IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Vuurvliegjes bij maanlicht.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Kasmir

Kasmir

Profile
Number of posts : 279
Status : Active
Vuurvliegjes bij maanlicht. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Vuurvliegjes bij maanlicht. Vuurvliegjes bij maanlicht. Emptydo 31 mei 2012 - 20:21

Kleine babbelende hazelnoot . Rank 1

De kleine Hazelaar had al succes gehad in Blue Moon Horses, ze was de grote hengst Kracht van de Storm al tegen gekomen en nu was het een andere imposante hengst die ze zocht. Het was Waterval bij Maanlicht, de schitterende hengst die ze toen des tijds de naam had gegeven waarvan Hazeltje vond dat deze het beste bij hem paste. Hij was immers schitterend als een waterval bij maanlicht, imposant, prachtig, oogverblindend.. gevaarlijk. Want net als bij de waterval bij maanlicht waren de onderliggende stromingen gevaarlijk, dodelijk en zou je door zijn pracht dus danig kunnen zijn afgeleid dat je het gevaar niet herkent tot het te laat is. Hazelaar was niet zo, Hazel herkende en erkende het gevaar en, nouja je zou niet direct kunnen zeggen dat ze het gevaar negeerde, maar ze danste hier behendig omheen met 1000 woorden, een haast kinderlijk opgewekt karakter en pientere opmerkingen. Uiteindelijk was kleine vossige Hazel gaan houden van de intrigerende hengst en in plaats van op haar hoede was ze zich veilig gaan voelen wanneer ze in de buurt van Waterval bij Maanlicht was, want wanneer ze bij hem in de buurt was hoefde ze niets anders te vrezen.

Deze beweegredenen maakte dus dat ze momenteel met haar kleine, vlotte maar zeer efficiënte tred naar het gebied wandelde waar Waterval bij Maanlicht, naar wat ze heeft horen zeggen, de leiding had. Het was een vreemde gewaarwording voor de kleine Hazel geweest toen ze hoorde dat hij leider was, ergens was het niet meer dan logisch want niemand zou kunnen opboksen tegen de gigantische Waterval bij Maanlicht.. Maar sociaal gezien was Waterval bij Maanlicht, nog niet eens zozeer erg slecht, eerder erg verwarrend en misschien te intelligent voor de meeste.

Wanneer kleine Hazel langs een riviertje loopt blijft ze gebiologeerd staan, kleine bruinvacht heeft altijd een voorliefde gehad voor rivieren maar nu was het er een daadwerkelijk prachtig schouwspel. De nacht was ingevallen en de maan stond hoog aan de heldere hemel, de maan die grillig reflecteerde in het vlot stromende water. Boven het water dat bruisend en bubbelend in zijn oevers stroomt vlogen duizenden vuurvliegjes die het geheel een onwerkelijk, haast magisch aanzicht gaf. Als aan de grond genageld bleef de kleine Hazel kijken naar de kleine lichtjes boven de bruisende rivier die alle lichtjes nogmaals reflecteerde en het geen probleem leek te vinden dat ze daar vlogen. Voor een moment was kleine Hazel Rah vergeten dat ze opzoek was geweest naar Waterval bij Maanlicht en stond ze daar enkel maar, te kijken naar het schitterende schouwspel dat zich daar onaangekondigd afspeelde.
Vuurvliegjes bij maanlicht. Hazel
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Vuurvliegjes bij maanlicht. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Vuurvliegjes bij maanlicht. Vuurvliegjes bij maanlicht. Emptydo 31 mei 2012 - 22:15


Beta Leader Third Rank
my soul is evaporating, won't you saturate me, rain down on me with life
Mokkig draaide de donkere hengst zijn even donkere oren in zijn hals bij het herkennen van de geringe gestalte van de minutieuze merrie. Tegenover al de paarden die hij nooit gezocht had, alle wezens die hij al vele jaren vergeten was, was zij degene die altijd sluimerde in zijn onderbewustzijn. Toch had hij haar nooit bewust gezocht – en evenmin had hij haar ooit willen vinden. En nu, nu was het kleine ding hier uit zichzelf beland, waarschijnlijk om hem te overladen met woorden die hij helemaal niet horen wilden, tot de waterval die uit haar mond stroomde zo oorverdovend was geworden dat hij naar niks anders meer luisteren kon.

Onwillekeurig drukte de hengst zijn oren nog verder achterover en beende met zware passen op de kleine merrie af, duwde bruusk met zijn neus tegen haar hals, maar hield de beweging in zoverre onder controle dat hij haar niet omver duwde. 'Wat doe je hier.' Het klonk meer als 'je hoort hier niet' dan als 'wat fijn je weer te zien'. Wat allicht kwam door het feit dat hij helemaal niet blij was om haar te zien – en dat was iets wat hij zich niet eerder kon herinneren: het had hem nooit wat uitgemaakt of hij iemand wel of niet weer zou ontmoeten. Het was evenmin dat hij een hekel had aan t kleine ding – helemaal niet zelfs. Het was gewoon … hij wist het zelf ook niet.

Even bruusk als hij haar aangeraakt had, stapte hij nu weer achteruit. 'Ken je E'vesdar?' Natuurlijk was het typisch iets voor de zwarte hengst om de merrie zonder verdere woorden te begroeten – of om zelfs maar de moeite te nemen om te vragen hoe het met haar ging of waar ze geweest was. En zelfs al zou hij het doen, mogelijk uit pure beleefdheid, dan zou de herinnering slechts vluchtig bestaan en nog voor de nacht om was zou deze door de wind zijn meegenomen. Dus nam hij niet de moeite om daarnaar te vragen. Bovendien hij wilde iets heel anders weten. Hij wilde alles weten over Ogen van Verleden en de kleine, Babbelende Hazelnoot was bij uitstek degene om hem over de hengst te vertellen.

forsaken, left here in my barren desolate
Myou Avareth Vouh Babbelende Hazelnoot Zwarte Regen
Vuurvliegjes bij maanlicht. Flightnaam2
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasmir

Kasmir

Profile
Number of posts : 279
Status : Active
Vuurvliegjes bij maanlicht. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Vuurvliegjes bij maanlicht. Vuurvliegjes bij maanlicht. Emptydo 31 mei 2012 - 22:43

Kleine babbelende hazelnoot . Rank 1

Hazeltje had niet staan opletten, iets wat de kleine Hazel overigens wel vaker overkwam omdat ze gewoon het belang er niet zozeer van inzag. De stevige duw, waarschijnlijk niet veel meer als een aanraking voor Waterval bij Maanlicht deed haar even wankelen maar was niet hard genoeg haar ook daadwerkelijk echt uit balans te duwen. Ze staarde in de gouden ogen van Waterval bij Maanlicht en een glimlach brak rond haar lippen die in korte tijd heel haar gelaat deed laten opleven. "Waterval bij Maanlicht!" roept de kleine Hazel enthousiast uit. En alhoewel de vraag die hij stelde niet echt als een vraag klonk, meer als een eis om antwoord op iets wat hem niet zinde voelde het als een uitnodiging tot kletsen voor Hazel.. En uiteraard zodra iets maar in de verste verte op een uitnodiging tot praten leek greep kleine Hazel het aan, overigens ook als de uitnodiging er niet was. "Ik heb je gezocht Waterval bij Maanlicht, ik ben weggeweest heb duizenden dingen gezien, gehoord en geroken maar uiteindelijk ben ik terug gekomen om jouw op te zoeken. Ik heb je gemist, alles aan je Waterval bij Maanlicht. Ik wist niet zeker of je hier nog zou zijn moet je weten, je bent niet echt het type dat gebonden is aan een plaats, of aan een dier, eigenlijk ben je eerder het type dat helemaal nergens gebonden aan is. Het is dus natuurlijk geen wonder dat ik verbaast was te horen dat je bevel hebt over een groep paarden. Je bent er natuurlijk prima tot in staat, zowel fysiek als mentaal maar ik had nooit verwacht dat het je genoeg kon schelen. Uiteindelijk lijk je me er geknipt voor, maar ik had het niet verwacht" Zoals altijd kan hetgeen dat ze wil zeggen niet gezegd worden in weinig woorden zoals bij Waterval bij Maanlicht wel het geval was, juist dat was kenmerkend voor de Babbelende Hazelnoot.

Telkens wanneer Waterval bij Maanlicht zijn oren verder naar achteren draaide priemde die van de kleine Hazel verder naar voren. Alles glom en bruiste van energie aan de jonge merrie. Wanneer de bruuske vraag over een hengst waarvan Hazel nog niet eerder had gehoord kwam schut ze even kort haar kleine hoofdje waarbij haar warrige manen voor haar oogjes vielen. "Nog nooit van gehoord Waterval bij Maanlicht, ik ben hier nog maar net" Even kijkt ze naar de rivier voor haar "Is het niet wonderlijk, de duizenden vuurvliegjes boven het snelstromende water waarin de maan grillig reflecteert. Het doet me een beetje aan jouw denken, de rivier dan. Het stroomt daar, krachtig en onverwoestbaar als het is. Je kunt er uit drinken wat je wilt, je zult het nooit kunnen uitputten, en wanneer je er een gat in slaat vult het zichzelf gewoon met nieuw water. De vuurvliegjes doen het hem vind je niet? Ze geven de rivier gouden ogen, zoals die van jouw. Maar wanneer er gevaar dreigt zullen de vuurvliegjes vertrekken en doven de gouden ogen tot zwarte poelen die je doen huiveren. Ja een wonderlijk schouwspel is het Waterval bij Maanlicht, prachtig en haast magisch." Voor een korte tijd zwijgt de kleine Hazelnoot om vervolgens weer door te gaan met haar onuitputtelijke woordenstroom "Met mij gaat alles goed, het reizen heeft me goed gedaan maar het terug komen doet me nog beter. Ik heb veel gezien, veel paarden ontmoet en alhoewel ik ze allemaal mag en ze allemaal zal onthouden zijn er maar weinig die het terugkeren waard zijn. En met jouw? Hoe gaat het met jouw Waterval bij Maanlicht?"

Vuurvliegjes bij maanlicht. Hazel
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Vuurvliegjes bij maanlicht. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Vuurvliegjes bij maanlicht. Vuurvliegjes bij maanlicht. Emptydo 31 mei 2012 - 23:28

F L I G H T ☆
Beta Leader Third Rank
my soul is evaporating, won't you saturate me, rain down on me with life

Halverwege de eerste zin was hij de draad kwijt. Hij draaide zijn donkere oren plat naar achteren en keerde zich half af van de merrie: niet teveel, voor het geval ze dat als uitnodiging zou zien om met hem mee te draaien en zo weer recht in zijn gezicht zou kunnen kletsen. Hij wachtte half en half tot ze klaar was met wauwelen zodat hij zijn vraag over E'vesdar er tussen door kon persen. Tot zijn teleurstelling had ze echter nooit van hem gehoord. Alsof dat haar schuld was draaide hij zich terug naar haar en ontblootte in een flits zijn tanden. 'Waarom niet?' Hij wist zelf niet eens precies waar die vraag op terug sloeg: niet alleen op het feit dat ze Ogen van Verleden niet kende, maar ook waarom ze niet kon stoppen met kletsen en misschien ook wel waarom ze hem niet had kunnen vinden. Het interesseerde hem ook niet. Haar kennelijk ook niet, want ze was één en al stralende, bruisende vitaliteit die er kennelijk plezier in schiep om hem te overladen met onnuttige weetjes.

Plots zette hij zich krachtige af en dook met een sprong het water in, oversproeide daarmee de kleine Hazelnoot met een regen van water. Daar, ergens in het midden van de stroom bleef hij staan. Het water dat op zijn lichaam inbeukte, de stroom die hem dreigde mee te sleuren, maakte dat hij kalmeerde. Het dwong hem om zich te concentreren op zijn eigen lichaam, op zijn eigen ademhaling. 'Stil eens,' beet hij het kleine ding op de oever toe. 'Stop eens met dat eeuwige gebabbel van je, en begin eens met luisteren. Lúíster,' benadrukte hij met klem. Langzaam, met geconcentreerde, weloverwogen passen klom hij weer de oever op. Zijn ogen waren intens zwart, afgezien van een eenzame, gouden vonk.

Hij kwam naast haar staan, raakte dit keer bescheiden haar manenkam aan: hield er, misschien wel voor het eerst, rekening mee hoe klein ze was – en hoe groot hij was. 'Kijk, kleintje, kijk naar die zilveren en gouden monstertjes en laat je betoveren, sommige dingen laten zich niet in woorden vangen, ongeacht hoe mooi jij het ook zou kunnen uitdrukken.' Hoewel hij zijn neus wat terug trok, hield hij zijn hoofd laag, bleef de geringe afstand tussen hen behouden. Een moment flitste in zijn herinnering de vraag hoe het met hem ging, maar hij wist dat als hij die nu zou beantwoorden, ze weer in een waterval van spraak los zou barsten – en dat was nou net niet wat hij wilde bereiken. Dus stopte hij het antwoord weg, om later uit te spreken. Of om simpelweg weer te vergeten.

forsaken, left here in my barren desolate
Myou Avareth Vouh Babbelende Hazelnoot Zwarte Regen
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasmir

Kasmir

Profile
Number of posts : 279
Status : Active
Vuurvliegjes bij maanlicht. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Vuurvliegjes bij maanlicht. Vuurvliegjes bij maanlicht. Emptydo 31 mei 2012 - 23:45

Kleine babbelende hazelnoot . Rank 1

Een moment kijkt kleine Hazel hem beduusd aan wanneer hij het water in springt en daarmee Hazel nat spat, een actie die ze niet had zien aankomen, een kort moment daarop klinkt er een vrolijke schaterlach van de merrie die hem met vrolijke twinkeloogjes aankijkt. Hij stond daar, sterk als hij was in die rivier die haar zo aan hem deed laten denken. "Ik luister niet alleen Waterval bij Maanlicht" spreekt ze vervolgens als antwoord op zijn woorden "Ik hóor ook, ik kijk niet alleen, ik zíe ook. Ik durf te verwedden dat ik meer luister en ook daadwerkelijk meer hoor als jij Waterval bij Maanlicht, ik durf te verwedden dat je de helft van mijn gebabbel niet eens in je opneemt, ik kan het zien aan de manier waarop je naar me kijkt, of eerder niet naar mij kijkt" Hazel zoekt opnieuw zijn inmiddels zwarte ogen op en tuurt hierin met haar hazelnootbruine glimmende oogjes.

Voor een wonderbaarlijk moment zweeg de kleine babbelende hazelnoot ook echt, ze keek hem aan terwijl hij zijn hoofd laag bij de hare hield en liet haar oogjes in zijn diepzwarte ogen rustten. Af en toe zag ze een gouden twinkeling oplichtten in zijn ogen en kort strekt ze haar neusje iets schuin omhoog tot die tot vlak voor de zijne zweeft. "Als je wilt zal ik hem eens opzoeken Waterval bij Maanlicht" spreekt de kleine merrie vervolgens op een wat zachtere toon "Als je wilt zal ik praten met de hengst die je zonet noemde, je weet dat ik dat zou doen als je dat wilt" Ze kantelt haar hoofdje iets en kijkt hem schuin aan "Wil je dat Waterval bij Maanlicht? Wil je dat ik hem opzoek?" Het was een directe vraag, en voor het eerst in deze conversatie zwijgt kleine Hazel ook echt om hem te laten antwoorden, het was een vraag waar hij niet omheen kon en haar zwijgen maakte duidelijk dat ze er ook daadwerkelijk een antwoord op verwachtten zoals ze dat niet vaak deed in haar conversaties.

Vuurvliegjes bij maanlicht. Hazel
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Vuurvliegjes bij maanlicht. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Vuurvliegjes bij maanlicht. Vuurvliegjes bij maanlicht. Emptyvr 1 jun 2012 - 0:10

F L I G H T ☆
Beta Leader Third Rank
my soul is evaporating, won't you saturate me, rain down on me with life

Zijn oren draaiden plat naar achter, zijn voorbenen verhieven zich licht en het kostte hem het uiterste van zijn concentratie om zichzelf een stap achteruit te dwingen en de merrie niet aan te vliegen. Hij had haar eens omgegooid en dat wilde hij geen tweede keer laten gebeuren. 'Je hebt er geen idee van wat ik wel en niet zie, of hoor.' De woorden kwamen eruit in een scherpe ademzucht tussen zijn opeen geknepen tanden door. Hij draaide zijn hoofd bij het kleine ding vandaan en dwong zichzelf naar de rivier te luisteren, naar het zachte zoemen van de vuurvliegjes en verplichtte zichzelf tot kalmeren. Het kostte hem de broodnodige moeite, maar uiteindelijk zakte zijn hartslag en vertraagde zijn ademhaling.

Welke ze met een enkele zin weer omhoog wist te jagen – zij het dit keer om compleet andere reden. Bruusk draaide hij zich naar haar om, keek onderzoekend in die glimmende ogen die feilloos de onschuld van haar hart weerspiegelde. Ze zou het voor hem doen, ongetwijfeld. Mogelijk zou ze alles doen wat hij van haar vroeg, al was het maar omdat ze er in haar hart vanuit ging dat hij haar geen kwaad zou doen – dat niemand haar kwaad zou doen. Geërgerd draaide hij zijn oren opnieuw naar achter, voor zover die al uit zijn nek geweest waren. 'Wat doe je hier, ik moet er al teveel beschermen, en jij met die grote, onschuldige ogen van je, jij zou nog vrienden proberen te worden met de dood.'

Hij draaide zich opnieuw half af van de merrie, deed twee stappen van haar weg en draaide zich toch weer terug. 'Je mag wat anders voor me doen. Je mag snel opklimmen in de rangen, zodat ik je tenminste geoorloofd kan beschermen.' Hij schudde zijn donkere hoofd en glimlachte grimmig. 'Dan zal je E'vesdar vanzelf ontmoeten, en mag je hem iedere vraag stellen die je kwijt wilt.' Hij wachtte niet op de reactie van de merrie – ze zou ongetwijfeld instemmen, maar draaide zich in plaats daarvan om en begon dit keer echt weg te stappen. Hij twijfelde er geen moment over dat de Babbelende Hazelnoot achter hem aan zou hobbelen, want ze had ongetwijfeld nog duizend verhalen om hem te vertellen – en kennelijk was hij daarvoor een maar al te gewillig slachtoffer.

forsaken, left here in my barren desolate
Myou Avareth Vouh Babbelende Hazelnoot Zwarte Regen
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasmir

Kasmir

Profile
Number of posts : 279
Status : Active
Vuurvliegjes bij maanlicht. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Vuurvliegjes bij maanlicht. Vuurvliegjes bij maanlicht. Emptyvr 1 jun 2012 - 0:31

Kleine babbelende hazelnoot . Rank 1

Kleine Hazelnoot luisterde naar wat Waterval bij Maanlicht allemaal te zeggen had en knikte af en toe verwoed om hem te kennen te geven dat zij het met hem eens was. Wanneer hij begon over het beklimmen van rangen knikte ze nogmaals met haar hoofd, dat zou ze doen... Ze zou rang naar rang stijgen tot ze in de juiste zat om hier rond te wandelen, echt rond te wandelen dus meer dan dit vluchtige bezoek aan de hengst waarvan ze zoals ze had verwacht niet uit het gebied zou worden gezet. Wanneer Waterval bij Maanlicht weg begint te lopen zet ook de voskleurige Hazel haar lichaam in een vlotte stap. Haar pasjes waren klein als haar postuur maar ook net zo energiek en efficiënt wat maakt dat ze net zo vlot vooruit kwam als het grote gestalte van Waterval bij Maanlicht.

"Je hebt gelijk Waterval bij Maanlicht, ik heb geen idee wat je ziet, denkt of hoort, dat is waarschijnlijk maar goed ook" na deze opmerking speelt er een glimlach rond haar lippen door de kleine binnenpret die ze overhield aan de gedachten van zijn gedachtes. Want alhoewel Hazel vrij jong was, op sommige vlakken wat naïef en overal het positieve in zag, ze was niet achterlijk. "Ik zal de rangen beklimmen Waterval bij Maanlicht, en ik zal hem ontmoeten en dan zal me duidelijk worden waarom je deze interesse in hem koestert" Kleine Hazel Rah zet haar lichaam in een drafje wanneer ze om een boom heen moet om hem nog fatsoenlijk te kunnen volgen en begint weer te stappen wanneer haar lichaam weer op gelijke hoogte als die van hem bevind "De dood heeft geen belichaming Waterval bij Maanlicht" Komt ze vervolgens terug op zijn woorden van even tevoren "Maar als de dood een lichaam had, zou het dan niet slimmer zijn om vriendschap met hem te sluiten als er vijand mee te worden? Alles en iedereen heeft ergens iets goed, zelfs de dood. Want de dood moet je weten neemt ook de paarden die zich ellendig voelen tot zich, en is dat niet een daad van barmhartigheid?"

Kleine Hazel springt met een paar korte pasjes door het water om vervolgens wanneer er weer plaats is met een sprongetje op de oever naast Waterval bij Maanlicht te landen om weer naast hem te kunnen meelopen. "Ik kwam jouw opzoeken Waterval bij Maanlicht, dat is wat ik hier doe. Dat is me heel aardig gelukt al zeg ik het zelf, je ziet er goed uit overigens Waterval bij Maanlicht" zegt Hazeltje terwijl ze instemmend met zichzelf van ja knikt. "Maar ik had ook niet anders verwacht, er zijn er maar weinig die beter voor zichzelf kunnen zorgen, althans op de meeste vlakken dan" Even grijnst de kleine merrie "Want op het vlak van liefde ben je onbegrijpelijk Waterval bij Maanlicht, interessant en onbegrijpelijk"

Vuurvliegjes bij maanlicht. Hazel
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Vuurvliegjes bij maanlicht. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Vuurvliegjes bij maanlicht. Vuurvliegjes bij maanlicht. Emptyvr 1 jun 2012 - 12:08

F L I G H T ☆
Beta Leader Third Rank
my soul is evaporating, won't you saturate me, rain down on me with life

Het kleine ding huppelde vol vertrouwen achter hem aan en wist hem verrassend makkelijk bij te houden. Er waren tijden geweest dat hij misschien zijn tempo omhoog gegooid zou hebben, maar nu had hij niet de intentie om de Babbelende Hazelnoot af te schudden. In tegendeel: hij paste de ruimte tussen zijn passen wat aan zodat zijn tempo omlaag en het haar minder moeite zou kosten om hem bij te houden op die pittige, korte pootjes.

Gelaten liet hij haar woorden over zich heen komen. Mokkig draaiden zijn oren opnieuw naar achter. 'De dood doet wat hij moet doen, niet meer, niet minder,' bromde hij. Niet dat hij er van uitging dat ze naar hem zou luisteren – of, eigenlijk dat ze het voor waar aan zou nemen, maar hij kon het niet laten om te zeggen. Onwillekeurig besloop de gedachte hem dat Hazelaar misschien ook alleen maar deed wat ze moest doen: paarden net zo lang bepraten tot ze erbij om vielen. Misschien was dat haar missie wel, hier op de wereld van de blauwe maan. Niet dat hij in missies geloofde, maar zij zou dat ongetwijfeld wel doen.

Hoe langer zij liepen, hoe meer hij ontspande. De zachte temperatuur van de nacht voelde aangenaam koel op zijn zwarte vacht, de geluiden waren ontspannend en tegelijkertijd vol leven; daagden hem uit om nauwkeuriger te luisteren en zijn aandacht af te laten dwalen van zijn irritatie en zijn gespannen spieren. Tot de merrie een opmerking maakte over liefde. Zijn oren draaiden plat naar achter en hij hapte in haar richting, al raakte hij haar niet. 'Wat weet jij van liefde? Wat weet jij van míjn liefde?' Allicht meer dat hij van zijn liefde wist, maar dat ging hij haar niet aan dat bijdehante neusje van haar hangen. 'Liefde vereist tijd en aandacht, wederzijds respect en een wil tot blijven. Allemaal dingen waar ik doorgaans niet erg goed in ben – of geen zin in heb. Ik zorg heel goed voor mezelf op t vlak van liefde. Door er uit de buurt te blijven.'

Hij verhoogde zijn tempo, beseffend dat er meer halve waarheden achter deze woorden zaten dan hij durfde toe te geven – in de eerste plaats aan zichzelf. Misschien was het iets waar hij over na moest denken, maar de storm in zijn hoofd – een chaos van emoties die niet langer te controleren viel – benam hem die mogelijkheid. Met een ferme beweging schudde hij zijn voorpluk uit zijn ogen en speurde de omgeving af. Zijn hartslag nam toe terwijl verschillende beelden om voorrang vochten om gezien te worden. Zwarte Regen met haar paarse ogen, maar gouden hart. Een hengst die vervaagde in de gestalte van een merrie die veel op hem leek – een witheet zwaard van woede stak door zijn borstkas en een moment was Flight vergeten hoe hij moest ademen.

De woede verdween echter bij de herinnering aan de hengst met de hete, amberkleurige ogen. Een hengst die een raadsel voor hem was, een hengst die mogelijk meer geheimen met zich meedroeg dan hij zelf. Flight ademde scherp in en de steken in zijn flanken door de plotselinge overvloed aan zuurstof, brachten hem terug tot de werkelijkheid. Hij had het koud en voelde zich verward. De storm in zijn hoofd was een bekende, aangename chaos, maakte dat hij zich levendig voelde, maar nu werd hij achtergelaten met een onrust die hij niet kende.

Met zijn oren in zijn nek gedraaid bleef hij daar staan, zijn vacht glom van het zweet in het zwakke maanlicht, zijn ogen waren opvallend donker, al was het goud heftiger aanwezig dan eerder. Zijn blik stond verward, chaotisch, maar meer naar binnen gekeerd dan anders. Onbewust zocht hij naar de kleine Hazelnoot, maar veel meer dan met een oor draaien en de lucht inademen, deed hij niet. Zijn donkere ogen staarden in de verte, nietsziend.

forsaken, left here in my barren desolate
Myou Avareth Vouh Babbelende Hazelnoot Zwarte Regen
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasmir

Kasmir

Profile
Number of posts : 279
Status : Active
Vuurvliegjes bij maanlicht. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Vuurvliegjes bij maanlicht. Vuurvliegjes bij maanlicht. Emptyza 2 jun 2012 - 17:38

Kleine babbelende hazelnoot . Rank 1

Kleine babbelende Hazelnoot was inmiddels wel gewend aan de dreigende handelingen van Waterval bij Maanlicht en had er de volste vertrouwen in dat hij haar nooit, maar dan ook nooit echt pijn zou doen. Het was een positieve, misschien wat naïeve insteek die haar nog nooit in de steek had gelaten en haar dus geen reden gaf anders te denken. Terwijl kleine Hazel opgewekt naast het gigantische gestalte trippelt luistert ze naar de trieste woorden van Waterval bij Maanlicht, want triest was het wat ze waren. Even schut kleine Hazel haar hoofd terwijl ze de hengst zijdelings aankijkt "Hoor je zelf ook de triestheid die achter de woorden schuilen Waterval bij Maanlicht?' Vraagt ze hem vervolgens alhoewel ze geen antwoord verwachtte en daarom ook direct daarop door babbelde "Hoe kun je nu uit de buurt blijven van liefde maar niet uit de buurt blijven van haat? Het zijn juist de twee samen die ons in balans houden en wanneer we een van de twee verwaarlozen kun je nooit een gebalanceerd paard zijn." even zwijgt de kleine Hazel en kijkt ze voor haar uit voordat ze weer begint te babbelen "Ik ken haat Waterval bij Maanlicht, ik ken en herken haat maar ik kom er zelden mee in aanraking, weet je hoe dat komt Waterval bij Maanlicht? Omdat ik liefde beter ken, en het is gemakkelijker iets bij een ander naar boven te halen dat je goed kent dan dat je niet zo goed kent"

Hazel wist niet hoe Waterval bij Maanlicht de woorden zou opnemen, ze was er ook niet echt bang voor zoals ze eigenlijk voor niets echt bang was als het om converseren ging. Ze had de veranderingen van Waterval bij Maanlicht feilloos opgepikt toen hij het had over de liefde, had gezien dat zijn gedachtes ergens mee aan de haal gingen alhoewel zij natuurlijk geen idee kon hebben waarmee. Waterval bij Maanlicht was een gesloten boek, ze zou meer succes hebben met het leren spreken van een pinda als het geheel openen van Waterval bij Maanlicht zijn hart. Het maakte de kleine opgewekte Hazel niet zoveel uit, ze koesterde een liefde voor de hengst zoals hij nu was en daar zou op korte termijn absoluut geen verandering in komen.

"Wanneer je altijd uit de buurt blijft van liefde zul je het nooit goed leren kennen Waterval bij Maanlicht, en wanneer je het niet goed leert kennen zul je het nooit echt succesvol bij een ander omhoog kunnen halen. Dan wordt het giswerk, viswerk en gehengel en misschien, heel misschien als je geluk hebt zul je ooit een visje aan de haak slaan. Waarschijnlijker is dat ze niet zullen bijten omdat er niet het juiste aas wordt gebruikt" Hazel knijpt even haar oogjes dicht, genietend van de aanwezigheid van de grote Waterval bij Maanlicht. Ze wist wel dat hij haar 9 van de 10 keer niet uit kon staan, ook wist ze wel dat hij haar geweldig vond en ergens diep in zijn kleine hartje een plekje voor haar had gereserveerd. In Hazel haar beduidend grotere hart was allang een plek vrij gemaakt en daar had de Waterval bij Maanlicht zich al tijden geleden gesetteld.

<3 Waterval bij Maanlicht . Kracht van de Storm .
Vuurvliegjes bij maanlicht. Hazel
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Vuurvliegjes bij maanlicht. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Vuurvliegjes bij maanlicht. Vuurvliegjes bij maanlicht. Emptyza 2 jun 2012 - 18:35

F L I G H T ☆
Beta Leader Third Rank
my soul is evaporating, won't you saturate me, rain down on me with life

'Dat is genoeg.' Zijn toon was zeer zacht: een teken van uiterste zelfbeheersing. Hazel kon een hoop vertellen, kon een hoop zeggen, maar stond nu op het punt om een grens te overschrijden waarbij zelfs zij beter uit de buurt kon blijven. De blik in zijn goudzwarte ogen stond kalm, haast sereen, maar de achterliggende onweersstorm was onmiskenbaar: hij stond op het punt om uit te barsten en het was maar de vraag of zij instaat was om die storm te weerstaan.

Zijn discipline was echter flink verbeterd sinds de laatste keer dat hij haar gezien had en hij wist zichzelf in de hand te houden. Hetzij met moeite, maar hij kreeg het voor elkaar. Opnieuw dwong hij zichzelf om zich te richten op zijn ademhaling en op de dingen die zijn woede in de hand kregen. Normaal gesproken kostte het hem geen enkele moeite om gesproken woorden te vergeten, maar nu bleven ze zeer aanwezig in zijn hoofd, misschien wel te aanwezig om ze werkelijk los te kunnen laten.

Geërgerd zette hij zijn grove lichaam in beweging. Al haar gezever over haat en liefde ging nergens over. Immers: wie had ooit gesteld dat hij bij haat wel in de buurt kwam? Hij dook in het leven, maar de gevoelens die met binding te maken hadden, ging hij doorgaans net zo lief uit de weg. Of eigenlijk: hij vermeed ze te allen tijde. Haat viel daar net zoveel onder als liefde, net zoals genegenheid en vriendschap. Het was niet voor niets dat hij een ieder altijd waarschuwde dat hij met de noorderwind weer zou vertrekken. Hij deed het niet omdat hij bang was voor binding – tenminste, dat hield hij zichzelf dan maar voor, maar omdat hij een vrij leven meer op prijs stelde. Hij was nou eenmaal geboren om zijn instinct te volgen en de subtiele en tegelijkertijd zeer heftige, dierlijke emoties. Daar behoorden gevoelens van binding en gemis absoluut niet bij. Dat was moeilijker om mee om te gaan, omdat je er niet zonder meer aan kon toegeven. Woede, verdriet, geluk, spot, dat waren allemaal opwelling die makkelijk tot uitdrukking kwamen. Liefde was veel meer overwogen en de gevolgen grootser.

Hij was geen paard van grootsheden. Hoewel hij alles wilde weten, overal wat van meekreeg en van iedereen wat opstak, blonk hij nooit ergens in uit. Hier was hij een leider, en hoewel hij in de praktijk niet onder deed voor de alfa, deed hij dat in naam wel. En dat vond hij prima zo, want ook grootsheid bracht binding met zich mee, dus was het iets wat in zijn ogen vermeden diende te worden. Vrij als een vlinder en voor het leven op de vlucht.

forsaken, left here in my barren desolate
Myou Avareth Vouh Babbelende Hazelnoot Zwarte Regen
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasmir

Kasmir

Profile
Number of posts : 279
Status : Active
Vuurvliegjes bij maanlicht. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Vuurvliegjes bij maanlicht. Vuurvliegjes bij maanlicht. Emptyzo 3 jun 2012 - 11:10

Kleine babbelende hazelnoot . Rank 1

Hazeltje nam al een teug lucht en opende haar mond om wat nieuws te zeggen tot ze zich lijkt te bedenken en haar mond weer sluit, even kijkt ze peinzend voor haar uit en vervolgens zijdelings naar de grote hengst. Even liep ze zwijgzaam naast hem. haar blik strak op de grond voor haar gericht, en met haar blik nog steeds op die grond vlak voor haar mompelt de kleine Hazel "Je weet dat ik je nooit kwaad zou toewensen, laat staan aandoen hè Waterval bij Maanlicht?" zegt ze vervolgens haar blik op de grond gericht zonder oogcontact te zoeken met de grote hengst naast haar. Het was misschien een belachelijk gezicht zo'n zin te horen uit een kleine merrie als Hazel rah maar er waren meerdere manieren om een paard kwaad te doen, dat was niet alleen fysiek.

Even nog lijkt ze wat beteuterd voor haar uit te staren, dan begint opnieuw haar gezicht te stralen en haar oogjes schieten naar die van Waterval bij Maanlicht. Die wist waarschijnlijk al wat deze verandering in haar houding betekende, namelijk nog meer woorden, een ander verhaal. "Ik ben Kracht van de Storm ook tegen gekomen hier" verteld ze hem vervolgens op diezelfde enthousiaste toon "Met hem gaat het ook goed, los van de gebruikelijke ellende natuurlijk" zegt Hazel met een glimlach rond haar lippen "Hij houd het meeste van de zee, mijn voorkeur gaat uit naar de rivier en de waterval met haar kleine meertjes. Waar hou jij het meeste van Waterval bij Maanlicht? Waar ben jij het liefst?" Hazeltje babbelende alweer op haar gebruikelijke toon, haar gebruikelijke opgewekte zelf door terwijl ze met haar energieke pas naast de hengst liep. "Ik vind de zee wat te groot, teveel onbekenden, je kunt er het einde noch het begin van zien en hoe ver je ook loopt, hoe hard je ook probeert je zult nooit beide kunnen zien. De rivier daarentegen is overzichtelijker, je kunt er nog steeds lang niet alles zien maar je krijgt er meer van mee dan de zee. Daarbij vind ik het gemakkelijker om naar de rivier te luisteren dan naar de zee, en de rivier lijkt meer te geven aan de dieren en planten om haar heen terwijl de zee zichzelf heeft vergiftigd met gigantisch veel zout. Aan de oever van de zee is niets meer te vinden dan kaal zand, pas meters verder begint er weer droog, stug gras te groeien. In de zee zal vast een hoop leven zijn dat zich heeft aangepast aan die hoeveelheid zout" Even zwijgt Hazeltje peinzend. "Misschien denken de wezens in de zee wel hetzelfde over zoetwater" zegt ze plots met een grijns rond haar lippen "Eigenlijk zijn het gewoon twee verschillende werelden en hebben we weinig met elkaar te zoeken. De rivier hoort wat meer bij mijn eigen wereld, de zee is de wereld van een ander." Hazeltje kijkt de grote hengst zijdelings aan, even zwijgend om te wachten op een respons.

<3 Waterval bij Maanlicht . Kracht van de Storm .
Vuurvliegjes bij maanlicht. Hazel
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Vuurvliegjes bij maanlicht. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Vuurvliegjes bij maanlicht. Vuurvliegjes bij maanlicht. Emptyma 4 jun 2012 - 14:47

F L I G H T ☆
Beta Leader Third Rank
my soul is evaporating, won't you saturate me, rain down on me with life

Waarschijnlijk zou ieder ander in de gaten hebben dat de kleine Hazelaar van haar stuk gebracht was. Ieder ander zou zien dat ze gekwetst bij hem vandaan keek en niet langer wist wat ze moest zeggen – misschien wel voor het eerst sinds ze geboren was. Flight was echter niet als ieder ander en Flight was slechts bezig met zijn eigen wispelturige gevoelens die zich maar met moeite in goede banen lieten leiden. Het was dan ook geen wonder dat hij haar gefluisterde woorden bijna miste, al was zijn reactie misschien dan beter geweest. Nu bestond zijn antwoord uit niet meer dan een binnensmondse grom en draaiden zijn oren zich nog platter in zijn hals.

Kwaad doen. Het hele idee alleen al was bespottelijk: ze wist niet eens wat het woord kwaad in hield, laat staan dat zij dat zou kunnen doen. Ze was er te klein, te jong en te schuldig voor. Ze was niet goed bij d'r hoofd dat ze zelfs maar durfde te zeggen dat ze dat nooit zou doen: alsof hij dat zelf niet had kunnen bedenken. Klein, dom, naïef wicht. In zichzelf grommende stapte de hengst met grote, bruuske stappen voort. Niet langer rekening houdend met de korte pasjes van de merrie: als ze tegen hem wilde praten, dan had ze maar beter door te lopen. Kwaad doen. Hoe kwam ze erbij.

Op het moment dat hij bedacht ze al een paar minuten doodstil was en hij vluchtig wilde controleren of ze überhaupt nog aanwezig was, kwam de spraakwaterval weer op gang: toen hij door kreeg dat haar betoog niet na die ene zin zou stoppen – iets met storm –, sloot hij zijn oren af voor haar gebabbel en concentreerde zich op het woud. Na anderhalve minuut kreeg hij echter in de gaten dat alle beesten daar ook lawaai maakten: de vogels tjilpten, de eekhoorns kwetterden en de konijnen leken allemaal even druk te zijn met te graven en te stampen. Zelfs het geluid van de grazende paarden uit de kudde irriteerde hem.

Met een zucht gaf hij zijn poging om niet naar de kleine merrie te luisteren op. 'Zijn er ook onderwerpen waar je in de verste verte geen verstand van hebt?' merkte hij bruusk op, terwijl zijn ogen vluchtig naar beneden blikten. Het enige wat aan die handeling de moeite van het vermelden waard was, was het feit dat zijn ogen nu zachter van kleur waren: bijna egaal goud.

forsaken, left here in my barren desolate
Myou Avareth Vouh Babbelende Hazelnoot Zwarte Regen
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasmir

Kasmir

Profile
Number of posts : 279
Status : Active
Vuurvliegjes bij maanlicht. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Vuurvliegjes bij maanlicht. Vuurvliegjes bij maanlicht. Emptyvr 15 jun 2012 - 0:32

Uiteraard was de respons niet op het verhaal dat ze hem had verteld, ze twijfelde eraan of hij überhaupt geluisterd had naar de woorden die ze sprak. De kleine Hazel haastte zich achter de grote hengst aan terwijl ze verbaasd zijn respons aanhoorde. Of er een onderwerp was waar ze geen verstand van had, natuurlijk waren die er. Meer dan een paar zelfs. 'Uiteraard, er zijn zat onderwerpen waar ik geen verstand van heb maar ook over de onderwerpen waar ik nog geen verstand van heb ben ik bereid na te denken. En wanneer je goed over een onderwerp nadenkt, ze van alle kanten bekijkt dan kun je er een mening over vormen. Die mening kan goed of fout zijn maar op het moment dat je ergens een mening over kunt vormen, maakt dat het in jouw ogen dan dat ik er verstand van heb?' Een stralende glimlach breekt door op het gelaat van de kleine voskleurige merrie toen een gedachten door haar hoofdje schoot 'Van jouw heb ik bijvoorbeeld geen verstand Waterval bij Maanlicht' Kirt de kleine merrie tevreden 'Ik heb naar je geluisterd, ik heb naar je gekeken en ik heb een mening over je gevormd maar ik heb geen verstand van wat er in jouw omgaat. Ik snap 9 van de 10 keer niet wat je bedoeld, ik snap je gedachtesprongen niet en ik ben er nooit zeker van of je überhaupt wel naar me luistert. Toch heb ik wel een mening gevormd over wat ik zie, over wat ik hoor en wat ik denk. Heb ik nu verstand van jouw Waterval bij Maanlicht'

De kleine merrie vertelde dit verhaal met dusdanige positieve toon dat ze het norse gedrag van de hengst van even tevoren alweer vergeten leek te zijn. En als ze het niet vergeten was dat was het in ieder geval duidelijk dat ze het alweer achter zich had gelaten en door is gegaan met hetgeen dat ze nu van hem had gekregen: een directe vraag. Niet heel vaak stelde Waterval bij Maanlicht haar een directe vraag en het was dus logisch dat ze deze zo uitgebreid als ze kon wilde beantwoorden. Het kwam niet in haar op dat Waterval bij Maanlicht het voorbeeld van zichzelf wellicht niet zo op prijs zou stellen, er waren maar weinig paarden die zo weinig over zichzelf kwijt wilde als Waterval bij Maanlicht. Toch bracht de kleine Hazel het onderwerp iedere keer weer terug bij de grote hengst, en iedere keer hoopte ze op een klein brokje informatie, niet dat de kleine merrie het leven van de grote Waterval bij Maanlicht wilde blootstellen of uitpluizen, oh nee dat was absoluut niet het geval maar er was een interesse naar hem die ze niet gestild kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Vuurvliegjes bij maanlicht. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Vuurvliegjes bij maanlicht. Vuurvliegjes bij maanlicht. Emptyvr 15 jun 2012 - 13:12

F L I G H T ☆
Beta Leader Third Rank
my soul is evaporating, won't you saturate me, rain down on me with life

Mokkig, bijna als een kleinkind dat zijn zin niet kreeg, draaide de gigantische zwarte hengst zijn oren plat in zijn nek. Het was zijn eigen domme schuld geweest om haar nog een vraag te stellen, want hij had kunnen weten dat ze die uitgebreid zou beantwoorden – en hij had totaal geen interesse in een uitgebreide beantwoording. Hij deed een poging om haar gebabbel te laten klinken als het vriendelijk ruizen van een waterval, maar het kostte hem meer moeite dan anders. Het leek wel alsof hij iedere keer meer gedwongen was om meer naar haar te luisteren, want iedere keer leken er meer woorden van haar betoog die zijn koppige geest binnen druppelden en daar haast pesterig bleven hangen. Het bezorgde hem de drang om met zijn hoofd te schudden: alsof die waterval van woorden dan uit zijn oren weer naar buiten zouden druppelen.

Helaas werkte dat nog steeds niet. Dus draaide Flight zijn oren nog maar wat verder naar achter en deed extra zijn best om te doen alsof hij niet luisterde. Natuurlijk mislukte hij daarin, implusief als hij was: 'Je hoeft heus niet óveral over na te denken,' kaatste hij terug en hij wierp haar een geërgerde blik toe: zijn ogen vrijwel zwart op een enkele hete, gouden vonk na. Maar natuurlijk moest zíj dat wel, want anders zou ze geen Babbelende Hazelnoot zijn. Dan zou ze slechts nog een doodgewone bruine merrie zijn en zou ze hem nooit dag in dag uit achter na huppelen, ook al deed hij nog zo zijn best om uit te stralen dat hij daar een hekel aan had. Hij vond haar eeuwigdurende optimisme vermoeiend, maar ergens realiseerde hij zich ook dat hij haar geluid zou missen als ze hem niet meer zou volgen.

Abrupt hield hij stil toen ze zijn naam noemde om hem te vertellen dat ze totaal niks van hem wist, of dan in ieder geval toch, dat ze geen verstand van hem had. Zijn donkere ogen namen haar een tijdje in zich op: zoals ze naar hem opkeek, met haar gebiologeerde, donkerbruine ogen: één en al onschuld. 'Zit je al in rang drie?' Uiteraard had dat niks met haar woorden te maken, maar dat zou de voskleurige merrie waarschijnlijk allang niet meer verbazen. Waarschijnlijk zou ze zijn vraag braaf beantwoorden en dan weer een heel verhaal verzinnen, wat al dan niet over hem ging. En ergens wilde hij haar de ruimte geven om over hem te praten, diep van binnen wilde hij haar misschien wat over zichzelf geven zodat haar honger wat gestild zou worden. Maar daar was hij simpelweg nog niet klaar voor. Morgen misschien, of volgend jaar.

forsaken, left here in my barren desolate
Myou Avareth Vouh Babbelende Hazelnoot Zwarte Regen
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasmir

Kasmir

Profile
Number of posts : 279
Status : Active
Vuurvliegjes bij maanlicht. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Vuurvliegjes bij maanlicht. Vuurvliegjes bij maanlicht. Emptyzo 8 jul 2012 - 17:45

Hazelaar liet de geïrriteerde gebaren van Waterval bij Maanlicht inmiddels al langs haar heen glijden als een druppelwater over haar waterdichte vacht. Ze was niet anders van hem gewent en ze wist, nouja ze dacht dat hij er stiekem die van binnen anders over dacht.. Waarom anders zou hij haar nog steeds aan zijn zijde tolereren? Feit was dat de kleine Hazel de grote hengst ontzettend interessant vond, niet te pijlen, niet te begrijpen en juist dat was hetgeen dat de Hazel wilde leren. Misschien zou ze het nooit kunnen leren omdat een hengst die niet begrepen wilde worden ook nooit te begrijpen zou zijn maar zelfs daar was de kleine Hazel niet zeker van.

Wanneer de hengst haar de woorden dat ze heus niet overal over na hoefde te denken toekaatste glimlacht de kleine Hazel hem warm toe 'Waarschijnlijk heb je gelijk, maar ik hoef het ook niet te doen.' Haar pienter glimmende oogjes zoeken zijn donkere ogen op waar her en der een gouden schittering in is te ontdekken.. Als vuurvliegjes bij Maanlicht. 'Het nadenken heeft mij al een hoop geschonken, het helpt mij de wereld beter te begrijpen. Ik ben immers maar klein van stuk, weinig tot niet bedreigend voor ook maar ieder ander. Maar kennis is ook kracht, en in dat opzicht ben ik waarschijnlijk krachtiger dan de meeste.. omdat ik overal over nadenk' Hazeltje zwijgt even, maar zoals zo vaak was het zwijgen maar van korte duur en besluit ze al gauw om weer verder te babbelen. 'Ik denk overigens niet óveral over na, voordat je erover begon dacht ik nooit na over het feit dat ik overal over nadacht' Een plagerige grijns speelt rond het vrolijke gelaat van de kleine voskleurige merrie, haar oogjes schitteren in het prille winterse zonnetje van plezier.

Toen de hengst abrupt stil hield kostte het voor de kleine Hazel een kleine seconden om hetzelfde te doen, ze zette zich schrap in het dunne laagje sneeuw dat er lag en hield halt naast de grote hengst. De vraag kwam onverwachts, het was immers totaal niet waar ze het op dat moment over hadden gehad maar dat was wel vaker bij de wispelturige zwarte hengst, dat was iets wat de kleine Hazel zo boeiend aan hem vond. Ze schut even kort haar hoofd en zette dit gebaar uiteraard ook kracht bij met woorden. 'Nee ik zit nog niet in rang 3, ik ben.. bezig.' Even laat Hazel haar blik afglijden naar de omgeving om deze vervolgens weer op de hengst te vestigen. 'Alles duurt wat langer bij mij moet je weten' een vrolijke grijns breekt rond haar lippen door 'Ik praat immers evenveel tegen de leiders als tegen jouw.. Hmm misschien zelfs wel meer. Punt is dat het wat langer duurt wanneer je zoveel praat omdat je hun interesse wekt, ze vragen mij dingen en ik geef antwoord. Ik geef meestal uitgebreid antwoord op vragen omdat ik ze geen details wilt onthouden. En je zult het niet geloven lieve Waterval bij Maanlicht, ze praten zowaar terug' De kleine merrie zwijgt voor een korte duur om vervolgens toe te voegen 'Eigenlijk geef ik precies hetzelfde antwoord als op jouw vragen, jij vraagt alleen wat minder daar zit het verschil denk ik. Nou goed punt is, ik ben ermee bezig alles op z'n tijd' Hazel schut haar volle bos manen los van haar pluizige wintervachtje dat de merrie een belachelijk schattige aanblik gaf. Haar pluisoortjes waren geïnteresseerd op de hengst gepriemd en haar hazelnootkleurige oogjes leken zo mogelijk nog beter bij haar vachtkleur te passen dan in de zomer.. Of misschien kwam dat enkel omdat de omgeving zo wit was dat het wat meer opviel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Vuurvliegjes bij maanlicht. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Vuurvliegjes bij maanlicht. Vuurvliegjes bij maanlicht. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Vuurvliegjes bij maanlicht.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Waterval bij Maanlicht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Vuurvliegjes bij maanlicht. A2tpGgU :: » Archive :: Anderfels-
» CHATBOX