IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Looking For A Few New Topics

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Looking For A Few New Topics Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Looking For A Few New Topics Looking For A Few New Topics Emptyzo 27 mei 2012 - 4:56

Hallo..
Ik zoek een paar nieuwe topic,
Ik heb het gevoel dat ik als maar langer begin te typen dus vind ik ook dat ik daar gebruik van moet maken met topic. Ik ben ook heel actief, dus daar moet je je geen zorgen over maken. Hieronder vind je mijn paardjes.

Elemiah
Een aardige en vriendelijke merrie. Ze is een prachtige, maar fors gebouwde schimmel merrie. Haar leeftijd is relatief jong. Ze is namelijk 7 jaar en nog maar slechts een paar maanden hier in BMH. Veel kan ik niet echt over haar zeggen. Ze is een rustige merrie en als je met problemen zit is ze een en al oor.

Omniel
Omniel is een bang merrie en heeft nog steeds veel problemen met haar verleden. Vooral met hengsten heeft ze het moeilijk. De enige hengst die ze vertrouwde heeft haar achtergelaten. Daar heeft ze soms nog problemen mee. De laatste tijd heeft ze zich er overheen gezet. Een hengst moet wel een beetje oppassen wat hij doet. De meeste aardige hengsten doen dat dan ook. Dus zou wel een grappig zijn voor een hengst die niet zo is. Omniel is trouwens 4 jaar

Gazardiel
Een hengst die veel om zichzelf geeft en er alles aan zou doen om een merrie voor hem te winnen. Hij is 9 jaar. Zij uiterlijk laat dat niet echt zien maar ja.

Lilith
Lilith is geen katje om zonder handschoenen vast te pakken. Ze is een gemene merrie die graag met hengsten speelt om ze dan op een gemene wijze af te wijzen. Ze is al niet meer van de jongste. Namelijk 13 jaar. Ze kan misschien aardig tegen je doen. Maar dan heb je dat mis. op de momenten dat dat je het niet verwacht is ze er met het slechte in haar.

https://bluemoonhorses.rpg-board.net/t567-my-amazing-horses#11079
In dit topic zouden normaal ook al hun geschiedenissen en andere informatie staan als ik het klaar krijg Razz


Ik hoop op veel reacties :face:
Terug naar boven Ga naar beneden

Looking For A Few New Topics

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Blauwe Maan topics.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Looking For A Few New Topics A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX