IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Somebody Out There ??

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Somebody Out There ?? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Somebody Out There ?? Somebody Out There ?? Emptyzo 27 mei 2012 - 3:22




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

Met kleine en onzekere passen beweegt mijn magere lichaam zich verder. Ik begon stilletjes aan terug te eten, maar toch ging het niet vlot. Mijn ribben waren nog steeds zichtbaar en mijn heupen staken strak naar boven. Haar ingevallen gezicht van een tijdje terug is wel helemaal verdwenen. Mijn zwarte lichaam beweegt die sierlijk, maar ook krachtig voor. Ik wist dat mijn geliefde in een ander gebied was, maar bleef ik altijd op mijn vertrouwde Minanter.

Mijn oortjes stonden stevig naar voor gericht. De enige onderdelen van mijn lichaam waar ik het meest op kon vertrouwen. Ze hoorden alles al van ver afkomen, dus ook de vogel die elk moment uit de bosjes kon vliegen. Ik was trots op deze extra 'gave'. Een prachtig blauw vogeltje vliegt uit de bosjes pijlsnel naar boven. Ik draaf vredig verder.

Ondanks ik Xariv nog steeds hard mistte was ik wel mijn slechte humeur al kwijt. Ik was eraan gewent dat hij me in de steek had gelaten en dat de kans klein was dat ik hem nog ging zien of dat hij dat wel nog wou. Op de manier dat hij mij heeft alleen gelaten leek me dat best duidelijk. ,In de kudde ben je veiling, zijn woorden bleven door mijn hoofd zweven. Bij jou ook dacht ik, maar blijkbaar had ik dat toch goed mis. Ik moet hem van me afzetten. In mijn hart zal hij altijd voorbestaan, ook al wil hij dat misschien niet. De rest van mijn lichaam was hem al bijna vergeten. Ik eet weer, alleen niet veel omdat mijn maag enorm is gekrompen.

Ik draafde verder, alleen wist ik niet naar waar. Ik liep gewoon maar wat rond. Weer ontvangen mijn oren een geluid. Dit maal niet van een vogel. Het was een paard dat ik al hoorde afkomen. Ik schatte de afstand, maar dat lukte niet echt. Het enige wat ik wist was dat hij/zij er nog lang niet was. Ik ga me dan eerst nog maar eens wagen aan een paar grassprieten om niet te laten zien dat ik hem/haar al lang heb horen afkomen. Mijn maag deed al pijn na een paar happen , ik had deze ochtend namelijk ook al gegeten. Toch dwing ik mezelf het gras door te slikken.

Om eerlijk te zijn, had ik iemand nodig waar ik op kon steunen. Ik zou hem/haar misschien het verhaal niet vertellen. Ik voelde me de laatste tijd enorm eenzaam, dus een beetje gezelschap kon ik zeker gebruiken.
Somebody Out There ?? Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Somebody Out There ?? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Somebody Out There ?? Somebody Out There ?? Emptyma 28 mei 2012 - 22:23



mare, rank 1

Darlica's dikke, drachtige lichaam had zich in een draf gezet. niet langer zwevend en dansend over het gras als een veertje, maar slepend en zwaar. de zwangerschap eiste zijn tol, de eens zo lenige merrie zou nu niet eens meer kunnen vluchten bij gevaar, wat haar extra oplettend en voorzichtig maakte. om de zoveel passen hapte ze nijdig naar haar buik, het veulen actief en bewegend. Darlica had het totaal onschuldige veulen al voor zijn leven verdoemd, ze haatte het, wilde het niet en gaf het de schuld van alles wat fout was gegaan in haar leventje. Plots stond er een zwarte merrie voor haar.

Ze was ingevallen, mager, precies zoals Darlica was geweest toen ze BMH in was gekomen. Ze wilde de merrie negeren, doorlopen, kwaad op alles. plots ging een steek van pijn door haar lichaam, een rilling over haar rug volgde en haar ogen gingen dicht. ze stond recht tegen over de zwarte merrie, haar oren nijdig in haar nek door de pijn die door haar lichaam golfde, haar ogen dicht tegen de sterretjes die ze op haar netvlies zag dansen, niet in staat ook maar iets te doen.

Somebody Out There ?? Darlica

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Somebody Out There ?? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Somebody Out There ?? Somebody Out There ?? Emptyma 28 mei 2012 - 22:39




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

Toen ik de bonte merrie voor me van de pijn zag verkrampen kijk ik haar bezorgt aan. Hoe kon ik nu zo zijn. Medelijden hebben met mezelf als deze hoogdrachtige merrie zo veel pijn leed. "Gaat het wel? Ik ben Omniel." Zeg ik met een vriendelijk toon. Ook was het medelijden er duidelijk in te horen. Ik begeleid haar naar een boom waar ze kan tegen leunen en ren dan weg. Een groot blad word van de boom gerukt door mijn stevige kaken en ik ga het vullen bij het beekje met water. Het blad met water laat ik rustig voor haar neer vallen. Gras kon ze eten en appels kon ze altijd vragen.

Ik werd helemaal zacht vanbinnen. Ooit wil ik ook een moeder zijn, van een prachtig veulentje, het liefst als vader Xariv. Weer voelde ik tranen opkomen, maar hield ze binnen. De pijn zal ik er dan wel gewoon bijnemen.
Somebody Out There ?? Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Somebody Out There ?? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Somebody Out There ?? Somebody Out There ?? Emptyma 28 mei 2012 - 22:43



mare, rank 1

zonder te antwoorden laat Darlica zich door de merrie, die dus Omniel heette, meevoeren naar een boom. Uitgeput zakt ze neer, niet in staat om het water wat de merrie haar komt brengen aan te nemen. ze puft, haar lichaam bezweet, haar ogen rood en opgezet, de tranen stromend over haar wangen. 'Darlica' puft ze zacht, terwijl ze de merrie hulpeloos aan kijkt. een nieuwe pijnscheut schiet door haar lichaam, en instinctief weet ze dat ze moet persen. al snel komt er een vruchtblaas onder haar donkere staart vandaan, en darlica schreeuwt het uit van de pijn. 'HET KOMT!!' schreeuwt ze, niet in staat zich nog normaal te gedragen. de pijn is onuitstaanbaar, en haar hoeven trappen naar haar buik, machteloos ligt ze onder de boom, haar hoofd vertrokken van de pijn, puffend om adem te happen, persend om het veulen uit zich te krijgen.

Somebody Out There ?? Darlica

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Somebody Out There ?? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Somebody Out There ?? Somebody Out There ?? Emptyma 28 mei 2012 - 22:48




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

Ik stond machteloos en kon niks doen voor de zielige merrie. Op de hoop voor hulp begin ik z luid mogelijk te hinnik. Dat was moeilijk aangezien ik geen energie meer had door mijn magerheid. Het was hopeloos. Ik leg me naast de merrie neer en wrijf met mijn neus over haar hals en buis. "Rustig, probeer rustig te ademen." Zei ik met een lieve toon. Ik wist van mijn moeder die gestorven was bij haar laatste veulen dat je rustig moest blijven. Ik was haar enige merrieveulen dus ik wist het wel. Dat was nou net hetgene wat ze niet deed. Toen stierf ze traag en pijnlijk. Dat stond allemaal in mijn geheugen. Ik blijf Darlica geruststellen en proberen haar benen tegen te houden. Ze deed haarzelf alleen maar pijn.
Somebody Out There ?? Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Somebody Out There ?? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Somebody Out There ?? Somebody Out There ?? Emptyma 28 mei 2012 - 23:00



mare, rank 1

Omniel hielp haar prachtig, ze wist precies wat te zeggen en wat te doen. Darlica kalmeerde wat en liet haar lichaam verder het werk doen, het zou wel weten wat te doen. ze perste nog een maal, en plots was de pijn weg, haar buik minder opgezwollen en voelde ze de drang om op te staan. ze keek achter zich, waar een prachtige gevlekte hengst lag. hij was al uit het vlies met zijn hoofd, gebroken door darlica's bewegingen in haar paniek, en ze keek hem aan, vol ongeloof dat zoiets prachtigs uit haar kon komen, maar tegelijk vol emoties doordat dit het gevolg was van haar stomme fouten, haar spelletje met E'vesdar. ze draaide haar hoofd weg van de gevlekte hengst, haar lichaam stond moeizaam op, de nageboorte gleed uit haar en ze draaide zich om, snuffelend aan het diertje voor zich. 'sta op dan.' brieste ze bars terwijl haar neus hem zacht een tik tegen zijn donkere hoofd gaf.

Somebody Out There ?? Darlica



Somebody Out There ?? Powny
ROQUE
Pain inside is rising, I am the fallen one
I'll turn off the light, and murder the dawn

Opeens was alles anders. geen warmte, geen zacht geklop van zijn moeders hart meer om hem heen. hij lag in het gras, zijn neus gekriebeld door de zachte lucht om hem heen. hij opende voorzichtig zijn ogen, en zag de merrie die hem het leven had geschonken. een zachte hinnik verliet zijn welgevormde mond, wachtend op haar liefde, haar aanraking en haar goedkeuring. in plaats daarvan kreeg hij een tik tegen zijn hoofd van haar en beval ze hem op te staan. hij brieste, viezigheid uit zijn neus blazend en zijn hoofd schuddend. dit was niet hoe hij er al die tijd over had gedroomd, hoe het hoorde te zijn.. hij zette zijn lange benen onder zijn gevlekte lichaam en duikelde meteen voorover, niet in staat te voldoen aan zijn moeders opdracht voelde hij zich een mislukkeling, en tranen stonden al in zijn inteligente ogen te blinken terwijl hij om zich heen keek, zijn ogen nu de zwarte merrie ontdekken en opnieuw probeerde hij op te staan, zoals zijn instinct hem vertelde.


Laatst aangepast door Dimphyl op do 31 mei 2012 - 23:09; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Somebody Out There ?? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Somebody Out There ?? Somebody Out There ?? Emptydo 31 mei 2012 - 14:32




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

Omniel verschoot toen ze de reactie van Darlica hoorde. Zo een lief veulentje. Zelf vwachtte ze tot ze hem zou droog likken, maar dat zat er niet echt aan te komen. Was ze dan niet blij met zo een schatje als dit lieve veulen. Als hij probeert op te staan en voor haar benen nar valt legt ze haar neus onder zijn kin om hem wat steun te geven. Mijn donkergroene ogen keken bemoedigend in de ogen van het veulen. "Je kan het wel." Zegt ze met een lieve en zoete toon. Ze was als een baksteen voor dit lieve wezen gevallen. Ze richtte haar ogen weer op Darlica. "Je zou je moeten schamen." Haar stem klonk kwaad en fors.. Zelf wist ze dat het voor haar bijna onmogelijk was om ooit een veulen te krijgen. Haar angst speelde een grote rol. Maar het ergste was dat de kans erin zat dat ze niet eens drachtig kon raken. Dit wist ze alleen niet. Omniel weet zelf niet dat ze nooit zwanger zal kunnen raken ook al is het haar grootste droom ooit een veulen te krijgen. Een schijnzwangerschap zal ze hebben, maar echt zwanger? kans van 1/50.
Somebody Out There ?? Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Somebody Out There ?? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Somebody Out There ?? Somebody Out There ?? Emptydo 31 mei 2012 - 23:13



mare, rank 1

ze brieste verontwaardigd om Omniels woorden. het was háar veulen toch niet? 'Als je zo graag moedertje wil spelen zorg je maar voor je eigen veulen.' haar ogen stonden kwaad en ook haar lichaamstaal gaf dat aan. haar oren lagen in haar nek en haar lichaam stond volgepompt van de adrenaline te shaken voor Omniel. ' Deze is van mij, ik kan er mee doen wat ik wil.' ze brieste en keek naar het veulen dat nog steeds moeite had met op staan.

Somebody Out There ?? Darlica



Somebody Out There ?? Powny
ROQUE
Pain inside is rising, I am the fallen one
I'll turn off the light, and murder the dawn


hij luisterde naar de woorden van de zwarte merrie die blijkbaar kwaad was op zijn moeder. vervolgens legde ze haar neus onder zijn kin, waardoor hij opeens op 4 benen stond. nog ietwat wankel draaide hij zich om, in de richting van zijn moeder. voetje voor voetje bereikte hij haar. hij stootte met zijn neus tegen haar flanken, opzoek naar eten.

hij brieste en schudde zijn hoofd toen hij de zachte vacht aanraakte van zijn moeder. toen liet hij een hoog, schril hinnikje horen en zijn grote zwarte ogen zochten die van de zwarte merrie, die duidelijk meer steun aan hem gaf dan zijn eigen moeder. vragend keek hij haar aan. hoe werkte dit allemaal? hij had honger, maar geen idee hoe te eten.


Laatst aangepast door Dimphyl op do 31 mei 2012 - 23:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Somebody Out There ?? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Somebody Out There ?? Somebody Out There ?? Emptydo 31 mei 2012 - 23:21




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

Omniel kan Darlica wel op de grond duwen. Ze wou ook een veulen, maar als de hengst van haar dromen is weg gelopen kan dat moeilijk. "Je doet er niet mee wat je wilt. Een veulen heeft liefde nodig!" Roept ze. Haar stem klonk hees op het einde door de kracht van haar stem. Als ze zag dat Darlica haar veulen niet hield duwde ze tegen Roque zijn hals richting de uier. Dan gaat ze eens zacht over zijn kont en kijkt de moeder van Roque strak aan. "Ben je dan niet trots?" Vroeg ze weer met een rustige en lieve manier die ze weer had verkregen door het zien van Roque's lieve gezichtje.

*Als Darlica dat had gezegt als Omniel wist dat ze niet drachtig kan worden was er harde ruzie geweest zne..*
Somebody Out There ?? Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Somebody Out There ?? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Somebody Out There ?? Somebody Out There ?? Emptydo 31 mei 2012 - 23:39



mare, rank 1

het gevoel van het veulen zijn mond om haar uier doet haar even in een krimpen, maar haar ogen blijven vuurspuwend op Omniel staan. tuurlijk was ze trots, en héel diep van binnen, verweg, wist ze ook dat ze liefde had voor dit veulen, dat ze verkeerd bezig was. maar dat kon ze niet laten zien. niet nu haar emoties nog zo hoog waren, ze zo kwaad was, op zichzelf, op E'vesdar, en op dit moment op Omniel die het in haar hoofd haalde de baas te spelen over de merrie die vroeger de dochter van de leider was geweest in haar oude kudde, kon staan en gaan waar ze wilde.. terwijl ze er over nadacht voelde ze het litteken in haar nek prikken.

haar vijandige houding veranderde. ze keek Omniel nu iets rustiger aan, maar nog altijd met de kwaadheid op de achtergrond. 'hij heet Roque.' alsof dat een teken was van de trotsheid die ze volgens Omniel moest voelen, zo zei ze het, triomfantelijk. Roque was klaar met drinken, en voor de eerste keer, en waarschijnlijk ook de laatste keer in zijn leven, raakte Darlica even zijn neus aan. 'Roque, dat ben jij.' een gespeelde glimlach zat op haar lippen gekleefd terwijl ze het veulen kort aan keek en toen haar aandacht weer op Omniel richtte.

Somebody Out There ?? Darlica



Somebody Out There ?? Powny
ROQUE
Pain inside is rising, I am the fallen one
I'll turn off the light, and murder the dawn


Dankbaar voor Omniels hulp glimlachte hij. toen viel hij aan op zijn moeders uier, die duidelijk op knappen stond. de verse, dikke en lauwe melk stroomde zijn mond binnen en smakkend slikte hij slok na slok door. zijn staartje zwiepte genietend achter zijn tevreden etende lichaam. dan is hij klaar, hij stapt naar achter, zijn lippen aflikkend en de resten melk die om zijn mond kleven nog doorslikkend.

zijn moeder geeft hem een neusje. zijn ogen lichten op, zijn vrolijk. zie je wel, de zwarte merrie vertelde onzin; tuurlijk hoefde zijn moeder zich niet te schamen, en tuurlijk was ze trots. ze had alleen een rare manier om dat te laten zien. 'Roque' hij proefde de naam die hem gegeven was op zijn tong, zijn schrille, hoge stemmetje onzeker uit zijn mond rollend. 'Roque, Roque, ik ben Roque.' babbelde hij verder terwijl zijn ogen een steen aankeken, waar hij zich aan voorstelde. hij vond zijn naam leuk en zou hem met eer dragen.


Laatst aangepast door Dimphyl op vr 1 jun 2012 - 14:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Somebody Out There ?? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Somebody Out There ?? Somebody Out There ?? Emptydo 31 mei 2012 - 23:51




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

Omniel keek tevreden. Het deed haar goed te zien dat zowel moeder als zoon gelukkig waren. De blik die Darlica in Omniel haakte deed haar huiveren. Ze was misschien wat te overdreven, maar een pasgeboren veulen dwing je geen dingen af. Roque was het schattigste veulen dat ik tot nu toe heb gezien en ik heb er al veel gezien. In mijn vorige kudde hielp ik vele merrie's met bevallen. Soms zeide ze wel eens dat ik een gave had. Nu kan ik het nog, paarden rustig krijgen op een simpele manier. Zelf vond ik het een beetje overdreven.

Ze moest lachen wanneer Roque zich begon voor te stellen aan een steen. Hij kon wel eens een lastig veulen worden. Door zijn speelsheid misschien zelfs een beetje onhandelbaar.
Somebody Out There ?? Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Somebody Out There ?? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Somebody Out There ?? Somebody Out There ?? Emptyvr 1 jun 2012 - 14:47



mare, rank 1

Darlica schudde verbijsterd haar hoofd toen haar kleine bonte zoon zichzelf voor stelde aan een steen. `Debiel` grijnste ze lachend terwijl ze naar hem keek.
Dan richt ze zich weer tot Omniel. `wij moeten zo gaan, we hebben nog een lange tocht voor de boeg voor de kleine man.` ze brieste laagdunkend. `zn vader zal hem ook willen ontmoeten.` ze knikte en richte toen haar ogen weer op de kleine Roque die onverstoorbaar doorging met zijn spel.

Somebody Out There ?? Darlica



Somebody Out There ?? Powny
ROQUE
Pain inside is rising, I am the fallen one
I'll turn off the light, and murder the dawn


Als de steen niks terug zegt briest hij verontwaardig. ´Hee!´ zijn schrille stem klonk kwaad en zijn kleine oortjes lagen in zijn nek. ´ik praat tegen je hoor!´ hij hield zijn hoofd scheef en wachtte, maar er kwam geen antwoord. hij briest en gooit speels zijn voorbenen de lucht in en maaide naar de steen terwijl hij hinnikte.

*mn toetsenbord doet vet irritant =s
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Somebody Out There ?? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Somebody Out There ?? Somebody Out There ?? Emptyvr 1 jun 2012 - 14:58

Topic gestopt ??
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Somebody Out There ?? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Somebody Out There ?? Somebody Out There ?? Emptyvr 1 jun 2012 - 14:59

is goed.

Lijkt me wel leuk om, als Roque`je groter is, dat ik hem dan nog een keer naar Ommie laat komen, dan kan die dr bedanken voor haar hulp enzo.. =p
(of is ommie dan al dood? =( )
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Somebody Out There ?? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Somebody Out There ?? Somebody Out There ?? Emptyvr 1 jun 2012 - 15:13

Neen !! Omnie blijft wrs het langste leven..
Speel haar zo zot graag !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Somebody Out There ?? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Somebody Out There ?? Somebody Out There ?? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Somebody Out There ??

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Somebody Out There ?? A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX