IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin topic | Leiderseditie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19  Volgende
AuteurBericht
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptyvr 7 dec 2012 - 15:11

Wat stellen jullie dan voor?
Serano is ook meteen leider rang vier geworden, anders had ik hem niet aangemaakt.

Wat moet ik doen? Zeg het me en ik denk erover want voor de moment ben ik leeg hoor.
De helft van de leiders nu heb ik niet gekozen omdat Ali me voor was maar lieverds ...
Probeer geen ruzie te maken ofzo zoiets, we hebben enkel elkaar en da wil ik echt nie kwijt!
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptyvr 7 dec 2012 - 15:11

tuurlijk tiny, jij wil dat het stopt ... confronterend he ??
maar komt natuurlijk dat je mod bent ..

als dit niet bespreekbaar kan zijn houd het voor mij op.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptyvr 7 dec 2012 - 15:39

Problemen, vragen en voorstellen vanaf nu PM me!
Ik wil niet dat dit een oorlogsveld doet, ik ga men best doen om iedereen
een beetje van zijn zin te geven, voor mij is dit ook echt moeilijk!!
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptyvr 7 dec 2012 - 15:44

Mischa, nu ben je wel een beetje ruzie aan het stoken, niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptyvr 7 dec 2012 - 15:52

Omg... Mensen., waar gat dit over?! Merrie's kunnen net zo goed zijn als hengsten.. Wij hebben toch ook een koningin en geen koning? (Is mijn mening dan)

Daarnaast gaat het gewoon even klote door ali's vertrek en is de keuze die Jen maakt een goede in mijn ogen... Het is in deze tijd belangerijk om actieve leden als leiders te hebben... En merrie of niet, Mimi is actief atm en dat is nu het belangerijkste. En als het niet gaat met Theron kunnen we nog een actieve leider verliezen dus laten we die nou vast houden.

Ik ga verder er ook niet meer op in, dit is slechts mijn mening.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptyvr 7 dec 2012 - 15:56

Wij hebben wel een koning xD

Toch vind ik dat je gelijk hebt qua die merries... Waar gaat deze ruzie om.
Mischa, Tiny had inderdaad al lang in haar hoofd dat ze een merrie, ze wou graag de eerste merrie zijn, maar toen kwam Zehlia en daar ga ik niet om liegen, Tiny baalde er wel een beetje van. Ik vind het nogal grof dat je daar nu zo ten aanval in gaat en dat je denkt dat Tiny je heeft na-ge-aapt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptyma 24 dec 2012 - 19:48

Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptyma 24 dec 2012 - 20:32

Opgelost mim! Heb het haar laten weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptyma 24 dec 2012 - 20:42

super thanks <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptydi 1 jan 2013 - 23:32

Sorry dat ik zo inactief ben Dx Komt vooral omdat ik in curaco zit zoals jullie weten maar voel me er echt rot over Dx
Vanaf maandag ben ik er weer voor 200% =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptydi 1 jan 2013 - 23:48

No problemo, je had je afwezig gemeld dus dan word daar rekening mee gehouden! =)
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptywo 2 jan 2013 - 13:12

Ik ga bij rang 3 een kudde topic openen, waar alle rang 3'ers eens samen kunnen komen en zo ...
Om Morax weer wat leven in te blazen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptyzo 20 jan 2013 - 13:50

Ik merk dat het bij Mims niet meer zo vlot gaat met Theron maar kwil haar nog
graag in de leiders houden dus dacht ik ... ze had eens voorgesteld om Skyfall
als leider in te zetten, kweet niet wat jullie daar van vinden?

En Mims, wat je daar zelf denkt ... =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptyzo 20 jan 2013 - 15:00

hmm.. vindt het opzich wel een goed idee, maar dan niet 'theron vervangen door skyfall' er zijn toch een hoop paarden die door theron in de volgende rang zijn gekomen of die op een andere manier contact met hem hebben gehad, dus als hij 'vervangen' wordt door een paard met een heel ander karakter is dat vreemd.. dus wel gewoon dat theron (ookal wordt hij niet gespeeld) nog wel de 'oude' leider is .. snappen jullie me of blabber ik nu onzin? haha

k ben zelf niet zo heel actief at the moment, bij rang 4 maakt dat gelukkig niet heel veel uit, maar ik heb geen inspiratie voor mn topics plots.. eerst ging het super en nu kan ik gewoon niet de aandacht ervoor op brengen.. ):
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptyzo 20 jan 2013 - 15:11

Ik vind dat het mag <3
Mimi is al bijna jaar leider met Theron en is ondanks voor en tegenspoed (god is dit een huwelijk? :} ) altijd actief gebleven.
En ik ben al twee keer van leider gewisseld dus waarom mimi niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptyzo 20 jan 2013 - 15:13

Wow Jenn dat is echt tihihi <3

@Dimph, hoe bedoel je precies?

Voor mij is het in iedergeval gewoonweg geen optie meer om Ther te spelen het voelt te fout zijn karakter is helemaal done en tja.. K heb t gwn niet meer met hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptyzo 20 jan 2013 - 15:45

ik bedoel zeg maar, dat theron niet 'vervangen' wordt, zoals op een gegeven moment met éen van de andere leiders was, die ging weg er kwam een nieuwe, en de topics die nog open stonden waren; 'doe maar alsof je altijd al met deze nieuwe leider bezig was.' dat zou ik nooit kunnen, omdat Theron voor mij altijd 'de leider' blijft. dus als hij 'vervangen' wordt, dan wel zo dat hij gewoon bestaan blijft. ookal wordt hij niet meer gespeeld, hij is en blijft 'de oude leider' voor mij.
ik snap mezelf niet meer.. xD hoop dat jullie er iets van kunne nmaken.

begrijp me niet verkeerd, mimi heeft zeker alle recht om te wisselen van leider, zoals pip zegt; zij is ook gewisseld, en mimi is altijd actief gebleven.. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptyzo 20 jan 2013 - 16:22

Ik denk dat jullie mijn mening wel weten Wink
Maar aan de ander kant verdient Mimi het wel...
Ik vind het gewoon nogal raar dat ze haar allernieuwste char hier voor inzet.. En nogal onverantwoord (? Neen dat is het woord niet xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptyzo 20 jan 2013 - 16:30

Ik heb toch ook ossy ingezet zonder ook maar één topic afgerond te hebben met hem? Ik weet dat jij er niet achter stond maar vind het onzin dat je nieuwste char niet mag...
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptyzo 20 jan 2013 - 16:55

Mar dat van Ossy had ik ook niet ingestemt, dus...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptyzo 20 jan 2013 - 18:23

Serano was net hetzelfde verhaal, was ook nieuw en meteen leider.
Bij mij gaat het niet meteen om wie het paard is die de rang neemt ... wel een beetje, het moet een verantwoordelijk paard zijn en blablabla maar ik hecht meer belang aan de speler. Mim is al leider vanaf het begin van BMH en ze heeft nog nooit gezeurt en geklaagd. Ik merk nu dat ze het wat lastig krijgt met Theron en ik geef haar die optie net als ik heb ingestemd
met Pip. Ik vind het belangrijker om sterke rpg'ers achter hun char te hebben, die ervaring hebben in het vak.

Snappie?
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptyzo 20 jan 2013 - 20:17

Jullie vroeger om mijn mening en ik geef die... Je moet mijn niet proberen overtuigen, want dat lukt toch niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptyzo 20 jan 2013 - 22:09

Maar.. Mag het dus?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptyma 21 jan 2013 - 12:50

Van mij wel. Ik doe daar niet zo moeilijk over om eerlijk te zijn. Beter een actieve Skyfall dan een onactieve Theron.

Nu we toch bezig zijn! We zijn grondig bezig met BMh op te kuizen en wat nieuw leven
in te blazen. Ik wil dan ook nu nog voor de LAATSTE keer naar de leiders kijken en veranderingen doen die moeten gebeuren. Niemand zal zijn plaats kwijt geraken, ik zet gewoon
de actievere in rang 2 en drie en de onactievere in rang 1 en 4.

Men eerste vraag, moet er een betha komen voor rang 1?

Voor nu is de leidersindeling als volgt:

Rank 1
Ossyrok

Rank 2
Skyfall
Lighting

Rank 3
Morax
Qzarina

Rank 4
Serano
Roque

Mijn vraagtekens staan bij Lighting en Morax-Qzarina.
Is het niet beter om Lighting en Ossy te wisselen? Kdenk dat wazzie het enorm druk heeft op de moment en wil haar echt niet pushen om rang 2 op haar te nemen nu het mss weer wat drukker word. Pip, geen idee of je rang 2 wil nemen naast Skyfall?

Voor rang drie ... Lorry en Tiny? Kunnen jullie actief blijven/worden met die twee?
Voor rang vier ... Ik denk dat Roque en Serano daar goed staan.

Als jullie nog voorstellen hebben of van plaats willen veranderen zeg het maar gerust. Ben heel vrijgevig op de moment =P Heb je commentaar, richt je dan tot een pm naar mij. Ik wil hier geen ruzie ofzo.

Thank you! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Emptyma 21 jan 2013 - 12:51

Als het echt nodig acht wil ik gerust wisselen met Qzarina, ik probeer natuurlijk zo actief mogelijk met haar te zijn.. al laat m'n lichaam dat op dit moment niet toe. =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin topic | Leiderseditie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 17 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 17 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX