IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin topic | Leiderseditie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptydi 24 jul 2012 - 12:05

Ja er hebben er al 30 aangemeld op deviantart die willen xD

Vooral Swalliepallie en Phan willen hihi, I love them <3
en Saftkeks wil, en Potatoooo <3333
En en en zo veel meer leuke mensjes :3
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptydi 24 jul 2012 - 12:25

Whaa !! Ali, die magische paarden zijn wel awesome, hoop wel dat er niet te veel komen,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptydi 24 jul 2012 - 12:36

Haha nee die komen er niet zo veel hoor, het moet wel special blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptydi 24 jul 2012 - 12:36

haha idd, anders is het niet meer speciaal. Maar O.o vét dat zo veel mensen willen aanmelden Very Happy

BMH gaat internationaal!! =D
Ghehe gaan ze allemaal evil Torak en sweet Aerin ontmoeten. =']
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptydi 24 jul 2012 - 12:47

Ali, over paar daagjes ben ik van de partij voor engelse Therrie x'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptydi 24 jul 2012 - 12:49

ik denk wel dat ik 20 keer langer ga doen over m'n posts en ze wss niet zo lang worden als normaal, maar goed.. XD Begrijpelijk denk ik toch, haha ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptydi 24 jul 2012 - 13:26

Ja zeker, het gaat er enkel om dat ze dan gewoon mee kunnen doen, het hoeft niet geweldig te zijn, maar ik denk dat ze al blij zijn als de mogelijkheid er is :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptydi 24 jul 2012 - 14:20

Precies. En voor ons is het ook een goede oefening, dan worden we vanzelf net zo goed in engelse topics als in nederlandse (:
Hahah, ali, dan moeten jullie dus alle uitleg enzo int engels gaan maken ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptydi 24 jul 2012 - 18:19

Ik kan ook wel Engels als het nodig is (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptydi 24 jul 2012 - 18:22

@ Dimphy, yeah, guess what I've been doing today? gah, hele dag verpest aan het vertalen x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptydi 24 jul 2012 - 19:19

Jah inderdaad! Kvind zeker da we het niet mogen uitsluiten.
En trouwens, er is google Translate, met dat bij de hand zal ik ook wel al eens
sneller in actie schieten. =)

Dus geen probleem mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptydi 24 jul 2012 - 21:53

Ik kan goed engels Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptyzo 29 jul 2012 - 14:16

Btw voor iedereen die het te druk vind worden bij zijn rang je kan mij altijd een pm sturen, E'vesdar kan altijd tijdelijk inspringen als het te druk word, daarvoor is hij ook een beettje
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptyzo 29 jul 2012 - 16:06

Ik ben er dit weekend niet geweest omdat ik Duitsland was voor de finale indoorkarting voor mijn broers, ze hebben in alle klassen gewonnen, ben heel fier. Hebben dan een nachtje uitgezet, en ben nu eigenlijk écht moe, heb misschien 4 uren geslapen :') Maar ik heb een fantastisch weekend achter de rug, met nieuwe mensen die ik heb leren kennen en zeker nog eens zal zien in de toekomst. Dus, Amber is zich aan het herpakken, en zal binnenkort weer helemaal terug de oude zijn <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptyzo 29 jul 2012 - 21:28

hey guys, sorry dat ik hier kom zeuren (hihi) maar ik snap niks van dit topic;

klik

eerst gaat ze powerplayen, dus ik zeg zo van; aub niet doen, en daarna dat ze het goed heeft aangepast, en nu beweert haar paard dat hij een vechter is .. ik heb dr al een berichtje gestuurd dat roque niet van leugenaars houdt en wat ze er precies mee bedoelt, of het zijn verleden is of dat hij 'nu' in minanter een vechter is, aangezien dat niet zo is ..

ik weet even niet wat ik er nu mee moet, want ik geloof dat dit heel moeizaam zal gaan.. ik snap dr namelijk gewoon geen bal van zoals zij RP't...

maar ik wil niet bruut/onaardig zijn .. >.<'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptyzo 29 jul 2012 - 22:33

Ga er maar gewoon van uit dat ze bedoelt dat Ezazel een vechter is qua karakter, niet van de elite groep. Houdt het daar maar op, gaat ze er verder op in weer even een berichtje plaatsen en dan neem ik contact met haar op (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptyzo 29 jul 2012 - 23:00

is goed. ik wacht sowieso even haar PM af voor ik ga antwoorden.
bedankt iniedergeval (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptyma 30 jul 2012 - 22:46

Ik ben vanaf morgen een ruime week weg op vakantie, en daarna nog twee weken, dus alvast op voorhand, ik ben er niet bij als de blauwe maan begint.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptydi 31 jul 2012 - 16:53

Ik denk dat ik inmiddels toch wel een aardig woordje Engels kan typen, mijn grammatica is niet helemaal 100%, maar (inmiddels) wel voldoende (: dus met Flight kan ik in ieder geval de derde rang blijven doen, mocht dat nodig zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
madeinspace

avatar

Profile
Number of posts : 429
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptywo 1 aug 2012 - 2:26

Even een vraagje aan jullie (ik weet niet of het ergens staat al?): Mag er tijdens de Blauwe Maan een Upgrade topic geopend worden? Dus echt starten tijdens die dagen. Ik weet niet hoe het jullie uitkomt enzo. Of dat jullie later antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptywo 1 aug 2012 - 2:30

Ik denk dat dat gewoon mogelijk moet zijn. Aangezien er ook upgrade topics worden beantwoord tijdens blauwe maan (geloof ik). Lijkt me niet echt een reden om niet te starten xD Schimmen zullen toch geen upgrade topic binnenvallen met een leider erbij. ^^.


EDIT: ik lees nu even de regels en daar staat bij dat je leider niet bij paarden van een andere rang mag binnenvallen. Dus mijn Ragnarok mag éigenlijk nooit binnenvallen aangezien schimmen toch niet echt snel 4de rangs paarden kiezen en al helemaal niet bedreigen etc? Bijvoorbeeld Ginny vraagt nu om een leider, maar dat moet dus eentje zijn van de rank waar in Ginny zit? xD Just a question.. =]


Laatst aangepast door Appel op wo 1 aug 2012 - 2:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
madeinspace

avatar

Profile
Number of posts : 429
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptywo 1 aug 2012 - 2:40

Ja dat leek me ook ja. Phan vroeg het net in Onzin Topic en ik dacht van uuh ja goede vraag :') Maar dan kan 't dus gewoon. Top.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptydo 2 aug 2012 - 11:28

@ Appel, dat is om te voorkomen dat er niet 4 leiders tegen 1 schim gaan, leiders mogen alleen in hun eigen rang (het is ook een beetje stom als een leider zijn eigen gebied uit gaat tijdens blauwe maan)

Wat mij betreft kan er een uitzondering zijn voor de vierde rang leiders aangezien die anders niks te doen hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptyzo 19 aug 2012 - 20:33

Op de vechters na denk ik dat Morax er bijna helemaal alleen voor staat en de schimmen gaan hem niet met rust laten heb ik begrepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Emptyzo 19 aug 2012 - 20:39

Eventueel kan rang 4 komen helpen mocht het zijn dat er te weinig vechters/leiders zijn
voor het aantal binnengevallen topics. Maar laat die vechters ook maar eens iets doen, ze
zijn er niet voor niets, kweet niet welke vechters in rang 1 helpen?

Even snel opzoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin topic | Leiderseditie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 4 van 19Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 4 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX