen hij hoorde dat die merrie drachtig was... Vanaf dat moment was het voorbij. Zijn vriend vertrok samen met zijn merrie en veulen. Cupidos had geen rede meer op daar te blijven. Hij had naast die vriend immers niemand, naast wat merrie's die hij kende van een one night stand. Hij ging terug naar BMH, naar zijn oude vrienden, opzoek naar Axis, al wist hij niet of hij hem nog wel herkende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a story that's never told before. Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Emptyma 18 jun 2012 - 9:43

Owh ik lief het enorm!!! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a story that's never told before. Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Emptyma 18 jun 2012 - 15:17

Ikke ook <3

Zo kijken of ik kadertje of snel manip kan maken ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a story that's never told before. Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Looking for a story that's never told before.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» I wonder how, I wonder why. Yesterday you told me of the blue, blue sky.
» A Story ... Art in his own way.
» They have each their own story
» Jew-l. [story]
» Midnight Story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Looking for a story that's never told before. - Pagina 2 A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX