IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Can I May Help You? || Serah

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Can I May Help You? || Serah Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Can I May Help You? || Serah Can I May Help You? || Serah Emptydo 31 mei 2012 - 19:14




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

Ik draafde vrolijk rond. Mijn ribben nog steeds zichtbaar, maar duidelijk minder. Mijn hart was nog steeds gebroken en mijn ziel nog steeds leeg. Het werd tijd dat ik Xariv ging zoeken en dat was net wat ik ging doen. Eerst nog even proberen te ontspannen in het rustige Minanter. Mijn zwarte lichaam bewoog zich rustig verder. In tegenstelling tot de meeste merrie's was ik niet zo slank en draafde ik niet bepaald dierlijk. Met zware die toch geluidloos waren ruk ik het gras los uit de grond door mijn stevige galop.

Tot nu toe was ik nog niet in Rang 2 geraakt dus kon ik in Minater doen en laten wat ik wou. Een zwoele hinnik verlaat mijn mond. Misschien zou hengst waarvan ik altijd zal houden op me af komen. Hij zat nu rustig in Orlais te grazen. Ik had blijkbaar dringend nood aan een beetje gezelschap, want ik begon me weer om alles druk te maken. Misschien zou het leuk zijn moest ik iemand kunnen helpen. Ik keek rond op zoek naar een gestalte.
Can I May Help You? || Serah Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Can I May Help You? || Serah Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Can I May Help You? || Serah Can I May Help You? || Serah Emptydo 31 mei 2012 - 20:27

Can I May Help You? || Serah Jud4b8
Make my wish come true, let darkness fade to light
Show me there's still hope, show me it's not over
Battles we can win, our struggle lies within
Love will not leave you, hate will not heal you

Nieuw of herboren, de tijden hiervoor waren allemaal snel gegaan. Waar was Lightning? Waar was haar zuster? Ze voelde zich niet helemaal op haar gemak zo alleen en haar licht roze manen dansde op de wind. Ze was niet de grootste, kleiner als haar zuster zelfs maar toch voelde ze zich wel goed. Haar licht creme kleurige vacht glimde in het zonlicht en Serah sloot haar ogen. Zo alleen maakte af en toe ook niet uit. Het voelde wel goed zo af en toe. Toen ze haar hemelsblauwe ogen echter opende weerklonk een zwoele hinnik die haar oren deed draaien. In de verte zag ze een donkere gestalte die ze net kon herkennen als een merrie. Meteen stapte ze naar voren. En verbaasde zich er over hoe dichtbij de merrie eigenlijk bij haar was. "Gaat het?" Klonk haar stem zorgzaam en vriendelijk tewijl ze de donkere merrie aan bleef kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Can I May Help You? || Serah Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Can I May Help You? || Serah Can I May Help You? || Serah Emptydo 31 mei 2012 - 20:41




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

Wanneer ze een stem hoort draait Omniel zich snel richting de stem en kijkt de merrie aardig aan. "Hallo, ik ben Omni..." Ze stopte haar zin wanneer ze de manen in het oog kreeg. Ze vond ze wel mooi, maar om ze echt te hebben. Niet echt. Ik was simpel en wou ook zo blijven. Alles zwart, zelfs mijn ogen. "Speciale manen heb je zeg." Sprak ze enthousiast. Al snel was ze vergeten dat de merrie waarschijnlijk haar vorige onafgemaakte zin niet snapt. "Oja, Ik ben trouwens Omniel." Maakte ze een beetje te laat haar zin af op een vrolijk manier." Haar ogen stonde altijd vrolijk. Achter die lieve blik verschool verdriet en gemis, maar dat was amper zichtbaar aan de buitenkant. Haar enige droom die moest uitkomen was een veulen krijgen van een hengst waar ze van hield.

Ook de kleur van de vacht van deze speciale merrie interesseerde haar wel. De combinatie van roos en crème was verrassend en zag er leuk en speels uit.
Can I May Help You? || Serah Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Can I May Help You? || Serah Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Can I May Help You? || Serah Can I May Help You? || Serah Emptyvr 1 jun 2012 - 18:28

Can I May Help You? || Serah Jud4b8
Make my wish come true, let darkness fade to light
Show me there's still hope, show me it's not over
Battles we can win, our struggle lies within
Love will not leave you, hate will not heal you

De merrie draaide haar hoofd zodra die de stem van Serah had gehoord. "Hallo, ik ben Omni..." Ze stopte haar zin wanneer ze de manen in het oog kreeg. Serah verborg haar blauwe oog half onder de licht roze manen en giechelde zachtjes. Ze hielt absoluut van haar manen maar af en toe schaamde ze zich ook wel als paarden en dan vooral merries haar met grote ogen aankeken. Ze wou niet opvallen tussen de meeste en toch leek ze dat altijd weer te doen. ht. Ik was simpel en wou ook zo blijven. Alles zwart, zelfs mijn ogen. "Speciale manen heb je zeg." Sprak ze enthousiast. Serah glimlachte terwijl ze even enthousiast van de grond kwam met haar hoeven. Ze kreeg zo het gevoel dat ze deze merrie wel zou mogen. "Oja, Ik ben trouwens Omniel." Maakte ze een beetje te laat haar zin af op een vrolijk manier. Serah begon te grinniken terwijl ze even haar hoofd als begroeting knikte. "Serah is de naam." Klonk haar stem warm en vriendelijk terwijl ze de merrie aankeek. Ze keek even rond en eens opnieuw besefte ze zich dat Lightning ver weg van haar was, niet zoals vroeger constant bij haar. Light gaf haar vrijheid maar tegelijk voelde het ook niet helemaal goed, ze wou bij haar sis zijn. Zo veel als mogelijk. Maar Lightning had nu een nieuwe kans om sterk en groot te worden. Een kans die Serah enkel zou verstoren zou ze in de weg lopen. Dus voor nu zou ze maar andere vrienden moeten maken en Light zo veel mogelijk met rust moeten laten. "Zeg Omniel, waar zijn we eigenlijk? Ik ben hier net nieuw en tja, ik snap de weg nog niet zo." Serah glimlachte verontschuldigend, Light zou haar nu voor haar hoofd hebben geramd met dit horen maar ja, Lightning was hier nu niet en dus kon ze lekker zo veel vragen als ze zelf wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Can I May Help You? || Serah Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Can I May Help You? || Serah Can I May Help You? || Serah Emptyvr 1 jun 2012 - 20:05




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

Ze glimlachte geruststellend als de merrie haar vroeg om haar de weg te wijzen. "Momenteel zijn we op de grens tussen BMH en het niets." Zegt ze vrolijk en zette haar lichaam in beweging. "Ik zal je kudde laten zien, daar breng je het best je nacht door als je alleen bent." Vervolgde ze haar zin. Haar benen gingen al snel over naar een galop en maaien het zachte gras helemaal de lucht in. Ze genoot van de wind die haar manen streelde. Ze was een merrie die heel simpel was en zo ook weinig aandacht trok. Helemaal zwart, niks wit. Ze vond het heerlijk. Omniel was een teruggetrokken merrie en dus hielp haar uiterlijk haar daar een beetje mee.
Can I May Help You? || Serah Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Can I May Help You? || Serah Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Can I May Help You? || Serah Can I May Help You? || Serah Emptyma 4 jun 2012 - 20:14

Can I May Help You? || Serah Jud4b8
Make my wish come true, let darkness fade to light
Show me there's still hope, show me it's not over
Battles we can win, our struggle lies within
Love will not leave you, hate will not heal you

"Momenteel zijn we op de grens tussen BMH en het niets." Zei ze vrolijk en zette haar lichaam in beweging. "Ik zal je kudde laten zien, daar breng je het best je nacht door als je alleen bent." Vervolgde ze haar zin. Haar benen gingen al snel over in een galop en maaien het zachte gras helemaal de lucht in. Serah keek een beetje verbaast over het toch snelle handelen van de merrie en schoot na enkele seconden twijfel achter haar aan. Haar jonge sterke benen zorgde er voor dat ze al snel naast de grotere merrie galoppeerde. Ze draaide haar creme kleurige hoofdje naar de zwarte merrie en haar hemelse ogen haakte zich in die van haar. "Hoe bedoel je niets?" Klonk haar stem zacht terwijl ze de merrie aan bleef kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Can I May Help You? || Serah Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Can I May Help You? || Serah Can I May Help You? || Serah Emptyma 4 jun 2012 - 20:31




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

Ze glimlachte "Nou, het is daar best kaal, hier in BMH is het gezellig en vol groen. Daar is dat wel wat minder." Zei ze vrolijk en zette har galop verder. Haar benen maaien bij elke pas hoog in de lucht en ze lacht eens. Dit was nauw net datgene waar ze van hield. Andere paarden verder helpen met hun problemen. Nou ja, problemen.

*Weet ff niks =P*
Can I May Help You? || Serah Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Can I May Help You? || Serah Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Can I May Help You? || Serah Can I May Help You? || Serah Emptydi 5 jun 2012 - 17:56

Can I May Help You? || Serah Jud4b8
Make my wish come true, let darkness fade to light
Show me there's still hope, show me it's not over
Battles we can win, our struggle lies within
Love will not leave you, hate will not heal you

Ze glimlachte "Nou, het is daar best kaal, hier in BMH is het gezellig en vol groen. Daar is dat wel wat minder." Serah hief even haar hoofd in de lucht en slikte zacht terwijl ze haar hemelse ogen sloot. De wind streelde haar roze manen en de merrie glimlachte zacht. Was dit dan toch die perfecte wereld die haar beloofd was? Haar marking stond in haar huid op haar bovenbeen gebrand, dezelfde markering als haar zus had, nou ja, elke was iets anders, het was hen identiteit, net als Hope er een had en Fang en Vanille, net als haar zus Lightning en haar Snow had.. Snow.. Een brok in haar keel kwam plots opzetten. Snow.. In hun kudde was het normaal geweest dat merries als zij vanaf dat ze volwassen waren werden uitgehuwelijkt. Ze had dankzij haar zuster hoog in de ranglijst gestaan en zo was ze uithuwelijkt aan een zoon van een hengst die ook hoog in de rang stond. Zo was dat Snow geworden..
Ze durfde nogsteeds niet te denken aan wat er was gebeurd die nacht.. Maar het was gebeurd en sindsdien was ze hier.. Samen met Light..
Ze slikte zacht en keek de merrie aan. "Het is hier echt altijd gezellig he." Ze grinnikte zacht terwijl ze de merrie aankeek met een brede glimlach. Hoewel er zo veel dingen waren gebeurd die ze liever nooit had willen zien.. En toch bleef ze positief. Ze glimlachte breed terwijl ze de merrie aankeek. Ja ze wist niets van welk gevaar dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Can I May Help You? || Serah Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Can I May Help You? || Serah Can I May Help You? || Serah Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Can I May Help You? || Serah

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Live life like nobody can |Serah|
» Serah
» Does hell have an end? ~ Serah
» New mare in the sunlight ~Serah
» Ik, de onwetende ziel. [SERAH]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Can I May Help You? || Serah A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX