IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Still Afraid Of The Past || Rakanto

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Emptyzo 27 mei 2012 - 20:36




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

Mijn ruime passen draaf ik rond in Minanter. Ik had opgevangen dat er een nieuwe hengst was. Niemand wist zijn naam of uiterlijk, het enige wat ze wisten was dat hij zwart was. Daar kon ik veel mee, ja. Mijn stevige zwarte lichaam, dat nu wat mager stond, draafde sierlijk richting de plek waar ik en Xariv hadden overnacht. Het is er gezellig en knus. Ik kom er vaak, alleen is het helemaal anders zonder hem.

Mijn oren horen het geluid van zingende vogeltjes en spelende konijnen. De geluiden maakte me vrolijk en gaven weer zin aan het leven. Toch bleef de nare gebeurtenis me achtervolgen. Het bleef me achtervolgen. Ik wist dat mijn vader hoe dan ook zeker een tijdje bij zijn kudde bleef, maar misschien zou hij me later achterna komen. De paniek sloeg me om het hart. Bang keek ik om me heen. De geluiden maken me snel weer rustig en ik wandel ontspannen verder.

Een geur die ik nooit zou vergeten komt mijn neus binnen. De geur van Rakanto, mijn vader. Nu werd ik echt gek. Ik negeerde de geur en wist bijna zeker dat mijn hersenen me voor de gek hielden. Het rook alleen zo levensecht. Ach Omniel wat maak je jezelf wijs, je maakt jezelf alleen maar bang.
Still Afraid Of The Past || Rakanto Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Emptyzo 27 mei 2012 - 21:51



Hij was opzoek naar zijn dochter, Omniel. Rakanto lachtte vuil, hij was toch lief voor haar geweest? Hij was nog een tijdje bij zijn kudde gegeven, toen op een gegeven moment iemand hem een tip gaf dat hij hiernaartoe moest gaan, wat hij dan ook deed. Even dacht hij dat hij haar geur rook. Hij glimlachte en even verderop zag hij haar. Langzaam met stille passen stapte hij naar haar toe. 'Hoi liefje.' zei hij met een gevaarlijke gloed in zijn ogen. Hij was het nogsteeds niet vergeten dat ze hem herhaaldelijk had geschopt. Hij zinde op wraak, pure zoete wraak.

* moet even inkomen met een slecht charrie. xD

Still Afraid Of The Past || Rakanto O9is5y
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Emptyzo 27 mei 2012 - 21:58




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

Ik hoorde een stem die me niet al te vrolijk maakte. Je verliest ze weer Omniel doe rustig. Zeg ik tegen mezelf en om het te bewijzen draai ik me om. Mijn manen waaien opzij en het vuile en vieze litteken werd duidelijk zichtbaar. Meteen wanneer ik mijn vader zie deins ik achteruit. Ook bij de woorden die hij sprak deinsde ik meer achteruit. De angst was duidelijk in mijn ogen te merken. Een luide hinnik verlaat mijn mond.

Mijn hart sloeg dubbel zo snel en ik wou roepen om Xariv, maar ik wist dat hij te ver weg was en me waarschijnlijk niet wou helpen. Mijn ribben zwoegen op en neer onder mijn vel en mijn dunne laag vel. Duidelijk zag je ze allemaal een voor een liggen. Een grauw ontsnapt uit mijn keel. Ik wist dat als dit op een gevecht of iets anders uitbrak dat ik ging verliezen. Toch moest ik het proberen.

Ik schreeuwde vanbinnen om hulp en ook gilde ik van de angst, maar wat deed hij hier. Hij wou wraak nemen voor de meerdere littekens die in zijn buik waren gegraveerd. Ik zat diep in de problemen !!
Still Afraid Of The Past || Rakanto Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Emptydi 29 mei 2012 - 19:04



Rakanto zag zijn dochter achteruitdeinzen van angst, die duidelijk in haar ogen te lezen was. Ze gilde van angst en ik lachtte. 'Dacht je nou echt dat niemand je had zien vertrekken schat?' zei hij met een woedende blik naar haar. Zijn oren plat achteruit haalde hij net naast haar uit. Zijn gezicht sprak boekdelen, ze wist wat hij wou.

Still Afraid Of The Past || Rakanto O9is5y
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Emptydi 29 mei 2012 - 19:10




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

Een luide grauw ontsnapt uit mijn keel en ik kijk hem woedend aan. "Niemand noemt me schat!" Zei ik met een woedende klank en mijn oren stevig naar achter getrokken. Zelf Xariv moest dat niet proberen. Ik wist hij zinderde op wraak. Mijn tanden halen terug uit en bijten in de zijkant van zijn hoofd. Nog steeds stond die kwade en vurige blik in mijn ogen. Ik was bang, maar wou het nu niet laten merken.
Still Afraid Of The Past || Rakanto Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Emptywo 30 mei 2012 - 10:41



'Niemand noemt me schat!' Omniel werd boos, wat hem wel bevalde. Toen ze uithaalde naar de zijkant van zijn hoofd was het oorlog. Rakanto stapte naarvoor, zijn hoofd tegen het hare drukken. 'Dit krijg je terug, schát.' zei hij woedend. Hij steigerde hoog en met zijn zware hoef stootte hij hard tegen haar hoofd en kwam weer neer. 'Je weet wat je te wachten staat als je dat nog eens probeerd, Ommie.' glimlachte hij. Zijn donkere ogen keken naar haar flanken, haar een duidelijke tip gevend.

Still Afraid Of The Past || Rakanto O9is5y
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Emptywo 30 mei 2012 - 12:33




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

Is schudde hard met mijn hoofd na dat ik zien hoef op mijn kop kreeg. Hij gloeide vanbinnen, maar dat liet haar niet afschrikken. Na zijn waarschuwing kwamen alle gedachten weer boven en schrik sloeg haar om het hart. Ze keek bang rond maar daagde hem dan uit door haar kont naar hem te draaien. Snel stond haar hoofd weer naar hem en keek hem kwaad en geniepig aan. Ze had schrik en was woedend en had dus geen idee hoe te reageren. Misschien was ze nu echt wel heel gevaarlijk bezig.
Still Afraid Of The Past || Rakanto Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Emptywo 30 mei 2012 - 14:01



Het voldeed Rakanto om haar zo bang te zien. Maar toen daagde hij haar uit door haar kont naar hem toe te draaien. Hij hapte er hard in voordat ze zich omdraaide. Als ze is wist hoe gevaarlijk ze nu bezig was... Hij beet in haar neus en zag het bloed langzaam naar beneden sijpelen. De bittere smaak beviel hem wel. Tergend langzaam draaide hij rondjes rond haar heen. Zijn gedachten gingen van ziek naar nog zieker. Hoe hij haar zou kunnen misbruiken in alle verschrikkelijke wegen...

Still Afraid Of The Past || Rakanto O9is5y
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Emptywo 30 mei 2012 - 14:06




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

Een gilletje ontsnapte uit haar keel na zijn twee beten. Ze haalde eens uit naar hem maar raakte hem vervolgens smeet ze achterhand ook nog eens uit. Nu werd haar angst omgezet in woede. Woede van de schrik was Omniel's gevaarlijkste woede. Ze bleef stilstaan toen hij rond haar liep maar haar tanden bleven een beetje bloot en haar oren stevig naar achter. Ze wist dat hij iets zou doen om haar te pijnigen, te kwellen, te misbruiken. Ze wist het gewoon, maar ze wist ook dat ze hulpeloos was tegenover haar gespierde vader. Hij wist wat het was om iemand de baas te zijn. Mijn moeder had ook niks te zeggen en was ook half verkracht. Niet te geloven dat ik door zoiets en op zo een manier ben ontstaan.
Still Afraid Of The Past || Rakanto Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Emptywo 30 mei 2012 - 23:21



Toen Omniel weer naar hem uithaalde werd de woede hem teveel. Hij ontblootte zijn tanden en keek gefixeerd naar haar flanken 'Als je dat nou niet deed schatje, liet ik de rest zo en liet ik je gaan.' zei hij sissend van woede. Het was misschien niet helemaal de waarheid, maar hij zou wel minder doen dan wat hij nu met haar vanplan was. Hard beet hij in haar manen en sleurde haar een stukje verder mee, waar niemand haar kon horen of zien. 'Zo liefje, wat zou ik eens met jou gaan doen...' zei hij op zijn gebruikelijke vuile toon met zijn oren nogsteeds in zijn nek en zijn tanden ontbloot.

Still Afraid Of The Past || Rakanto O9is5y
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Emptywo 30 mei 2012 - 23:26




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

Nu was al haar woede weg. Hij was er nog maar ze liet hem niet meer zien. Ze bestond uit een en al schik. Het wit rond haar ogen was duidelijk zichtbaar en ze trilde een beetje. Ze kon geen woord uitbrengen. Ze zou graag om Xariv roepen, maar ze zou dit zelf oplossen. Al moest ze zich overgeven aan haar vader. Xariv zou er altijd zijn om bij uit te huilen, dat hoopt ze toch. Toch ontbloot ze nog even haar tanden. Haar ogen bleven dreigend in haar nek liggen en toch bijt ze hem nog eens in zijn hals. De wonden licht open en een dun straaltje bloed ontsnapt.
Still Afraid Of The Past || Rakanto Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Emptyvr 1 jun 2012 - 12:35



Hij gromde toen ze haar tanden nog eens in zijn hals zette. Knarsetandend keek Rakanto haar vernietigend aan. 'Nog één beet en je bent dood, begrepen?' zei hij woedend. Met al zijn kracht sprong hij op haar rug, maar gleed er daarna weer af en draaide rondjes rond haar. Niets hield hem tegen, niets zou hem van zijn gedachten kunnen afbrengen..

Hij drukte zijn neus tegen haar flanken, als ze nu zou bijten of schoppen was dat het einde voor haar. Weglopen kon ze niet, gehoord worden nog minder. Dé perfecte gelegenheid om er gebruik van te maken maar hij was nog niet klaar, nog lang niet..

Still Afraid Of The Past || Rakanto O9is5y
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Emptyvr 1 jun 2012 - 12:43




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

"Zwak, dreigen met de dood." Zei ze en rolde met haar ogen. Ze schopte wanneer hij op haar rug sprong en dook ineen. De gedachten van die ene dag kwamen weer allemaal terug. Ze roept een luid. Misschien was het niet duidelijk te horen door de bibber van schrik in haar stem, maar de naam Xariv zou hoorbaar moeten zijn. Wanneer hij weer op de grond stond schopt ze nogmaals zo hard ze nog kan door de schrik tegen zijn kin. Nijdig kijkt ze achter zich wat haar vader nog van plan was. Haar ogen toonde schik maar haar lichaam straalde woede uit. Haar oren lagen naar achter van schrik niet van woede. De vele spieren die ze had voor een merrie te zijn, spande ze allemaal op.
Still Afraid Of The Past || Rakanto Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Emptyza 2 jun 2012 - 7:24



'Zwak, dreigen met de dood.' weerklonken haar woorden. Rakanto glimlachte, wat had ze anders gedacht. Ja pappie laat je me vrij? Hij grinnikte. Tevergeefs probeerde Omniel te schoppen, maar toen hij af haar gleed schopte ze tegen zijn kin. Zijn ogen werden kil van woede, nu kon ze niet meer verwachten dat hij haar los ging laten. Verderop zag hij iemand bewegen, misschien de naam die ze net geroepen had? Maybe. Het kon hem toch niet deren, een vermoord paard meer of minder, waarom niet. 'Zozo, is je vriendje er Omniel?' Vuil keek hij haar aan en draaide weer rond haar.

Still Afraid Of The Past || Rakanto O9is5y
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Emptyza 2 jun 2012 - 16:31

Still Afraid Of The Past || Rakanto 615013

Hij had zijn zin, voor de zoveelste keer weer maar eens gehad. De blauwe maan had zijn dagen aangekondigd en de paarden bibberde als stokjes over het groene gras heen en weer. De blauwe maan had zijn slaven doen aantreden ... Avanti zijn slaven. Hij draafde door het bos heen, wat onder zich afspeelde deerde hem niet. De botten van karkassen kraakten onder zijn gewicht en braken met een luide knap. Hij wist niet wat beter klonk, het geschreeuw van iemand in nood, de smeekbede van zijn slachtoffers of het gekraak van botten. Maat bovenal verkoos hij de zoete smaak van bloed. Zijn scherpe hoektanden lagen over zijn lippen, het bloed druipte er in kleine druppels van. Zijn prachtig getekend lichaam verscheen aan de bosrand, zijn met bebloedde benen zakten weg in de modder. Zijn paarse ogen keken met een kilheid uit over het zanderige gebergte van BMH.

Als hij een merrie in nood hoort roepen schieten zijn oren kort naar voor. Het tafereel had zich maar twee seconden af te spelen en hij wist wat er aan de hand was. Met alle geruisloosheid die hij had ging hij in galop. Niemand kon hem horen aankomen, daarvoor was hij te geoefend in zijn vak. De merrie had gewenst dat de zwarte hengst van wie ze weg wou zijn ding had gedaan want nu ... ze riep tot ergere maatregelen. Hij hoorde nog net de laatste vragende zin van de hengst en hij grinnikte zelf donker. 'Jullie hadden gewenst dat het een vriendje was.' Siste hij op zijn typerende dodelijke toon. Zijn paarse ogen gleden van de merrie naar de hengst en dan weer terug. 'Je doet het helemaal verkeerd trouwens.' Meldde hij tegenover de hengst. Zijn ogen gleden vals naar de merrie. 'Dus ofwel toon ik het voor ofwel ...' Hij zweeg, hiermee was al genoeg gezegd, ze had genoeg keuzes maar geen zou hen redden van een zekere ondergang ...

Leader Shades
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Emptyza 2 jun 2012 - 16:37



'Jullie hadden gewenst dat het een vriendje was.' Siste hij op zijn typerende dodelijke toon.' Het was Avanti. Rakanto glimlachte. 'Je doet het helemaal verkeerd trouwens.' Meldde hij tegenover de hengst. Zijn ogen gleden vals naar de merrie. 'Dus ofwel toon ik het voor ofwel ...' Hij knikte, 'Doe maar Avanti, my daughter is all yours.' Hij lachtte naar Omniel, het kon hem helemaal geen barst schelen wie het deed, als het maar gedaan werd.

Still Afraid Of The Past || Rakanto O9is5y
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Emptyza 2 jun 2012 - 17:56




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

Omniel keek naar de plek waar de stem vandaan kwam, het was Xariv niet. Ze wist bijna zeker wie het was en haar gedachten waar juist. Avanti, de leider van de schimmen. Het wit rond haar ogen werd duidelijk zichtbaar en ze keek angstig rond. Bij we woorden van haar vader begint haar lichaam te rillen. Het was de blauwe maan en dus wist ze dat niemand de schimmenleider zou tegen houden mij te doden of levenslang te verminken. Zelf had ze schrik een woord uit te brengen om hulp te vragen. Ze stond machteloos. Eén hengst die haar liever kwijt als rijk was en een hengst die snakte naar haar bloed.
Still Afraid Of The Past || Rakanto Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Emptyzo 3 jun 2012 - 11:49

Still Afraid Of The Past || Rakanto 615013

Zijn paarse ogen gleden schaamteloos langs de zwarte merrie haar lichaam terwijl hij een donkere lange grinnik uit zijn keel liet glijden. 'Wat een prachtig plaatje.' Siste hij goedkeurend. Zijn neus gleed ruw langs haar hals, zijn lange scherpe hoektanden prikten kort door haar huid heen. Toen de hengst weer sprak blikte zijn paarse ogen opzij, een interessant blik nam het even over terwijl hij de twee kort opnam. 'Vader en dochter, dat is een verassing.' Hij glimlachte donker en draaide zich naar de vader in het spel. Ook hij zou hier niet zonder kleerscheuren vanaf komen ... althans, hij zou wat milder zijn ... achteraf bekeken toch niet. Hij liep rond de merrie heen en duwde zijn neus tegen haar achterhand waarna hij de vader aankeek. 'Wel dan ... je moet altijd gaan voor de lange pijnlijk dood.' Begon Avanti zijn verhaal. Eigenlijk had hij helemaal geen zin om te praten en haar gewoon open te reten en leeg te drinken. 'Je moet haar eerst afzwakken voor je andere pogingen gaat doen.' Zei hij met een korte blik op haar achterhand. Hij zette zijn lange hoektand tegen haar hals en kerfde gewoon verder tot haar schouder. De lange snee bloedde zachtjes en hij beet haar meteen in haar hals als ze enige protest toonde. 'Hier heb je haar in bedwang.' Siste hij terwijl zijn lange hoektanden door haar schoft gingen ... deed de vader dit niets? En dan gleed zijn neus achter haar oor, aan de bovenkant van haar hals. 'En hier ligt haar dood, de slagader maar dat hou je voor het laatste.' Zei Avanti geamuseerd. Hij stapte achteruit en keek de vader uitdagend aan. 'Jouw beurt, geniet ervan voor ik jullie beide de grafkelder in stuur.' Siste hij dreigend ...

Leader Shades
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Emptyzo 3 jun 2012 - 12:07




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

Omniel slikte eens wanner Avanti rond haar loopt. Bij zijn woorden keek ze bang rond. Wat moest ik doen? Toen hij zijn tanden in haar hal prikte vlogen haar oren in haar nek. Haar vader was te zwak haar een lange en pijnlijke dood te geven. Hij had daar het geduld niet voor. Dat wist ze. Wanneer Avanti's tanden haar hals en schouder openrijten krimpt ze ineen en ontsnapt een gepijnigde hinnik haar keel. Haar oren vlogen weer naar achter en ze wilde de hengst bijten, maar al snel voelde ze een beet in haar hals en ze bleef doodstil staan van pijn en angst. Omniel wilde niet sterven, maar heel goed zag het er niet uit. Ofwel liep ze weg, maar dan werd ze achtervolgt en vermoord door Avanti. Of ze bleef staan en werd door haar vader vermoord. Toch was ze liever dood dan dat ze werd gemarteld. De dood die ze zou ondergaan zou pijnlijk zijn en dat wist ze. Bij de laatste woorden die de schim uitsprak keek ze haar vader nijdig aan met haar oren in haar nek en haar ogen die hem zouden kunnen vermoorden. Avanti kon het proberen, maar hij nooit. Ze werd liever vermoord door Avanti dan door haar vader.
Still Afraid Of The Past || Rakanto Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Emptyzo 3 jun 2012 - 17:41



Rakanto luisterde maar half naar wat Avanti zei. Afzwakken? Daar had hij het geduld niet voor. Nogsteeds hongerig en kwaad doordat Avanti ertussen kwam keek hij naar Omniel, alles van de zwarte paarsoog negerend. Hij zei iets over de plaats waar haar slagader zat en gleed met zijn ogen daarnaartoe. Het liefst zou hij die nu meteen doorbijten zodat haar mieserige leven gedaan was. Van Avanti zou hij moeilijker afraken, maar die moest maar snappen dat hij het niet wenste dat hij ertussen kwam. Rakanto hapte net naast die ene plek, zijn ogen in dehare borend.

Still Afraid Of The Past || Rakanto O9is5y
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Emptyma 4 jun 2012 - 13:13

Still Afraid Of The Past || Rakanto 615013

Avanti had de hongerige kwade blik gezien bij de hengst. De blik die zei dat hij moest oprotten, de blik die hem beval zijn dochter met rust te laten zodat hij de taak zelf kon afmaken. Maar dat was nou net wat Avanti helemaal niet kon aprecieëren. Er stond een jonge merrie naast hem, trillend op haar benen, het bloed sijpelde uit de langwerpige wond langs haar hals. Zijn oorspronkelijke plan was de merrie te kleineren, haar zo goed als dood aan te treffen maar in de seconden dat de hengst hem de blik had gegeven was dat plan volledig veranderd. Goed voor de merrie, misschien als ze slim was maar de hengst ... Avanti volgde zijn blik naar haar hals en toen hij hapte schoten zijn oren plat in zijn hals. Hij steigerde hoog, maaide zijn voorbenen naar de hengst en raakte hem voluit op de hals. Zijn zware friezen lichaam kwam half tegen hem en meteen schoten zijn hoektanden naar de hengst zijn hals, zoekend naar de plek waar die kloppende slagader zich verstopte. Hij liet hem los, nam wat afstand door achteruit te stappen en snoof minachtig. 'En daar maak je de dodelijke fout om neit naar me te luisteren.' Siste Avanti nijdig ...

Leader Shades
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Emptyma 4 jun 2012 - 15:48





Zijn ogen gleden over de kudde. Geen moment was hij ontspannen. Het ware lange en zware dagen. Maar hij zou het zichzelf nooit vergeten als hij een paard niet zou kunnen redden. Hij had het gevoel dat hij wat paarden mistte in de kudde. Zijn ogen schoten naar Lerav die de kudde net als hem strak in de gaten hield. Opeens schoot hij weg. Het bos in, de plek waar de schimmen vandaan komen. Ze konden hem niets maken... maar de andere paarden wel.

Zijn ogen gleden door de bomen. Opeens hoorde hij geluid. Hij spitste zijn oren en keek in de richting van de zwarte lijven. De zwarte lijven, hij zag niet wie wie was. Het was of ze allemaal één met de nacht waren. Maar snel zag hij het paarse oog voorbij schieten. Het oog dat in een klap een einde aan het leven maakte van elk paard. Snel bewoog hij zich naar voren om het schouwspel te bekijken.

Hij zag één vreemd paard, een grote hengst. Hij wist dat het geen schim was. Toen vlogen zijn ogen naar de merrie. Doe door Avanti op de grond gedrukt werd. Het was Omniel de zwarte schoonheid van de kudde. Nu pas zag hij hoeveel ze lijkte op de andere hengst. Echter had hij geen tijd om er over na te denken. Hij wilde net zijn benenen in beweging zetten toen Avanti weer omhoog kwam. Dit keer naar de hengst toe. Die hij op dezelfde brute manier naar de grond duwde.

Nog voordat hij het door had kwamen zijn hoeven los van de grond. Hij stormde tussen de paarden in. Zijn ogen schoten vlug naar Omniel maar snel weer naar de schim. Zijn helderblauwe ogen keken strak in zijn paarse ogen. Hij maakte zijn hoeven los van de grond een maaide er wild mee in de lucht. Vlak voor zijn neus gingen ze met een kracht omlaag. Zijn ogen doorboorde die van de schim. Het viel hem op dat ze ongeveer dezelfde grote hadden, en beide de pikzwarte kleur van hun vacht. Echter was er één verschil. Avanti was de schimmenleider, Amor was een leider van de normale paarden. [b]"Als het aan mij licht zal het hier voor beide niet eindigen"[b] Sprak hij bot, ijskoud maar zeer krachtig uit. Hij verloor de schim geen moment uit het oog.



Still Afraid Of The Past || Rakanto Amoriii
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Emptyma 4 jun 2012 - 17:02




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

Ze gaf een korte gil als haar vader haar beet en kromp helemaal ineen. De angst in haar ogen nog steeds zichtbaar. Wanneer Avanti haar vader kwaad aankijkt wist ze dat hij dom was geweest. Omniel wist ook dat haar vader het geduld niet had om haar traag te doden. Toch verschoot ze wanneer Avanti haar vader de grond opgooide en hem op die ene dodelijk plek raakte. Ze kon het niet aanzien, hij was toch degene die haar op aarde heeft gebracht, niet? Maar hij was ook de hengst die haar heeft gekweld en ervoor heeft gezorgt dat ze de rest van haar leven niet meer normaal kan leven. Wanneer Amor aan komt draven kijkt ze opgelucht maar staat ze nog steeds ineen gedoken. Avanti's lust was nooit over.
Still Afraid Of The Past || Rakanto Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Still Afraid Of The Past || Rakanto Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still Afraid Of The Past || Rakanto Still Afraid Of The Past || Rakanto Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Still Afraid Of The Past || Rakanto

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» too afraid to fly so he never did land
» You have to know the past to understand the present.
» When the past hunts you down .ENG
» When the past is hunting you. [Libertad]
» Scars are memories from the past

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Still Afraid Of The Past || Rakanto A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX