IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Hate and anger, the wrong way to go

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Hate and anger, the wrong way to go  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Hate and anger, the wrong way to go Hate and anger, the wrong way to go  Emptydo 21 jun 2012 - 20:51

Spartan is een jonge, vriendelijke charmante hengst en altijd vriendelijk tegen andere paarden. Hij heeft een nare geschiedenis gehad. Hij was een leider van een kudde ver weg van Blue moon horses. Die kudde had hij verloren aan de mensen, tenminste dat dacht hij. Hij vond zichzelf nu een vreselijke leider en was naar Blue moon horses gegaan. Toch denk hij nog vaak aan die oude tijd met zijn kudde die hij verloor. Hij voelde zich diep gezonken want een kudde verliezen is toch wel het ergste was een leider kon doen. De irritatie en het gevoel kropte zich op in zijn hoofd. Op een dag komt hij een prachtige merrie tegen en praat daar een tijdje mee, het is gezellig. Het is avond en er staat een blauwe volle maan. Een schim komt op de merrie af en verwond haar. Hij schopt haar en ze valt op de grond, gewond. Spartan staat bewegeloos toe te kijken, hij wil iets doen maar het lukt niet. Hij wil haar helpen maar dat lukt niet. Er komt opeens een hengst om de hoek die voor de merrie op komt en de schim aanvalt. De aanval van de hengst mislukt en hij komt ook op de grond terecht. Nu komt het op Spartan aan en hij verzameld al zijn moed en ook hij valt de schim aan. Maar de schim vecht niet terug, hij grijpt Spartan vast en zegt dat zijn kudde niet door mensen is gevangen maar door hem is vermoord. De schim kent zijn naam en de namen van de paarden in zijn kudde, ook die van de merrie die hij ooit lief had. De schim kent Spartan maar Spartan hem niet. De schim vertelt een gruwelijk verhaal over hoe hij zijn kudde had vermoord en over hoe hij de merrie die Spartan ooit lief had had gemarteld. Spartan's woede en verdriet kropt zich op en dat is nu juist precies wat de schim wou. Spartan is een sterke hengst met een duistere toekomst. Er volgt een gevecht tussen de schim en Spartan wat eindigt op gelijkspel, de schim kan niet winnen van Spartan en Spartan niet van de schim. De schim is uit op Spartan en zijn toekomt als Schim. De schim wint uiteindelijk mentaal en Spartan staat op punt de schim zijn diensten te offeren en een schim te worden. Net als Spartan op het punt staat bij de schimmen te komen komt de merrie ertussen die Spartan smeekt het niet te doen. De merrie praat tegen Spartan en zegt dat hij het niet moet doen. De merrie haalt hem over en ze spreekt hem moed toe en hoop. Spartan valt de schim weer aan en er volgt een vreselijk gevecht, Spartan hield vol. De hengst was nu ook weer bij gekomen en hielp hem mee, samen verjaagden ze de schim maar niet voor altijd. (dat wat nu volgt HOEFT NIET --->) De merrie en Spartan werden verliefd en dan komt er nog een romantisch einde. Spartan is namelijk ook echt een charmeur. (Spartan word zoizo wel verliefd, maar de merrie HOEFT NIET verliefd te worden, maar het mag wel en het leek mij ook wel leuk.)



Uitgekozen Personen:
De Schim: Mitch
De Merrie: Vaganti
De Hengst: Flash


Aanmeldinen:
Schimmen: Mitch,
Merrie's: Vaganti,
Hengsten: Flash


Dit ook even invullen:
Naam:
Rol:
Love(alleen voor de merrie's):
Nog een idee voor de verhaallijn:

Het lijkt mij echt een vet coole verhaallijn en ik hoop op veel leuke aanmeldingen Smile


Laatst aangepast door Spartan op vr 22 jun 2012 - 23:11; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Hate and anger, the wrong way to go  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hate and anger, the wrong way to go Hate and anger, the wrong way to go  Emptydo 21 jun 2012 - 21:06

Ik denk niet echt dat een gewoon paard het van een schim wint..
Terug naar boven Ga naar beneden
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Hate and anger, the wrong way to go  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hate and anger, the wrong way to go Hate and anger, the wrong way to go  Emptydo 21 jun 2012 - 21:09

Ik weet, het was maar een idee (dom idee) ik pas het wel aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Hate and anger, the wrong way to go  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hate and anger, the wrong way to go Hate and anger, the wrong way to go  Emptyvr 22 jun 2012 - 19:50

Ik zou Vaganti wel willen aanmelden als merrie, ze heeft wel nog geen enkel topic en ze is heel schuchter en hij zal haar vertouwen moeten winnen (ze vertrouwd namelijk niet snel andere paarden).
Vaganti's verleden hier klikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Hate and anger, the wrong way to go  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hate and anger, the wrong way to go Hate and anger, the wrong way to go  Emptyvr 22 jun 2012 - 21:25

Oke is goed, maar zou je ook nog dit lijstje in willen vullen?

Naam:
Rol:
Love(alleen voor de merrie's):
Nog een idee voor de verhaallijn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Hate and anger, the wrong way to go  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hate and anger, the wrong way to go Hate and anger, the wrong way to go  Emptyvr 22 jun 2012 - 21:50

Tuurlijk, ik had erover gekeken ^^

Naam:Vaganti.
Rol:De merrie.
Love(alleen voor de merrie's): Is zeker mogelijk, al zal hij wel wat werk hebben om haar hart te winnen ^^
Nog een idee voor de verhaallijn: Eigenlijk niet, ik vind het een leuke verhaallijn. Misschien dat ik nog aan iets denk maar dan laat ik het wel weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Hate and anger, the wrong way to go  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hate and anger, the wrong way to go Hate and anger, the wrong way to go  Emptyvr 22 jun 2012 - 22:01

Oke, erg bedankt voor je aanmelding.

Spartan zal wel zijn best doen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Hate and anger, the wrong way to go  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hate and anger, the wrong way to go Hate and anger, the wrong way to go  Emptyvr 22 jun 2012 - 22:26

Gewone paarden kunnen idd niet op tegen schimmen ^-^

Naam: Mitch
Rol: Schim =3
Ik lig een beetje stil met hem, & z'n karakter past er helemaal bij. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Hate and anger, the wrong way to go  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hate and anger, the wrong way to go Hate and anger, the wrong way to go  Emptyvr 22 jun 2012 - 22:43

(Oke ze ontkomen aan de schim, ook goed ^^)

Oke Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Hate and anger, the wrong way to go  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hate and anger, the wrong way to go Hate and anger, the wrong way to go  Emptyvr 22 jun 2012 - 23:04

Naam: Flash
Rol: Hengst
Terug naar boven Ga naar beneden
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Hate and anger, the wrong way to go  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hate and anger, the wrong way to go Hate and anger, the wrong way to go  Emptyvr 22 jun 2012 - 23:16

Ik ga het topic maken, maar in het eerst stuk komen alleen Vaganti en Spartan voor. Ik meld het wel als jullie kunnen posten ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Hate and anger, the wrong way to go  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hate and anger, the wrong way to go Hate and anger, the wrong way to go  Emptyza 23 jun 2012 - 10:17

Oké, stuur je een pb met de link?
Terug naar boven Ga naar beneden
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Hate and anger, the wrong way to go  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hate and anger, the wrong way to go Hate and anger, the wrong way to go  Emptyza 23 jun 2012 - 10:19

ja is goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Hate and anger, the wrong way to go  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hate and anger, the wrong way to go Hate and anger, the wrong way to go  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Hate and anger, the wrong way to go

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Hate and anger, the wrong way to go (alleen voor de paarden die toestemming hebben)
» don't hate the player, hate the game. ~Faylice
» I'm not sure, but I think I'm wrong.. ~Mitch
» There's nothing wrong with some idea's ... [Ayana]
» Love is never WRONG, and so it never DIES ~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Hate and anger, the wrong way to go  A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX